2019. június 18., kedd

Gyorskeresés

0.21 -es FRISSÍTÉS

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Játék mechanika

Minimal garázs:

Egy új minimalisa garázsfelület került hozzáadásra, amivel a gyengébb gépekkel rendelkező játékosoknak szeretnének kedvezni.
Ez a felület a "Beállításokban" érhető el.

További Garázs frissítés:

Új jármű "Customization" ablak
Új Dealer ablak
Új "Kihívások " ablak
Új csata utáni értékelés ablak, hozzáadott közösségi oldalak megosztásán lehetőséggel
További UI átdolgozás a visszajelzések alapján

Bevétellel kapcsolatos változások:

GLOPS -ban módosították a ládák beszerzésének lehetőségét
Felderítésért járó hozam akkor is megmarad, ha felderítő és a célja között megszakad a folyamat
Mostantól csak a célpont első felderítésekor számolja a bevételt

PvP bevételi változás:

Sebzés bevétel a játékmódban 50% kal nő
Ölésért és mozgásképtelenné tételért nem jár jutalom
Felderítésért járó bevétel 108 kreditre redukálva
Győzelemért járó bevétel 1728 kreditre módosult, PvP győzelem szorzó kiaktiválva
Csapat sebzésért járó büntetés növelve, 3 kredit/sebzés egység
Célzott felderítésért járó jutalom csak az első alkalommal jár

Növelve lett az alap tapasztalati pont szerzése, likvidáláskor 56-ra

Azonban PvP ben az alábbi tevékenységekért semmilyen hozam nem jár:

Ellenséges legénység ölés
Füstgránát indítása
Ellenséges modul pusztítása
Asszisztálás
Assziszt, ölés vagy felderítési beavatkozás

Bővebben a változásokról a fejlesztői naplóban olvashatsz.

Lőszerváltoztatások:

HE átütése változik, ez már a kaliberhez mérten skálázódik ( nagyobb kaliber, nagyobb átütés )
HEAT sebzés és átütés módosítás a szerepükhöz mérten ( néhány tank extrém hatékony HEAT lőszerrel lesz felszerelve )
HEAT és HE lőszer kölcsönhatása a ketreccel megváltozik, ezentúl roncsolják a lövedékeket és nem semmisítik meg ( ATGM és HEAT esetén nagyobb lesz az átütés lehetősége )
DM12, DM12A1 és M830 HEAT lövedék már HEAT-MP típusként lesz felelhető a játékban
HEAT lövedék most 20% kal több sebzést eredményez , mikor átütés következik be ( 30% a tandem HEAT rakéta és 35% HEAT-MP )
Lepattanó szögek módosultak a TR9 és TR10 HESH és thermobaric rakétáknál , 80 fokról 85-re nőtt

További infot találhatsz a lövedékekkel kapcsolatos cikkben.

Központi Változtatások:

A garázsban már a lóerő is feltüntetésre került a motoroknál
Füstgránát már valós néven szerepel
Meglévő játékosstatisztika újraszámítás
Tüzérség célzás közbeni ellenséges tank renderelése hiba, javítva
Ellenséges járművek megfelelően mozgásképtelenné tehetőek
Redukálták a felderítési rendszerben előforduló hibákat
ATGM módosítás
ATGM újratöltése elindul a kilövés pilanatában
A külső üzemanyag tartály megsemmisítése vagy megsebzése nem okoz ezentúl közvetlen motortüzet
Ezüst ládákból járó jutalmak ezentúl ezüst minősítésűek lesznek
Csapatsebzés büntetése növekedett

Kezelőfelület:

Fixálva a jármű statisztikai ablak
Jármű fejlesztési mutató minden ablaknál megjelenik, ami a gép statisztikáival kapcsolatos
Reputáció ikon cserélve
A célkereszt vörösre vált, ha a lövedék betöltve
Vissza a csatába gomb visszakerült
"csatába" gomb már használható hogy kijussunk a várakozók közül
A fejlesztési ablak a jármű teljes nevét mutatja
Fejlesztési ablakban számos modul ikon javítva
"Custom Match" többsoros szoba nevének lehetősége inaktívvá téve
Fogyócikkek és páncélzati adatok javítva
ERA effektív hatékonysága hozzáadva a leíró ablakhoz
További UI korrekciók
Játékos lista hibájának javítása
Lövedék minőség indikátor visszakerült
Garázsban javították a gombok kiosztását
A szövegkörnyezetben váratlanul megjelenő hangulatjelek javítva
Jármű menühöz hozzáadva a "garázs-előnézet-proving grounds" opciók
Progressziós boost ikonjának hibás megjelenése javítva
Aranyvásárlás során javították a hosszú töltési időt
Lövedék ikonok javítva
Szakaszban javítva a hibás szöveges ablak
Dealer ablakban javítva a nyíl ikon
TR9-10 tokennel kapcsolatos hiba javítva ( jármű adás vétel hiba és felugró ablak )
Javítva a várakozás közbeni felszerelés,fogyócikk, jelvény, modul cseréjének lehetősége
Kamera mozgással kapcsolatos hiba javítva a Dealer fa használata után
Átütés indikátor javítva HE lövedék egyértelmű lepattanása esetén
ATGM célkereszt átdolgozva
Eladási megerősítő ablak módosítva
Matrica áthelyezése során fellépő hiba javítva

Új Dealer és jármű pimpelési ablak
Bizonyos rakétákhoz hozzáadtak egy célzási kör mechanizmust mely mutatja a célzási időt
Fejlesztették az álcázási érték megjelenítését
Bemutatásra kerül a hátralévő prémium idő , percben mérve
Keresőben hozzáadva " keress rá a jármű nevére "
Sebzés számok cserélve a csatában
Garázsban hozzáadva egy segédlet a különféle interfészek magyarázatával
Fejlesztési ablak két új elemmel bővült ( karakterisztika és leírás )
tank konfigurálása során hozzáadva egy "fogás és dobás " lehetőség
Új "kihívás" interfész

