Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#751) Tomate


Tomate
veterán

:D Itt vannak az ígért képek. A motorról is csináltam bőven.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#752) rob210 válasza Tomate (#751) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát csak gratulálni tudok.
Nagyon szép az autó.
Javaslom, hogy a komolyabb használatbavétel előtt, mászatok alá és kenjétek le szépen alvázvédővel, mert akkor sokáig ilyen marad.
Sajnos a skodák hajlamosak a rohadásra.
Erre a "gyári" állapotra érdemes költeni.
Ha most kikened valami jó rugalmas anyaggal akkor örök darab lesz.
:R

Renault power

(#753) Jansz


Jansz
csendes tag

Sziasztok! Végre találtam egy nekem való fórumot.Nekem egy 1991-es évjáratú 135l típ. favoritom van.Előtte 120l skodám volt szerettem azt is! A favoritot másfél éve vásároltam,mikor megvettem voltak hibák rendesen (fékek,kormány,karosszéria,futómű), a motor az patent.Mikor először beleültem,meglepődtem,mert nagyon ment. :DDD A történet lényege,h mikor az autót vettem még suliba jártam, ezért pénzem nem nagyon volt javítgatni,úgy jártam vele amilyen állapotban megvettem.Hála 1,5 év alatt ezidáig annyi hiba jelentkezett nálam,h AC membrán átszakadt.Megvagyok elégedve nagyon vele.De mivel már dolgozom és van keresetem eljött a nagy javítások ideje!! Már nagyon vártam ugyanis mára már sajna a hibák amikkel vettem sullyosbodtak,olyan szinten,h már a kanyarodás is nehézkes volt, a fékek elöl fogtak folyamatosan,tárcsa teljesen vékony lett, első két lengéscsillapító 0-ás stb.Így hát egy hete megvettem minden alkatrészt mely cserére szorult(csillapítók,féktárcsa ,fékpofa, kormánymű,féltengelycsuklók,gömbtámasz,szilentek, toronycsapágy meg ilyen apróságok. Nem olcsó móka, de szerencsém volt mert a munkámból adódóan az autósboltban 35% kedvezményt kaptam! :R Kész lett ma a gépsárkány,leírhatatlan!Teljesen más vezetni mint eddig,van úttartás! :R

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#754) rob210 válasza Jansz (#753) üzenetére


rob210
nagyúr

Hol vásároltad az alkatrészeket?
Én annó a 17.-kerületben a Diadal utcában és nagyon korrekt áron hoztak meg mindent.
Sőt ami nem volt azt is 1 napon belül megrendelték meghozták.
Grat a felújjításhoz, sok kellemes kilómétert kívánok.

(a golfomon én is nemrég cseréltettem toronycsapágyakat valóban sokat jelent a vezetés szempontjából.)

A szilentek egyébként sajna cseredarabok, 10.000.kilóméterenként szétmegy, ez típus hiba.
Viszont ami jó hír hogy darabja 980.- tehát nem egy nagy összeg.
Valamint otthon kb 1 óra alatt cserélhető.

Renault power

(#755) Jansz


Jansz
csendes tag

Hello, én az a lkatrészeket a Un.x-nál vásároltam,nem akarom reklámozni sztem tudod miről van szó,de hangsullyozom azért volt csak 35% kedvezmény mert rendőr vagyok és nekünk ennyit adnak.Most már csak a kasztni és a motor van hátra.Tavasszal karosszériához első hátsó sárvédők + 2 küszöb +festés. :DD A motort már most akarom elkezdeni csak nem tudom,h megfúrassam-e?Ugyanis eszi az olajat,de nem füstöl,tehát szerintem nem a gyűrűkkel lehet baj.Olajnyomás jelzőm meleg motornál alapjáraton villog,alapjáratom ingadozik olyan 1000 és 700-közt,de az autó meg nagyon megy még mindig.Olaj nem habos ,nem tejeskávészínű.Lehet.h talán az olaj a szar ami benne van mert legutóbb még akkor cseréltem olajat mikor még suliba jártamés nem volt keretem rá ,ezért elég rossz minőségű te.co-s olaj van benne ,melynek már új korában sem nagyon volt viszkozitása.Most le akarom cserélni mert félek,h megöli az én kicsikémet.Vezérműláncot,fogaskereket akarok cserélni.Szelephézegot akarok állítani,ezzel csak az a baj,h még nem csináltam ilyet.Te hogy szoktad?

