Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#951) Shad0w válasza tlac (#950) üzenetére


Shad0w
senior tag

De az is lehet, hogy csak a doboza használt és a belsejét teljesen cserélték. Mind1, az ilyeneken nem szoktam fennakadni. Tulajdonképpen ez csak olyan lábjegyzet értékű információ, ha működne rendesen akkor nem érdekelne (ígyse, csak megjegyeztem). Bár arra kiváncsi lennék, hogy hogyan sikerült egy routert így lezúzni, a telefonomon sincs ennyi karc, mint ezen, pedig azt használom rendesen... :F

(#952) tlac válasza Shad0w (#951) üzenetére


tlac
nagyúr

ha a jegyzőkönyvben az volt, hogy cserélték, akkor azt csak újra tehetik meg, egyébként átvertek

(#953) HUN]Repa válasza tlac (#952) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

a gyártó nem mindig ad teljesen új . bontatlan csomagolásu terméket ,amikor mi leadjuk akkor van hogy csak a csomagba azt cserléik ami hibás (antenna ,kábel , maga a készülék stb..) szerintem a csere ténye szerepel a lapon és erre a gyáró is ugy ad nekünk garanciát ! De ha problémája van szintén az uj termékkel akkor az ugyan ugy számít garanciának sőt 3naposnak igy akkor javítani már nem is lehet ,tehát vagy kicseréljük neki (de mivel jelezte hogy mást szeretne) meg fogjuk neki oldani a levásárlát !

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#954) tlac válasza HUN]Repa (#953) üzenetére


tlac
nagyúr

tudom, hogy némelyik nagyker spórolás miatt pl. egy alaplapnál csak magát a lapot küldi el és a tartozékokat nem (szerintem nem szép dolog), így aztán a gyártó is csak a lapot cseréli

de azért ez nem ugyanaz, mint amikor egy tiszta karcos cuccot kap a vásárló

jognyilatkozat hogy áll?

(#955) kitttty


kitttty
csendes tag

sziasztok,
a számlán szereplő: "cseregarancia: NEM"
kitétel mit takar?

Hogy vonhatja ki magát egy cég a törvény alól?
Ha pl. egy vinyó fel sem pörög, akkor 3 napon belül nem cserélik szó nélkül?? :(

(#956) HUN]Repa válasza tlac (#954) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Tiszta sor ! Készül készül ,de még rengeteg dolog van benne ami nem egyértelmű

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#957) HUN]Repa válasza kitttty (#955) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia ! Nem vonja ki senki magát sehonnan .... és szó nélkül nem cserélik hanem előtte jól letesztelik és megnézik hogy valóban az a rossz vagy esetleg a delikvens más eszköze hibásodott meg , igy csak utána cserélik ha hibás !! Amugy ami a garlevélen szerepel az egy tájékoztató jellegű dolog feléd ,hogy azt tudd nincs raktárkészletünk tehát cserélni HELYSZÍNEN nem tudjuk neked !

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#958) Márton válasza HUN]Repa (#957) üzenetére


Márton
nagyúr

jaja

[ Szerkesztve ]

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#959) 04ahgy válasza kitttty (#955) üzenetére


04ahgy
nagyúr

HUN]Repa hozzászólásában foglaltakat kissé bővebben elmagyarázva:

A 3 napos garancia arról szól, hogy a garanciális meghibásodáskor a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre. Ha a 3 napon belül meghibásodott merevlemezen egy kondi pukkant el (1Ft-os alkatrész), és a cseréje megoldaná a hibát okozó dolgot, és utána az újnak megfelelő használati értékkel működne a termék rendeltetésszerűen, akkor sem teheti meg, mert az javításnak minősülne.

Tehát mi is szó nélkül cseréljük, csak ezt a bevizsgálást követően tesszük meg. A bevizsgálást tőlünk független szerviz végzi, ezért fellép átfutási idő, a terméket csak ezt követően tudjuk cserélni. Természetesen újra.

A cseregarancia pedig több cég által, ellenérték fejében biztosított többletszolgáltatás. Azt jelenti, hogy egy rövid bevizsgálást (30-60p) követően azonnal kapsz csereterméket.