Járművek:

Az alábbi járművek kerültek hozzáadásra a fejlesztési fákhoz:

BVP Sakal Tier 6 AFV
KTO Rosomak Tier 7 AFV
KTO Rosomak M1M Tier 8 AFV
WPB Anders Tier 9 LT
Wilk XC8 Tier 10 TD
Type 99 Tier 8 MBT

Álcázás újradolgozása:

TD-k és AFV-k növekedett álcázási hatékonysággal bírnak
Csökkentették a LT-k és MBT-k álcázási hatékonyságát

Redukáláson estek át:

Type 62: 30% - 15%
Expeditionary tank: 35% - 26,3%
T92: 35% - 28,5%
M551 Sheridan: 30% - 25,5%
M41: 30% - 26%
PT-76: 30% - 27,3%
T-14 Armata: 10% - 6,5%
FV438 Swingfire: 35% - 31,5%
Begleitpanzer 57: 30% - 26,5%
T-15: 10% - 7%
RDF-LT: 35% - 32%
Stingray 1, Stingray 2: 30% - 27%
M8 Buford, M8 Thunderbolt II: 30% - 27,3%
Chieftain 900, Chieftain Mk.2, Chieftain Mk.10: 10% - 7,6%
Challenger 1, Challenger 2: 10% - 8%.

Fejlődtek:

ERC-90 F4: 25% - 34%
AMX-10 RCR: 25% - 32%
OT-65A: 27,5% - 34,5%
M1128 Stryker, Dragoon 90, LAV-300: 25% - 31,2%
FV510 Warrior: 25% - 31%
B1 Centauro 105, B1 Centauro 120: 25% - 30,8%
LAV-150: 27,5% - 33%
M2A3 Bradley: 25% - 30%.

Jegyezzük meg, hogy az álcázási hatékonyság azt az értéket jelöli mellyel az ellenséges jármű felderítési hatótávja csökken, százalékos arányban mérve ( 30% az a játékban 0.3 -nak felel meg )

Pontossági módosítások :

Challenger 1: 0,11 - 0,128
Challenger 2: 0,1 - 0,11
Leopard 2AV: 0,13 0,12
Leopard 2A4: 0,114 - 0,11
Leopard 2A4 Evolution: 0,11 - 0,105
Leopard 2A5: 0,11 - 0,105
Leopard 2A6: 0,1 - 0,09.
M60A1: 0,132 - 0,152
M1 Abrams: 0,13 - 0,124
M1A1: 0,114 - 0,122
M1A2: 0,11 0,117
M1A2 SEP V2: 0,1 - 0,115
T-72A: 0,155 - 0,13
T-80B: 0,13 - 0,126
T-90: 0,125 - 0,12
T-90A: 0,12 - 0,11
T-90MS: 0,11 - 0,105
T-14 Armata: 0,1 - 0,09
Type 98: 0,11 - 0,118

Kompenzációként a TR10 járművek célzási idő növekedést kapnak ( legnagyobb kaliberek esetén )

A 0.21-ben a Leopard 2 járművek válnak a legpontosabb gépekké, övék lesz MBT-k közül a leginkább célravezető ágyú.
Ennek kompenzálására az alábbi célzási idő növekedések kerültek bevezetésre.

Leopard 2A6’s L/55- 1.8s ről 2.2s -re növekedett célzás idő
Leopard 2AX’s 130mm- 1.8s -ről növekedett 2.4s -re

LEOPARD 2AX az alábbi módosításokat kapta meg:

Lövedék sebzés 725-ről 750-re növekedett, hogy megfeleljen a 130-as kalibernek
130-as kaliber pontossága nőtt, 0.08-ra
Nőtt a lövegpajzs vastagsága
Fixálva a motor körüli páncélzat
Lövész kukucskáló már nem gyenge pont
Oldalsó páncélzat javult
Alsó, front lemez vastagsága növekedett
Felső, front lemez vastagsága minimálisan csökkent
HEAT lövedékek ellenében javult a védelmi hatékonyság és minimálisan a Kinetikus energiát használók ellen is javult

Összességében szemből erősödött a Leo2AX.

További LEOPARD 2 széria módosítások:

Leopard 1A5, Leopard 2AV, Leopard 2A4 és Leopard 2A4 Evolution harkocsiknál megjelenő azonos lövedék, eltérő adatokkal hiba javítva
Javítva Leo2 és LEO2A6 gépeknél az inkorrekt lövész kémlelő gyengepont
Leopard2 páncél ötvözete módosítva kompozitra, HEAT ellenében jobban véd, de Kinetikus lövedékek ellen kevésbé
Leopard2A4 EVO lövegpajzs fölötti kis rész, fejlesztve
Redukálták az LEO2A4 EVO torony frontját és oldalsó páncélzatát
LEOPARD 2A5, APS módosítva KOEP MUSS -ra
LEOPARD 2A6, rossz garázs páncél adatok javítva
LEO2 A5 ÉS A6 lövegpajzs vastagság, fejlesztve
Fixálva a Leopard 2 páncélzat, így már nem megy könnyedén az átütés az elülső görgőknél

C1 ARIETE:

Számos armor bug javítva
Lövegpajzs fejlesztve
Lövész kukucskáló páncélzata fejlesztve
Páncélzat anyaga kompozitra módosítva, ahogy a Leopardnál , úgy itt is HEAT ellen ad nagyobb védelmet, míg Kinetikus ( APS ) lövedékek ellen kevésbé véd

PL -01:

Jelentősen átdolgozták.
A fejlesztett páncélzat helyett, bevezetésre került a " ADAPTIV Active Camouflage System " mely 30% álcázási bónuszt ad, ha 3 másodpercig állva marad a jármű.
A gép alapvető álcázási hatékonyságát 0.24 -re módosították, de az új technológia lehetővég teszi azt, hogy olyan álcázással rendelkezzen, mintha egy bokor mögött lenne, annak ellenére hogy közelében sincs ilyen.
A bokrokkal kombonálva ez az érték 0.45 re növelhető, mely a maximális a játékban. Illetőleg az ellenséges "Thermal imager" modul nem működik az ADAPTIVE ellen, míg bokrok ellen hatékony.

