Hirdetés

Vatera vásárlás, inkorrekt ügyfélszolgálat

Kedves kollégám rákapott a retro alkatrészekre, így megkért vásároljak neki egy két dolgot a vateran.

2012.11.02:
Egy "XT / 088 / 8088 retro gép!" hirdetésre írtunk (ami ekkor még 1Ft-on állt), mivel a leírásban az szerepelt hogy cserélné Pentium Pro procira. Ráfizetést szeretett volna még az eladó, így nem is ment tovább az egyezkedés.

2012.12.20. Kaptam egy üzenetet: "Felhasználónevét a Vatera 72 órás ideiglenes korlátozás alá helyezte!".
Látom hogy a fent említett üzenetet kifogásolták, vagyis a csere ajánlatot. Ügyfélszolgálatot azonnal felkerestem, remélve hogy ez csak egy félreértés.
Válasz elég hamar jött a következővel:

""Önök partnerével az "XT / 088 / 8088 retro gép!" aukciónál egyeztettek, majd ezt követően megvásárolta az eladó egyik legolcsóbb áruját (1667446154; "ULTRA RETRÓ - választható színű monitor") az elérhetőségek megszerzése miatt.
A kapcsolatfelvételre irányuló levelezés, és az ezzel összefüggő jutalékkijátszás az egyik legsúlyosabb szabálytalanság piacterünkön!
2012/11/20. 09:23:30-kor 72 órára felfüggesztettük fiókját.
Egy következő szabálytalanság esetén véglegesen kizárásra kerülhet piactereinkről.
Figyelmét, megértését köszönjük!"

Mikor ezt olvastam akkor vettem észre, hogy
2012.11.04. vásároltam egy Retro választható színű monitort 500Ft-ért akinek az eladója megegyezik a 088 / 8088 retro gép eladójával.
Ezután persze ment a levelezés a "kedves ügyfélszolgálattal" még pontokba is szettem miért nincs igazuk, íme:

1. A termék mikor az ajánlatot tettem 1Ft állt.
2.Ha megfigyelik termék leírásban az alábbi szerepel:
"Ajánlat / csere jöhet, érdekelhet."...
..."- Pentium Pro procit."
Erre reagáltam, viszont ekkor az eladó beszámítási ajánlatot adott, szemben a korábbi cserével, későbbi 15.000 Ft-os ( minimálárat még mindig el nem érő) árat túlzásnak tartottam, így a továbbiakban nem érdeklődtem a termékért.
3. Miért akarnám én kijátszani a szabályokat vevőként, ha az eladónak kell jutalékot fizetnie?
4. Ha az Önök feltételezése igaz lenne miért nem vette le az eladó a terméket? Tovább hirdetve egyértelmű, hogy nem kelt el a termék.
5. A vásárolt monitorról képet tudok küldeni, levelezést tudok mellékelni, egyszerűen meg akartam venni, ahogy pl a 8bites VGA kártyája iránt is érdeklődtem. Szerencse, hogy azt nem vettem meg, lehet akkor végleg letiltottak volna.

Mérhetetlenül kedves ügyfélszolgálat ezt válaszolta:
"Köszönjük visszajelzését!

Az Ön által leírtakat megértjük, eljárása azonban szabálytalanságnak minősül, mivel kapcsolatfelvételre, és közvetve jutalék kijátszásra, piactéren kívüli megegyezésre ad lehetőséget.
2012/11/23. 09:41:37-kor 72 órás korlátozása lejárt, Ön újra használhatja piactereink szolgáltatásait.
Felhívjuk figyelmét, hogy "utolsó esély" lehetőséget kapott, egy következő szabálytalanság esetén végleg kizárásra kerülhet. "

Ami még vicces számomra hogy az elmúlt 3 hónapban majd 300.000Ft értékben vásároltam, 11 hónap alatt 160.000 Ft-t fizettem jutalék gyanánt.

Zárásként megkérdeztem, hogyan kellett volna eljárnom, hogy ne kapjak ezért is figyelmeztetést, a következőt válaszolták:

"Javasoljuk, hogy ilyen esetben termékes levelezésben egyértelműen, szövegesen jelezze, hogy bár korábban érdeklődött az aukción, az adott terméket azonban mégsem kívánja megvásárolni, ellenben a másik, termék kóddal megjelölt árut leüti, kifizeti, megveszi.
Amennyiben ezt követően is probléma merülne fel, úgy az Ön jelzése alapján lehetőségünk van elbírálni az intézkedés jogosságát."

Hirdetés

Tovább a fórumba.