Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#401) tlac válasza localhost (#400) üzenetére


tlac
nagyúr

volt ott egy ilyen is: [link]
és az egész folyamatra gondoltam, nem csak a végére

(#402) horvathkrisz válasza localhost (#400) üzenetére


horvathkrisz
addikt

persze, odáig mindig minden rendben amíg nincs garanciális problémád.Ezért örül a sok ember. Mondjuk én nem is kívánom senkinek ezt a procedúrát.

Olyat viszont még nem hallottam róluk hogy:
Srácok! visszavittem gariba a cuccot és minden a legnagyobb rendben zajlott!

Tudjátok mi a nagy büdös helyzet iponnal? Nem akarják hogy egy percig is az ő pénzük álljon a garis termékben, ezért szopatják a vásárlókat, nem azért mert ilyen kedvük van elhihetitek, sőt, nem is az alkalmazottak a bunkók. Velem teljesen normálisak voltak, nem hibáztatom őket semmiért!
Valószínű hogy ezen rendszerük miatt kell nekem várnom a 24 órán belül visszavitt selejtes szarra, pedig ránézésből egyszerre le lehetett vonni a következtetés hogy ez bizony gyári selejt.

Konklúzió: ne próbáljunk meg statisztikát vonni, főleg ne a te módszereddel.

(#403) Imco


Imco
őstag

Csak hogy osszak egy kis észt! :)
"Nagykerben" vásárlok, és bár igaz, hogy "drága", viszont még mindig korrektül
elintézték a garit. Mivel sok mindent veszek, nem engedhetem meg,
hogy ne legyen korrekt garancia mögöttem!
Kényszerből vettem itt alaplapot, most imádkozom! :K
Tipikus régi mistral feeling. Ha tulélte a garit jó volt, ha nem akkor bukta! :(
Inkább adok kb. 2-10% többet érte,
de jó érzés 2-5 év vagy élettartam garival vásárolni.
Természetesen nem akarok senkit megbántani és tudoom, hogy Pesttől távolabb még ez a kockázat is elfogadható a távolság miatti magasabb árak miatt!

[ Szerkesztve ]

Üdv! Imco

(#404) Rossi válasza horvathkrisz (#402) üzenetére


Rossi
addikt

Akkor nem olvastál jobban bele a topicba, mert bizony volt olyan, hogy a hibás alaplap helyett jobbat kapott ráfizetés nélkül. Szerintem a gariztatás határozottság kérdése, de inkább ne kelljen tesztelnem...

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#405) horvathkrisz válasza Rossi (#404) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Még ma sem volt kártya, 7-én vettem, másnap 24 órán belül visszavittem, 3 nap alatt el kellett volna intézniük.
Ma 19-e van.
Kezdek kicsit ideges lenni...

Hol az az elégedett hsz?

(#406) 58522


58522
csendes tag

Vettem itt egy gépet, aztán egyszercsak nem indult. A videókártyára gyanakodtam, hogy az halt meg. Bevittem a közeli számtech bótba, betették, nem ment. Garanciafutárral visszaküldtem, majd pár napra rá hívnak, hogy a kártyának semmi baja, megnézhetem, hogy megy. Erre visszaküldtem az alaplapot, ramokat és procit, hogy derítsék ki , mi ment szét. Az alaplap halt meg, egy hét alatt simán cserélték, és az egész cuccost visszaküdték. Minden műxik.

Ez így korrekt, de a lényeg, gond nélkül lezajlott az egész, közben telefonon tartották velem a kapcsolatot. Én elégedett vagyok, sztem normális cég.

Az, hogy a kártya mé nem ment, mikor bevittem az itteni számtech bótba? Most jobb egy ilyen "nagy tudású" üzletben vásároni 20%-al drágábban - minimum!! -, mint neten az Iponban? Sztem nem. Egy Iponos 250K-s konfig lesz legalább 320K, a fent említett szakértelemmel párosulva. Inkább 100x az Ipon, mint egy ilyen kisvárosi rablóbanda.