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#756) rob210 válasza Jansz (#755) üzenetére


rob210
nagyúr

Tescos olaj???? :Y :Y :Y :Y
Autógyilkos.
Akkor már inkáb étolajat tettél volna bele.
Azt azonnal cseréld le, mert szét fog kopni a motorod.
15W40 et tessék bele tenni legalább shell-t ha van rá keret, akkor aralt.
Ha sok a hideg indítás és nem garázsban tartod akkor 10W40 et tudok javasolni, de ez a motor kopottságától függ.
Az olajat nem csak a motorban tudja elfogyasztani, hanem a szimeringek mellett is.
Valamint lehet rossz a szivócsonkja az olajpumpádnak.
Nézd meg az olajdeknidet, ha azon gyűrődés van akkor lehet az, is hogy eltört a szívócsonk és ezért villog a nyomásmérőd alapjáraton.

Huh azt hiszem elsőre ennyi, de nagyon sok mindentől fogyhat az olaj ami nem a motor kopására utal.
Ha a motor enné akkor vagy füstölne, vagy csúnya lenne a hűtővized.
A skoda biblia meg van neked?
Mert abban minden részletesen benne van hogy hogy csináld.

Renault power

(#757) Jansz


Jansz
csendes tag

Igen,az deknin van egy kissebb horbadás előfordulhat,h ez a hiba oka.Biblia megvan elméletben tudom ,is ,h kell csinálni csak félek,h elbaszom.De majd holnap megpróbálom. Ma éppen a sebbességmérőt próbáltam megjavítani mert amikor megvettem mondták,h szar mert 20-tól kezd el mérni :D .Szétszedtem de én hülye kézzel megmozgattam a mutatót+ körbe tekertem :((( .azóta nem jó szétment aza rugó ami a mutató alatt van csak nem tudom ,hogyan tudnék hozzáférni.Majd holnap kitalálok vmit.

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#758) rob210 válasza Jansz (#757) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát igen ennél a kocsinál észnél kell lenni.
Vannak olyan kis semmit mondó alkatrészek,amik olyan hibákat tudnak okozni:D

Renault power

(#759) Jansz válasza rob210 (#758) üzenetére


Jansz
csendes tag

Szia,figyelj csak nem birom én valahogyan kiszedni azt a rugót? Nincs ötleted?

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#760) rob210 válasza Jansz (#759) üzenetére


rob210
nagyúr

A számlapot két kis csavar tartja a kerethez.
Azokat kicsavarod, a mutatót óvatosan lehúzod magad felé, pici csipesszel, vagy műszerész fogóval. A lehetőség innentől nyitott.
Lehet kapni hozzá felújjító szettet.
:R

Renault power

(#761) Jansz válasza rob210 (#760) üzenetére


Jansz
csendes tag

Köszi! Majd megpróbálom.Felújító szett-el nem foglalkozom,ha nagyon gatya akkor veszek másik műszeregységet bontóban.újabbat,94 utánit ,az jobban is néz ki ,amilyen a tiédben volt,úgy emlékszem előrébb írtad a fórumban,h csak egy kábel az eltérő.(3. láb helyett a 4.-be) vagy ilyesmi,majd elolvasom.

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#762) rob210 válasza Jansz (#761) üzenetére


rob210
nagyúr

A fordulat szám mérő miatt kell egy vezetéket a gyujtó trafótól elvinni a műszeregységig, ahol kell egy lábmódosítást csinálni.
Igen, ez megoldás, de készülj fel rá, hogy nem olcsó.
Én annó 7.000.- vettem és még olcsón jutottam hozzá.
Igaz ez 2 évvel ezelőtt volt.

