A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#3001) Silentfrog válasza diablo1984 (#2997) üzenetére
Silentfrog
veterán
Megvettem, kicseréltem , működik.
A régit szétszedtem, hogy durván el volt füstölve benne minden. Érdekes, hogy a biztosítékot nem nyomta ki.
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Van egy 2002-2003-as yarisom, még a régi féle, azt kezdtem észrevenni, hogy nagyon gyenge az utastérben a fűtés. Megnézettem szerelővel, aztmondta hogy a bemenő és a kimenő csonk is forró, viszont a levegő épphogy meleg (minuszban ez kevés), hogy el lehet rakódva a termosztát és ennek a cseréjéhez le kell bontani a műszerfalat, ami nem kis idő, így horror a munkadíj, hiába olcsó a termosztát.
Nem lehet ezt valahogy úgy tisztítani, hogy ne kelljen lebontani és esetleg magam is megtudjam oldani?
Azt próbáltam hogy a csap tömlőjét rákötöttem a kimenőre a bemenőt meg elvezettem aztán meg fordítva, így nagyon picit jobb lett, de csak minimálisan.
Miként lehet még tisztítani?
Safranek
aktív tag
Avensis , 1.8 , 2004-es.
Újabb hibakód jött elő , P0136. Autópályán jött elő. Illetve most először (lehet utoljára) molnál tankoltam.
Hátsó szondára panaszkodik a hibakód kiolvasás alapján. (korábban már kapott egy szondakiemelőt)
Amit tapasztalok : nőt a fogyasztás , illetve a karosszéria hátsó részét finom korom borítja.
'Szerencsére' itt a karácsony , menni kellene hosszabb útra is. Bevállalhatom?
Szerintem megérett a cserére ez az alkatrész.
Hogy ezt idén hol/ki fogja megcsinálni , gőzöm nincs.
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
Ragadozó
Ármester
Inkább fűtőradiátort mondhatot. Termosztát a motornál van.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
PainKiller13
őstag
Igen, valóban, elírtam.
Olvastam itt fórumon, hogy egy srác 5%-os ecettel töltöte fel a hűtőrendszert, megjáratta egy fél órát és utána tökéletes lett, érdemes megpróbálni egy 13 éves autónál? Félek hogy esetleg lyukas valahol és akkor utána meg amiatt szívok.
Ragadozó
Ármester
Több kárt csinálhat, mint hasznot.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
PainKiller13
őstag
Akkor marad a fűtőradiátor csere meg a fél kocsi lebontása?
Ragadozó
Ármester
Sajnos igen...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
sch_a
addikt
Hello!
Corolla e120/130-al kapcsolatban lennék kíváncsi tapasztalatokra. Ráncfelvarrott, 5 ajtós, 1.6-os benzinest szeretnék, de elég szűk a kínálat, vagy éppen túl drágák.
Mennyire igényli az erősebb motort az autó? Jól megy a kisebbik motorral is? Fejembe vettem az 1,6-ost, de tényleg sokkal többet találni az 1,4-esből.
A másik, hogy bár nekem külsőre jobban tetszik a ráncfelvarrot változat, de ezt is feladnám, mert azért drágábbak is. Kinézeten kívűl van esetleg még valami, amiért megérné az újabb verzió? Már azon kívűl, hogy nyilván azok a típusok fiatalabbak.
Beerwolf
senior tag
Hello!
Nekem 2003-as azaz facelift előtti változat van, 1.4-es motorral. Sztem mindennapi használatra bőven elég ez a motor is bele, esetleg 4-5 emberrel cuccokkal telepakolva lehet probléma.
NSiS
csendes tag
Hali!
Az rémlett, hogy a facelift előtti E12 Corolláknál előfordult, hogy eléggé ették az olajat, úgyhogy rákerestem: [link]
Nekem egy 2005-ös faceliftes E12 van (1.6 benzin), dinamikus, nem eszi az olajat, az 1.4-es változattal nincs személyes tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
sch_a
addikt
Köszi a válaszokat!
70-80%-ban egyedül szoktam utazni, úgyhogy akkor nem zárom ki az 1.4-es motort sem.
Erről az olajevős problémáról még nem olvastam, de akkor ez is egy szempont lesz.
Írtátok, hogy az évnek ebben a szakaszában feljebb szoktak menni az árak. Én 1,2-1,3millióért nézegetem a Corollákat, nagy többségben 100-170ezret futottak (már ha lehet adni ezekre). Reális ár ez érte?
Na meg a rugózására lennék még kíváncsi. Sajnos elég szarok az utak errefelé és az előző autóm néha a vesémet kirázta belőlem. Valami kényelmesebb rugózásúnak jobban örülnék. Az egyik kiszemelt autót már elvittem egy körre kipróbálni, de városban azon a rövid próbán nem nagyon derült ki nekem, hogy ilyen szempontból milyen.
rob210
nagyúr
Ha kényelmesre vágysz akkor ne jappánt nézz.
De ez itt dupla off.
