Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9001) Tom5 válasza Mágus2 (#9000) üzenetére


Tom5
addikt

Felicia Bibliád nincsen? :U

(#9002) Mágus2 válasza Tom5 (#9001) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van, de nincs scannelve, rendes könyv, és cseh. :Y

(#9003) Tom5 válasza Mágus2 (#9002) üzenetére


Tom5
addikt

igen, nekem is azt ajánlottak

(#9004) Mágus2 válasza Tom5 (#9003) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van angol nyelvű elektronikus formában, ha kell, este megkapod. ;)

(#9005) Tom5 válasza Mágus2 (#9004) üzenetére


Tom5
addikt

:R

(#9006) Mágus2 válasza Tom5 (#9005) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

(#9007) Tom5 válasza Mágus2 (#9006) üzenetére


Tom5
addikt

:R :R

(#9008) peti_s


peti_s
addikt

Üdv. Elég rég jártam erre, kb 1 éve nem is igen volt nálam a Favorit, így annyira nem meglepő. :) Viszont elkezdtek nagyon megtetszeni a 120-s Skodák. :D Lehet h vennék egyet, mire kell nagyon odafigyelni, ha a kasztni teljesen rendben? Illetve, az 5 gangos váltó mennyire hosszú? Neten kerestem videókat, abból nekem az jött le h ~2700-t forog 90-nél. A 4 gangosról meg azt találtam h 2800-t forog 90-nél. Ezek kb. valósak? Köszi előre is! :)

(#9009) Mágus2 válasza peti_s (#9008) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az 5 gangos váltó valóban nem sokkal hosszabb, kivéve a rapidé, az valamivel hosszabb, nem is ebben rejlik a valódi előny, hanem a száraz féltengelyekben.

A 4 gangos váltó belső géltengely csuklóit a váltóolaj keni, míg az 5 gangosén a favoritéval megegyező csuklók vannak, tartósabbak is, nem taknyolják el mindenfelé a váltó olajat. ;)

A motorra kell figyelni, meg a teljesen patent kasznik alatt is papírrá van rohadva az első futómű hídja(alulról), azt elég költséges javítani.

(#9010) peti_s válasza Mágus2 (#9009) üzenetére


peti_s
addikt

Köszi, ha benézek az autó alá, és bevilágítok, ez látszik? Motornál, gondolom nem füstölhet jobban mint a Favorit.

(#9011) Mágus2 válasza peti_s (#9010) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Motornál: hang, teljesítmény, kartergáz a mérvadó(a lényeg az lenne, h nem egye az olajat, meg a vizet, de azt nem lehet megtudni, csak már amikor késő: megvetted).

Legjobb alámenni, ezek már nem mai darabok, mindenféle lakatolás drága. ;)

[ Szerkesztve ]

(#9012) peti_s válasza Mágus2 (#9011) üzenetére


peti_s
addikt

Oké, megfogadom a tanácsot, köszönöm szépen. :R Ha lesz vmi mindenképp megmutatom majd. :)

(#9013) Mágus2 válasza peti_s (#9012) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

El is várjuk, hogy megmutasd. :R

[ Szerkesztve ]

(#9014) Jansz


Jansz
csendes tag

Srácok, ajánlom figyelmetekbe, mindenképp egy élmény! Az első film története brutális!! :D Jó szórakozást!

https://www.youtube.com/watch?v=zbEp1jmZyWc

https://www.youtube.com/watch?v=ovcnT9CAP7A

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#9015) Retro DJ válasza Jansz (#9014) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Ket fontos dolgot nem emlitenek az uj szkooodarol az angol filmben, at egyik az, hogy az alufelniket kint teszik rajuk a jobb minosegu abroncsokkal egyutt, valamint a kierkezes utan szetbontottak a hengerfejet es modositottak rajtuk a vezerlessel egyutt.

Ami elgondolkoztato, hogy a 90-es evek elejen km korlatozas mentes 2 ev gart adtak a Favoritokra. Hm...

Retro

(#9016) Mágus2 válasza Retro DJ (#9015) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

3. a belső kárpit, az ajtókon nincs az a fém csík belül az ablak és az ajtóborítás között. :K

(#9017) lepke74 válasza Mágus2 (#9000) üzenetére


lepke74
csendes tag

Szia
Köszi a segitséget . Annyi baja volt hogy a porvédő lerohadt, a munkahenger szabadon lévő része úgy berozsdásodott hogy nem tudott visszamenni a helyére. A porvédő felrakásának nehézségével nem túloztál tovább tartott mint az egész meló. Ahogy elnéztem csinálhatom a másik oldalon is meg, mert a gumi ott is rothadt és a betéteket lassan cserélni kell.