További érdekességek:

HEAT ellen jobb páncélzati hatékonyság
Kinetikus ellenében kevésbé hatékony armor ellenállás
A top APFSD lövedék átütés növelve 780mm -re
PL-01 nek van egy autotöltésű ágyúja 6 körrel, lövések között 2.7s és teljesen 16s-ig tölt újra
Pontossága 0,085 -re fejlesztve

STINGRAY 1 és STINGRAY 2

A két jármű már rendelkezik a Ready Rack rendszerrel, mely a LAV 600 hoz hasonló. 4 kör és 3 másodperc két lövés között, mindehhez 22 sec újratöltési idő, teljes tár esetén
Redukálták a nem megfelelő, hozzáadható páncél kitet a Stingray 2 frontja esetében, mely érdekes dolgokat művelt APFSD ellenében
Parancsnok nyílás már nem csökkentett sebzést kap

BMP-3, BMP-3M, BMD-4

HE lövedékeik jelentősen javultak, az újragondolt lövedékmechanizmus miatt.

100mm tűzgyorsasága BMP-3 és BMD-4 esetén növelve 9 -re percenként
100mm -II- BMP-3M növelve 10 -re percenként
100mm es ágyú és 30mm es ágyú között most 0.25s a váltás

SPHINX

200mm -re növelték a fejlesztett auto ágyú átütését
0,25-re módosították az auto ágyú és a rakéta közötti váltás idejét
Indítási idő a rakéták között 2s -ről 1,5 -re csökkent
A jármű már képes indítani egy rakétát míg a másik a levegőben tartózkodik

CHALLENGER 2ATDU

140MM ágyú sebzése 800 pontra növelve
Kissé jobb tűzgyorsaság
2.3s -re növelt célzási idő
Növekedett lövedék ár, így kompenzálva a nagyobb sebzést

Challenger 1 és Challenger 1 WOLF

Torony páncélzat redukálva.
Szemből maradt megfelelő, de a bal oldaláról az extra páncélzat már nem véd .
Továbbá a torony körül fellelhető tárgyak is korrigálva lettek, már nem 150mm es védelmet ad, hanem csak 10mm-t, így minden oldalról arányosan sebezhető lett.

További módosítások:

Üzemanyag tartály armor 315mm ről 15mm -re javítva
Alap front páncél redukálva, fejlesztett front páncélzat javítva, hogy a fejlődésre összpontosítson a játékos
Kiegészító oldallemezek 150mm ről 30mm re csökkentek, elülső részénél
A felső front páncélzaton lévő lemezeket javítottuk
Jelentősen növekedett a lövegpajzs páncélzat
Fejlesztést kapott a parancsonoki kupola körüli torony felső rész
Kissé növekedett az alsó front lemez kiegészítő páncélzata
Felső front páncélzat javítva
Javítva a parancsnoki kupola, ful lsebzés beadása

M1, M1A1, M1A1 AIM, M1A2 and M1A2 SEPV3

Oldalsó lemez páncélzata módosítva a fenti gépek esetén

A testoldal már védelmet nyújt az autoágyúkkal szemben
Alsó front lemez páncélzata fejlesztve
Nem megfelelő UI páncélzat értékek a menüben, javítva

Specifikus ABRAMS gépek módosítva az alábbiak szerint:

M1 - Szemből a torony védelme az APFSDS és HEAT lövedékek ellenében redukálva
M1 - Oldalsó lemez minimálisan csökkentve vastagság szempontból
M1A1 - Szemből a torony ellenállás APFSD és HEAT ellen növelve
M1A1, M1A2 – javítva a front páncél, szemből és alulról
M1A1 AIM – Páncélzat jelentősen javítva
M1A1 AIM és M1A2 SEP V3 ERA Garázsban történő leírása javítva
M1A2 – TUSK V2 fejlesztett páncélzat anyaga módosítva és megfelelő garázs páncél értékek hozzáadva
M1A2 – Számos apró páncélzatjavítás került bevezetésre
M1A2 SEP V3 – ütközésnél túl alacsony sebzés értékek hiba, javítva
M1A2 SEP V3 – páncélzat jelenősen újradolgozva, szemből a páncélzat felső része erősítve és a jármű ellenállóbb lett a legtöbb modern ATGM és APFSDS lövedékeknek

XM1A3

Már 2 ágyú között lehet választani, ami a 120mm -es 2 lövéssel bíró és a szimpla tüzelésű 140mm -es darab.

140mm: 800 sebzés . 720mm átütés , 11s újratöltés, 2.5s célzási idő és 0,115 pontosság
120mm: 590 sebzés, 800mm átütés ( új lövedék ) , 0.1 pontosság, 1,6s célzási idő és 2 lövést lehetővé tevő FASTDRAW 2s lövések közötti idővel és 14s teljes újratöltéssel

Egyebek:

Torony forgása növelve 36 fok / s
Páncél újradolgozva, ATGM és APFSDS ellen jobban védve
Kicsi, lövegpajzs terület vastagsága javítva

CHIEFTAIN 900

Célzás idő 2,6 ról 2.3 -ra redukálva
Lövegpajzs fejlesztve
Oldalsó felület páncélzatot kapott, így a HEAT ellen jobban védve van
Rossz garázs értékek javítva
25mm re nőtt a hátsó páncélzat
Javítva a hiba, mely a töltési mechanizmust károsította, bekapott sebzés nélkül
Javítva az átütés jelző fehérre váltása, ellenséges jármű trackelése esetén

BMP-3M-125 Dragun, alábbi fejlesztést kapta

640 APFSDS sebzés
8 lövés percenként
1,33s célzás idő
0,09 pontosság

Orosz MBT

T-90A, T-90MS, T-14 ARMATA tűzgyorsaság jelentősen javult

T-90A és T-90MS töltési idő 10s - 8,5s re redukálva, top APFSDS lövedék sebzése redukálva 680 - 660 ra.
T-14 újratöltés idő redukálva 9,2s - 8s re, top APFSDS lövedék sebzés 720 - 700 ra

Javították a páncélzatot, a felső részen a vékony terület és az oldalsó részen a vastagság szempontjából.