Renault power

(#763) Tomate válasza rob210 (#752) üzenetére


Tomate
veterán

Köszi. :R

Igen egy alvázvédelem be lesz iktatva amint lehet.

(#764) Jansz válasza rob210 (#762) üzenetére


Jansz
csendes tag

Szia!Azt szeretném kérdezni,h ezt a módosítást (kábel a trafótól),ezt most azért írtad mert ugye a gyári 135l-ben nincsen fordulatszámmérő,vagy attól függetlenül?Mert az enyémben Ls-nek a műszeregysége van, tehát van fordulatszámmérőm.Akkor is kell a kábel?

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#765) rob210 válasza Jansz (#764) üzenetére


rob210
nagyúr

Akkor nem kell.
:))

Renault power

(#766) csab89


csab89
csendes tag

üdv. lenne ismét 1 kérdésem...a lendkereket ha leesztergáltatom, azt +csinálhatom ugy, hogy semmi mást ne keljen cvserélnem? vagy vmi nem fogja birni a kiképzést?

Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!

(#767) rob210 válasza csab89 (#766) üzenetére


rob210
nagyúr

Figyeld meg, hogy szét fogod azt a motort pörgetni.
Nem erre van kitalálva.
Gyári hengerfej meg főtengely nem fogja bírni.

Renault power

(#768) csab89 válasza rob210 (#767) üzenetére


csab89
csendes tag

okés fönök értettem...csak uyg beugrott a pici agyamba, azt modnom +kérdem

Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!

(#769) rob210 válasza csab89 (#768) üzenetére


rob210
nagyúr

Egyik cimbormám csináltatta meg a kispolskiján.
Plusz ő még alkohollal tankolta, hogy enjen mint az állat.
Addig addig piszkálgatta, míg egyszer az autópáján szétrobbant a motor.
A lendkerék nembírta kettétört és mindent szétvert.
Szóval csak ésszel ezeket az átalakításokat.

Renault power

(#770) semetka


semetka
őstag

Kellene egy kis segítség.
A 120-asom eszegeti egy kicsit az olajat sajnos.
Ha nem kerülne sokba lehet megcsináltatnám.
Kérdésem hogy miket kell venni és mennyibe kerülnek?

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#771) rob210 válasza semetka (#770) üzenetére


rob210
nagyúr

Olaj fogyasztás az nagy valószínűséggel hengeren belül történik, ha csúnya a füstje akkor motoron belül fogy.
Ha a füstje nem csúnya akkor lehet, hogy spontán valahol elszivárog.
Ezt jó volna tudni, de jelzem mind a két esetben zsebbenyúlós a javítás rendesen.
:O

Renault power

(#772) semetka válasza rob210 (#771) üzenetére


semetka
őstag

Nem csúny a füstje, de ha zsebbenyúlós akkor felejtős a dolog.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#773) rob210 válasza semetka (#772) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát valahol elengedi az olajat, akkor meg szét kell szedni a motort.
Álltalában 10.000.- csak az, hogy szétszedik a motort ennyit kérnek érte.
Plusz jönnek az alkatrészek.
Ha bent eszi akkor gyűrűk plusz gépműhely.
Ha enged valahol akkor még több is lehet, mert szimeringek csapágyak, plusz gépműhely.
Illetve van egy lehetőség ami viszonylag olcsó, ez pedig az, ha a dekni tömítésed vagy a leeresztő csavarod-nál ereszt.
Akkor egy dekni tömítés vagy csavar csere alátéttel együtt.
Azok pár ezerből megvannak.
Ha akarod olajcserével, ha nem akkor rátöltéssel.
De ezekhez az olajat minden képpen le kell cserélni.
Állagától színétől függően csere.

Renault power

(#774) semetka válasza rob210 (#773) üzenetére


semetka
őstag

Olajcserénél volt deknitömítés így az talán kizárva.
Majd látom, hogy megcsináltatom-e. Nem kellene sokat már rákölteni, elég sok elment már rá sajna.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#775) rob210 válasza semetka (#774) üzenetére


rob210
nagyúr

Olajdekni tömítés csere volt olajcserénél.
Na az pont elég is hozzá, ha valamelyik csavart nem jól húztátok/húzta meg aki csinálta.