(#407) horvathkrisz


horvathkrisz
addikt

Sziasztok,

ma kaptam vissza iponból a kártyát, teljesen újat adtak, amin kicsit meglepődtem. ;)
Nem OEM karit kaptam vissza, hanem egy másik, tényleg zsír új dobozost.
Ez most teljesen jól működik.
Így már elégedett vagyok.
:R

(#408) aginor


aginor
addikt

Na nekem is van már egy "pozitív" ipon-os tapasztalatom:

Tisztelt Ipon Kft!

A mai nap sajnos egy igen negatív tapasztalatot sikerült szereznem az Önök garanciális ügyintézéséről, egy kb. másfél hónapos videokártya kapcsán. A kártyát szakszervizükbe bevíve a szervizes kolléga közölte, hogy a kártyának égett szaga van, majd elszaladt a kártyával, pár perc múlva visszatért és közölte, hogy csak feltételesen tudja átvenni(ilyen ugye nincs is a jogszabályban), mivel fizika sérülés van a kártyán, kértem, hogy mutassa meg mégis hol található az az állítólagos sérülés, de nem tudott rámutatni, annyit közölt, hogy mivel égett szaga van, biztosan van rajta valahol, ezt én továbbra sem fogadtam el mivel NEM VOLT fizika sérülés vagy látható égési nyom a terméken. Erre kitalálta azt, hogy a hűtő alatt a kondenzátoroknak megszakítás és hézag nélkül kéne lenniük egy sorban, de mivel ezen látható hézag van a harmadik és negyedik kondenzátor között, így ott volt egy kondi ami elégett. Én azzal érveltem, hogy nem tudom elképzelni, hogy egy kondenzátor úgy elégjen, hogy köddé válik és legalább valami égett csonk ne maradjon belőle(végül is nem atomot szórtam rá). A szervizes kolléga szerint azért nincs ott semmi, mivel a kondenzátorból kifolyó folyadék elégette(egymás közt: a szilád elektrolitos kondenzátorokban nincsen folyadék, és ált. a teteje szokott kipukkanni, míg a kondenzátor palástja sértetlen marad)..
Ez után a szervizes kolléga azt javasolta, hogy szellőztessem ki a kártyát és akkor, ha már nem lesz égett szaga, akkor átveszi(nem mintha ez változtatna a kártya állapotán). Továbbá javasolta azt is, hogy én otthon szereljem le a gyári hűtőt, és nézzem csak megy, hogy ott lesz az égett kondi. Én megkérdeztem, hogy az nem jár-e garancia vesztéssel ha én otthon megbabrálom a kártya hűtőjét, erre a kolléga ezt válaszolta: „ugyan már miért járna azzal”, ezek után had idézzek az önök garancia leveléről: A termékek garanciájukat vesztik, ha: e.).. hűtőrendszer cseréje.. d.) ..A terméken végzett szerelési munkálatokat nem azok elvégzésére jogosult végzi.
Ezek után köszönöm a szervizes kollégának a szakszerű és jóindulatú tanácsot, így legalább ha kicsit naivabb vagyok, és leszerelem a hűtőt, akkor már lenne agy valódi okuk, hogy elutasíthassák a garanciális igényemet. A fentiek alapján kijelenthetem, hogy az önök cége igen „korrekt” és „tisztességes kereskedő”, nagyon remélem nem ilyen az egész hazai szakma. Természetesen a kártya állapotát nagy felbontású fényképekkel dokumentáltam(még az állítólagosan hiányzó kondenzátor környékét is), ha ne adj isten a későbbiekben valami fizikai behatásra kívánnak hivatkozni. Továbbá a legtekintélyesebb hazai hardver tesztoldal egyik tesztjéből mellékelek egy képet, mely tisztán mutatja a kártya nyákjának felépítését, és jól látszik a szervizes kolléga által hiányol kondenzátor is, itt valójában logikai kapok vannak a nyomtatott áramköri lapon, ami a saját kártyámról készült fényképeken is jól látszanak, és sérülés mentesek is.

