Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3001) Silentfrog válasza diablo1984 (#2997) üzenetére


Silentfrog
veterán

Megvettem, kicseréltem , működik. :R

A régit szétszedtem, hogy durván el volt füstölve benne minden. Érdekes, hogy a biztosítékot nem nyomta ki.

(#3002) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok!

Van egy 2002-2003-as yarisom, még a régi féle, azt kezdtem észrevenni, hogy nagyon gyenge az utastérben a fűtés. Megnézettem szerelővel, aztmondta hogy a bemenő és a kimenő csonk is forró, viszont a levegő épphogy meleg (minuszban ez kevés), hogy el lehet rakódva a termosztát és ennek a cseréjéhez le kell bontani a műszerfalat, ami nem kis idő, így horror a munkadíj, hiába olcsó a termosztát.

Nem lehet ezt valahogy úgy tisztítani, hogy ne kelljen lebontani és esetleg magam is megtudjam oldani?
Azt próbáltam hogy a csap tömlőjét rákötöttem a kimenőre a bemenőt meg elvezettem aztán meg fordítva, így nagyon picit jobb lett, de csak minimálisan.

Miként lehet még tisztítani?

(#3003) Safranek


Safranek
aktív tag

Avensis , 1.8 , 2004-es.
Újabb hibakód jött elő , P0136. Autópályán jött elő. Illetve most először (lehet utoljára) molnál tankoltam.
Hátsó szondára panaszkodik a hibakód kiolvasás alapján. (korábban már kapott egy szondakiemelőt)

Amit tapasztalok : nőt a fogyasztás , illetve a karosszéria hátsó részét finom korom borítja.
'Szerencsére' itt a karácsony , menni kellene hosszabb útra is. Bevállalhatom?

Szerintem megérett a cserére ez az alkatrész.
Hogy ezt idén hol/ki fogja megcsinálni , gőzöm nincs.

„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″

(#3004) Ragadozó válasza PainKiller13 (#3002) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Inkább fűtőradiátort mondhatot. Termosztát a motornál van.

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#3005) PainKiller13 válasza Ragadozó (#3004) üzenetére


PainKiller13
őstag

Igen, valóban, elírtam.

Olvastam itt fórumon, hogy egy srác 5%-os ecettel töltöte fel a hűtőrendszert, megjáratta egy fél órát és utána tökéletes lett, érdemes megpróbálni egy 13 éves autónál? Félek hogy esetleg lyukas valahol és akkor utána meg amiatt szívok.

(#3006) Ragadozó válasza PainKiller13 (#3005) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Több kárt csinálhat, mint hasznot.

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#3007) PainKiller13 válasza Ragadozó (#3006) üzenetére


PainKiller13
őstag

Akkor marad a fűtőradiátor csere meg a fél kocsi lebontása?

(#3008) Ragadozó válasza PainKiller13 (#3007) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Sajnos igen...

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#3009) sch_a


sch_a
addikt

Hello!

Corolla e120/130-al kapcsolatban lennék kíváncsi tapasztalatokra. Ráncfelvarrott, 5 ajtós, 1.6-os benzinest szeretnék, de elég szűk a kínálat, vagy éppen túl drágák.

Mennyire igényli az erősebb motort az autó? Jól megy a kisebbik motorral is? Fejembe vettem az 1,6-ost, de tényleg sokkal többet találni az 1,4-esből.

A másik, hogy bár nekem külsőre jobban tetszik a ráncfelvarrot változat, de ezt is feladnám, mert azért drágábbak is. Kinézeten kívűl van esetleg még valami, amiért megérné az újabb verzió? Már azon kívűl, hogy nyilván azok a típusok fiatalabbak.

(#3010) Beerwolf válasza sch_a (#3009) üzenetére


Beerwolf
senior tag

Hello!

Nekem 2003-as azaz facelift előtti változat van, 1.4-es motorral. Sztem mindennapi használatra bőven elég ez a motor is bele, esetleg 4-5 emberrel cuccokkal telepakolva lehet probléma.

(#3011) NSiS válasza sch_a (#3009) üzenetére


NSiS
csendes tag

Hali!

Az rémlett, hogy a facelift előtti E12 Corolláknál előfordult, hogy eléggé ették az olajat, úgyhogy rákerestem: [link]

Nekem egy 2005-ös faceliftes E12 van (1.6 benzin), dinamikus, nem eszi az olajat, az 1.4-es változattal nincs személyes tapasztalatom.

[ Szerkesztve ]

(#3012) sch_a


sch_a
addikt

Köszi a válaszokat!

70-80%-ban egyedül szoktam utazni, úgyhogy akkor nem zárom ki az 1.4-es motort sem.