A toronygyűrű inkorrekt sebzés lefogása javítva
Toronygyűrű páncélzat javítva
Szemközti torony páncél fejlesztve
Felső és alsó front lemez közepe az ERA kit körül kissé redukálva
Parancsnok és vezető nyílás páncélzat kissé csökkentve

További Orosz MBT módosítások

T-72B3 töltés idő 9,9s -8,5s re módosítva
T-72B3 célzás idő 2s
T-72B3 alsó front lemez páncélzata fejlesztve
T-72 APFSDS lövedékének sebessége növelve, 1750m/s
Javítva a szovjet lövedék sebessége,ugyanazon lövedék különböző sebesség értékeket mutat különböző járműveken
ERA kitek a Szovjet járműveken a realitáshoz közelebb álló értékeket kaptak, nem megfelelő volt mivel túlságosan a modern társaikhoz mérten viselkedett
T-72A és T-72B torony páncélzat javítva, T-72A és T-72AV torony modern kinézetet kapott
Fejlesztve a T-72A lövegpajzs
T-80U és Shark megfelelője javítva ERA szempontból
T-90MS oldalsó rétegelt páncélzata javítva
T-90A és T-90MS lövegpajzs jelentősen javítva
T-80U, T-80U SHARK, T-90, T-90A, T-90MS: ezeken a tankokon javítva a nem megfelelő összeillesztési pont a páncélzaton ( az alós és a felső front lemez találkozása )
KONTAKT-5 ERA hatékonysága a tandem lövedékfejek ellen, javult

M8 Buford and M8 Thunderbolt II

Mindkét jármű töltése 5,5s -re redukálva
Mindkét jármű esetében a parancsnoki nyílás nem fog többé sebzést redukálni
M8 BUFFORD alsó torony területe nem fog sebzést redukálni
Javítva a páncélzat anyaga, alumínium ötvözetté módosítva így jobban megfelelve a valóságnak ( HEAT és autolöveg ellen szolídna véd )

További Jármű Változtatások

TYPE 98 átnevezve 9910-re
M1128 alternatív ágyút kapott ( 9 lövés, 4,2s lövések között és 14s teljes újratöltés )
M60-2000 APFSDS -570 alapsebzést kapott
WARRIOR - BRADLEY autoágyú folyamat tüzelés közbeni pontossága javítva
Warrior és Bradley képes új rakétát indítani, míg a másik levegőben van
T-15 rakéta indítási ideje 1s, két lövés között
T-15 javított ágyúpontosságot kapott, APFSDS lövedéknél, folyamatos tűz alatt
Expeditionary tank 9 lövéses autoágyút kapott, de 2 lövés közötti idő növekedett 4,2s -re , ehhez 14s teljes újratöltés társul
A rakéták hordozhatóságát növelték, BMP-3M, BEGLEITPZ 57, SPHINX, CRAB, FV721 FOX, XM800T
M41 walker bulldog ágyú átdolgozás, sokkal akkurátusabb lett, ready rack mechanizmust a klasszikus auto töltés váltotta fel, tár újratöltés 14s -re redukálva
PT-76 HEAT és HE pontosság kissé redukálva
2S1 GVOZDIKA HE lövedéke 560 -as sebzést kapott
LAHAT ATGM mechanizmusa " self-guidance" , rakéta rendszer irányítása
Object 187 26400 javítási költséget kapott
T-64AV mm besorolása átdolgozva

Páncél és Védelmi módosítások

Leopard 1 páncélzat javítva: Front 40mm-oldala 20mm és a háta 10mm
BMPT széria kisebb sérülést kap tornyon
BMPT széria redukált oldalsó páncélzatot kap
T-15 parancsnok és vezető nyílása kissé csökkentett páncélzatot kap
Challenger 2 felső front lemez páncél hiba javítva
Challenger 2 ágyú kissé javított páncélzatot kap
LAV-600, Chieftain Mk.2, BMP-3M, Centauro 155, B1 DRACO, M1128 Stryker, Merkava Mk.2D járművek páncélzata javításra került
AMX 10RCR test kupola nem redukálja többé a sebzést
PZH2000 lövegpajzs 50mm re redukálva
PZH2000 test páncél hiba javítva
IS-7 lövegpajzs inkorrekt hatékonysága javítva
Centauro széria páncélzatának hibás redukciója javítva
Typ 90 II Felső front lemez , alsó része fejlesztve

Retrofit és Modul

Módosításra került a retrofit leírás
Olcsóbb lett összességében a retrofit és most már 75% ért lehet őket eladni
"STARTE" és "GENERATOR" modul átnevezve " Thermal Ehaust Cover " funkcionalitása ugyan az maradt
Változott a kategória számos retrofitnél
Kevlar Spall Liner már nem redukálja a sebzést, hanem életpontot kölcsönöz a járűveknek: 250HP MBT, 150HP minden más
Spall liner" modul fejlesztés, ezentúl az ütközés ellen fog védeni, továbbá a legénységet látja el plusz szívóssággal
BMP-3M megkapta a Kevlar Spall Liner-t
A modul HP bónusza javult, a fejlesztett Ammo rack és Felfüggesztés retrofitekkel ( 25% lvl 1 és 50% lvl 2 ammo rack hp és 20% lvl 1 - 40% lvl 2 felfüggesztés hp )