Tehát cégünk nem vonja ki magát a törvény alól, ne állíts valótlanságokat!

Ha egy winyó fel sem pörög, egy cég sem cseréli szó nélkül. Bevizsgálásra kerül, hogy vajon a hiba már a vásárlás előtt is fennállt-e, a feltételezésnek megfelelően. Ugyanis a vásárlást követően sok dolog történhet a hibás gyártáson túlmenően egy merevlemezzel, mely a fel nem pörgését okozhatja. Szakszerűtlen beépítés, túlfeszültség, zárlat, mechanikai behatás. Természetesen mi a lehető leginkább jóhiszeműen járunk el vásárlóinkkal szemben, és feltételezzük, hogy a szükséges ismeretek birtokában vannak a termék beépítésekor, vagy szakembert alkalmaznak. Viszont a törvény sem tiltja meg a bevizsgálás lehetőségét, ezért mi ezzel élünk is.

Továbbá, finoman említeném meg, hogy a számlán nem szerepel a garancia szó egyetlen szótagja sem, csak a garanciajegy / szállítólevélen. Ott láthattad. És elnézésed kérjük, hogy a számlázó és készletnyilvántartó rendszerünk fel lett készítve az azonnali cserére is, melyet hangsúlyozok, mi nem tudunk biztosítani.

Mindenesetre első hozzászólásnak tökéletes volt a bemutatkozásod a PH! fórumán! :R

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#960) Márton válasza 04ahgy (#959) üzenetére


Márton
nagyúr

Köszi mindkét választ, én tettem fel a kérdést.

Kitti lányomat reggeltem és nem figyeltem,
az ő nevében írtam.
(csupán kérdeztem, nem állítottam valótlanságot)

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#961) tlac válasza 04ahgy (#959) üzenetére


tlac
nagyúr

akkor pontosítsunk

A 3 napos garancia arról szól

3 munkanapos

Bevizsgálásra kerül, hogy vajon a hiba már a vásárlás előtt is fennállt-e

nem a hiba, hanem a hiba oka! nagyon nem mindegy

(#962) 04ahgy válasza tlac (#961) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Valóban igazad van!

Pontosítok akkor: a keletkezett hibát előidéző körülmény, esetleg rejtett hiba. Így jó?

De az, hogy hiba, vagy az, hogy hiba oka, azon szerintem nem változtat, hogy nekünk gariba be kell vennünk, és a bevizsgálást megindítani, és a cserét adott esetben kivitelezni.

Másik: a törvény szava úgy szól, hogy a kicserélést / kijavítást 15 napon belül kell elvégezni, illetve törekedni kell erre. Vajon ez is munkanapként értendő? Hiszen a konkrét rendelkezés sem munkanapot, sem naptári napot nem határoz meg. Hiszen hétvégén, munkaszüneti napokkor a szervizben sem dolgozik senki. Ünnepekkor pedig munkanap-átcsoportosítások vannak. (Most is épp volt egy.) Ilyenkor a hosszú hétvége vajon beleszámít a 15 napba, vagy sem?

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#963) sid.:Rc211v válasza 04ahgy (#962) üzenetére


sid.:Rc211v
őstag

Helo ha jól tudom veled beszéltem telefonon multhéten hogy viszakérném a samsung T200-as monitorom árát..Mondtad hogy küldjek egy mailt az rma@ipon.hu-ra és irjam le ott hogy visszakérem a pénzem meg valamilyen garancia számot is irjak oda amit mondtál nekem telóba (3109) oda biggyeztettem azt is, illetve még a bank számla számomat és az adataimat sem felejtettem ki..Na most nem tudom hogy az email megérkezett-e de ha igen akkor a kérdésem csak annyi lenne hogy mikor kapom meg a pénzem :F köszi a választ

<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //

(#964) amerigo válasza 04ahgy (#962) üzenetére


amerigo
aktív tag

Ha a törvény azt írja, hogy nap, akkor nap. Ha azt írja hogy munkanap, akkor munkanap . Nem szabadon vállasztott. Egyértelmű. Minden jogszabályban. Jó pár évig verték a fejembe

(#965) Shad0w


Shad0w
senior tag

Ööö, Kedves iPon szervizesek. Lenne egy olyan kérésem, hogy amikor megkapjátok az Edimax wifi routert, akkor nyomnátok rajta egy teljes resetet? Asszem elfelejtettem nullázni mielőtt visszacsomagoltam. :B (túlságosan bosszantott, hogy megint rossz)
Köszönöm.