Erről az olajevős problémáról még nem olvastam, de akkor ez is egy szempont lesz.

Írtátok, hogy az évnek ebben a szakaszában feljebb szoktak menni az árak. Én 1,2-1,3millióért nézegetem a Corollákat, nagy többségben 100-170ezret futottak (már ha lehet adni ezekre). Reális ár ez érte?

Na meg a rugózására lennék még kíváncsi. Sajnos elég szarok az utak errefelé és az előző autóm néha a vesémet kirázta belőlem. Valami kényelmesebb rugózásúnak jobban örülnék. Az egyik kiszemelt autót már elvittem egy körre kipróbálni, de városban azon a rövid próbán nem nagyon derült ki nekem, hogy ilyen szempontból milyen.

(#3013) rob210 válasza sch_a (#3012) üzenetére


rob210
nagyúr

Ha kényelmesre vágysz akkor ne jappánt nézz.
De ez itt dupla off. :D

Párom versojából amikor visszaülök a 7 évvel öregebb meganeba mint ha a menyországba ülnék vissza.
De persze ez mindenkinél más.
:R

Renault power

(#3014) sch_a válasza rob210 (#3013) üzenetére


sch_a
addikt

Kompromisszum-kész vagyok... Nem ennyiből fogok tökéletes autót venni. Nekem most a megbízhatóság lenne a lényeg. Elhiszem, hogy kényelmesek a francia autók, de ismerőseimnél is látom, hogy többet vannak szervizben, mint az utakon. :( Persze most ezekről a 10-15 éves autókról beszélek, az újabbakról nem tudok nyilatkozni.

De ahogy mondod, mindenkinek más. :R

(#3015) Evil Snowman válasza sch_a (#3014) üzenetére


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Méret ügyileg mindenképp Corolla kell, hogy legyen főleg, ha egyedül utazol? Vagy esetleg tervben van, hogy időszakosan cuccolni fogsz vele?

Ha a fenti 2 kérdésre nem a válasz, akkor a helyedben előbb vennék egy ilyet, mint egy 1.4-es Corollát. (Illetve én már egy éve megvettem a sajátomat :DDD)

[ Szerkesztve ]

(#3016) sch_a válasza Evil Snowman (#3015) üzenetére


sch_a
addikt

Amikor egyedül utazok, akkor is sok cuccal... :)

Ford Fiestam volt, mikor azt vettem, akkor nézegettem a Yarisokat is. De ez szerintem még a Fiestanal is kisebb. Megbántam akkor, hogy kis autót vettem, többször nem fogok. :) Kell a csomagoknak a hely, meg hát én sem vagyok túlságosan apró termetű.

(#3017) Evil Snowman válasza sch_a (#3016) üzenetére


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Akkor így érthető. Kár, mert ez a TS igencsak vicces tud lenni. Én nagyon megszerettem 1 év alatt. :))

(#3018) sch_a válasza Evil Snowman (#3017) üzenetére


sch_a
addikt

Biztos jól viszi azt a kasznit az a motor. :C

(#3019) Evil Snowman válasza sch_a (#3018) üzenetére


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Egész tűrhető. Japóknál volt turbós változat 160 lóval. Én más megoldáson agyalok, de hasonló teljesítmény a cél. :B

(#3020) rob210 válasza sch_a (#3018) üzenetére


rob210
nagyúr

Az biztos, az 1.6 os clióval 107 ló is igen viccesen meg lehet indulni a könnyű kaszni miatt.

A corolla csomagtartója sem olyan nagy egyébként, arra azért készülj.
Mi pl. ha hosszabb útra megyünk 4 személlyel, ( 2 felnőtt, 2 gyerek) akkor a megane-al megyünk, mert az alap csomagtartója nagyobb mint a versoé.

A sima corolla még kisebb.
Tehát ha valóban sok csomaggal akarsz utazni a corolla is lehet kicsi illetve akkor a combit nézd belőle, az szerintem best of ha sokat cuccolsz.

Renault power

(#3021) sch_a válasza rob210 (#3020) üzenetére


sch_a
addikt

Azért a Fiesta meg egy kombi között van még pár árnyalat. :DDD Mondom, előbbiben is elfértem, de pl. két utazótáskánál már gondolkodni kellett, hogy helyezd el őket. :DDD Na meg őszintén szólva nekem a Wagon meg a Verso külsőre sem bejövős. Jó hát a hatchback sem a legszebb, de a faceliftes szerintem azért már pofás. Lehet az én ízlésem fura, de nekem mindig a hatchbackek tetszettek leginkább, más típusoknál is.

(#3022) saiyajin


saiyajin
senior tag

2002-es Corollan mennyire maceras az elso izzok csereje? Kiegett a jobboldali es rendeltem ket ujat mindket oldalra.