Erről mi a véleményetek?

[ Szerkesztve ]

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#409) Gyuri27 válasza horvathkrisz (#407) üzenetére


Gyuri27
félisten

Éljen :C

aginor: neked meg hajrá. Kezd el a torturát. Vegye csak át a karit. Azután panaszkönyv és szépen beleírni minden okosságot amit a szervizes mondott. Meg a jegyzőkönyv hiányát is tüntesd fel.

Amd - Radeon - Ryzen

(#410) aginor válasza Gyuri27 (#409) üzenetére


aginor
addikt

Némi telefonos "egyeztetés" (veszekedés) után, azt mondt a szervizes, hogy fújjuk be dezodorral, hogy ne érződjön rajta a szag, és akko méltóztatik rendes garanciába átvenni. Ha az átvételkor nem ír sérülési jegyzőkönyvet(de miért írna, ha egyszer nincs miről), akkor ha később bármi ilyesmit is állít nem fog érdekelni. Nekem vannak fényképeim a kártyáról, továbbá az a tény, hogy Ő sem talált semmit tényleges sérülést rajta. Én pontosan attól félek, hogy átveszik, majd jól összeforrasztgatja/karcolja vagy tudom is én, és rám akarja majd verni szépen, hogy ilyen volt de a hűtő miatt nem lehetett az átvételkor látni..

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#411) tlac válasza aginor (#410) üzenetére


tlac
nagyúr

linkelnéd a képeket?

Én pontosan attól félek, hogy átveszik, majd jól összeforrasztgatja/karcolja vagy tudom is én, és rám akarja majd verni szépen, hogy ilyen volt de a hűtő miatt nem lehetett az átvételkor látni..

ilyet biztosan nem mernének csinálni

(#412) Coyot válasza aginor (#410) üzenetére


Coyot
őstag

Mért is volt égett szaga a kártyának azt azért áruld már el :U

Má' nem

(#413) aginor válasza tlac (#411) üzenetére


aginor
addikt

Sajnos egy ismerősöm egy másik kiskernél már járt így alaplappal.
Képeket nem tudom belinkelni mivel még nincsennek feltölve, ez csak a leendő levél piszkozata, ha holnap sem meg y a dolog(még adok nekik egy esélyt)..

Coyot: talán azért mert a kártyán valami elégett. ;) Előre bocsájtom, nem volt húzva, nem volt voltmoddolva, a kártya gyári állapotban csinálta ezt(hardveres beavatkozást soha nem végzek alkatrészeken, miven nem értek hozzá, és nem is érzem szükségét).

[ Szerkesztve ]

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#414) aginor válasza tlac (#411) üzenetére


aginor
addikt

Íme, gyorsba feltöltöttem a képeket:

[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

[ Szerkesztve ]

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#415) tlac válasza aginor (#414) üzenetére


tlac
nagyúr

melyik képen kellene látni azt, amit az iponos magyarázott?

Sajnos egy ismerősöm egy másik kiskernél már járt így alaplappal.
bolt nevét elárulod? :)

(#416) aginor válasza tlac (#415) üzenetére


aginor
addikt

Alulról a nyolcadik képen. Állítása szerint az egyik kondi hiányzik... :(
Mert véleménye szerint az füstölt el...gondolom egyben el is párolgott ;)
A másik kérdésedre a válasz: aqua

Pirossal be van karikázva a rés, ahol szerinte hiányzik
[link]
Itt pedig a ph tesztből a lecsupaszított nyák képe(pirossal jelölve a kérdéses rész):
[link]

[ Szerkesztve ]

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#417) tlac válasza aginor (#416) üzenetére


tlac
nagyúr

melyik irányból nézve kellene látni, hogy hiányzik vmi?

egyébként ez, hogy most összehasonlította egy másik kártyával, semmit nem jelent, mert ált. több rev. van egy típusból, vagy épp különböző helyeken gyártották (ha jól tudom ez ref. nyák)

[ Szerkesztve ]

(#418) aginor válasza tlac (#417) üzenetére


aginor
addikt

A lényeg pont az, hogy ahol ő rést látott a kondi soron, oda gyorsan bele is magyarázott egy hiányzó kondit, pedig csak a nyáklapon található logikai kapuk miatt van ott pár milliméteres rés. És ha megnézed, mind a két kártya nyákja tök uo.

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#419) tlac válasza tlac (#417) üzenetére


tlac
nagyúr

nem, ez nem ref, mivel 2 tápcsatlakozó van rajta

(#420) Coyot válasza aginor (#413) üzenetére


Coyot
őstag

értem, már már kezdtem belegondolni h vmoddal szétvágtad a vga-t :D
sok sikert az iponnal...

Má' nem

(#421) Gyuri27 válasza tlac (#419) üzenetére


Gyuri27
félisten

Végülis tökéletesen mindegy. Egy kondi nem tűnik csak úgy el szvsz.

Coyot: nem vagy te boltos véletlenül?

Amd - Radeon - Ryzen

(#422) aginor


aginor
addikt

Ma voltam bent az ipnnál, és gyorsan le is írom a tapasztalataimat.

Ma nagyon korrektek voltak, szó nálkül átvették a kártyát, ugyan megpróbálta megmagyarázni a feltételes garancia "előnyeit", de legalább nem erőltette. Azt igérték, hogy 5-10 napon belül lesz valami eredmény már. Még a végén minden rendben lesz, ahogy annak lennie kell(remélem most nem kiabáltam el nagyon).

Az is kiderült, hogy Ők is olvassák ezt a fórumot, így mindenkinek érdemes beírni, akinek problémája van velük, így lehetőséget adva nekik, hogy javíthassák a garanciális ügyintézés menetét..

Köszönöm mindenkinek a segítséget, és remélhetőleg a továbbiakban már nem lesz rá szükség. :R

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#423) aginor válasza Coyot (#420) üzenetére


aginor
addikt

A vmod nem az én asztalom, érdekesnek találom(ahogy az extrém tuningot is) de én nem vágnék bele, annál nekem többet ér egy alkatrész.

Guri27: nem tünik bizony, ma már nem is vittaták, és elismerték, hogy nincs látható külsérelmi/égési nyom.

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#424) Coyot válasza Gyuri27 (#421) üzenetére


Coyot
őstag

Nem, nem vagyok. Miből gondoltad h az vagyok?:D

Má' nem

(#425) Gyuri27 válasza aginor (#423) üzenetére


Gyuri27
félisten

Ha megkérdezel megmondtam volna, hogy olvassák. :DDD
Nyilván ez a sok negatív kritika és az, hogy nem mindig minden szakszerü náluk hatott.
Nem értem miért nem rakják rendbe ezt a garis témát. Elötte olyan jó kis bolt volt, jó árakkal. Az árak most is jók, de a szinvonal kezd közelíteni oda ahova nem kéne.
Természetesen bármilyen fejleménnyel vissza várunk.

Coyot: szerinted? :P

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#426) aginor válasza Gyuri27 (#425) üzenetére


aginor
addikt

Természetesen, ha lesz valami fejlemény, azonnal megírom ide.