Jármű hibák és korrekciók

M8 BUFFORD UI M393A1 lövedék javítva
PL 01 ágyú jelölés javítva
Javítva az MBT 70 és Typ 90 II újratöltése mikor ATGM elő körben került használatra
DM12A1 HEAT MP lövedék értékek javítva a különböző tankokon
PL 01 és Centauro 120 lövedék jelölése fixálva
M60A1, Leopard 1, Centauro 155 inkorrekt garázs páncél értékek javítva
Javítva az egyes járműveknél jelentkező "mágikus" fatörzs védelem
T-80U roncs átlőhetősége javítva
BMD-1, BMD-1P, BMD-4, BMD-4 Joker, T-72B járműveken javították a kipufogó gáz megjelenését
T-80B füst gránát effekt javítva
Álcázási hibák javítva
BMPT Terminator, BMPT Terminator Prototype and T-15 töltési mechanizmus hiba javítva
T-72B3 gyulladása javítva, miután egy sérült ágyútól keletkezett a tűz
PTL 02 parancsnok nyílás textúra hiba javítva
M60A1 torony textúra eltűnés hiba javítva
T-72B álcafestés nem megfelelő megjelenése
Megjavították azt a hibát, amely a telepített T-80B álcázást eltüntette az ERA készlet telepítése után
OF 40 motor vizuális hiba , javítva
M2A3 BRADLEY ATGM indítás után megjelenő grafikai hiba javítva

PVP

A Roughneck és a Narrows mind vizuálisan, mind játékmenetben megújult
Új térkép: Waterway
HIGHWALL eltávolítva
Az utakat és a textúrákat több térképen rögzítették
A Chemical Plant térkép játékmenete javult
Coastal Threat térkép - rögzítettek számos objektum megjelenésén
Ghost Field - számos modellkérdést rögzítettek, több elpusztítható objektum lett
A PIPELINES -térkép egyensúlya javult, a déli kiindulási pont buffolva lett
Narrows - lánctalp textúra hiba javítva, mely a bunkerek mellett végig ment a pályán
Narrows - hozzáadott spawn pontokat kapott az Encounter módban
Roughneck - szürke színű ágak javítva
Trópusi partvidék - a D1 és E1 kerítés ütközési modelljét rögzítették
Trópusi partvidék - számos vizuális problémát rögzítettek
Trópusi partvidék, Cold Strike - fix találkozási pont minimap markerek az Encounter módban
Trópusi partvidék - javult a teljesítmény alacsony és közepes megjelenítés mellett
Trópusi tengerpart Encounter mod - rögzíti a bal oldali csapat spawn pontját, most már jobban el vannak helyezve a sziget felé vezető irányba
River Point - jobb teljesítmény alacsony és közepes beállításokon
River Point - rögzítette a repülőgép robbanáshatását
Reaktor - jobb teljesítmény alacsony és közepes beállításoknál

PvE

A PvE AI ellenségei már csökkentett spot távot kaptak (a nehézségi szinttől függően)
A jobb teljesítmény érdekében több térképet optimalizáltunk
Az utakat és a textúrákat több térképen rögzítették
Zero Hour - rögzítették a hibát, ahol a C3-as körzetben található sziklákat nem megfelelően mutatják
Jobb teljesítmény az alacsony és közepes beállításoknál az alábbi térképeknél: Anvil, Harbinger, Raiding Party, Stormy Winter

GLOBAL OPS

Két új Globális Művelet térképet adtak hozzá - Roughneck és Narrows. A Narrows bemutatja az új Wildcard-ot - az AC-130U sztrájkot.
A Wildcard használatakor egy AC-130U (egy C-130 Hercules 40 mm-es Bofors autocannával és egy 105 mm-es lövedékkel).

További módosítások:

A jobb teljesítmény érdekében több térképet optimalizáltunk
Az elfoglalási pontokért járó jutalmat nem kapják meg, ha mindkét csapat egy pontot egy időben rögzít
Az utakat és a textúrákat több térképen javították
Megjavították a hibát, ahol az UAV felkutathatta a Ghost Field térképen lévő sziklák mögött rejlő ellenségeket
Egy játékos leölése minden térképen 25 pontot eredményez (20 helyett)
A Desert Crossing teljesítménye és az egyensúlya is javult
A Desert Crossing - a javítási pontok most 20% helyett a HP 70% -át javítják meg
Ghost Field - bázis pont 2500 pontra emelkedett, a csata most három fázisban van (a 3. fázis további célja)
Ghost Field - a térkép központja felújított változatban került be
A Barren Divide teljesítménye és az egyensúlya is javult

Egyebek:

Javítva a helytelenül működő célkereszt metszetet a fegyverrendszerek közötti váltáskor
Javította az összeomlást a Proving Grounds térképen való kilépés után
Javítva a Proving Grounds hiba, ahol a C4 és B4 körzeten megjelenő járművek nem mutatják meg a megfelelő járműosztályt
Javítva a hiba, miután összeomlott a játék a különféle kinézetváltás után
Javította a szöveget olyan esetekben, amikor a tank egy GLOPS bunker miatt semmisült meg
Javítva a hiba, amely lehetővé tette a játékosoknak, hogy rendszeresen sorban álljanak miközben a Proving Grounds-be lépnek
Javítva a hiba, amely lehetővé tette a játékosoknak, hogy mindig láthassák a meg nem látható gépjárműveket a Proving Grounds térképen
Javítva a hiba, ahol az esés vagy az ütközés sérülése ellenséges találatokként jelentkezett
Javítva a hiba, amely miatt a játékosok az Alt-Tab megnyomásakor elhagytak csatákat
Javítva a hiba, hogy amikor a High-től az alacsonyig terjedő részletekre váltott, és ismét a High-re változott, a játék továbbra is megjelenik a minőségi járműmodellekkel
Átnevezve a Render Mode beállításokat további grafikus beállításokban (nem jelenik meg az Alacsony grafikus beállításoknál)
A motor hangjai mindegyiknek ugyanolyan szintű hangerője van
A teljes gáz és az üresjáratú motorok hangja megváltozott
Megváltoztatták a nagy fordulatú turbódízel és dízelmotorok motorhangjait
Javította a 3D-s helymeghatározást
Javítva a hiba, ami miatt a játék felvételeit a garázsról rögzítette
Javítva a hiba, amely a játék összeomlásához vezetett, miután megkezdte az Egyéni meccset Observer módban ( néző mod )
Javítva a hiba, amely a játékot a Loot Crate megnyitásakor a kiszolgálóról leválasztotta ( ledobott )

FRISSÍTÉS 1.

Tűzerő:

PL-01: A javított APFSDS lövedék 630-ról 530-ra csökkentett sebzést kap
A következő járműveknek jelentősen csökkentették a HEAT lövedék sebzését: PL-01, WPB Anders, M1A2, M1A2 SEP v3, Leopard 2A5, Leopard 2A6, B1 Centauro 120, Challenger 1 Falcon és C1 Ariete
A WPB Anders és a Wilk XC-8 lövedék ára emelkedett
Jelentősen megnövekedett autoágyú pontosság és csökkentett tüzelés közbeni pontosságvesztés a következő járművek esetében: FV107 Scimitar, FV721 Fox és FV510 Warrior
Javítva a hiba, ami miatt az APHE lövedék a Scorpion és az Abbot számára más járművektől eltérő módon működtek
A C1 Ariete pontossága 0,11-ről 0,015-re csökkent

TR10 140 mm-es ágyú sebzés javult:
A 140 mm-es APFSDS lövedék sebzése az XM1A3 esetében 825-ről 950-re emelkedett, az újratöltési idő 11,42s-re nőtt
A 140 mm-es APFSDS lövedék sebzése a Challenger 2 ATDU esetében 850-ről 1000-re emelkedett, az újratöltési idő 12,8s-re emelkedett

Védelem:

Módosították a Challenger 1 és a Challenger 2 oldalsó páncélzatát
A WPB Anders és a Wilk XC-8 "Zaslon" APS lövedéke megváltozott: az újratöltési idő 4 másodperctől 10-ig emelkedett, és a távolság, amelyen az APS-t semlegesíti a védelem, 20 méterről 10 méterre
Hozzáadták a bónuszok leírását a következő járműveknek az ERA rendszeréhez: BMP-3M-125 Dragun, BMPT-72, T-14 Armata, T-15, T-72B3, T-80U, T-90A, 99 típus, B1 Centauro FARKAS
Javítva a hiba, ami az ARAT-2 ERA teljesítményét különbözővé tette az M1A2 SEP v3 és XM1A3 verzióknál
Megváltoztatta a WPB Anders APS rendszere, így 250m ről 200m re módosult az aktiválása
Változtatak a következő járművek páncélmodelljén: T-72, T-72A, T-72B, T-72B3, T-90, T-90A, T-90MS, T-14 Armata és BMPT-72
( oldalsó páncélzat javítva és a hibás részek eltávolítva, így kiszámíthatóbbá és hatásosabbá téve a 15 ° -os vagy annál kisebb szögekbe történő behatolást)

MAXIMUM SEBESSÉG REDUKÁLÁS:

M1A1 66 km / h
M1A2 63 km / h
M1A2 SEP v3 60 km / h az alap motornál és 66 km / h a fejlesztett motornál
Az XM1A3 54 km / h az alap motornál és 60 km / h a fejlesztett motornál
Challenger 2 55,8 km / h az alap motornál és 59,4 km / h a továbbfejlesztett motor esetében
Challenger 2 ATDU 54 km / h

TOVÁBBI JÁRMŰ MÓDOSÍTÁSOK:

A BVP Šakal most már nem képes felszerelni a javított torony forgás segítőt
Eltávolították a SPHINX rázkódási hatást autoágyú tüzelés közben és mesterlövész nézetbeli effektet ugyan azon ágyúnál
Javítva a fejlesztett Ammo Rack v2 retrofit, mivel nem működött megfelelően
Javítva a hiba, amely a T-72A és T-72AV ICE tornyok textúráját low beállítások mellett nem megfelelően jelenítette meg
Javítva a hiba, amely a megsemmisített T-72B tank torony elvesztését okozta

PVP

Javítva, Cold Strike: inkorrekt út textúra betöltése
Narrows, javítva az I7 és J7 ben elpusztíthatatlan fa
Roughneck, módosították a tájat a 9-es vonalon és a J3 - J4 szektorban

GLOPS:

Narrows: cseréltek számos spawn pontot és foglalási objektívát
Roughneck: rossz hanghatásokat cseréltek a foglalási pontoknál, foglalási célokat és javították a hibát, amely azt okozta, hogy a javítópontnál nem megfelelően működött a funkció

PVE:

Life Jacket visszakerült a térképek közé
Cerberus küldetés javítva, már nem dobálja le a játékost

Egyebek:

Javította a hibát, mely miatt nem kaptunk megfelelő gyorsulást az erre vonatkozó modul vagy retrofit felhelyezése mellett
A kinetikus héjak most kevesebb energiát veszítenek el, amikor áthaladnak a rétegelt lemezeken
Javítva a hiba, ami miatt az "idő elfogy" jelző megjelenik az Alabino Proving Ground térképen
Javítva a hibát, amikor az autocannon pontosság jelző vörös állapotba került a lövedék változtatás során
Fixálva az Ezüst rep. boost jelvény ( insignia ) neve
Számos retrofit bónusz, a jármű jellemzői ablakban már helyesen fog megjelenni
Javította az egyszerűsített garázs világítását
Fix a ritka hiba, mely a foglaló csapatnak kedvezett annak ellenére, ha a védők megzavarták a foglalást
Javította a hibát, amely sziluettet jelenített meg a garázsban lévő járművek körül, a TSAA vagy az MSAA anti-aliasing engedélyezése mellett

FRISSÍTÉS 2.