"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"

(#3023) KMT válasza saiyajin (#3022) üzenetére


KMT
addikt

Az pont a modellváltás éve... Ha veselámpás E11 (bár gondolom nem), akkor szerintem egyszerűbb kivenni a lámpabúrát, mintsem rések közt matatni. Ha E12, nem tudom. De a yt igen.

(#3024) saiyajin válasza KMT (#3023) üzenetére


saiyajin
senior tag

O lenne az alany. Nezegettem youtube-on, es eleg tokolosnek tunik. Lehet meghagyom a rutinosabb ismerosomnek.

"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"

(#3025) L4mie


L4mie
veterán

Sziasztok Urak!

95ös 2.4-es (2TZ-FE) be milyen olajat ajánlatok, találtam egy oldalt, 10w-40 et ajánl, találtam videót ott meg 20w-40 et töltenek bele, de fórumon találtam 10w-30 at is... :P
jól látom, hogy 5.8 liter megy bele? :) :R

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#3026) diablo1984 válasza L4mie (#3025) üzenetére


diablo1984
veterán

Szerintem 10w40 lesz az!

(#3027) L4mie válasza diablo1984 (#3026) üzenetére


L4mie
veterán

Köszi :)
és mi a különbség a 15w és a 10w között, itt az egyik kollegának az ugyanilyen kocsijába 15w-t adtak az autós boltban, hogy az jó lesz hozzá -.-' :P

szóljak neki, hogy ne tegye bele a kocsiba?

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#3028) Evil Snowman válasza L4mie (#3027) üzenetére


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Biztos szeretni fogja a 15W-t ilyen baszott hidegben. Itt egy nagyon rövid, de lényegre törő kis okos. [link]

(#3029) diablo1984 válasza L4mie (#3027) üzenetére


diablo1984
veterán

téli viszonyok között a 15W-s olaj az vastagabb, hosszabb idő alatt áll fel a kenés! Nem mai motor, de 10w40től "vastagabbat" nem raknék bele, hacsak nem egy olajzabáló teherautóról van szó!

(#3030) Ear001 válasza L4mie (#3027) üzenetére


Ear001
addikt

Hidegen kevésbé jók a kenési tulajdonságai. Baja azon nyomban nem lesz tőle, de jobban kopik a motor. Érdemes mindig a gyári előírást betartani, még azon a tartományon belül is vannak difik az olajok között.

(#3031) rob210 válasza Evil Snowman (#3028) üzenetére


rob210
nagyúr

15W-t én még zsiguliba se tennék.
95 ben azért már nem gyártottak olyan rossz minőségben, oda minimum a 10 W-s kell, de motor kopottságtól függően akár az 5W is jó lehet bele.
Ha nem eszi én minél vékonyabb azaz 5W-s olajat tennék bele.

Renault power

(#3032) diablo1984 válasza L4mie (#3027) üzenetére


diablo1984
veterán

(#3033) L4mie


L4mie
veterán

Köszi a válaszokat ;) a dolgot megfûszerezi, hogy 1: Új Zélandon vagyok, itt ritkábban van hideg, masik, hogy 408.000 fölött van a km, fene tudja mennyire kopott. Meg 8 hónap mulva eladom meet megyünk haza. De akkor a tuti a 10w.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#3034) MiklosSaS


MiklosSaS
nagyúr

Belepnek en is a klubba:

Toyota Avensis 2.0 D-4D Spirit, 61000 merfoldet ment (kb 100k km), elso tulaj, full szerviz. Garancia 2 ev full, aztan 1 ev csak a motor es elektronikara. Eddig olyan 500 km-ert mentem vele, egesz jo kis verda.



\

[ Szerkesztve ]

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#3035) etejedu válasza MiklosSaS (#3034) üzenetére


etejedu
őstag

Gratula! Szépek ezek az uj toyik de a segge valahogy nem tetszik. Tul futurisztikus mar nekem!

(#3036) MiklosSaS válasza etejedu (#3035) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

:R

Milyen motor olajat hasznaljak? 0w40 vagy 5w30 ?

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#3037) Ragadozó válasza MiklosSaS (#3036) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Melyiket írja a gépkönyv?

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#3038) rob210 válasza MiklosSaS (#3036) üzenetére


rob210
nagyúr

Ebbe 0w30 at tennék, de a gépkönyv az irányadó.
:R

Renault power

(#3039) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok!

Gondoltam megosztom a tapasztalatomat, biztos másnak is hasznos lesz.

Lényeg: Nagyon gyenge volt a fűtés a kocsiban (Yaris), tudtam hogy a fűtőradiátor van vízkövesedve.