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#427) horvathkrisz


horvathkrisz
addikt

Legújabbabb iponos fejlemények:

ismételten szar volt az új kártya, ez 2. nap derült ki.
Azért csak második nap, mert -passzív kártya lévén- 9 centis ventit gumiztam rá ami 40 fok alatt tartotta terhelve is, de hangosnak véltem ezért levettem 5V-ra. Mikor a kártya terhelve felment 45fok fölé az 5V-os venti miatt, bemelegedett és ugyanazt a hibát produkálta, mint az előző.
Visszavittem iponba, nem szaroztak velem, srác megkérdezte hogy cseréljük vagy visszaadják a vételárat. Utóbbit választottam.
Nos, erre már azt mondom hogy teljesen korrekt garanciális ügyintézés! Bárcsak minden ilyen simán menne! ;)

(#428) Gyuri27 válasza horvathkrisz (#427) üzenetére


Gyuri27
félisten

Így ez rendben van. Gyanitom van valahol egy gyári hibás széria. Tehát nem látok garanciát arra, ha máshonnan veszed, hogy nem futsz bele mégegybe. Főleg ha egy nagykernél vásárolnak. Ha meg már így össze ismerkedtetek rendelhettél volna más vga-t.

Amd - Radeon - Ryzen

(#429) horvathkrisz válasza Gyuri27 (#428) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Rendeltem is -volna- csak már annyira elegem volt a várakozásokból hogy vettem egyet gyorsan máshol. ;)
(Ahol mellesleg belémvesztek, hogy milyen tápom van és hogy az nem lesz elég mert 450-et ír a gyártó. :W )

Szerk.: azért vettem ref.evga 88gt-t giga96gt helyett. ez volt az utolsó hogy nem referencia kártyát veszek.

[ Szerkesztve ]

(#430) adalbert1 válasza horvathkrisz (#429) üzenetére


adalbert1
veterán

Ahol mellesleg belémvesztek, hogy milyen tápom van és hogy az nem lesz elég mert 450-et ír a gyártó.

Az azért égő, hogy sok helyen olyan értékesítők dolgoznak, akiknek semmi gyakorlati tapasztalatuk nincs, vagy legalább annyi fáradságot vennének, hogy elolvasnak fórumokat, fogyasztási adatokat gyűjtenek, stb.
Vagy az is lehet hogy csak rád akartak sózni egy új tápot is. ;]

(#431) Gyuri27 válasza horvathkrisz (#429) üzenetére


Gyuri27
félisten

Igen a gyártó 450-t ír. Csak azt nem írják oda, hogy noname táppal 450. Egy normális táppal pl fsp 300-350 pnf elég. :DDD
Eddig sem ragaszkodtam a refkártyákért, sem az egyedieké. Veszem ami tetszik (és jók róla a tesztek). Ez előbb elfelejtettem ecsetelni, hogy lehet ezek a kártyák szállitáskor sérültek. nem véletlenül volt nálad a pipe elferdülve. Lehet, hogy egy-két kartont sikerült földhözvágni valahol.

Amd - Radeon - Ryzen

(#432) Hanok


Hanok
senior tag

Sziasztok!
Hát akkor En is osztanék egy kis ipon-os tapasztalatot: Vettem egy 86gt-t passzív hűtésest, nagy boldogan hazavittem aztán érdekes dolgokat vettem észre...Mégpedig hogy a 0db-el hirdetett kari bizny 3d-s terhelés alatt hangokat ad....Első körben szériahbár agondoltam természetese 3 napon belül vissza is került a kártya az boltba garis ügyintézésre. Még azon a napon visszahívtak hogy semmiféle hangot nem tapasztaltak a belső szervízbe a kártyának semmi baja....elmentem érte jóhiszeműen hazavittem és a hang egyre csak hangosodott....Aztán újból visszavittem és mondtam nekik hogy ez még mindíg cincorog, mondta hogy felviszik, berakják, megnézik....Természetesen a kártyának volt hangaj, átvették gariba.. Feszült egy hónap várakozás után felhívtak hogy cserélik egy újra, aminek természetesen ugyanolyan hangaj volt, majd mondtam hogy kérem szépen vissz a pénzt...Az az napi árát visszakaptam kb 1500 forint bukóval, úgy hogy elvileg 3 napon belül vissza lett szolgáltatva nekik a kártya, de már ez sem érdekelt igazából csak szabaduljak az újabb egy hónapos garanciális procedúrától.... A Boltnak egyetlen pozitív előnye van tényleg nagyon olcsók az áraik...

