Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Windows 7 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 07:06:59

LOGOUT.hu

A topic a Microsoft Windows 7 operációs rendszerrel kapcsolatban felmerülő kérdésekkel fogalkozik:
Gyakori hibajelenség: A Windows Update csak keres-keres (svchost.exe jelentős a processzorterhelés), de nem talál frissitéseket. Itt a megoldás (Az angol nyelvű forrásanyag: http://wu.krelay.de/en/ )

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62001) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Sziasztok!
Bocsánat,ha hülye a kérdés:
ha Windows 7 Prof.64 bit(vagy más Windows 7 típus) esetén elindítok egy program telepítőt,viszont a telepítést megállítom akkor,amikor kiírja,hogy "a szoftver gyártója nem ellenőrizhető",az okozott -e valamilyen változást az operációs rendszeren?
Hozott-e létre valami új fájlt,vagy csinált-e valami módosítást?
Köszi a válaszokat előre is!

(#62002) cigam válasza Kezdő vagyok (#62001) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog (1)

Telepítője válogatja. Van amelyik otthagyja, hogy csinálj vele ami akarsz, van amelyik az utolsó bit-ig visszacsinál mindent.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#62003) Emperor_


Emperor_
addikt

Sziasztok!

2 napja szenvedek xp mode életre keltésével. win7 ultimate, 64bit. amd fx-6300, a BIOS-ban be van kapcsolva a virtualizáció. Találtam egy hot fixet, ami elvileg a buldozer és xp mode problémájára van, az is fent van már.

Mindkét sorrendet próbáltam már, előbb XP mode, aztán ms virtual pc és fordítva.
(Az Xp mode vhd-ját 2007-es virtual pc alá rakva meg aktiválást kér.)
Meg vagyok lőve, a régi AM2-es gépen működött szépen.
Minden fontos frissítés fent van a gépen, BIOS is a legfrissebb, ccleanert is futtattam már.

Valami tippetek van esetleg?

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Redmi Note 4 | Topping A30, D30

(#62004) Kezdő vagyok válasza cigam (#62002) üzenetére


Kezdő vagyok