(#966) 04ahgy válasza Shad0w (#965) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Természetesen. Egy 30s ideig tartó megfelelő lenne? :U

amerigo @ #964: folytatom tovább: behoz hozzánk a vásárló egy komplett gépet. Vagy minden alkatrészt nálunk vett (jobb esetben), vagy nem. Mindent nálunk vett, de nem mi szereltük össze. Ez esetben a garancia ugyebár alkatrészenként értendő, tehát ha valami hibás, azon alkatrész esik a jótállás keretében történő garanciális javítás / csere hatálya alá. De ő komplett gépet hozott be, alaplappal, memóriával, processzorral, merevlemezzel, házzal, táppal, optikai meghajtóval. Néha nem is nálunk vásárolt dolgok ezek. Ha ilyenkor, átvételi elismervény mellett átvesszük a gépet, és elindítjuk a hibás alkatrész kiszűrését (amit már eleve egymagában kellett volna neki behoznia – hibás, vagy hibásnak vélt alkatrész címen), akkor mikortól számít a 15 nap? Másrészt, ha jól gondolom, ilyenkor a hibaszűrés díja terhel(het)i a vásárlót.

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#967) amerigo válasza 04ahgy (#966) üzenetére


amerigo
aktív tag

Szerintem az általad leírt esetben, egyértelműen onnan számít, amikor megállapítottátok melyik a hibás alkatrész, mivel nem is tudsz felvenni jegyzőkönyvet a minőségi kifogásról úgy, hogy nem tudod melyik a hibás alkatrész.

(#968) BemAnyó


BemAnyó
senior tag

Sziasztok, történt hogy szuper kis Galaxy 8800GT hdmi -m behalt fél év után, az Ipon nagyon gyorsan és korrektül intézte a garanciát, amit felajánlottak teljesen tisztességes, egy ASUS 8800GT glaciator (hdmi átalakítóval), kérdésem a következő: van e nekem esetleg arra lehetőségem (akár + ráfizetéssel) hogy mégsem ezt hozzam el ?
Olvasgattam a tv out, meg HDMI témáról az eltelt 2 hét alatt és mindenhol az jött le hogy ebben az Ati sokkal jobb, ráadásul még integrált hang chip is van rajta , így HDMI -n egyszerre kijöhet a HD minőségű kép és a 7.1 es hang, tehát nem kell koax -olni, és még a minősége is élből jobb, hisz egyazon órajel generátort használják, teljesítményben kb egy 4850 -es felelne meg mert a 3870 -es már gyengébb a 8800gt -nél, ami ugyan nekem bőven elegendő lenne most is csak downgrade -et nem akarok.

(#969) zsolt1129 válasza BemAnyó (#968) üzenetére


zsolt1129
addikt

Szerintem lenne rá lehetőség. Ha ráfizetnél és hoznál egy komolyabb kártyát helyette.Mondjuk azt megnézném hogy a 8800GT erősebb a 3870-nél. Nemhiszem :(

(#970) Vangelis válasza zsolt1129 (#969) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Pedig erősebb:)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#971) BemAnyó válasza zsolt1129 (#969) üzenetére


BemAnyó
senior tag

Hát pedig minden játék tesztben odavert neki nem is keveset (ez még tavaszal volt amikor vettem), aztán ez gondolom változott a driverek frissítésével, de az nvidia is adott ki olyan drivert nem is rég ami egy igen komoly gyorsulást hozott, érdekes lenne egy összehasonlító teszt hogy most mi az állás,