Párom versojából amikor visszaülök a 7 évvel öregebb meganeba mint ha a menyországba ülnék vissza.
De persze ez mindenkinél más.
Renault power
sch_a
addikt
Kompromisszum-kész vagyok... Nem ennyiből fogok tökéletes autót venni. Nekem most a megbízhatóság lenne a lényeg. Elhiszem, hogy kényelmesek a francia autók, de ismerőseimnél is látom, hogy többet vannak szervizben, mint az utakon. Persze most ezekről a 10-15 éves autókról beszélek, az újabbakról nem tudok nyilatkozni.
De ahogy mondod, mindenkinek más.
Méret ügyileg mindenképp Corolla kell, hogy legyen főleg, ha egyedül utazol? Vagy esetleg tervben van, hogy időszakosan cuccolni fogsz vele?
Ha a fenti 2 kérdésre nem a válasz, akkor a helyedben előbb vennék egy ilyet, mint egy 1.4-es Corollát. (Illetve én már egy éve megvettem a sajátomat )
[ Szerkesztve ]
sch_a
addikt
Amikor egyedül utazok, akkor is sok cuccal...
Ford Fiestam volt, mikor azt vettem, akkor nézegettem a Yarisokat is. De ez szerintem még a Fiestanal is kisebb. Megbántam akkor, hogy kis autót vettem, többször nem fogok. Kell a csomagoknak a hely, meg hát én sem vagyok túlságosan apró termetű.
Akkor így érthető. Kár, mert ez a TS igencsak vicces tud lenni. Én nagyon megszerettem 1 év alatt.
sch_a
addikt
Biztos jól viszi azt a kasznit az a motor.
Egész tűrhető. Japóknál volt turbós változat 160 lóval. Én más megoldáson agyalok, de hasonló teljesítmény a cél.
rob210
nagyúr
Az biztos, az 1.6 os clióval 107 ló is igen viccesen meg lehet indulni a könnyű kaszni miatt.
A corolla csomagtartója sem olyan nagy egyébként, arra azért készülj.
Mi pl. ha hosszabb útra megyünk 4 személlyel, ( 2 felnőtt, 2 gyerek) akkor a megane-al megyünk, mert az alap csomagtartója nagyobb mint a versoé.
A sima corolla még kisebb.
Tehát ha valóban sok csomaggal akarsz utazni a corolla is lehet kicsi illetve akkor a combit nézd belőle, az szerintem best of ha sokat cuccolsz.
Renault power
sch_a
addikt
Azért a Fiesta meg egy kombi között van még pár árnyalat. Mondom, előbbiben is elfértem, de pl. két utazótáskánál már gondolkodni kellett, hogy helyezd el őket. Na meg őszintén szólva nekem a Wagon meg a Verso külsőre sem bejövős. Jó hát a hatchback sem a legszebb, de a faceliftes szerintem azért már pofás. Lehet az én ízlésem fura, de nekem mindig a hatchbackek tetszettek leginkább, más típusoknál is.
saiyajin
senior tag
2002-es Corollan mennyire maceras az elso izzok csereje? Kiegett a jobboldali es rendeltem ket ujat mindket oldalra.
"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"
KMT
addikt
Az pont a modellváltás éve... Ha veselámpás E11 (bár gondolom nem), akkor szerintem egyszerűbb kivenni a lámpabúrát, mintsem rések közt matatni. Ha E12, nem tudom. De a yt igen.
saiyajin
senior tag
L4mie
veterán
Sziasztok Urak!
95ös 2.4-es (2TZ-FE) be milyen olajat ajánlatok, találtam egy oldalt, 10w-40 et ajánl, találtam videót ott meg 20w-40 et töltenek bele, de fórumon találtam 10w-30 at is...
jól látom, hogy 5.8 liter megy bele?
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
diablo1984
veterán
Szerintem 10w40 lesz az!
L4mie
veterán
Köszi
és mi a különbség a 15w és a 10w között, itt az egyik kollegának az ugyanilyen kocsijába 15w-t adtak az autós boltban, hogy az jó lesz hozzá -.-'
szóljak neki, hogy ne tegye bele a kocsiba?
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Biztos szeretni fogja a 15W-t ilyen baszott hidegben. Itt egy nagyon rövid, de lényegre törő kis okos. [link]
diablo1984
veterán
téli viszonyok között a 15W-s olaj az vastagabb, hosszabb idő alatt áll fel a kenés! Nem mai motor, de 10w40től "vastagabbat" nem raknék bele, hacsak nem egy olajzabáló teherautóról van szó!
Ear001
addikt
Hidegen kevésbé jók a kenési tulajdonságai. Baja azon nyomban nem lesz tőle, de jobban kopik a motor. Érdemes mindig a gyári előírást betartani, még azon a tartományon belül is vannak difik az olajok között.
rob210
nagyúr
15W-t én még zsiguliba se tennék.
95 ben azért már nem gyártottak olyan rossz minőségben, oda minimum a 10 W-s kell, de motor kopottságtól függően akár az 5W is jó lehet bele.
