Mai nap megkaptam a T-mobile válaszát azzal a panaszommal kapcsolatban, amit a leálláskor írtam nekik.
Erre válaszul írtam a következőt, amivel szeretnék egy mozgalmat indítani
Hátha beérkezik pár ezer ilyen levél, és eléri a célját.
Ha Te is küldenél, az ugyfelszolgalat@t-mobile.hu címre tedd!
Idézet:
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Válaszukat tisztelettel megkaptam, azzal kapcsolatban pár észrevételem lenne:
- Önök rendszeresen küldenek reklám értesítőket sms-ben, akár éjszaka is, ellenben leállásról, karbantartásról nem értesítik az ügyfeleket előre, holott ez elvárható lenne, sőt, gyanítom tervezett leállást kötelesek is lennének előre jelezni. Nagyon remélem, hogy a jövőben ez megváltozik.
- Az előfizetéseink Ikon illetve MediaMánia csomagban vannak, így a felajánlott 10perccel sem kezdeni nem tudunk semmit, sem értékelni nem tudjuk, mivel amúgy sem lépünk ki a csomagok keretei közül.
Kicsit ahhoz hasonlítanám ezt, mintha a Trófeában vacsoráznánk, ahol egy adott összegért korlátlan fogyasztás van, és ott meglök a pincér, és kártérítésként kihoznak egy krémest.
- Cégünk közvetlen kára, amit egy meghiúsult találkozó miatti csomagküldés jelent, annak az összegnek a nyolcszorosa, ami értéket átlagosan kiskereskedelemben képviselne 10 hálózaton belüli perc, illetve gyaníthatóan 50szerese annak, amennyit nagykereskedelmi értéken képvisel a 10perc. Természetesen tudom, hogy ez az összeg nem, vagy nagyon nehezen lehetne követelhető Önökön, én azonban nehezen emésztem meg, hogy a felajánlott percek így elvesszenek.
Azzal a kéréssel fordulok Önökhöz, és minden ismerősömet erre buzdítom, hogy a nekem felajánlott 10 perc kiskereskedelmi értékének megfelelő összeget utalják el egy kiemelten fontos alapítvány, javaslatom szerint a Gyermekrák alapítvány részére karácsony előtt adományként.
Remélem, hogy ez a felhívás célba ér, és látják annak jelzés értékét!
Tisztelettel
.......................
.......................
Igen, erről lenne szó.
Nekem nem megy le a torkomon az, hogy komoly károkat okoznak több millió embernek, majd adnak egy ilyen semmibe nem kerülő ajándékot, ami csak az előfizetők bizonyos hányadának ér valamit, ugyanis kiesik az "értékelhető" körből az összes MediaMania, Ikon, és a legtöbb Relax csomagos előfizető.
Lehet hülyének tartanak majd, de egy próbát megér