(#972) Psytróger válasza 04ahgy (#966) üzenetére


Psytróger
tag

És mi a helyzet ha Nálatok lett véve minden alkatrész, ráadásul Ti is szereltétek össze? Ilyen esetben átveszitek az egész gépet, és a hibás alkatrész kiszűrése ingyenes? Mert pl. valószínűleg azért szerelteti össze valaki az üzlettel a gépet, mert nem ért hozzá - ebből következik hogy a hiba megtalálása is problémát okozhat.
Valamint a garanciafutár hogy működik ilyen esetben? Hozza-viszi az egész gépezetet a futár?
Éé ha pl. kinézek Nálatok egy monitort három napos pixelgaranciával, és szintén garanciafutárt kérek, akkor mikortól indul a három nap, és meddig tart? Amikor átvettem a gépet a futártól, onnantól számít? Mert ha igen, akkor se biztos hogy három napon belül visszaér Hozzátok hiba esetén.

[ Szerkesztve ]

>> www.FlyEagles.hu << >> http://www.photobucket.com/rataccess <<

(#973) sid.:Rc211v válasza sid.:Rc211v (#963) üzenetére


sid.:Rc211v
őstag

04ahgy Légyszives válaszolnál nekem erre?

<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //

(#974) BemAnyó


BemAnyó
senior tag

upsz 2x ment el :B

[ Szerkesztve ]

(#975) BemAnyó


BemAnyó
senior tag

Nah ma voltam bent iponban, rendesek voltak nagyon vissza küldik a disztribútornak a GT -t és kérnek árajánlatot hogy mennyit is kéne ráfizetnem egy 4850 es re, péntek reggelre elvileg ki is derül :C

(#976) 04ahgy válasza sid.:Rc211v (#963) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Szia!

Du********ok településről jött a monitor, és királyunkról elnevezett utcában laksz. Megjött a mail, 31-én küldted, már továbbítottuk a pénzügyre, neveddel, számlaszámoddal.
Elvileg 30 nap állna rendelkezésükre az iktatásra, és a visszautalás teljesítésére, a gyakorlatban azonban sokkal hamarabb meg szokott történni. A jövő héten az utalás megtörténtére jó eséllyel számíthatsz.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#977) 04ahgy válasza Psytróger (#972) üzenetére


04ahgy
nagyúr

"És mi a helyzet ha Nálatok lett véve minden alkatrész, ráadásul Ti is szereltétek össze? Ilyen esetben átveszitek az egész gépet, és a hibás alkatrész kiszűrése ingyenes? Mert pl. valószínűleg azért szerelteti össze valaki az üzlettel a gépet, mert nem ért hozzá - ebből következik hogy a hiba megtalálása is problémát okozhat."

Természetesen az egészet, egyben kell ilyenkor behozni, és mi szűrjük a hibát, díjmentesen. Speciális esetekben, például ha több merevlemez van a gépben, és egy hibás, akkor kérjük az ügyfelünket, hogy csak azt hozza be, hiszen így a számítógépe használható marad.
Legtöbbször azonban ügyfeleink felé, gesztusképpen elnézőek szoktunk lenni, ha nem mi szereltük a gépet össze, akkor is, sőt, ha egy-egy nem nálunk vásárolt alkatrész akad, azért sem harapunk. Viszont a hibás alkatrész kiszűrése összetett feladat, és időbe telik. Ezért mindig igyekszünk a vevőnek szaktanácsadással, iránymutatással segíteni, hogy ő szűrhesse ki a hibás alkatrészt. Ez jó neki is, mert jóval rövidebb az ügyintézés. Jó másnak is, mert a garanciális részleg kapacitása másképp tud csoportosulni.

"Valamint a garanciafutár hogy működik ilyen esetben? Hozza-viszi az egész gépezetet a futár?"

Minden vásárlónk, aki házhozszállítással rendelte termékét, a kiszállítási díj megfizetésével jogosulttá válik erre. És valóban, az egész gépet hozza-viszi, ha a fentebbi esetre vonatkozott kérdésed.

"És ha pl. kinézek Nálatok egy monitort három napos pixelgaranciával, és szintén garanciafutárt kérek, akkor mikortól indul a három nap, és meddig tart? Amikor átvettem a gépet a futártól, onnantól számít? Mert ha igen, akkor se biztos hogy három napon belül visszaér Hozzátok hiba esetén."

Ilyenkor a 3 nap a kézhezvételtől indul. A garancia pedig akkor tekinthető 3 naposnak, ha a meghibásodást (pixelhibát) az ezt követő 3 napban, írásban jelezted. (E-mail, melyben egyértelműen azonosítható a konkrét termék, vagy garanciafutár igénylés.) Természetesen személyesen is behozható a vásárolt áru ebben az esetben is.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#978) Psytróger válasza 04ahgy (#977) üzenetére


Psytróger
tag

Okés, kössz!
Esetleg azt még meg tudnád írni, hogy ilyen garanciális ügyekben (mint pl. az utolsó pontban írt 3 napos pixelgarancia) melyik e-mail címre írjunk?

>> www.FlyEagles.hu << >> http://www.photobucket.com/rataccess <<

(#979) sid.:Rc211v válasza 04ahgy (#976) üzenetére


sid.:Rc211v
őstag

Igen ez én vagyok ...értem ..Köszönöm a válaszod ! Bár most az elöbb beszéltem telefonon egy kolegáddal és ő meg azt mondta hogy nem érkezett hozzátok email tőlem.. :F Aztán gyorsan ezzel a lendülettel számitógép bekapcs.. és elvileg 2szer elkültem megint az emailt.. :D

<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //

(#980) HUN]Repa válasza sid.:Rc211v (#979) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Közben megkaptuk amit elküldtél tehát oda fogjuk neked elküldeni , bár más is lehetne a mail címed az ilyencímekről a spam-ek között landol ! :D

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#981) sid.:Rc211v válasza HUN]Repa (#980) üzenetére


sid.:Rc211v
őstag

jaaaaa :D

<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //

(#982) 04ahgy válasza sid.:Rc211v (#981) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Jaja, én találtam meg az üzid, a spamek közt... A gmail nagyon szorgalmas volt. Azért találtam meg elsőként a mailed, mert a keresőbe csak beillesztettem a címed, és kiadta, nem is figyeltem, hogy spam-e. Aztán meg kerestük ezerrel. Főleg az volt gáz, hogy én emlékeztem, hogy láttam, mégsem volt e-mail sehol. :D

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#983) csaloipon


csaloipon
újonc

Tisztelt Olvasók!

Az iPon egy csaló cég, aki a garancia feltételeket nem tartja be!
"Amennyiben Ön magánszemély, akkor önre a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései vonatkoznak, melyeket az iPon Computer Kft. kivétel nélkül betart, az azon túl vállalt garanciánál a garancia papíron leírt feltételek vonatkoznak Önre."

Ebből a részből semmi nem igaz! Nem küldenek garancia futárt ha hibás lesz a termék, és csak lerázzák az embert, perelni persze nem célszerű, mert csak elhúzzák az egészet és mi járunk rosszabbul! A fogyasztóvédelem is mondta, hogy be lehetne ezért perelni őket bármikor!

Ne vegyen senki semmit ettől a csaló cégtől, aki utána finoman szólva leszarja a rendelőt, ha már megkapta a pénzét!

(Úgyis törölni fogják az üzenetem, de nem érdekel, ha páran elolvassák és megtudják az igazat már az is valami)

(#984) csaloipon


csaloipon
újonc

Tisztelt Olvasók!

Az iPon egy csaló cég, aki a garancia feltételeket nem tartja be!
"Amennyiben Ön magánszemély, akkor önre a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései vonatkoznak, melyeket az iPon Computer Kft. kivétel nélkül betart, az azon túl vállalt garanciánál a garancia papíron leírt feltételek vonatkoznak Önre."

Ebből a részből semmi nem igaz! Nem küldenek garancia futárt ha hibás lesz a termék, és csak lerázzák az embert, perelni persze nem célszerű, mert csak elhúzzák az egészet és mi járunk rosszabbul! A fogyasztóvédelem is mondta, hogy be lehetne ezért perelni őket bármikor!