Ha nem eszi én minél vékonyabb azaz 5W-s olajat tennék bele.
Renault power
diablo1984
veterán
L4mie
veterán
Köszi a válaszokat a dolgot megfûszerezi, hogy 1: Új Zélandon vagyok, itt ritkábban van hideg, masik, hogy 408.000 fölött van a km, fene tudja mennyire kopott. Meg 8 hónap mulva eladom meet megyünk haza. De akkor a tuti a 10w.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
MiklosSaS
nagyúr
etejedu
őstag
Gratula! Szépek ezek az uj toyik de a segge valahogy nem tetszik. Tul futurisztikus mar nekem!
MiklosSaS
nagyúr
Milyen motor olajat hasznaljak? 0w40 vagy 5w30 ?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Ragadozó
Ármester
Melyiket írja a gépkönyv?
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
rob210
nagyúr
Ebbe 0w30 at tennék, de a gépkönyv az irányadó.
Renault power
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom a tapasztalatomat, biztos másnak is hasznos lesz.
Lényeg: Nagyon gyenge volt a fűtés a kocsiban (Yaris), tudtam hogy a fűtőradiátor van vízkövesedve.
Megoldás:
1 rövid ~30cm-es cső a bemenő csonkra, és egy 2 méteres cső a kimenőre, a fűtőradiátorból kifolyattam a vizet, 20%-os ecet a bemenőbe, addig a kimenőt felfelé irányítottam hogy ne tudjon kifolyni, állt benne kb fél órát, vízzel kimostam belőle, kiengedtem és máris jó a fűtés (kb 75-80%-os, előtte olyan 30%-os lehetett).
Mégegyszer megismétlem ha jobb idő lesz és tökéletes lesz.
Kérdés: sűrűn bevillan illetve sokszor világít a kézifék behúzva jel, ez kormány mozgatásra vagy fék megnyomásre előjön/megszűnik, itt mi orvosolhatná a hibát? Fék nincs beragadva az biztos.
BigBear
senior tag
Szia, bár Yarisnál nem vagyok biztos benne, de sok kocsiban a fékfolyadék szintjét (mármint, hogy kevés) is a kézifék lámpa jelzi.
lsc
nagyúr
Kevés a fékfolyadék, gondolom kopnak a fékbetétek.
Az élet kegyetlen .
HellGreg
őstag
Sziasztok, egy szerelő ismerősöm azt ajánlotta, hogy ha igazán megbízható autót akarok venni, akkor vegyek egy 2002 előtti toyotát, pl. Corollát, aminek az alvázszáma j-vel kezdődik. Valóban érdemes arrafelé keresgélni? Totalcar népitéletben alig láttam negativ értékelést. Mindenképpen benzinest szeretnék venni, hol érdemes keresgélni? A bazárok ezekből is visszatekert külföldieket árulnak?
PainKiller13
őstag
Köszi mindkettőtöknek, elviszem szerelőhöz jövő hónapban, pofákat úgysem tudom magam meg folyadékra sem töltöttem még rá soha.
Na mi történt. Le akarod cserélni az S-Max-ot?
Kérdésedre válaszolva, alapvetően valóban jobbak a JApán gyártású egyedek. Saját példa: édesanyám '99 év végén vett egy alap 1.0-ás Yaris-t (japán gyártás). 120 km/h-nál semmi szélzaj. Kolleganője pár évre rá szinten vett egy első generációs Yarist, amit már a britteknél raktak össze. Nos annál az autónál 90 km/h vagy a fölött süvölt a szél.
Innentől kezdve én személy szerint csak J-s alvázszámút vennék, hiába mondja azt az importőr, hogy ugyanazzal a minőségi követelményekkel készülének a Japánon kívüli autóik.
HellGreg
őstag
2 opció van, vagy veszek egy J-s Toyotát második autónak, vagy eladom az S-maxot és veszek 2 db J-s Toyotát, egyik kombi lenne. 2 autó mindenképp kell mert ha elromlik egy, elég szar az élet autó nélkül Harasztiban
tamas.nick
aktív tag
Sziasztok!
Yaris II-esembe keresek FM transzmittert, az előző kocsimba vett sajnos nem működik benne, mert csak félig tudom begudni, ezért nem kapcsol be.
Vagy érdemesebb a szivargyújtót kicseréltetni?
r0by
addikt
Nem tudom, hogy jó-e neked, de én Avensisbe ilyet használok.
rob210
nagyúr
Nincs az elején kupak?
Van olyan ami direkt mind a két típusú szivargyújtóhoz jó.
Ha olyan akkor csak le kell csavarni.
Renault power
tamas.nick
aktív tag
Nekem is régebbi szivargyújtóm van, egy vékony kis szilikongyűrűt húztam rá és így nem laza benne, tökéletes. Csak már azt nem tudom hol találtam azt a kis cuccot.
Egyébként az összes nevesebb transmitter a keskenyebb fajta szivargyújtóhoz van. 1.2mm az eltérés.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot