Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#1) Jégkokó


Jégkokó
veterán

Az lenne a kérdésem, hogy ennél a cégnél érdemes e vásárolni,mert elég olcsó áraik is vannak, meg hogy másnap már tudják is hozni a cuccot, nekem legalább is ezt mondták nem olyan rég.És náluk csak 26 ezer egy geforce fx 6600 as kártya amit kinéztem és ezért kérem ki mások véleményét, hogy mik a tapasztalatok ezzel az üzlettel

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#2) Jégkokó


Jégkokó
veterán

senki se?:(

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#3) Jégkokó


Jégkokó
veterán

Vagy egy moderátor át is helyezheti a megfelelő fórumba ha ott tudnak valami érdemleges infot adni

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#4) Dudu67 válasza Jégkokó (#3) üzenetére


Dudu67
tag

Kicsit régi a topic nem is biztos, hogy olvasod, de azért leírom.

Én most vásároltam náluk egy elég komoly konfigot alkatrészenként, összeszerelés utén kiderült, hogy az alaplap meg se nyikkan (MSI K9N Diamond). Visszavittem, mondtam mi van, nagyon segítőkészek voltak, másnapra ott volt egy vadiúj lap.
Nosza hazavittem, eljárás az előző, lap elindult, windows install, driverek, kiderült nem működőképes az sli funkció. Telefon IPON-nak, mondták ez gáz de hát így jártam, vigyem be esetleg a komplett gépet, hátha én csesztem el valamit. No még egy napig szórakoztam hátha, de nem jött össze az a fránya SLI. Gép hónom alá, be IPON-ba, kedvesen, előzékenyen küzdött vele az egyik srác kb 30 percet, neki sem jött össze, ezért szépen kiszedte a lapot a gépből és elkezdte szó nélkül a gari ügyintézést.

No itt tartunk most, várom, mikor szólnak, hogy mehetek az új lapért.

Tehát összegezve: Segítőkészek, értenek is valamit a gépekhez (ha már egyszer itt dolgoznak.... :DDD )ja és az áraik sem észveszejtőek.

Cuccokat neten rendeltem, másnap tényleg meg volt minden.

Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#5) TomiBone válasza Dudu67 (#4) üzenetére


TomiBone
tag

Na, örülök neki, hogy ilyen jók a tapasztalatok, ugyan 1, max 2e forinttal több, mint pl. banditnál, viszont házhoz szállítják (ami nekem fontos, mert messze vagyok Bp-től), és a garis ügyintézés is jónak tűnik (ingyen hozzák-viszik)... úgyhogy januárban ipontól fogok rendelni én is. :C

(#6) TomiBone


TomiBone
tag

Van más, hasonló cég, ami ilyen frankón házhozszállít + garit ingyen csinálja hozzaviszivel? Kíváncsi lennék az áraikra, hogy iponnal össze tudjam hasonlítani.

[Szerkesztve]

(#7) finest válasza TomiBone (#6) üzenetére


finest
őstag

Az Ipont már többen ajánlották nekem is, bár én náluk még nem vásároltam.
www.pcland.hu -ról már vásároltam, a gari kicsit nehézkes, éppen most van folyamatban egy alaplap kapcsán és 2 hét az átfutási idő.

[Szerkesztve]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#8) Integra


Integra
titán

én náluk vettem az új fsp tápom, semmi baja, jó áron adták, garis dolgokról nem tudok mit mondani, mert a táp jó:)
pici üres bolt amúgy az újpesti rakparti, nem sokat néz ki belőlük így az ember, a weboldaluk is elég pukkant

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#9) Jégkokó


Jégkokó
veterán

Aztán végül semmit se vettem ott, csak kiváncsi voltam, hogy milyen bolt ez mertt nem sokat hallotam róla akkoriban.De az oldalukon még midig elég jó árak vannak