Ne vegyen senki semmit ettől a csaló cégtől, aki utána finoman szólva leszarja a rendelőt, ha már megkapta a pénzét!

(Úgyis törölni fogják az üzenetem, de nem érdekel, ha páran elolvassák és megtudják az igazat már az is valami)

(#985) Shad0w válasza csaloipon (#984) üzenetére


Shad0w
senior tag

Az igazság az, hogy egy 7000 Ft-os routerért már kétszer kiküldték a garanciafutárt, és most elvileg választhatok másikat, hogy többet ne kelljen nekik kiküldeniük... Sztm vmit elrontottál az igénylésnél, vagy úgy jártál, mint én, hogy nem vette a rendszer az igénylést és még egyszer kellett igényelnem. Esetleg hívd fel őket telefonon és érdeklődj, hogy mivan ahelyett hogy beirkálsz ilyen faszságokat bármiféle tény nélkül.

(#986) zsolt1129 válasza csaloipon (#984) üzenetére


zsolt1129
addikt

Megértem a felháborodásodat,meg azt is hogy sokan nincsenek kibékülve az IPON-al,de azért "Az iPon egy csaló cég" ebben a formában azért nem teljesen állja meg a helyét.

MOD: Egy javaslat. Ha Garfutárt igénybe szeretnéd venni,tényleg célszerűbb telefonon eggyeztetni a későbbiek folyamán elkerülendő félreértések miatt is.A Nickneved is egy kicsit becsületsértő. Nemhiszem hogy ebben a formában kellett volna véleményt nyilvánitanod.Ezt nem sértésnek szántam.

[ Szerkesztve ]

(#987) sid.:Rc211v válasza 04ahgy (#982) üzenetére


sid.:Rc211v
őstag

Ma délelött megérkezett a számlámra a pénz..Köszönöm. :R .Most mivan akkor ha renedelnék töletek megint egy T200-ast ? Mert látom hogy a webshoban ott van..

<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //

(#988) joey04


joey04
titán

Teljes konfig vásárlásnál lehet kérni kipróbálást(a mostani gépemet is így rendeltem anno) kérdésem hogy ezt a pixelgaranciás monitoroknál is lehet kérni?Tehát ha rendelek egy monitort kérhetek kipróbálást hogy ne legyen pixelhibás?Így eleve csak akkor kapnám meg ha nem pixelhibás, nem kéne a cserével szöszmötölni... :U

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#989) kelzsoca válasza sid.:Rc211v (#987) üzenetére


kelzsoca
félisten

A webshopban ott van, de azt egy automata rendszer tölti fel, így nem biztos hogy azt be is tudják neked majd szerezni, így ezt nem tartom jó ötletek :(

https://vertigostore.eu

(#990) HUN]Repa válasza joey04 (#988) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Persze a megjegyzés rovatba feltüntetted és megoldják a kollegáid bármilyen kérésed / igényed van ! :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#991) HUN]Repa válasza csaloipon (#984) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Kedves Konkurencia ! Köszönjük hogy csak ezért regisztráltál egy álnév mögé bújva ! Lehet minket bírálni meg lejáratni több kevesebb sikerrel,de meg kell nézni azt is hogy a többi kisker miért ment tönkre és még mi miért vagyunk és LESZÜNK az élmezőnybe ,sajnos a vadkapitalizmusba "az erősebb kutya b@szik" mondás igaz ! Ha mi tönkreteszünk titeket illetve hogy miattunk kell bezárnotok nem hiszem hogy mi lennénk a hibások és gerinces dolog ilyeneket írni!! Ezt tudod a "rágalmazás" kategória ami ha nem áll néven történne még talán komolyabb foganatja is lehetne ,de mi nem foglalkozunk ezzel mindenki eltudja dönteni hol költi el a pénzét ! A hozzászólást MI kérnénk hogy a moderátorok ne töröljék !

Köszönjük !
Répás Tamás
IPon Computer Kft.

