2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Eltérő nehézség

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

# A Ghost Recon Wildlands változó kihívást, igényre szabható játékképet kínál mindenki számára.
Mind a hobbi játékosok, mind pedig a taktikusabb kihívást előnyben részesítők megtalálják a számukra kedvező beállítást, mely több részből tevődik össze, valamint amire kihatással van a játékon belüli döntésünk is.

Nehézségi szint, kezünkben a döntés

# A játékban 4 nehézségi fokozat közül lehet választani, ez pedig bármikor módosítható a játék során pár pillanat alatt. Így ha egy adott feladat túlzottan nehéznek bizonyul, könnyedén igényeinknek megfelelően tudjuk ezt módosítani.

-Megtalálható:
-ARCADE: ami a kevésbé tapasztalt emberek számára készült, itt az ellenfelek nehezebben derítenek fel és vesznek célba.
-REGULAR: normál fokozat a legtöbb játékos számára, melynek során az ellenfelek egy jól képzett haderőhöz hasonlóan képesek viselkedni.
-ADVANCED: stratégiai lehetőség a tapasztaltabb játékoosk számára, az ellenség sokkal precízebben és halálosabban lép fel.
-EXTREME:a legtapasztaltabbak számára készült, egy kisebb figyelmetlenség könnyedén halállal végződhet.

# Összességében elmondható, hogy a nehézségi szintek növekedésével az ellenlábasaink reakciója fejlődik. A környezetből hamarabb kiszúrnak, jobban kezelik a fegyvereiket és halálosabbak lesznek az elszenvedett sérülések. A robbanások sokkal jobban kihatással lesznek ránk nézve, mint pl.: repesz gránát vagy egy jármű felrobbanása, és a karakter is kevésbé gyors ütemben fog felgyógyulni a sérülésekből. Az Extreme fokozaton pedig akár egy jól irányzott lövés is képes véget vetni a játékunknak, a kistérképről eltűnnek az ellenfelek jelei és az újraélesztési idő valamint éledések száma is redukálódik. Ebben a módban nem árt, ha kéznél van egy jól kigondolt taktika, valamint elkél a precíz és kontrollárt végrehajtás.

Tartományonkénti eltérések

# A játék során megannyi eltérő provinciát fedezhetünk fel, melyeknek a nehézségi fokozatai is váltakoznak. Minden területre kiterjed a Santa Blanca felügyelete, így a településeken, helyőrségeken, táborokban is egyaránt megtalálhatóak lesznek, eltérő módon.

# A számukra kevésbé fontos pontokat csak csekély számú és minimálisan felfegyverzett őrség védi, de a legfontosabb helyeket kiemelten védik, például rakétavetőkkel, drone zavarókkal, közvetett tűztámogatással, harci járművekkel és rakéta kilövő állomásokkal. Ezeken a támaszpontokon nehézfegyverzetű és lövedékálló mellénnyel ellátott erőkbe lehet ütközni. A játék során a döntés teljesen szabadon választható, miszerint egy kiemelten veszélyes területen kezdünk különböző felszerelések nélkül, vagy módszeresen derítjük fel a térséget és fegyverkezünk fel. Ebben segítséget nyújt a különbözően jelölt szint is, ezek 1 -től 5 -ig terjednek és koponyák képében szolgálnak figyelmeztetés gyanánt. A taktikázás során érdemes odafigyelni a riasztó berendezésekre, generátorokra, kereső lámpákra melyek kiiktatásával könnyíteni lehet a helyzetünkön.

# Meg kell még említeni a frakciók haderejének felszereltségét, állományuknak képzettségét is mely nem ugyan olyan módon alakul a realitás megőrzése érdekében.

# A Santa Blanca kartellek nem különlegesen képzett egységek, erejük a széleskörű elterjedtségükben és számukban rejlik. Figyelmesen kell eljárni, nem szabad őket alábecsülni, mivel gyorsan képesek utánpótlást hívni amivel pedig létszámuk sokszorosára növekedhet.

# Ezzel szemben az Unidad erők élvezik a korrupt kormányzat támogatását, mely megmutatkozik az állandó lövedék álló mellény használatában, nehézfegyverzetben és csúcs technológiájú harci járművekben egyaránt. Természetesen a számuk és előfordulásuk nem olyan frekventált mint a kartellek esetében.
A tevékenységünk, ellenállásunk befolyásolja a jelenlétük szintjét, mivel ha felderítenek és tűzharcba kerülünk velük, akkor egyre magasabb riadó készültségbe helyezik magukat és ezáltal sokkal nehezebben éljük túl a velük való találkozást. Érdemes tehát elrejtőzni előlük, amennyiben lehetséges.

# Végül, de nem utolsó sorban említsük meg a Kataris 26 lázadó csoportot. Ők egy civilekből álló felkelő csapat, melynek élén Pac Katari áll. Ebből már kitalálhattuk, hogy nem sok harctéri tapasztalattal rendelkeznek és ellátmány területén sem túl jó a helyzetük, valamint rendszeresen sanyargatja őket az Unidad és a kartell.

# Célunk szellemként az is lesz, hogy részükre erőforrásokat szerezzünk és küldetéseket hajtsunk végre amivel segíteni lehet a felerősödésüket. Így egyre inkább bizalmukba férkőzünk, adatokat osztanak meg velünk és rendelkezésünkre fognak állni 5 különböző taktikai módon, tehát kölcsönösen egymás segítségére lehetünk, valamint a jelenlétük is fokozottabb lesz ország szerte. Gyorsabban és nagyobb számban jelennek meg, ha fegyveres harcra kerülne a sor.

HUD

# A kijelzőről érdemes tudni, hogy rengeteg módon variálható, ezzel is sokat könnyítve a játékon vagy éppen nehezebbé és életszerűbbé téve annak képét. Számos funkcióval látták el a rendszert és ezek mindegyike inaktívvá is tehető.
# Ilyenek a célkereszt, jelölő, vezérlési tanácsok, küldetés kijelzése,kistérkép,felszerelésinformáció, csapattagok helyzete, tippek tanácsok és még más egyéb. Könnyen kezelhető és jól formálható a rendszer, érdemes vele barátkozni.

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.