Sajnos van egy-két ismerősöm, kollégám, akiknek a telefonálási szokásaitól felmászok a falra. Felhív, elmondja a problémáját. Erre aktuálisan semmit nem lehet válaszolni, ahhoz sok esetben le kellene ülni a konzol elé, megnézni, utánajárni, végiggondolni, eldönteni, van-e más érintett is (áramszolgáltató, gerinchálózati szolgáltató, stb. stb.) tehát a folyamat nem azonnali. Ilyenkor mit lehet válaszolni? hogy oké, utánanézek.
És ha ez a válasz nem felel meg, akkor addig várnak a telefonban, míg nem kapják meg a nekik megfelelő választ. Amikor már harmadik-negyedik perce tartja a telefont és akadályoz engem a munkában úgy, hogy egy rohadt szót nem szól bele, akkor rendszerint elkezdem csikarni a tapétát. ez az igazi agresszor, energiavámpír. mostantól le fogom tenni, nem érdekel az illemtankönyv.
titeket is le szoktak amortizálni ostoba telefonálók?