Álcázás:

Jelentősen redukálva lett a büntetés mikor autoágyú és TD ágyú használatba kerül
SPHINX fegyverzet használata során jelentősen redukálva lett az álcázási bónusz veszteség

TŰZERŐ:

SPHINX: rakéta agilitása fejlesztve
T-80U Shark: HE lövedék sebzése 580-ra javult
PL-01: A javított APFSDS lövedék sebzése 630-ról 530-ra csökkent
Leopard 2AX: 130 mm-es átlag APFSDS sebzés 725-ről 750-re javult, javult 130 mm-es APFSDS sebzés 750-ről 775-re
3VOF36 HE lövedék 660-ról 600-ra csökkent
A T-15 termobaric rakéta ára emelkedett
Javította a PL-01, a Challenger 2 ATDU, a Leopard 2AX és az XM1A3 lövedék árát az új kárértékeknek
Javítva a Šakal vizuális ATGM animációja
Javítva a hiba, ahol a T-55 és a Rosomak M1 lövedékek hibás sebzést mutattak a "bejövő sebzés" panelen
Rögzítették a Rosomak M1 lőszerkészletének a 4. típusát, mely hibásan jelent meg
T-64AV Hunter: A 3UOF36 lövedék a 3UOF22 helyére került, javították a túl gyors célzást is
Megváltoztatták az APHE lövedék leírását

TR10. szint 140 mm-es sebzés javult:
A standard 140mm-es APFSDS lövedék sebzése az XM1A3 esetében 800-ról 850-re nőtt
A jobb 140 mm-es APFSDS lövedéksebzés az XM1A3 esetében 950-ről 900-ra csökkent, az újratöltési idő 11,15-re nőtt
A standard 140 mm-es APFSDS lövedéksebzés a Challenger 2 ATDU esetében 800-ról 850-re nőtt
Fejlesztett 140 mm-es APFSDS lövedéksebzés a Challenger 2 ATDU esetében 1000-ről 900-ra csökkent, az újratöltési idő 12,4-re szintén csökkent

Védelem:

A bónusz leírását a következő járműveknél javították: BMPT-72, T-15, T-72B3, B1 Centauro 120, B1 Centauro 120 Wolf, M1A2 SEP v3, XM1A3
Hozzáadott oldalsó páncélzat a Challenger 2 ATDU-hoz, amely most ellenáll az APFSDS lövedékeknek, ha 30 fokos vagy alacsonyabb szög alatt tüzelnek, és az ATGM-ek 60 fokos vagy alacsonyabb szög alatti találatainak is
A Challenger 1, a Challenger 2 és a Challenger 2 ATDU tankok már nem rendelkeznek ERA-val, a járműtest blokkolása a Chobham páncél masszív lapjainak köszönhetően védenek, ami a valós körülményeknek felel meg és az ingame páncélt megváltoztatták erre vonatkozóan
Megjavították a Challenger 1 páncélzatot, ami valamely helyeken túl jól védett
Hátsó oldalon, A Challenger 1 páncélzata felújítást kapott
Megváltoztatták a Leopard 2A6 testét és a torony páncélzatát, új paramétereket adtak hozzá a tooltiphez
Növelve a Centauro 120 ERA védelmea, a HEAT lövedékek ellen

Egyéb járműváltozások:

Javítva a hiba, amely megakadályozott, hogy magasabb Tier járművet keress meg egy Tier 9 vagy Tier 10 token kinyitásakor
Javították fordított gyorsítást a következő járművek esetében: 90-II, 9910, Type 99
Az alábbi járművek tömege UI érték (nem ingame kezelés) javítva lett: T-14 Armata, T-15, T-62, T-72B, T-72B3, T-80B, T-90MS, Wilk XC-8
Wilk XC-8 tényleges súly (nem csak UI érték) emelkedett 26 tonnára

Player versus Player:

Ghost Field - rögzítette az elrendezést, hozzáadott több fedezéket

GLOPS

Ghost Field - rögzítette az elrendezést, hozzáadott több fedezéket, megváltoztatta a rögzítési pontokat a játékmenet javítása érdekében
Roughneck - rögzítette a támogató repülőgép lövedékeinek helytelen megnevezését
Roughneck - rögzítette a 9-es vonalat és a J3 és J4 szektor elrendezését
Javították a hibát, ami miatt a pillboxes sziluett nem jelenik meg a célzáskor
Megoldotta a hibát, amely lehetővé tette a játékosok számára, hogy ellenséges bázisokra "teleportáljanak" a Globális műveletek módban

Vegyes:

Javították a leírást a 0.21 Kihívások felületen
Fixálva a hiba, amely egy helyőrző szöveg megjelenését eredményezte, ha az I billentyűt megnyomja a Vezérlés beállításaiban
Javítva a hibát, amely lehetővé tette a hangulatjelek megjelenítését a csatában megjelenő értesítésekben
Megerősítette a prémium ikon pozíccionálását a Kereskedő menüben - egy hiba néha megakadályozta a prémium jármű ikonok megjelenését
A Retrofit panelnek van egy kapcsolója, amely lehetővé teszi, hogy csak a rendelkezésre álló felszereléseket láthassa
Számos olyan hibát javítottak ki, melyek miatt a játék túlságosan sokszor összeomlott 0,21-ben
Javította a helytelen M113 ACAV hadnagy nevét a PvE küldetésekben
Javítva a hiba, amely lehetővé tette a játékosoknak, hogy jelvényt adjanak a harcban lévő járművekhez
Javították a problémát, amely miatt az egyéni meccs elérhetetlenné vált, ha a szoba létrehozója újratöltötte a játékát