[ Szerkesztve ]

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#992) Jégkokó válasza csaloipon (#983) üzenetére


Jégkokó
veterán

Kicsit se feltünű, hogy a konkurenciától vagy, de most ennek mi értelme van? Tudom ugyse fogsz erre válaszolni, de azért engem érdekel. Amugy én is ugymond egy konkurens cégnél dolgozom, de nem is pocskondiázom a másik céget, biztos te ez után kapsz több pénzt. :((

[ Szerkesztve ]

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#993) kali válasza csaloipon (#984) üzenetére


kali
legenda

törölni ugyan nem biztos, hogy fogják a hozzászólásodat - hiszen néha a negatív reklám is válthat ki ellenkező hatást -, de akik eddig nem csalódtak a ipon - és az ott dolgozók - hozzállásában, azok félő, hogy nem veszik azonnal és látatlanban készpénznek a írásod tartalmi mondandóját! én legalább is eztán is fogok tőlük rendelni, és vásárolni!

[ Szerkesztve ]

(#994) joey04 válasza HUN]Repa (#990) üzenetére


joey04
titán

nagyon jó, köszönöm! :R

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#995) zsolt1129 válasza kali (#993) üzenetére


zsolt1129
addikt

Igazad van.
Én is sokat rendelek tőlük,és ezentúl is onnan fogok. Szerintem sok kisebb cég akarja letaszitani a trónról,dehát a jó árak és a korrekt kiszolgálás mégis csak vonza a vevőt.

(#996) 04ahgy válasza csaloipon (#984) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Egy: küldünk garfutárt. Egyes, kérdésesebb esetekben is kapcsolatba lépünk vásárlóinkkal, hogy a hiba forrását lokalizálni próbáljuk, hogy minél rövidebb ideig kelljen a számítógépet nélkülözniük, vagy el se kelljen küldeni... Pl. komplett konfigot akar visszaküldeni, mikor egyértelműen a RAM a hibás. Vagy a hiba az, hogy a gép nem érzékel USB eszközöket. (Ebben az esetben ragaszkodott a visszaküldéshez a Vásárló, és csupán a windowsban voltak tele az eszközkezelői bejegyzések felkiáltójelekkel, azért nem kezelte.)

Kettő: a jótállás arról szól, hogy a hibás alkatrészt elsősorban javítsák, ennek lehetetlensége esetén cseréljék. Az el- és visszaszállítás költségét a fogyasztónak kell állnia. A garanciafutár csak egy gesztus azon Vásárlóink felé, akik a hatalmas távolság ellenére is bizalmukat cégünkbe helyezik, és tőlünk vásárolnak terméket!

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#997) tlac válasza 04ahgy (#966) üzenetére


tlac
nagyúr

ezeket a kérdéseket inkább a garis topikban tedd fel

amennyire én tudom:

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
3. § (4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt
napon belül elvégezze.

(#998) dangerzone


dangerzone
addikt

Sziasztok!
Szerintetek ha az alaplapi biost frissítettem, akkor buktam a garanciát? Vagy garanciavesztés csak akkor jár ,ha fizikailag nyúlok az alaplaphoz?

(#999) 04ahgy válasza dangerzone (#998) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Más céget nem tudok, de az iPonnál nem bukod. Sokszor mi magunk javasoljuk a frissítést, a magasabb kompatibilitás miatt (Phenom és nem +-os AM2, LGA775 és 8200, 7200, 5200, Celeron E1000 széria). Biztos ismerős...

Másrészt a gyártók biztosítják a frissebb BIOS-t, mintha csak egy újabb illesztőprogram lenne. A frissítés is egyre egyszerűbb, bárki számára. Legtöbbször magától megkeresi a neten, letölti, telepíti.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#1000) Pistu_


Pistu_
tag

Üdv!

Egy Iponos embertől szeretnék kérdezni valamit. Eltudnátok küldeni a csomágszámát az egyik garis megrendelésemnek. Én vagyok az a nagykanizsai aki a hét minden napján betelefonált szinte egy Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 ügyében (ti kéthete egy 4.0-ást szállítottak ki). Elvileg pénteken kellett volna megérkeznie, ma reggel pedig még mindig nincs itt. Általában már reggel 9 előtt itt szokott lenni a futár. Kösz!

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.