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#10) MaddeNNNN


MaddeNNNN
őstag

Ha ezt most valamelyik Ipon-os alkalmazott látja, akkor engem rövid időn belül meglincselnek.
Szóval úgy esett az eset, hogy az Asus A8N-SLI SE-m kicsit több áramot kapott a kelleténél, és megsült az északi hidam. Telefon, garancia, visszaküld. December vége felé volt, szóval majd csak januárban tudják megmondani. Szerdán hívnak, hogy a garancia érvényes, DE nincs készleten SLE-SE-jük, így egy eggyel jobb SLI DELUXE-ot tudnának helyette felajánlani ráfizetés nélkül. :Y Természetesen áll az alku. Másnapra jött a futár.
Mondjuk, azt azért tegyük hozzá, hogy az SLI SE-m drivere volt benne, és nem adtak hozzá olyan fém hátlapot a ház végébe.
Tudom, ajándék lapnak ne nézzem a hátlapját.

Ja a másik történet, ez korábban esett meg, megrendeltem a fent nevezett Asus A8N-SLI SE alaplapot, de volt egy kis ''gubanc'' a futárral, így később kaptam meg. Cserébe megígérték, hogy a következő vásárlásomnál ők állják a házhozszállítás díját.
Mivel akkoriban akartam VGA-t venni, ez jól is jött, mivel náluk találtam emberi áron egy inno3D 7900GS-t, így lett mindennel együtt 48900 Ft-ért vga-m, ami köszöni szépen hibátlanul megy.

szerk: lemaradt az, hogy végtelenül korrekt cég :R

[Szerkesztve]

To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.

(#11) Integra válasza MaddeNNNN (#10) üzenetére


Integra
titán

miért lincselnének meg
ők ezeket továbbítják a cég felé és ez az ő cseréjük, az ipon is egy közvetítő.
nekik ebből ha visszaveszi az anyacég, káruk nem származik

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12) MaddeNNNN válasza Integra (#11) üzenetére


MaddeNNNN
őstag

Aham, értem. Lényeg a lényeg, hogy korrekt cég. Jó termékek vanna náluk, és ami még fontosabb, hogy jó áron.
Elképzelhető, hogy még vésérolok náluk, most így 2x512 DDR400 után vadászva ;]

To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.

(#13) TomiBone válasza MaddeNNNN (#10) üzenetére


TomiBone
tag

Köszi a beírásokat, én is úgy látom, hogy nagyon jó árakkal dolgoznak, és házhoz is szállítanak frankón... meg ilyesmi... szóval 99%-os esélyesek tényleg, hogy jövő héten gépet vegyek náluk. Alkudni próbált már valaki náluk? :U :B

(#14) Integra válasza TomiBone (#13) üzenetére


Integra
titán

én nem.
korrektek az áraik. nekem ez elég.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#15) finest


finest
őstag

-1%-ot ajánlottak korábban a webshop árhoz képest (-2%) egy teljes konfog árából, így nem náluk vásároltam.

[Szerkesztve]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#16) TomiBone válasza finest (#15) üzenetére


TomiBone
tag

Bocs, de ezt nem értem... :F kicsit pontosabban légyszi!

(#17) MaddeNNNN válasza TomiBone (#16) üzenetére


MaddeNNNN
őstag

Ha valaki nem személyesen, a boltban vásárol, hanem online az ő webshopjukból, akkor a termék ''bolti'' árából 1%-ot lecsípnek.

To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.

(#18) TomiBone válasza MaddeNNNN (#17) üzenetére


TomiBone
tag

Aha... gratula, hogy tudtad értelmezni, köszi :))

(#19) finest válasza TomiBone (#16) üzenetére


finest
őstag

Ha az online shopban rendelsz, akkor 2%-kal olcsóbban adják az árut. Írtem egy levelet, h adnak-e kedvezményt ezen felül egy teljes konfigra, ca. 300k. Írták, h adnak még 1%-ot és még össze is szerelik ingyen. de nem találtam elég nagyvonalúnak az ajánlatot.

