2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Ügyfélszolgálatosok...

Írta: | Kulcsszavak: idióta ügyfélszolgálat . élet

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Az érdekelne, hogy miért nem lehet találkozni ma Magyarországon olyan ügyfélszolgálattal, ügyfélszolgálatossal, aki jól végzi a munkáját? Miért az a vége minden menetnek, hogy a tisztelt ügyfél menjen be, szánja rá a saját idejét, hogy kitakarítsa az üf. mocskát?

Nemrég a digivel veszekedtem egy fél órát arról, hogy a havernél miért nem megy a net. 15 percig tartott megmagyarázni neki, hogy nincs startmenü. Utána újabb 10 perc ráment, hogy ne kezdje el nekem magyarázni a linux alapokat. Persze nem nekik lett igazuk, nem volt bedugva a drót az épület switchébe.

Bemegyek az első bankhoz, hogy számlacsomagot változtatnék, hogy nekik ne kelljen mindig papíros számlát küldeniük. Én unom, nekik drága, minek. Ezt előadtam, úgy tűnt, meg is értették. A fő számlámon megváltoztatták a számlacsomagot, következő hónapban tényleg nem kaptam papíron számlát, csak emailben. Viszont a másik számlámról, amiről előtte soha semmit nem kaptam, elkezdték szorgosan küldeni a papiros számlát. He?

Kapom dögivel az sms-eket a kocsim márkájához tartozó, de idegen márkakereskedéstől, hogy vigyem vizsgáztatni az autót. Bementem a márkaszervizembe, mondom ez így mocskosul nem törvényes, hogy nekem ilyeneket küldenek, de oké, egyeztessünk időpontot. Megnézték az autót, hát ők ezt nem hajlandók vizsgára elvállalni. Mondom akkor minek küldesz sms-t? Dehát én aláírtam adatkezelési nyilatkozatot, amiben erre engedélyt adtam. Oké, kapd elő, mutasd meg (tudom, hogy nem írtam alá, annál én sokkal paranoiásabb vagyok, az ilyet ott helyben az ügyintéző szeme láttára szoktam csíkokra tépkedni). Nem lett meg. Nekik elég volt, hogy tudják, mindenkivel aláiratnak egy ilyet, már klikkelik is be a gépen, hogy mehet a spam. Fel sem merül bennük, hogy nem. (Azon már nem is röhögtem, hogy egy plázapicsa szabályosan veszekedett a férjével, hogy egy akcióban adják meg minden adatukat az opelnek, mert egy ajándék jégkaparó jár érte. Mondom: JÉGKAPARÓ!!!)

Rendeltem a conradtól, meg kell adni minden adatomat. Oké, valahogy lenyeli az ember, hogy meg kell adni postacímet, mert hova jön a pakk, ha nincs postacím. De email címet nem adtam meg és kitöröltem minden, reklám fogadására odarakott rubrikát. A rendelés után közli a gép, hogy ennyi a rendelési számod, és ezentúl kapni fogod postán a conrad katalógust. Ahha, leiratkozni meg nem lehet... Szerencséjük, hogy a papiros alapú reklámra más szabályok vonatkoznak, mint a spamre.

Kötök az otp-nél lakástakarékot, nő a gyerek, legyen valami, mire odajut. Frankón kitöltöm a papírokat, minden okénak látszik. Most veszem észre, hogy kiküldték az éves elszámolást, ami adóügyi bizonylat, isméltem: dokument a navnak, úgy, hogy totál teljesen más személyes adatok vannak rajta, mint amit én a szerződésre írtam. Most mi van? Nincs meg egy bizonylatom az adóbevallásomhoz? Persze tudom, hogy honnan vette a hp azokat az adatokat, ezer éve, mikor a saját lakásomat vettem, akkor is volt lakástakarékom, onnan. Nyilván bonyolult lett volna megnézni, hogy a régi szerződésben milyen adatok vannak, meg a papíron mi van, klikkelt eszetlenül, mint a vakló.

És ezeknek mindig egy vége van: az ügyfél töltse el a saját szabadidejét, szabadságát, egyebét arra, hogy befáradjon a bankba és helyrehozza a hp-k tévedéseit. Hát nem, ezt most meg fogják oldani maguktól, minden papírjuk megvan. És ha ezt ők szerződésmódosításnak veszik és pénzt kérnek érte, akkor, de csak akkor fogok bemenni és mélyen a szemükbe nézni, hogy ezt most akkor hogy...

Elegem van. Mindenki hülye csak én vagyok sárga villamos.

Hozzászólások

(#1) D1Rect


D1Rect
félisten

A UPC telefonos ügyfélszolgálata tök jó. Ott csak az IRL ügyfélszolgálat katasztrófa.
CIB24 szintén rlz.

Rossz szolgáltatót választasz. :P

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#2) föccer válasza D1Rect (#1) üzenetére


föccer
nagyúr

Én is elégedett vagyok mind az UPC-re, mind a CIB bankra. A digi ügyfélkezelése gyakorlatilag 0. Mondjuk tisztán világít, hogy az egyik legolcsóbb szolgáltatást nyújtják. Valahol meg kell spórolni. A pénzt. UPC marha drága, de ha felemelem a telefont, akkor még a s***emet is kinyalják. Cib üfesz is kiválló.Náluk egyedül a netbankos belépési rendszer nem tetszik. Nem tartom elggé biztonságosnak. De ezt leszámítva a belső tartalmom az 10/10 pont.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#3) bambano válasza D1Rect (#1) üzenetére


bambano
titán

YMMV :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#4) Thunderzolee

Ezt annak idején véletlenül nem Te indítottad útjára? :D

]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#5) bambano válasza Thunderzolee (#4) üzenetére


bambano
titán

amiben nincs olyan mondat, hogy legalább egy hatóságnál feljelentem, azt biztosan nem én írtam :)
illetve én nem szoktam hivatalos levélbe csúnya szavakat írni, mert hatástalan. az ügyfélszolgákat tréningezik az ilyenek kezelésére, tehát semmit nem érsz el vele. sokkal, nagyon sokkal hatásosabb, ha megfelelő jogszabályi paragrafust idézed meg az ászf-jüket, mert abban a pillanatban, hogy rájönnek, téged nem lehet lerázni a hasbaakasztós dumájukkal, esetleg értesz is hozzá, berottyantanak.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#6) Sethdobaloah válasza bambano (#5) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

én anno, ha feljelentéssel fenyegetett az üf, csak ennyit mondtam: kérem uram/hölgyem, tegyen a legjobb belátása szerint.
Erre általában: elakadtak :D

...csak én vagyok helikopter?

(#7) bambano válasza Sethdobaloah (#6) üzenetére


bambano
titán

nem az üf fenyeget engem, én a céget :)
anno még majdnem megakasztottam a Bokros csomagot is :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#8) Sethdobaloah válasza bambano (#7) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

értem én: csak az ügyfélszolgálatos szempontjából az ügyfél fenyegetőzik :P
az meg teljesen mindegy volt nekem, hogy a bankot akarta feljelenteni, vagy személyesen velem volt baja :)

...csak én vagyok helikopter?

(#9) baluka26


baluka26
veterán

Bankból csak az MKB. Nagyon jó az ügyfélszolgálat.
T-Mobile üfsz sokat javult. Irtam nekik emailt problémával, és következő munkanap felhívtak, hogy segítsenek. Kellemes meglepetés volt :K

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#10) bambano válasza Sethdobaloah (#8) üzenetére


bambano
titán

nekem ilyet nem szoktak mondani, miután elmesélem, hogy zártak már be miattam márkakereskedést...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.