(#433) horvathkrisz válasza Hanok (#432) üzenetére


horvathkrisz
addikt

A cicergésre nincs garancia, örülj neki hogy visszakaptad a pénzt.

Szerk.:
Alienben vettem a 8800GT-met, mondtam hogy előzőleg giga passzív kártyám volt és cicergett. Tudod mit mondtak rá? Azt hogy a cicergésre -bármilyen kellemetlen is- nem vonatkozik a garancia, és ha a 8800GT-met ezzel akarom visszavinni hozzájuk inkább meg se vegyem.Ezt a dolgot elfogadtam és megvettem. Ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#434) Ariadne válasza horvathkrisz (#433) üzenetére


Ariadne
őstag

Garancia van, legfeljebb mint "jelentéktelen hiba", nem járna vissza a pénz, hanem csak javításra vagy cserére lennének kötelesek. De az is lehet, hogy a cicergésnek olyan oka van, ami később a kártya halálához vezetett volna egyébként...

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#435) horvathkrisz válasza Ariadne (#434) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Ne viccelj, minden második kártya cicereg, nézd meg a 9600GT topikot.Egyébként attól nem lesz semmi baja a kártyának. ;)
Ennyi erővel az emberek 50%-a visszahordhatná gariba erre a hibának nem nevezhető kellemetlenségre.
A cicergést el kell fogadni, vagy akit zavar kérdezze meg fórumon melyik a legkevésbé cicergős kártya és vegye meg azt.

(#436) Hanok válasza horvathkrisz (#433) üzenetére


Hanok
senior tag

Ez nem örülés tárgya, nekem mint laikusnak a 0bd az annyit tesz hogy ha felveszek egy tollat az asztalról és a fülem mellé teszem az 0db, ha mégsem így lenne miért hírdetik 72- es betümérettel a 0db-t? Vagy miért nem hívják fel a figyelmed hogy nem biztos hogy annyi hangot fog adni mint egy darab tégla....És akkor adjon meg tartományt....Másrészről meg mi értelme van hogy ha hangosabb és irritálóbb zajt csinál mint mondjuk egy jobb ventivel szerelt bármilyen kártya.... Mert próbáltam játszani melett de kb egy óra mulva felálltam mert az agyamra ment...Bár tény az is hogy ha egy hangot egyszer meghallasz onnantól nehéz kiverni a tudatodból...És nevezhetjük máshogy is Pl:a vevő félrevezetésének, mert azért elég szép árkülömbség van a 2 között...Tehát szerintem az pénz visszakapása volt a minimum...

(#437) HUN]Repa válasza Hanok (#436) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ha az Asus ugy hirdeti hogy 0db és cicereg a kártya hozzájuk kell menni panaszra a cicergés a kártya "specifikációja" szerintem a kiépitéséből és az anyagok miatt "szinte" mindegyik passziv kártya cicereg!!
Baráti tanács ne nagyon bizzatok a passziv hütés "előnyeibe" !!

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#438) Ariadne válasza HUN]Repa (#437) üzenetére


Ariadne
őstag

Ha a gyártó így hirdeti, akkor a hangos cicergés kifejezetten és határozottan hiba! És ez azt jelenti, hogy a kereskedőhöz kell menni, ezt mondja ki a jogszabály. A gyártóhoz lehet, ha valaki akar, de sosem kötelező.

Nem véletlenül találták ki így a szabályokat, ugyanis nem feltétlenül tud/akar mindenki a gyártóval adott esetben angolul levelezéssel szórakozni, sokat várni egy cserecuccra például. Ezért van az, hogy a kereskedő köteles a jótállási kötelezettséget teljesíteni, majd ő lejátssza utána a nagykerrel/gyártóval, ez az ő dolga már.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#439) horvathkrisz válasza HUN]Repa (#437) üzenetére


horvathkrisz
addikt

"szinte" mindegyik passziv kártya cicereg-> mindegyik kártya cicereg, csak passzívnál jobban hallani.Giga HP azért is cicereg hangosabban mert emelt órajeles.

