Gratulálok a T-Home-nak. Miért? Múlt hét csütörtökön, azaz 21-én bejelentettem, hogy az otthoni adsl megpurcant, csináljanak vele valamit. Kis párbeszéd, nem nem világít az adsl led a modemen, igen minden jól össze van dugva, igen már eljátszottuk pár órája másik ügyfélszolgával a szolgáltatásfrissítést, vagy mit. Pár napja szintén volt egy hibabejelentés a telefon miatt, akkor azt megcsinálták, aznap ment el a net. Valami nyilván ott történt.
Jó, másnap délután jön is a hívás, hogy akkor mi is van, mert az úriember nem igazán kapott elég infót, azt se tudta milyen számon van a net, azt hitte meztelen adsl. Mondom akkor volt értelme előadni korábban a történetet, de sebaj, fussunk még egy kört. Oké, érti is meg nem is, utánanéz egy kicsit, és mindjárt visszahív.
Na azóta is várom, hogy visszahívjon.
Segond, én türelmes (haha, de mit tehettem volna...) vagyok, vártam. Mjad vasárnap reggel, azaz 24-én jöt sms, hogy az általam jelzett hiba elhúzódik. Semmi türelmét kérjük, megértését köszöjnük, vagy valami süket szöveg. Ki lett jelentve, kész, ez van.
Ma (azaz most az előbb) már csak felhívtam őket, hogy mi a rák van, mert ez így nem járja, kicsit kiestünk a 72 órából, amit állítólag vállaltak, meg semmi normális tájékoztatás, hogy noob gyökerek dolgoznak bent, akik nem találnak meg egy kábelt, ami kicsúszott (de azt bezzeg hajtogatják, hogy én nézzem már meg, mi van).
Ügyfélszolga szerint ők felvették velem a kapcsolatot vasárnap. Mondom nagyon felvették, tájékoztattak sms-ben, hogy így jártam. Nem-nem délután felhívtak. Hö? Engem ugyan nem hívott senki, és a híváslistában sincs, de amúgy se vagyok hülye, és az E51 is villogással jelzi, ha lemaradok valamiről, azt meg észrevettem volna. Nem voltam hálózaton kívül, és ki se kapcsolom a telefonom soha. De mondjuk eleve röhejes, hogy "felvették velem a kapcsolatot", mert max. próbálták, de ez is totális kamu.
Jó mondom adok másik számot (is), és jöjjenek, hívjanak, mittudomén. Hát ez holnap várható. Aha, majd lehet, hogy holnap. Fasza. Az már a 96 órán is túl lesz. Azért a jó anyátokat! Értem én, hogy hétvége meg október huszonhárom, meg tököm, de ha én ezt megtenném csak egyszer, már rég munkanélküli lennék...
Egyébként meg kíváncsian várom mit fognak kitalálni, mert nálam otthon max. az derülhet ki, hogy beszart az adsl modem - mondjuk pont nem olyan jeleket mutat. Hiába magyarázom, hogy akkor ment el, amikor a telefonnal babráltak (bent a központban), és hogy nálam a kábelek, még mindig jó helyen vannak.
Meg ilyet mondott még nekem az ürge pénteken a telefonba, hogy hát ha látszólag minden jó akkor "nem tudok mit csinálni". Nesze neked ügyfélközpontúság, az b+. Én ezért minimum lebaszást kapnék, ha ügyfélnek olyat mondanék, hogy "szar ugyan, de nem tudok mit csinálni, így jártál". Valamit márpedig csinálni fogtok, mert nagy balhé lesz, most már igencsak kéne az a net... kénytelen vagyok a céges T mobil nettel szüttyögni addig is... Ennyi.
N