Hirdetés

Légkondis heppiend

Vasárnap, mikor elhatároztuk, hogy - a mostoha időjárás miatt - ideje fűtésre használni a légkondit észrevettük, hogy nem működik a távirányító. Persze nem volt nehéz rájönni, hogy valószínűleg a másfél éves kislányom közreműködése miatt, mivel sok minden szeret megrágogatni, így valószínűleg belefolyt a nyála az eszközbe, ami - értelemszerűen - nem feltétlen jelent jót egy nyomtatott áramkörnek.

El is határoztuk, hogy hétfőn felhívjuk a hivatalos légkondi szervizt. Felhívtuk, ahol megígérték, hogy megnézik, van-e náluk távirányító, valamint megkérdezték, hogy fűteni szeretnénk-e vele.

Másnap megjelent nálunk egy szerelő. Megkérdezte, hogy mikor lett beszerelve a légkondi. Kb. 2 éve, szó szerint ezt mondta a feleségem; kb. A következő kérdés a garanciáról szólt, mire a feleségem válaszolta, hogy 2 év. Még megemlítésre került az is, hogy csak azért jött ki soron kívül, mert fűtésre van szükségünk.

Ezek után az úriember átnyújtotta a távirányítót, elköszönt és eltávozott.

Le vagyok döbbenve, mert nem kellett megmutatni semmilyen papírt, nem kellett aláírni semmit, és nem kellett fizetni semmit, pedig arra számítottunk, hiszen a mi hibánkból ment tönkre a távirányító, és ezt közöltük is.

Ezek után úgy gondolom, hogy igenis vannak tisztességes és ügyfél centrikus cégek és szakemberek Magyarországon.

:)

Tovább a fórumba.