Különben meg ezeknek a kártyáknak nem a cicergés a legnagyobb baja, nem ott rontották el a mérnökök, hanem szart sem ér a passzív bordája ventilátor nélkül, ugyanis 2-3perces 3D terhelés alatt venti nélkül felmegy 100fokra, tehát ez így használhatatlan.

(#440) HUN]Repa válasza horvathkrisz (#439) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Teljesen igazad van ! De akkor mire is jó a passziv hütés :F :F :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#441) adalbert1 válasza horvathkrisz (#439) üzenetére


adalbert1
veterán

Nyílván a mérnökök úgy gondolták, hogy a nagy többség egy jól szellőző házba építi be, ha normálisan mozog a levegő szerintem nem szabadna ennyire túlmelegednie...
Szvsz ha valaki meg halk gépre utazik (mi másért venne passzív kártyát), azt szerintem kifejezetten zavarhatja a kártya cicergése.

(#442) HUN]Repa válasza Ariadne (#438) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ha a kártya ezt produkálja és ettől még teljesen jól müködik ( nem szemetel,fagy..stb) csak olyat hirdet a gyártó amit technologiailag nem tud biztositani az a gyártóra nézve kellemetlen!

Mint a 8tojásos gyermelyi tésztára is rá van irva hogy tojás származékkal van csinálva , a zacsi hátoldalán az összetevőknél!

Sajna a gyártó ilyenkor maga alatt vágja a fát , a kereskedő csak azt árulja és ugy ahogy a gyártótól jön a termék, de persze mindig a kereskedő van rossz helyzetbe mert a vásárló csak hozzá tud menni panaszra ! A kereskedő meg nem mondhatja a vásárlónak hogy : "figyejéé máá ne vegyél ilyen szart mert mind ilyen..." :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#443) adalbert1 válasza HUN]Repa (#442) üzenetére


adalbert1
veterán

A kereskedő meg nem mondhatja a vásárlónak hogy : "figyejéé máá ne vegyél ilyen szart mert mind ilyen..."

Nem is igaz, fateromék netezős konfigjában a passzív 7100 GS nem is cicereg. :DD

(#444) tlac válasza horvathkrisz (#439) üzenetére


tlac
nagyúr

szerintem a rossz gyári paszta miatt mehetett fel ilyen hőmérsékletre
pasztacsere valószínűleg javított volna, csak ilyenkor már a garancia nem egyértelmű

HUN]Repa:
Mint a 8tojásos gyermelyi tésztára is rá van irva hogy tojás származékkal van csinálva , a zacsi hátoldalán az összetevőknél!

csak akkor jó a hasonlat, ha a 0db-nél is van csillag, hogy cicergés miatt lehet több is, de szerintem ilyen nincs

A kereskedő meg nem mondhatja a vásárlónak hogy : "figyejéé máá ne vegyél ilyen szart mert mind ilyen...

problémás dolgokat nem kell árulni...

(#445) Ariadne válasza HUN]Repa (#442) üzenetére


Ariadne
őstag

A kereskedő meg nem mondhatja a vásárlónak hogy : "figyejéé máá ne vegyél ilyen szart mert mind ilyen...

Én elvárnám, elvégre ők jobban értenek a választáshoz, mint a vevők többsége. :) Nem mondom, nekem itt a párom, aki teszteket búj folyton és mindig tudja, pontosan mi a következő, amire szükség van :DDD, de ha ő nem gondoskodna erről, nekem mondjuk szükségem lenne a kereskedő tanácsára is, hiszen (elvileg) neki pont ez a munkája. ;)

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#446) horvathkrisz


horvathkrisz
addikt

adalbert1, tlac:
volt nektek ilyen kártyátok hogy ennyire vágjátok a szellőzéses-pasztás dolgot?
Nos, szerintem nem.