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#20) Jégkokó válasza finest (#19) üzenetére


Jégkokó
veterán

Hát a legtöbb számtech boltba nem hogy nem adnak kedvezményt, de még ingyen össze se szerelik a gépet és elkérnek értük kemény pénzeket.

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#21) athomi


athomi
veterán

könnyen lehet hogy vásárolni fogogk az iponbe, mivel ilyen jók a tapasztalatok
arról meg annyit, hogy én ilyet még nem is láttam, hogy ingyen összeszerelik, meg hogy kedvezményt adnak
le a kapappal :R
egyébként nem tudja valaki, ha Debrecenbe lejön az áru, de elromlana, akkor a garanciáztatás során a +költségeket ők állják?

(#22) corlagon


corlagon
senior tag

Asszem 2x vettem naluk, akkor meg nem is volt boltjuk csak az a lakas a Kosztolanyi ternel.
Egyszer gariztattam is, szo nelkul csereltek. Korrekt csokak, meg az araik is jok, mert nincs keszletuk (akkor meg nem volt legalabbis), rendelsz neten aztan kihozzak a nagykerbol masnapra. Sztem hardcore felhasznaloknak kb. ez lenne a sztek kisker jovoje, de persze sok a lama...

(#23) MaddeNNNN válasza athomi (#21) üzenetére


MaddeNNNN
őstag

A garanciáztatásnál a futárt ők állják.

To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.

(#24) whitehand válasza athomi (#21) üzenetére


whitehand
senior tag

milyen + költségre gondolsz? nekem monitort gariztak.. gond nélkül visszafizették az árát mikor azt kértem a futár lejött érte ingyen el is vitte.. a tápom még mindig onnan van lehet videokártya is onnan lesz meg alaplap meg memoria

(#25) athomi válasza MaddeNNNN (#23) üzenetére


athomi
veterán

na erre voltam kíváncsi
én ilyen boltot még nem is láttam
most már valószínű hogy tőlük fogok vásárolni

whitehand: ráhibáztál

(#26) whitehand válasza athomi (#25) üzenetére


whitehand
senior tag

de debrecenben is van egy jo áru bolt ám... van amiben olcsobb is mint az ipon
[link]

(#27) athomi válasza whitehand (#26) üzenetére


athomi
veterán

jaja, de egy 7300GT-vel nem biztos, hogy sokáig ellenék...
a INNO 7600GST meg 29.5k-ért jó csak nincs rajta rendes hűtés, csere 8k+gari vesztésének veszélye...
szóval lehet jobb az a INNO 7600GST 31.5k+2.5k=34k (rendes hűtéssel)

[Szerkesztve]

(#28) TomiBone válasza athomi (#27) üzenetére


TomiBone
tag

Huhu...... azt hiszem, most áteshetett egy komolyabb frissítésen az árlistájuk, mert eltűnt a coolermaster ammo ház, amit kinéztem magamnak.... :O :O

És most nem találok 15-20 között normális, táp és ajtó nélküli házat. De utálom az elején a nyitható-csukható izét... tök fölösleges. Ti láttok náluk valami frankót? Ha tápos van 30-ig 400w-ossal, az is jó. :U

(Talán egy ilyen? http://ipon.hu/?product_id=15204)

[Szerkesztve]

(#29) nokia3650365


nokia3650365
aktív tag

Sziasztok!
Konfig frissítés történt(winyo+dvd rw-n kívűl minden),és miután ősszerakom a gépet gép bekapcs és kb addig megy amíg a biosba belépek utána megáll.Aztán következőre meg már hamarabb.Először arra gyanakodtam nem e véletlenül rosszul raktam fel a hűtőt és túlmelegszik.Gép szétszed a proci rendesen be volt rakva a hűtő is jól fel volt feküdve a pasztanyomokból ítélve szóval nem az a baj.Természetesen csumán is elindítottam minden leszedve csak memo+videokártya(nincs a lapon integrált) maradt rajta ugyanaz a helyzet.Táp tuti jó mert a régi konfogba bekötöttem a tápot az ok. Sajna inkompatibilitás miatt a többit nem tudom kipróbálni.Vagy a lap vagy a proci lesz rossz gondolom.Videokarinál vagy a memo,ház hiba nem lehet ugye?Valami ötlet mit nézzek még meg esetleg?