Üdv

Lepke

(#9018) Mágus2 válasza lepke74 (#9017) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Örülök, h sikerült megjavítanod. Csak így tovább! :R

(#9019) peti_s válasza Jansz (#9014) üzenetére


peti_s
addikt

Azért vicces h a sportosságával akarták reklámozni, de hát nem is lehet eladni úgy h nem túl gyors. :D Amúgy szerethető autó valóban, de az az óra a km számláló mellett sztem már 89-ben is gáz volt. :( Erre, később az első szériás Felicia LX-be is azt tették.

(#9020) gs20 válasza peti_s (#9019) üzenetére


gs20
tag

Hát részben jogos, de ahhoz képest nem egy nyugati autógyár rakott még jóval 89 után is a fordulatmérő helyére nemhogy órát, hanem csak egy vak helyet, vagyis egy üres számlapot műszer nélkül...

E=MZ²

(#9021) peti_s válasza gs20 (#9020) üzenetére


peti_s
addikt

Tudom, E36-s 316i alapfelszerelése is órát tartalmazott, de attól még gáz. :)

(#9022) Jansz válasza Retro DJ (#9015) üzenetére


Jansz
csendes tag

Szia Dj, ez meglepődötten olvastam, ha esetleg tudsz vmi dokumentumot, leírást erről az átalakításról, szívesen olvasom. :DD

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#9023) Retro DJ válasza Jansz (#9022) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Sajnos nincs információ a birtokomban :(.

Ha jól emlékszem akkor ebben a videóban van arról szó, hogy mit változtattak.

Feltételezem, hogy annó a régi üzemanyag normákhoz volt kitalálva a motor, az UK-ban már akkor jobb volt az üzemanyag minősége (oktánszáma), és ezért optimalizálhatták. Erősebb lehet a motor, és kevesebbet fogyaszthat.

Retro

(#9024) Retro DJ válasza Retro DJ (#9023) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Hopp... 3:05 a könyöklő felett szövetbetét :O :O (arról nem is beszélve, hogy két ajtózseb is van benne... :( )

Retro

(#9025) Jansz válasza Retro DJ (#9024) üzenetére


Jansz
csendes tag

Hátsó ablaktörlő sem kutya, már az alapmodellen. :)

A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!

(#9026) gabzjee


gabzjee
csendes tag

Sziasztok! Favorit szivatójának nagyjából mennyi idő után kellene kikapcsolnia?

[ Szerkesztve ]

(#9027) Retro DJ válasza gabzjee (#9026) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Milyen feltételek mellett?

Retro

(#9028) gabzjee


gabzjee
csendes tag

Téli viszonyokra gondolok :D Elég sokszor látszik a víz hőfok mérőjén, hogy majdnem üzemi hőfok közelében van de a szivató még mindig megy

(#9029) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

[link]

A képeket csak erős idegzetűeknek ajánlom. :Y

gabzjee@ Gyenge a rugója, cseréld ki a szivató levehető részét. Nekem is visszakapcsolt üzemmelegen is, a csere óta OK.

[ Szerkesztve ]

(#9030) Retro DJ válasza Mágus2 (#9029) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Nagy az isten állatkertje és alacsony a kerítés... :(

Retro

(#9031) Retro DJ válasza gabzjee (#9028) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Nekünk télen akkor kapcsol ki (emlékeim szerint) amikor a hőmérséklet jelző elhagyta a vízszintes állapotot. Ez sok minden függvénye, van úgy, hogy nagyon mínuszban városban akár kell neki 10 perc is.

Egyébként érdemes lenne megnézni, hogy nem szorul-e a szerkezet, illetve megpróbálni állítani (emlékeim szerint nem oly régen valaki írta, hogy a szívató beállításának vagy "téli és nyári" állása is.

Retro

(#9032) peti_s válasza Mágus2 (#9029) üzenetére


peti_s
addikt

Itt sem látszik bent a festés! :D :D Ám, engem az ilyen nem idegesít, vannak fura emberek. Az viszont, h szétvernek egy baltával egy 120-s Skodát, vagy Favoritot, meg leszedik az olajbetöltő kupakját, üresben padlógáz, kitör így az olaj, majd besül a motor, és ezen röhögnek, na az ilyen már rendesen felbasz.