Nyomatékkulcsal kell ugyebár visszahúzni a csavarokat.

Szóval én a helyedbe leparkolnék a kocsival, alátennék egy kartonlapot 1 napi után ha kiveszed és nincs alatta cseppenés, akkor az rendben van és akkor belül keresendő a gond.

Egyébként olajfolyás nincs a motor külsején?
Valahol nem köpi az olajat?
Ilyenkor érdemes mosóban lemosatni a blokkot és utánna menni vele egy kicsit.
(nagyobb fordulaton)
Aztán kiderül mi van vele.

Renault power

(#776) semetka válasza rob210 (#775) üzenetére


semetka
őstag

Mióta ki lett cserélve a féltengely porvédő egy csepp sincs az úton.
Sebváltó környékén van de arra azt mondják normális, skoda betegség.
Lehet h le kéne mosnom a blokkot csak így nem egyszerű hogy alá kell feküdni, meg persze nem viszi le a tiszta víz sajna. De megpróbálom, de inkább én már arra gondolnék ennyi év meg km alatt h a motor belsejében fogy. De majd kiderül.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#777) csab89


csab89
csendes tag

jobbos kanyarba(kicsit nagy sebeséggel) olyan érzésem van hogy mindjárt alám tekeredik a kerék :S az mitöl van? toronycsapágy lehetséges vagy inkább telo gondok?

[ Szerkesztve ]

Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!

(#778) Laca770


Laca770
újonc

Sziasztok! Van egy Skoda Favoritom. A minap egy "ügyeskezű" embertársam a vezetőoldali ajtó bezárásakor megfogta az ajtó belső oldalán az ablaküveg mellett lévő nyitó-záró pöcköt és avval a mozdulattal kitépte a helyéről. Az obszén szavakat most nem írom le... Gondoltam megjavítom. Leszereltem a belső kárpitot hogy hozzáférhessek az ajtó belsejéhez. Ekkor viszont egy fólia került elém, amitől nem férek hozzá az ajtó belsejéhez. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet az ajtó belsejéhez hozzáférni a fólia tönkretétele nélkül ill. a fólia levehető -e úgy hogy vissza is tudjam tenni. Ismerőstől kaptam egy pici fehér műanyag pöcköt amit szerinte bele kéne operálnom az ajtó zárszerkezetébe.

Ha valaki csinált már ilyet kérem segítsen.

(#779) rob210 válasza csab89 (#777) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát a lengéscsillapítónak ehhez semmi köze.
Ez az amit már írtam a favroit betegség.
Ki kell cserélni a szilenteket, valamint az sem árt ha egy futóműveshez elviszed és beállíttatod a kerékösszetartást.
A Szilenteket párban cseréld darabja 980.-
A toronycsapágyakat is megnézheted, de nem hiszem hogy az lenne.
Az inkább csak addig okoz gondot amig a kormányt tekered.
De a csapágy gond hamar kiszürhető.

beülsz az autóba és balra alászeded koppra a kormányt, utánna elkezded óvatosan lassan csavarni jobbra, mint ha jobbos kanyart vennél be.Ha hallasz egy halk puffanás vagy pattanás szerű hangot akkor javaslom az azonnali toronycsapágy cserét.

Renault power

(#780) rob210 válasza Laca770 (#778) üzenetére


rob210
nagyúr

Ne haragudj de nem értem mit tört le honnan ki?
Az meg a másik, hogy ha a kilincsel van baj akkor az a fólia piszkálása nélkül javítható.
De pontosítsunk, ha gondolod.

Renault power

(#781) Tibcee válasza rob210 (#780) üzenetére


Tibcee
tag

Szerintem az ajtózár biztosítógombjára gondol,de ez csak egy tipp.

(#782) rob210 válasza Tibcee (#781) üzenetére


rob210
nagyúr

Ahha most hogy mondod valóban a biztosító pöcköt tépte ki az ügyes kezű embere.
De azt meg csak rá kell csavarni. A régi helyére.
Na mindegy.