Hi ezeket a cuccokat az ipon-nál vettem és ma raktam őssze. :O Remélem én sem fogok csalódni a garanciális ügyintézés gyorsaságában és korrektségében. :U Majd beszámolok,hogy mit tapasztaltam. :O :O :O :(((

(#30) erdoke


erdoke
titán

Mai tapasztalat a webshopban. Az öcsém hívott, hogy nézzem meg, mennyire jó ár a LogiTech G7-es egér, mert éppen ilyet szeretne venni. Az ár kifejezetten jó volt, még a szállítási költséggel is valamivel olcsóbb, mint ha a vidéki sarki boltban veszi meg.
Beregisztrált a webshopba, megrendelte az egeret. 10 perc múlva hívják, hogy közben frissült az ár, több a nettója, mint a megrendeléskori bruttó volt... Mellesleg a szállítási díjról is kiderült, hogy amit feltüntettek, az nettó ár.
Bár a megrendelést az eredeti áron visszai is igazolták mailben, a telefonban annak törléséről magyaráztak, mindenféle kifogást előhalászva.
Idemásolom az Ipon webshop szabályzatának aktuális részét:
''Az iPon Computer Kft. szabadon megváltoztathat bármilyen árat vagy határidőt. A változás az iPon WebShop-ban történt megjelenítés időpontjától lép életbe. Az iPon Computer Kft. szabadon, bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait illetve az iPon WebShop-ot, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és az iPon Computer Kft. nem vonható felelősségre, ha így tesz. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az iPon oldalán.

Természetesen a webshopban pár perc után frissítették az árat a telefonban emlegetettbe, de megvan az öcsémnek a visszaigazoló mail, a rendelési képernyő lementve, illetve az argep.hu-n a mai dátummal frissített, még a kedvezőbb árat mutató kép is. A webshop frissítés előtti árról én is csináltam screenshotot, ha valaki kétkedik a leírtakban, szívesen feltöltöm bármelyiket.
Szép kis korrekt cég, mondhatom. Tucatnyiszor rendeltem már a neten hardvert vagy elektronikai cuccot, soha nem találkoztam ilyennel, pedig volt már olyan, hogy a megrendelt árat még aznap megemelték a webshopjukban. Ha elírták, akkor a frissítés előtti rendeléseket be kell nyelniük. Esetleg alkudozhatnak a vevővel, de jelen esetben egyszeri kb. 3e Ft-ról van szó, ami egy cégnek smafu, nem szabadna kockáztatni ilyen miatt a hírnevüket. :((

A legjobb aláírás a héten

(#31) adalbert1


adalbert1
veterán

Én most szerdán rendeltem tőlük monitort, csütörtökön ott volt, átvettem, ár ugyanaz volt, mint amiről jött a visszaigazolás, ki lehetett a helyszinen próbálni...
Eddig elégedett vagyok velük.

(#32) q13579


q13579
senior tag

Én most vettem uj platformot, ebből lapot és ramot náluk. Vga-t is ott akartam, kiderült rosszul volt megjelenítve az ár, de rögtön írtak mail-t, hogy mennyi valójában, és a listában is korrigálták. Sztem ilyen igazán belefér, mivel csak emberek viszik be az adatokat és velem is előferdült már ilyen. A lényeg, hogy azonnal reagáltak.