Megoldás:
1 rövid ~30cm-es cső a bemenő csonkra, és egy 2 méteres cső a kimenőre, a fűtőradiátorból kifolyattam a vizet, 20%-os ecet a bemenőbe, addig a kimenőt felfelé irányítottam hogy ne tudjon kifolyni, állt benne kb fél órát, vízzel kimostam belőle, kiengedtem és máris jó a fűtés (kb 75-80%-os, előtte olyan 30%-os lehetett).

Mégegyszer megismétlem ha jobb idő lesz és tökéletes lesz.

Kérdés: sűrűn bevillan illetve sokszor világít a kézifék behúzva jel, ez kormány mozgatásra vagy fék megnyomásre előjön/megszűnik, itt mi orvosolhatná a hibát? Fék nincs beragadva az biztos.

(#3040) BigBear válasza PainKiller13 (#3039) üzenetére


BigBear
senior tag

Szia, bár Yarisnál nem vagyok biztos benne, de sok kocsiban a fékfolyadék szintjét (mármint, hogy kevés) is a kézifék lámpa jelzi.

(#3041) lsc válasza PainKiller13 (#3039) üzenetére


lsc
nagyúr

Kevés a fékfolyadék, gondolom kopnak a fékbetétek.

Az élet kegyetlen .

(#3042) HellGreg


HellGreg
őstag

Sziasztok, egy szerelő ismerősöm azt ajánlotta, hogy ha igazán megbízható autót akarok venni, akkor vegyek egy 2002 előtti toyotát, pl. Corollát, aminek az alvázszáma j-vel kezdődik. Valóban érdemes arrafelé keresgélni? Totalcar népitéletben alig láttam negativ értékelést. Mindenképpen benzinest szeretnék venni, hol érdemes keresgélni? A bazárok ezekből is visszatekert külföldieket árulnak?

(#3043) PainKiller13 válasza lsc (#3041) üzenetére


PainKiller13
őstag

Köszi mindkettőtöknek, elviszem szerelőhöz jövő hónapban, pofákat úgysem tudom magam meg folyadékra sem töltöttem még rá soha.

(#3044) Evil Snowman válasza HellGreg (#3042) üzenetére


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Na mi történt. Le akarod cserélni az S-Max-ot? :B

Kérdésedre válaszolva, alapvetően valóban jobbak a JApán gyártású egyedek. Saját példa: édesanyám '99 év végén vett egy alap 1.0-ás Yaris-t (japán gyártás). 120 km/h-nál semmi szélzaj. Kolleganője pár évre rá szinten vett egy első generációs Yarist, amit már a britteknél raktak össze. Nos annál az autónál 90 km/h vagy a fölött süvölt a szél.

Innentől kezdve én személy szerint csak J-s alvázszámút vennék, hiába mondja azt az importőr, hogy ugyanazzal a minőségi követelményekkel készülének a Japánon kívüli autóik.

(#3045) HellGreg válasza Evil Snowman (#3044) üzenetére


HellGreg
őstag

2 opció van, vagy veszek egy J-s Toyotát második autónak, vagy eladom az S-maxot és veszek 2 db J-s Toyotát, egyik kombi lenne. 2 autó mindenképp kell mert ha elromlik egy, elég szar az élet autó nélkül Harasztiban :)

(#3046) tamas.nick


tamas.nick
aktív tag

Sziasztok!

Yaris II-esembe keresek FM transzmittert, az előző kocsimba vett sajnos nem működik benne, mert csak félig tudom begudni, ezért nem kapcsol be.
Vagy érdemesebb a szivargyújtót kicseréltetni?

(#3047) r0by válasza tamas.nick (#3046) üzenetére


r0by
addikt

Nem tudom, hogy jó-e neked, de én Avensisbe ilyet használok.

(#3048) rob210 válasza tamas.nick (#3046) üzenetére


rob210
nagyúr

Nincs az elején kupak?
Van olyan ami direkt mind a két típusú szivargyújtóhoz jó.
Ha olyan akkor csak le kell csavarni.

Renault power

(#3049) tamas.nick válasza rob210 (#3048) üzenetére


tamas.nick
aktív tag

Ilyenem van: [link]
A Xiaomi Roidmi-t néztem, nagyon tetszik, de nem mertem megvenni, mert nem ilyen a szivargyújtó belseje: [kep]

(#3050) aero. válasza tamas.nick (#3049) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nekem is régebbi szivargyújtóm van, egy vékony kis szilikongyűrűt húztam rá és így nem laza benne, tökéletes. Csak már azt nem tudom hol találtam azt a kis cuccot. :(
Egyébként az összes nevesebb transmitter a keskenyebb fajta szivargyújtóhoz van. 1.2mm az eltérés.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.