Renault power

(#783) Jansz


Jansz
csendes tag

Hello, csak egy kérdés,szeretnék a favimra sportkipufogót rakni,na én ezt úgy gondoltam,h gyári cső,középdob kivág és csak a végén lesz egy hangolható dob.Na most annyit szeretnék kérdezni,h középdob nélkül ez eredményez -e teljesítméní csökkenést,ha igen akkor az jelentős-e?Kérem aki tud vagy van tapasztalata ilyen téren válaszoljon!csőváz :DD

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#784) rob210 válasza Jansz (#783) üzenetére


rob210
nagyúr

Teljesítmény csökkenést, valamint fogyasztás növekedést okoz a kipuffogó hiánya illetve meghibásodása.

Renault power

(#785) csab89 válasza rob210 (#784) üzenetére


csab89
csendes tag

hát nekem több mint 1 éve ugy van a rendszerem ahogy Jansz leirta, és nem vettem észre teljesitmény csökkenést, sztem ez vmi halovány erö lehet! fogyasztásba pedig azér van növekedés, mer annyira teccik a hangja majd, hogy elég sürün marad a gázpedálon a lábad...föleg ha 1-2 km után vissaz is durrog majd, az nagyon eltud varázsolni...legalábbis engem még mindig :)

Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!

(#786) rob210 válasza csab89 (#785) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát ha megnézed egy komolyabbtuning szett is tartalmaz középső dobot.
Amiben más az a cső átmérője.
Ezért beszélünk 50-es 60-as rendszerekről, amit én is merek ajánlani a favoritra.
Csak hát ezek a rendszerek 60.000.- körül mozognak.
Igaz nem csökkentik hanem kábé 4-5 lóerővel emelik a teljesítményt.
A speciális kialakítás miatt gyorsabban távozik a gáz és így jobb az égés.
A középső dob kihagyásával erősebb öblösebb hangot kapsz, de nincs meg a kellő folytás.
Valamint van olyan ember aki szereti a csendes de sportos autót:D

(pl.:én:D)

Renault power

(#787) semetka


semetka
őstag

Annak lehet vmit csinálni, hogy amikor gyorsan kanyarodok akkor ne térjen ki a benzinmutató a benzin lötyögése miatt? Pl amikor negyedig van a tank és élesen veszem a kanyart akkor teljesen lemegy 0-ra meg világít a lámpa is h kevés a benya. Aztán helyreáll az egyenes úton. Újabb autóknál ilyet soha nem tapasztaltam.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#788) rob210 válasza semetka (#787) üzenetére


rob210
nagyúr

Mert az újabb autók benzintartálya rekeszes.
Azaz vannak benne terelő lemezek, hogy ne lötyögjön benne a benzin annyira.
A favoritban nincs, ha csak nem cserélsz tartályt semmit nem tudsz vele csinálni azon kívül, hogy megszokod a jelenséget, vagy nem rallyzol a kanyarokban:-D

Renault power

(#789) macimisi


macimisi
csendes tag

Kedves Robi! Már irtam neked és válaszoltál már demég mindig beteg a kedvenc favoritom.Alapbaj,hogy üzemmeleg motoron is elmegy teljesen az alapjárat ami 50 km után magátol helyrejön.20 ezerért látatlanban már találtam rá szakit,de nekem most ezer forintom sincs erre.Ha menni akarok,buzgón tekergetem a pillangószelep álítócsavarát vagy ki vagy be.A benzinszűrő teljesen tiszta, mágnesszelep működik.Te irtad a bimetállt,de ezt én nem értem,mert üzemmeleg motornál elvileg már nincs szerepe.Légyszives segíts néhány ötlettel,hogy mit tegyek.Szerinted mi okozhatja,hogy hol jó hol meg nem.Szerintem a koszt elvethetjük,igaz nem szedtem szét a karbit. Amúgy meg gratulálok neked,hogy ilyen jó topicot csinálsz. Köszönettel előre is.