Szóval szerdán megvettem náluk a lapot a rammal, (csak suliba járok Pestre) ezért csak tegnap tudtam összedobni a cuccot, és nagy meglepetésemre semmi. Meg sem nyikkant a gép, teljesen süket és vak. Felhívtam a srácot, és abszolut segítökészen elmagyarázta, hogy lehet nem veszi be BIOS frissítés nélkül az E4300-as d2c- -t a Gigabyte 945p-s3 lap :F, próbáljam meg nyugodtan ÉN frissíteni a Bios-át nem lehet elrontani. Talán meg is probáltam volna ha legalább valameddig eljut a gép, de semmi, ezért mondta, vigyem be nyugodtan majd hétfőn berak egy másik CPU-t és ha megy, megflasheli és megnézzük a d2c-vel is. Ha meg nem, cserélik olyanra amilyet szeretnék. (Mostmár biztosan kiadnék többet egy Abit IB9-ért)

Szóval eddig csak pozítivumot tudok mondani, majd hétfőn kiderül mit tudnak vele kezdeni. De az elmondottak alapján nincs mitől tartanom, eléggé odafigyelnek a vevőikre.

(#33) próbakocka válasza q13579 (#32) üzenetére


próbakocka
senior tag

pozitívumként: 2x samsung 940N az egyik pixelhibás, 1 nap alatt cserélték. rendelés gyors, 1 nap alatt többnyire megvan.

/// DS918plus + Chromecast 1/2/Ultra

(#34) q13579


q13579
senior tag

Háááát...
A lapot visszavittem, nem volt jó, bevették. Megkérdezem a srácot, hogy meg lehetne-e oldani hogy felárral vegyek egy jobb lapot helyette, erre, megnézi mit tehet.
Másnap visszamegyek érte, azt mondja nem lehet megoldani... merthogy a beszállító csak a lapot cserélte ki a dobozban. Aztán kiderült, hogy a doboz is kivan cserélve, csak éppen a cuccok vannak visszadobálva bele, kicsit hiányosan, mert az install cédé elkeveredett valahol...
Szóval kellőképpen felhúztak agyilag a tehetetlenségükkel. Kötöszködni nem fogok egy cd miatt, meg ahogy elnéztem őket nagyon értelme sem lett volna, mert csak makogott össze-vissza, sztem ő is elég hülyén érezte magát a helyzet miatt. Mindenesetre annyira elég volt, hogy többet ne vásároljak náluk és ezt másoknak is csak tanácsolni tudom.

(#35) Jégkokó válasza q13579 (#34) üzenetére


Jégkokó
veterán

Már nem azért, de az eddigi hozzászólások alapján nagyon korrekt cégnek tűnik, senkinek sem volt velük semmi baja.Sőt én már vettem a mistrálba dolgokat és mégse mentek tönkre, de furcsa ugye? :D

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#36) próbakocka válasza q13579 (#34) üzenetére


próbakocka
senior tag

ember! 1 nap alatt kicserélték a laptopodat ... ezt máshol lehet hogy 2 hétig bevizsgálják ... és utána cserélik.

1 nyamvadt cd ... semmi sem lehet tökéletes ... én annakidején olyan kábelt kaptam laptophoz(nem itt), amiről a villásdugó le volt vágva ... ez azért nagyobb ciki, persze cserélték.

/// DS918plus + Chromecast 1/2/Ultra

(#37) próbakocka válasza Jégkokó (#35) üzenetére


próbakocka
senior tag

''párszor'' jártam már mistral szervizben, és velem is érdekes módon teljesen korrektek voltak ... itt lép a képbe az emberi tényező, nem szabad egyből ordítozni, a progléma közös megoldásra kell törekedni, ami mindenkinek jó lesz

/// DS918plus + Chromecast 1/2/Ultra

(#38) q13579 válasza próbakocka (#36) üzenetére


q13579
senior tag

Kicserélték, mert ki kellett cserélniük. 3 napon belül meghibásodott, nem nagyon tudnak ilyenkor mit csinálni.
Volt már életem során probléma lappal, (pl mistral), amikor is bevittem, megnézték, mondta a srác hogy rossz, és azonnal kicserélte vadonatújra, olyanra amilyet választottam!!