(#9033) wladymir válasza Retro DJ (#9031) üzenetére


wladymir
csendes tag

Hello
Azt írtad "szorul e a szerkezet"
Egész pontosan hol tud az szorulni,mert bújom a könyvet,de az istennek nem tudok rájönni :R

(#9034) wladymir


wladymir
csendes tag

Helló
Azt szeretném kérdezni,hogy a 950 -es alapjárat okozhat e töbletfogyasztást.
A könyvbe 750-850 van írva.De úgy nagyon rázkódik.

(#9035) Mágus2 válasza wladymir (#9034) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nyáron 600- ra szoktam lehúzni, még ott sem rázkódik. Valami baj van a keverékkel, vagy a gyujtással.

(#9036) 62ibroN


62ibroN
csendes tag

Sziasztok.Renbe raktuk a kis favimat,de majd képet a későbbiekben tudok feltenni,mivel vár rá egy kis
karosszériázás.
Addig is olyan kérdésem lenne hogy a hátsó biztonsági övet hogyen kell összeszerelni,mert nem jön össze
sehogyse:(( :W :((

(#9037) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Aktuális dühöngésem...

Vettem egy satut készülő munkaasztalomhoz. Persze nem magyart vettem, mert az hobbyhoz megfizethetetlen.

Otthon alaposan szemügyre vettem, hogy ekkora szart... (bocs a beégetésért, de csak így tudtam kiemelni a hibát.

Az csak egy dolog, hogy teljes kihajtás esetén képes kiesni a helyéből, ez még mondjuk megbocsájtom, de azt, hogy a pofa mélyebben van, mint a satutest :( :( :( Nekiállhatok faragni ezt is... :(

[ Szerkesztve ]

Retro

(#9038) rob210 válasza Retro DJ (#9037) üzenetére


rob210
nagyúr

Ebből a képből nekem semmi nem jön le??? :F

Renault power

(#9039) Retro DJ válasza rob210 (#9038) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Pedig Te azért egy műszaki ember vagy. Egy picit gondod át, hogy beteszed a satuba az anyagot, és húznád össze...

Retro

(#9040) Retro DJ válasza rob210 (#9038) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Na, akkor még segítség:

Szerintem innen már világos lesz! :)

Retro

(#9041) Atyus77 válasza rob210 (#9038) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Nem vagy egyedül. :N ...(Talán jobb lett volna ha picit távolabbról és oldal irányból fényképezte volna...)

SKODA FORMAN

(#9042) Atyus77 válasza Retro DJ (#9037) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Gondoltam már én is a satu cserére ,de ahogy elnéztem ezeket a Kínai szarokat , inkább egy használt ,de jó állapotú békebelit érdemesebb megvenni mert az túléli a mai, 'minőségi' cuccot. :K

SKODA FORMAN

(#9043) rob210 válasza Retro DJ (#9040) üzenetére


rob210
nagyúr

Jó már látom telefonon néztem most értem haza, így már világos.
De ezt egyáltalán hogy tudtad megvenni?
Nem nézted meg, én a műszaki cuccokat mindig kicsomagolom.
Érdemes esztergáltatni bele egy vastagabb pofát és meg van oldva a dolog.
De azért tényleg pofátlanság így eladni valamit.

Renault power

(#9044) Retro DJ válasza rob210 (#9043) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Mert ismerőstől vettem, és fel sem merült bennem, hogy átb....... Hát ez van, pofám persze nincs visszavinni, de megoldom.

Ez nem kínai (talán), hanem szlovák gyártmány. :( Kib@tak velem a tótok :)

Retro

(#9045) Sanyo91 válasza Retro DJ (#9044) üzenetére


Sanyo91
csendes tag

Szlovák? nalunk meg valamit gyartanak? :D nem is tudtam :D

(#9046) Retro DJ válasza Sanyo91 (#9045) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Lehet, hogy kínai gyártány és szlovák, vagy cseh csomagolás. Majd lefényképezem a csomagolást is, és megmondjátok.

Retro

(#9047) Retro DJ válasza Retro DJ (#9046) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Remélem majd szétvetett benneteket a kíváncsiság!


Retro

(#9048) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Mit szóltok egyébként 5000 km telt el az olajcsere óta. A nívón kb. 3 mm hiányzik és aranysárga az olaj színe. :)

Retro

(#9049) Mágus2 válasza Retro DJ (#9047) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A csomagolás cseh. ;)

(#9050) peti_s válasza Mágus2 (#9049) üzenetére


peti_s
addikt

A vonalkód alapján a termék is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.