1.Ne hasonlítsunk egy 9600GT-t egy 7100GS-hez, mert azért valljuk be azért van különbség.

2.A pasztázás, még ha Arctic Cooling MX2-t is használsz 3-5 fokot javíthat a hőmérsékleten, de ez nem oldja meg az alapvető problémát miszerint alul megreked a hő ezen a passzív kártyán.

3. Én spec. olyan házban használtam (próbáltam ki) a 9600HP-t, ahogy fel van tüntetve a dobozán: tápegység venije+hátul 12cm-es, mégis felment 100 fok fölé 3DMark06 2. tesztjénél.

És tudjátok miért ment fel 100 fok fölé?
Elismétlem: a giga mérnökei elbaltázták ezt a kártyát akárki akárhogy is erősködik.
Miért nem lehet azt beismerni hogy ez a kari használhatatlan a gyártói feltételek betartása mellett is.

Ja és még hozzátenném hogy gyárilag emelt órajeleken megy, ami ugye dob kicsi plusszban a hőfokon, és a gyártó mellékelt egy szoftvert hozzá amivel a GPU alapfeszültségét 1.1V-ról 1.4V fölé lehet emelni. Nooormáális? :W

(#447) tlac válasza horvathkrisz (#446) üzenetére


tlac
nagyúr

nos, tényleg ilyen kártyám nem volt
szellőzésről semmit nem írtam

viszont az aktív hűtéses inno 7600gst-m szintén 100 fok felé ment, szerinted újrapasztázás után 3-5 fokkal lett hűvösebb?
nem!
hanem kb 40 fokkal

(#448) Hanok


Hanok
senior tag

Nah ez egy asus volt és az első példány az nagyon melegedett , simán felment 95 fokra, a második valamiért más volt abból 83 nál többet nem tudtam ugyanabban a környezetben ugyanazokkal a játékokkal kihozni...lehet érzékelő..ez is érdekes meg a másik ellentmondás hogy a szervizes srác azt mondta hogy az aktív hűtéseseknél nincs gond az nem fog ilyen hangokat adni....Nah szerintem itt már a jó isten sem fogja megmondani hogy mi az igazság....Annyi féle variáció van....Max vannak akik elfogadják, meg vannak akik nem.....

(#449) horvathkrisz válasza tlac (#447) üzenetére


horvathkrisz
addikt

nalátod, ennyit az innoról...
akkor az alatt egy mg paszta nem volt, vagy sárral kenték be! :C

(#450) HUN]Repa válasza Hanok (#448) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hát nem tudom az uj Asus kártyáknál már a 0db alatt egy kis matrica van hogy csak olyan gépbe lehet kéne szerelni (required) ahol a hütés mit tudom én milyen barom elv szerint van, ha nem ilyen elven van akkor ciceregjen a drága vásárlónak! További információért és a technologia dolgokért látogasson az Asus oldalára , ez angolul van ráirva a csillagozás helyett és csak a mostani kártyákon láttam ilyet.. ezek szerint máshol is volt probléma a passziv hütéssel !

Na de! Ha a kártya passziv hütéses akkor minek mondja a gyártó hogy ilyen olyan hütési eljárással kell a kártyát használni a gépbe !! :D SEMMI értelme a passziv hütésnek véleményem szerint !

Ha valaki egy kiskerbe megkeresi a szervizest biztos elmondja a véleményét és tapasztalait meghibásodás terén , vagy a forumokon lehet utána olvasni ( pl. prohardver.hu :D ) Nem nézhetik a boltokba az árukiadók hogy ki mit vesz egy tömött sornál és nem küldhetnek mindenkit a szervizeshez hogy ugyan jól tettem-e hogy ilyen kártyát vettem !

Tudatos vásárlás emberek , ha valaki szart akar hát vegyen szart !

God save us from the arrows of the Hungarians.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.