Itt azt mondta a szakember, hogy nem tud mit csinálni, mert a beszállítója, megnézte és rakott a dobozba másik alaplapot, így meg cserére nincs lehetőség, mert az egyéb eszközök benne (ami kb 500 fotintot ha ér), HASZNÁLVA voltak. HM.
Aztán kicsit jobban szemügyre vettem a dobozát és lássanak csodát, hát az is ki van cserélve. Szóval a lényeg, hogy beadtam egy sz.r lapot, erre ők kivették az én cuccaimat a rosszból és belerakták egy teljesen új lap mellé (ráadásul arra nem vette a fáradtságot, hogy mindent visszahelyezzen. Mellesleg ez azért kellemetlen, mert a win install során a laphoz szükséges drivereket nem telepiti, igy meg elég nehézkes nem létező netkapcsolat révén leszedni a hozzá szükséges file-okat...), mindezt azért nehogy ki tudjam cserélni.
Ne har, de ilyenről még sosem hallottam, hogy ne lehessen 3 napon belül hibás terméket jobbra levásárolni...

Ha sztetek ez teljesen korrekt és tisztességes, akkor én kérek elnézést...

(#39) Ariadne válasza q13579 (#38) üzenetére


Ariadne
őstag

Nem teljesen korrekt és tisztességes, ugyanis 3 napon belül KÖTELES ugyanolyan típusú, vadiúj (értsd bontatlan) példányra cserélni, ha nem megy, a teljes vételárat visszaadni. (Na ilyet Mistralban nem lehet látni, mármint a vételár visszaadást... Amíg meg nem romlott el semmi Mistralos cucc, örüljetek, és imádkozzatok, hogy így is maradjon. ;] )

Szóval nem köteles hagyni, hogy levásárold egy másik típusra ráfizetéssel, de normális üzletben ez nem szokott gondot okozni. Legalábbis az Alienben, ahol vásárolni szoktam, ez sosem volt gond, de sajnos sok helyen nem jutnak el idáig...

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#40) q13579 válasza Ariadne (#39) üzenetére


q13579
senior tag

Ugyanolyat adott, azzal nem volt probléma, csak érdekesen lett megoldva. Szóval ilyet még nem nagyon láttam, hogy a hibás termék ''perifériáit'' belerakját egy új mellé és a sajátját kivegyék belőle. Elgodolkodtató.
Megfogadtam már párszor, hogy nem az ár lesz az elsődleges prioritású számomra, de ismét beleestem egy ilyen csapdába.

Egyébként nincs valamilyen szerv, ahova ilyen esetben forulni lehetne??
(Mellesleg a lap nagyon jó, semmi probléma nincs egyenlőre vele, de ez nem a bolt erénye. )

(#41) Ariadne válasza q13579 (#40) üzenetére


Ariadne
őstag

Ugyanolyat adni az bontatlan dobozt jelentene, nem egy összedobáltat, de persze megvan és új, és ez a lényeg végülis.

Fogyasztóvédelemhez lehet bejelentést tenni, de sok haszna nincs, nem járnak el már egyedi ügyekben. Annyira meg gondolom nem súlyos a dolog, hogy emiatt vásárlók könyvébe írj pl.

mod: Azért összességében nem tűnik rossznak ez a cég az eddig beírtak alapján, csak ne lenne az a röhejes szövegezésű jogi nyilatkozat a honlapjukon... :DDD
Ja, meg nem szólnak (pedig kötelező lenne) a 8 napon belüli indoklás nélküli elállás lehetőségéről... Ezért 3 hónapig lehet indoklás nélkül elállni, lévén webáruház... :D

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#42) egy_senki


egy_senki
csendes tag

azt szeretném megkérdezni, hogy a netes árlista, mennyiben fedi az üzlet raktárkészletét(már ha van ilyen). mármint, ha én betoppanok, és akarok venni egy valamit(jelen esetben tápot), akkor azt lehet-e, vagy csak akkor, ha előtte berendelem, és szólnak, hogy mikorra vitték oda a boltba?

köszi.