(#790) macimisi válasza macimisi (#789) üzenetére


macimisi
csendes tag

Kedves Robi! Most olvastam a neten,hogy egy embernek szintén favorittal ugyanez a baja van.Ö többször szétszedette,tisztíttatta de ujra elöjött néha a hiba.Én arra gondoltam,hogy ultrahangos tisztításra viszem a karbit ha lesz rá pénzem Mi a véleményed?

[ Szerkesztve ]

(#791) SzalaiG


SzalaiG
addikt

Hy!

Tud valaki Feliciába fűtőegységet?

(#792) rob210 válasza macimisi (#790) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát így jobban átgondolva a te esetedben, ez nem lehet bimetál.
Ha időközönként rendszertelenül csinálja, akkor két dolog lehet.
Farsot szív az autó. Azaz meg kell nézni, a karburátor talpat.
Módszer: beindítod az autót, ha nincs alapjárat akkor megkérsz családtagot havert, üljön be indítson és tartsa a fordulatot 1000/percen. Ha ez se megoldható akkor kitámasztod a gázbovden házát úgy hogy egyenletes fordulat legyen.
Utánna Megállsz a kocsi előtt leveszed a légszűrőházat és a karburátort megfogva megmozgatod jobbra balra előre hátra.
Irányokat betartva egyszerre egy irányba. (tehát nem megrángatni kell össze vissza.)
Ha nem változik a fordulatszám a hangján lehet hallani illetve nem hallasz szívó hangot akkor kizárható a karburátortalp.
Akkor még a vákuum csövek lehetnek amik időről időre kirepedeznek és kilágyulnak.
Lehet nincs kirepedve de ha kilágyul az se jó, mert egyszer kétszer nagyobb gázadásnál, összetapad és akkor meg nem kap elég levegőt.
Igazság szerint sok mindentől függ.

Az első egyébként továbra is azt mondom legyen a tisztítás.
Mert az időről időre felkavarodó kosz a karburátorban okozhatja az időszakos alapjárat vesztést.

A karburátortalp 4800.- a vákuumcsövek pár száz forintba kerülnek.
A tisztítás meg ingyen van.
Te is meg tudod csinálni otthon.

Renault power

(#793) rob210 válasza SzalaiG (#791) üzenetére


rob210
nagyúr

Javaslom a bontókat, de kérlek ezt ne itt, mert ez nem hirdetés topik.

Renault power

(#794) macimisi válasza rob210 (#792) üzenetére


macimisi
csendes tag

Kedves Robi! Köszönöm az ötleteket. Most már végre csinálnom kell valamit. Szia.

(#795) rob210 válasza macimisi (#794) üzenetére


rob210
nagyúr

Sok sikert:D

Renault power

(#796) semetka


semetka
őstag

Ti hány óra állás után indítotok felnyomott AC-val?? 48 óra állás után és persze ilyen hidegben kell már nyomkodni? Ti mennyit szoktatok nyomni rajta? (skoda 120)

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#797) rob210 válasza semetka (#796) üzenetére


rob210
nagyúr

Egy jó autónál, szerintem nem kell AC-zni.
Beülsz két gázfröccs és megy az autó.
Ha Ac-zni kell akkor elmegy valahol a nyomás.
:F

Renault power

(#798) semetka válasza rob210 (#797) üzenetére


semetka
őstag

Ezt én is így gondoltam, de pl ma reggel kicsit nehezebben indult. Bár -4 fok volt. De sztem sem kéne nyomkodni. De akkor miért nem indul elsőre vagy másodjára?

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#799) rob210 válasza semetka (#798) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát azt át kéne nézni rendesen.
:D

Renault power

(#800) semetka


semetka
őstag

Az önindító tud szorulni ezáltal jobban terhelni az akksit?
Harmadjára fordult elő hogy indítózás közben lemerült az akksi.
Úgy volt h felgyújtom az egész autót. Az akksi biztos jó nem régen vettük és voltam terhelésmérőn is. Ja és semmi nem szívja le az is meg lett mérve. Most 11,6V van benne amitől soha nem fog beindulni.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.