FRISSÍTÉS 3.0

Oktatói:

Két új gyakorló térképet csatoltak a meglévőkhöz:
Az egyik, ahol a játékosok megtanulják irányítani a járműveiket a célzás elsajátítása mellett
Training Base, ahol a játékosok megtanulják kiválasztani a megfelelő lövedéket, és meg tudják keresni a járművek gyengepontját

Közösségi hálózatok:

Most már megoszthatja a teendőit a barátaival a közösségi hálózatokon keresztül! A hozzáadott szolgáltatások az alábbiak:
Képek megosztása a közösségi hálózatokon
A fiók mostantól csatlakozhat a Facebook, a Vkontakte, a MojMir és az Odnoklassniki hálózatokhoz
( egy játékfiók csak egy közösségi hálózaton keresztül engedélyezett, a fiókokat is le lehet választani a közösségi hálózatokról)

Post-Match Debriefing ablak módosítása:

Megváltoztattuk a mérkőzés eredményeit kijelző ablakot az új grafikus szabványra.
Az ablak most tartalmaz egy gombot, hogy megoszthassa az eredményét a közösségi médiában és egy gombot a mérkőzés visszajátszására.
Most már meg lehet nézni a mérkőzéseket más mérkőzésekkel együtt anélkül, hogy el kellene hagynia a Post-Match Debriefing ablakot.

Felderítési és álcázási javítások:

Ezeket a változásokat a legfrissebb fejlesztői naplónkban ismertetjük, és a következő két változtatást tartalmazzák:

Egyre növeljük a maximális környezet adta bónuszt. A 0,20-es változatnál több környezeti álcázási bónusz (több bokor esetén, amelyek a felderítő és a célpont között helyezkednek el) a 0,45 (45 százalékos) bónusz értékre állhat be .
A 0.21-es frissítésben ez a határ 50% -ra emelkedik.
Másodszor, megváltoztatjuk, ahogy a bokrok (és a környezeti álcázás) kölcsönhatásba lépnek, amikor a jármű fegyverzete használatban van.
A 0,20-es frissítés után minden olyan bokor, amely 15 méteren belül található egy fegyverzetét használó járműhöz, elveszíti a környezeti álcázás bónuszának 66 százalékát 5 másodpercig.
A 0.21-es frissítésben csak a legmagasabb álcázási bónusszal rendelkező bokor veszíti el a környezeti álcázását (66 százalék helyett 70 százalékot veszít).

Járművek és Tűzerő

Javítva a hiba, amikor a 140 mm-es fegyverek elvesztették a pontosságukat, mikor a torony körben haladt

Járművek-Védelem:

Fix a hiba, ahol a 2S3 Akatsiya csökkent sérülést kapott, amikor a vezetőnyílást találták el
Fix a Leopard 2AX oldalsó páncél - most már minden kinetikus héjnak ellenáll, ha az átütésszög 20 ° vagy ennél alacsonyabb, és bármely ATGM-nek, ha az átütési szög 40 ° vagy kisebb
A T-55 felső elülső lemez és az alsó elülső lemez 140 mm-ről 100 mm-re csökkent
Az orosz T-sorozatú hajótestek felső része enyhén vastagabb
Javítottáka hibát, a Challenger 2 és a Challenger 2 ATDU lövegpajzsok gyengepontként funkcionáltak, mikor bizonyos szögekről lőttek rájuk
Javítottak még néhány problémát a Challenger 2 páncélzatánál, eltávolítottak néhány hibás részt, amelyek bizonyos lövedék hatásokat okoztak kiszámíthatatlan módon

Járművek-egyéb változások:

Javítva a hiba, ami miatt az újratöltési idő helytelenül viselkedik a lőszer rack-károsodásakor
Az automatikus tűzoltó készülék azonnal működik, és megakadályozza a tűz károsodást
Javítva az a hiba, amely az újratöltési időt növelte, amikor a tüzérek sebesültek lettek számos járműnél(T-15, Rosomak, Rosomak M1, Wilk XC8, M8 Buford, M8 Thunderbolt II)

Maps:

Meghatározta a WATERWAY térkép spawn pontjait

Felhasználói felület:

Javítva a hibás vásárlási visszaigazoló ablak szöveg
Javítva a hiba, hogy a lövedék konfiguráló ablak néha hibásan működött
Javítva a hiba, mely a tippek megjelenését akadályozta, ha F1 bill.t nyomott a játékos
Fixálva a hiba, ami miatt az ikon "ragaszkodott" az egérkurzorhoz, miközben áthelyezi a lövedékeket vagy a retrofiteket
Javítva a hibás térképnév az értesítő ablakban az egyéni meccsekhez

Kérdések és javítások:

Rengeteg hibát rögzítettek, amelyek miatt a játék összeomlott
Javítva a hiba, ahol az egyszerűsített garázs a csata befejezése után a standardhoz fordult át
A bal és a jobb oldali inverzió irányítása most csak a játékosok által meghatározott előremutató / visszafordulási mozgástól függ (az előző 0.21-es iterációból visszaállítva)
Fix a hiba, ami miatt a Battle gomb nem működik, miután egy lövedéket áthelyeztek egy lövedékhelyre a jármű konfigurálásakor
Javítva a Level 2 Improved Tools Retrofit hibás javítási ideje
Eltávolította a lehetőséget, hogy visszatérjen a harcba olyan esetekben, amikor a játékosok szándékosan hagytak el ilyen csatát (dezertálás)

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.