(#43) Templ@r válasza egy_senki (#42) üzenetére


Templ@r
tag

Netes árlistában általáaban szerepel az is, hogy van-e raktáron, vagy telefonos egyeztetés szükséges, vagy rendelni kell. Egyébként a legegyszerűbb, ha felhívod a boltot és megkérdezed van-e raktáron.

[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2

(#44) egy_senki válasza Templ@r (#43) üzenetére


egy_senki
csendes tag

és azt hol találom jelölve, hogy van-e raktáron?
ha sehol(és nem én vagyok a béna), akkor marad a telefon(hétfőn).

(#45) TomiBone válasza Ariadne (#41) üzenetére


TomiBone
tag

1. vásárlók könyve, 2. fogyvéd... már hogyne járnának el egyedi ügyekben? Simán eljárnak. Legalábbis amikor a TV-mmel volt gond, és a jótállást intéző cég 2 hónapon keresztül szarakodott, akkor fogyvéd szépen tette a dolgát.

(#46) vati


vati
senior tag

Vettem náluk több más dolog mellett egy DVD-írót.
Gyárilag agyhalottnak tűnt, nem írt, nem olvasott semmit, annyira nem hogy az XP LDM is lefagyott tőle - bár a BIOS látta, driver látszólag rendben volt. (100% nem jumper, kábel probléma) Másnap visszavittem.
Kipróbálják helyben, állítják hogy náluk működik, tökéletes. (látni sajátszeműleg nem láttam) De szívességi alapon mégis kicserélték nekem az eggyel újabb modellre. Láss csodát, az már nálam is elsőre ment pöpecül.
Ha tényleg működött náluk amelyiket visszavittem, akkor piros pontot érdemel ez a hozzáállás, hiszen el is hajthattak volna.

Nem túl régi bolt, az új seprű jól seper effektus még működik szerencsére, ezért korrektek az áraik, gyorsak és pontosak. Kíváncsi vagyok, a jó szokásaikat 3-5 év múlva is megtartják-e.

Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."

(#47) joey04


joey04
titán

Én náluk vettem nemrég egy full konfigot és kértem összeszerelést és házhozszállítást.az összeszerelésben benne van az is h mindent kipróbálnak h rendesen megy-e.így nem volt gondom ezzel, én már egy tökéletesen működő full konfigot kaptam házhoz!Hihetetlen gyorsak és rugalmasak is mert elég bonyolult a munkahelyi beosztásom és így bonyolult módon tudtam csak megadni a szállítás időpontját, de ezzel sem volt semmi gondom! :R

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#48) D_r_u


D_r_u
tag

Hi!
Nekem is csak jó élményeim vannak a céggel kapcsolatban.
400W-os Bluestormot vettem náluk múlt nyáron. Kb 2 hét után a táp ventije elkezdett furcsa hangokat kiadni. Visszavittem, azt mondták, hogy megnézik, pár napon belül menjek vissza. Amikor legközelebb Pesten jártam így is tettem, és kaptam egy zsir új tápot mindenféle akadékoskodás nélkül.
Korrektek, normális eladokkal, jo arakkal :R
Udv
Dru

(#49) Avicularia


Avicularia
veterán

Kicsit árnyalni szeretném a boltról kialakult pozitív képet :U

Adott volt egy MSI 7900GT videókártya, amit Petya25 fórumtársunk révén vásároltam ebben a boltban múlt év májusában 3 év garanciával.
Idén április elején vettem észre, hogy a kártya nem működik megfelelően, színes pixelek jelentek meg a monitoron már boot alatt is, mintha pixelhibás lenne a moncsi, de mindig máshol helyezkedtek el.
Átvittem egy ismerősömhöz, kipróbáltuk és nála is produkálta a hibajelenséget.
Ezután bevittem a topik címében szereplő boltba gariztatni, április 11.-én adtam le.
Információjuk szerint a csere kb. 1 hónapot fog igénybe venni :O
(az átvételi papírra 21 napot írtak).
Pozitív dolog, hogy kérésre adtak egy Inno 7300GT kártyát, hogy addig is tudjam a gépem használni, amíg a csere lezajlik.

