Érik meglepetések néha az embert. Ma voltam gumisnál felrakatni a vadi új téli pacskereket, mert úgy voltam vele, hogy a 9 éves Contik (amit az autóhoz kaptam) nem feltétlenül kellene, hogy felkerüljenek idén is. Nem csak a koruk miatt, de a futófelület se volt már izmos rajtuk, azon kívül, hogy eléggé random oszlott el, azaz gyakorlatilag mindegyiken más horonymélység volt. Kb. a legjobb állapotú lett volna még ezen szempont alapján használható. Keret volt rá, legyen új szett.
Alufelni le, acélfelni csomagtartóból elő. Kérdezi a fazon, hogy a rajta lévő gumi kuka? Mondom ja, 9 éves szarok, levesbe velük. Ezzel el is tűnt a műhelyben.
Aztán két perc múlva odahívott, hogy he... a 378-as DOT nem 2008-at, hanem 1998-at jelent. Na mondom, az derék! Szóval 19 éves gumival jártam év elején két hónapot... Ahhoz képest nem is volt vészes. Tapadt az egész normálisan szárazon, hóban-vízen meg nem nagyon mentem vele. De azért nem bánom, hogy lecseréltem.
Persze most a Continental helyett papíron egy fos került fel (edit: oké, ez túlzás, nem vettem volna meg, ha ezt gondolnám és nyilván nem a kínainak is noname vackok közt versenyez, hanem jó középkategória), hiszen az Apollo valószínűleg nem említhető egy lapon vele, de nyilván ez árban is tükröződik. Kíváncsi vagyok, hogy mit tud majd, mert az árkategóriában (10-13K közt) teszt és EUX beszámolók alapján úgy tűnt, hogy jó választás lehet, még ha egyébként számomra elég ismeretlen is a név (bár a Totalcar podcast-ben volt róla szó 1x, hogy éppen itthon lesz - azóta, ha jól tudom, meg is nyílt - gyáruk). Majd meglátjuk. 19 évig azért nem tervezem használni.
N