2019. április 20., szombat

Gyorskeresés

0.20.3831

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Itt az újabb frissítés, mely számos dolgot javít és optimalizál a járművek és egyéb tekintetben. Ezek mellett pedig a Global Ops és PvP játékmód is kap régi új térképet, továbbá pedig teszt jelleggel összevonásra kerül a PvP és GO játékmód várakozó listája.

Global Operation játékmódba bevezetésre került a Ghost Field map, átdolgozott változata. Az lesz az érdekessége a térképnek, hogy itt AI ellenfelekkel nem fog találkozni a játékos, illetve az utolsó fázisban megjelenik egyfajta köd is, nehezítésképpen.
Továbbá egy 7 napos tesztperiódus erejéig, összevonásra kerül a PvP és GO játékmód várakozó listája, így csökkenteni szeretnék a várakozási időt valamint növelni az esélyét hogy Global Operation játékmódba juthasson a játékos, amennyiben ez a tervezet beválik, a jövőben fixen a játék részét fogja képezni.

– GO -ban javításra került még a túlzott láda “dobás”
– Desert Cross mapon fixen 70% -ban let meghatározva a jármű javítása
– A teljesítmény összesítő képernyő már több infot jelenít meg a pont díjazásról
– A javítás és lőszer utánpótlás ezentúl nem kerül kreditbe

PvP

A Ghost Field map visszakerült a játékba, átdolgozott formában, mely elsősorban a fedezékeket és növényzetet érinti. Ezzel a spotrendszer megfelelőbb kihasználását szeretnék elérni, továbbá kiegyensúlyozottabb játékélményt biztosítani.

Központi módosítások

– Javítva, hogy az M8 Bufford fejlesztett páncélzata egyes játékosoknál nem telepíthető a járműre
– Javítva, a lepattanó és nem átütő lövedékhangok ugyan azon megszólalása
– Javítva, a hiba mely akadályozta hogy az előzőleg kiválasztott és csatában résztvevő járművel ismételten el lehessen indulni
– Javítva, hogy a játékosok ellentétes járművel kerültek csatába, mint a kiválasztott jármű
– Javítva, azt ATGM indítás késleltetését okozó hiba
– ERC 90 SHARK kiadás, rossz újratöltési idő javítva
– Javítva a képernyő fagyás, mely a csata végén “ESC” bill. nyomására megjelenő menü előjövetelénél keletkezett
– Javítva a játék indításánál előjövő üres vásárlási ablak megjelenése
– Eltörölték, hogy commander képességet lehessen választani a parancsnok kiválasztási ablaknál
– Javítva a hiba, mely a PvE szakasz indítása során jelentkezett és kifagyást eredményezett, mikor is “ready” nélkül került indításra a csata
– Javítva az Albatross PvE mapon jelentkező hiba, mely a játék harmadik fázisában jelentkezett mikor a botok foglalták a kört
– Javítva a nem megfelelően megjelenő retrofit és fogyócikk a jármű eladása során
– Javítva a “proven” ként nem megjelenő jármű lista , annak ellenére hogy az előzőleg ki lett választva és be lett állítva

Járművek

– Challenger 1 Falcon látótáv javítva 405m ről 430 m-re
– Challenger 1 Falcon pontossága javítva, a célzási idő csökkentve
– T-15 életpont 3000-re növelve és mobilitása fejlesztve
– AMX 10 RCR löveg pontosság javítva és megkapta a “ready rack” mechanizmust
– M60-2000 tűzgyorsaság és pontosság fejlesztve
– M60-2000 AP átütés növelve 715mm-re, összege a lövedéknek 2267 kreditre módosítva
– M60-2000teljes javítási költsége redukálva 16400 kreditre
– Javítva a kétéltű járművek idővesztesége a vizes területeken
– T-80U és SHARK variánsa is motorfüstöt képes generálni a továbbiakban a füstgránát helyett
– Object 187 lövedék költség redukálva
– Javítva az XM800T töltő legénységi képesség megfelelő kiválasztásának akadályoztatása
– Javítva a BMD-4 Joker fegyverzet kiválasztásának ideje ( 0.25s )
– Challenger 2 és Challenger 2 ATDU, UI páncélérték javítva

Páncélzat

– Challenger 2, Challenger 2 ATDU, FV510 Warrior, M1134, M60-2000, T-80BV járművek esetében javításra került számos páncélzati gond
– Javítva a hiba, mely az Armata, Falcon és Terminator harckocsik esetében teljes sebzést eredményezett a toronyra
– Javítva az M1A1 és M60-2000 torony páncélzat
– Újraírva a páncél vastagság a B1 Centauro 105, B1 Centauro 120 és B1 Centauro 155 járművek esetében
– Javítva a Scorpion és PTL-02 gépek toronnyílására leadott maximális sebzés
– A Centauro 105 és 120 esetében bekövetkező túl sok lepattanó az elülső-felsőlemezről, javítva
– Javítva a Challenger 1 fejlesztett páncélzata az AP lövedékkel szemben
– Javítva, hogy bizonyos álcák nem megfelelően jelennek meg a járműveken

UI

– Az “upgrade” ablakban megjelenő rossz modulkiírások és ikonok javítva
– Számos járműszűrő hiba javítva
– Javítva a csataeredményének visszajelző ablaka
– Javítva a fejlesztési ablakok ikonja és ezeknek a nem megjelenítése
– A fejlesztési ablakban már helyesek a járművekkel kapcsolatos kiírások
– Proving Grounds térképen ezidáig előfordult, hogy bárhol megjelenhetett a játékos, ez a hiba javítva
– Custom csatákban a megfigyelők már vissza tudnak térni megfelelően
– OF-40 ICE motortűz vizuális megjelenése javítva
– Javítva , hogy a PvE ikon eltűnik ha az oktató modot teljesítettük

Napi Kihívások

– Spotting King: 4 PvP és 8 PvE csata kell a teljesítéséhez
– Rolling Death: 6 PvP és 24 PvE pusztítás kell mozgás közben
– Concealed Killer: 6 PvP és 12 PvE kell a teljesítéséhez
– Track Master: 12 ellenséges jármű futómű kell PvP -ben és 24 PvE-ben
– In Your Face: 10000 sebzés kell 150 méteres távolságon belül PvP-ben és 30000 sebzés PvE-ben
– Glory in the Shadows: 6 teljesítés kell PvP-ben és 12 PvE-ben, rejtve

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.