Múlt héten gondoltam rákérdezek mi a helyzet, felhívtam őket telefonon.
Érdeklődésemre elárulták, hogy a kártya még nem érkezett meg, de jövő hétre biztosan meglesz.
Ezen a héten, kedden elunva a várakozást, és mivel már 4 hete bent volt a kártya, ismét felhívtam őket.
Közölték, hogy előreláthatólag a kártya 18.-án fog megérkezni. :Y
Mivel ezt sérelmeztem, telefonpartnerem megígérte, hogy a kollégája vissza fog hívni és megbeszéljük, mi legyen.
Ez meg is történt, és mondta, hogy be tudja számítani a kártyát egy másikba.
Első ajánlata egy 7800GTX kártya volt: U ,amire nemet mondtam ,mivel gyengébbre nem szeretnék cserélni.
Mondtam, hogy 7900GTX illetve 8800GTS érdekelne, akár ráfizetéssel is.
Megígérte, hogy megnézi az árakat és visszahív.
Vártam kb. 3 órát a telefonra, de csak nem akart csöngeni.
Ezután bementem személyesen,és érdeklődtem ,hogy mi a helyzet.
Felajánlott valamilyen 512MB-os 7900GTX kártyát kb. 130K-ért: Y amire kinevettem.
Közölte, hogy 40K+áfáért be tudja számítani a kártyámat bármibe. :(((

Mondtam neki, hogy ez nem így működik, a kártya teljes ára jár nekem a törvény szerint.
(volt itt róla szép hosszú cikk a PH-n, illetve a fogyvédes topikban is elég részletesen kifejtette Ariadne fórumtársunk ezt a témát: R )

Kollégája elkezdte a dajkamesét, hogy a számtech cuccoknál fel kell számítaniuk avulást.
Közöltem vele, hogy ne próbáljon megvezetni,és ha gondolják, csinálhatjuk a dolgot másképp is.
Nem mondtam nekik, de az Ariadne által leírt vásárlók könyve-békéltető testület-bíróság járt a fejemben, mert már rendesen felidegesítettek.

Ezután a főnök odaült a gépéhez, nézett valamit, és közölte, hogy másnapra jó lesz egy Gigabyte 7900GT?
Gondolom tudta, hogy jár vissza a teljes vételár, de mivel én nem nyerészkedni akartam, hanem garanciális jogaimat érvényesíteni, elfogadtam az ajánlatot.
Milyen érdekes, hogy egyből tudott megoldást, amikor látta, hogy nem tud megvezetni. :(
Ezzel kellett volna kezdenie, amikor már 4 hete váratott a cserével és nem újabb határidőt kitűznie.

Nem értem, asztalcsapkodás nélkül miért nem lehet megoldani egy ilyen helyzetet?
Keserű szájízzel hagytam ott a boltot, többet biztos nem veszek ott semmit.
Ráadásul bebuktak egy 22'' Dell moncsit , amit ott akartam megvenni,ha kicserélték a cuccomat.

Ezenkívül a cserepapíron is jogtalan dolgot kötöttek ki, hogy csere esetén a garancia idő nem hosszabbodik meg
[link]

Szóval soha többé ipon.
Itt is a szokásos dolog van, amíg fizetsz, addig szeretnek, de utána már nem érdekli őket az ügyfél elégedettsége.

(#50) Jégkokó válasza Avicularia (#49) üzenetére


Jégkokó
veterán

Hát az nem tűnik vmi egetrengető problémának.Adtak a rossz kártya helyett egy másik ugyna olyat amig nem készül el vagy nem cserélik ki, nem igazán értem mit vagy ezen felháborodva.Más üzletekbe nem kaptál volna cserekártyát erre mérget vehetsz.

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.