nagyszeru, koszonom
a biztositekoknal pedig ugy ertette, mahogy irtam, arra voltam kivancsi, hogy mi a kiosztasuk, vagyis pl mi van az 1., 2., etc biztositekra kotve
kozeben egy ilyet sikerult talalnom, itt le vannak irva
nagyszeru, koszonom
a biztositekoknal pedig ugy ertette, mahogy irtam, arra voltam kivancsi, hogy mi a kiosztasuk, vagyis pl mi van az 1., 2., etc biztositekra kotve
kozeben egy ilyet sikerult talalnom, itt le vannak irva
Igen igen.
Ez ugyan az a nagy szervíz könyv ami nekem is van csak itt online
Renault power
Ha valaki viszont arról talál kapcsolási rajzot, hogy a centrálzárt hova kell kötni.
Meg hogy mivel.
Az nagyon jó lenne, mert a kicsi kocsim előző gazdája egy trehány dög volt és kivágdosta a kábeleket.
Mert hogy meríti az aksit.
Nem a rövidzárat kereste meg, hanem "kikötötte" a centrálzárat.
Renault power
Üvegtigrisesen "széééppautóóó jóóó autóóóó":-D
Renault power
Nekem is volt anno egy fehér 105S. Eleinte faterom hajtotta8család első autója), aztán megörököltem. Kapott ültetést, warthburh karburátort(azon mechanikus a gyorsító rész, nem az a vákumos xar), meg egykét apróságot. Ment, mint a golyó, szerettem, de végül eladtam és váltottam "nyugati autóra". Aki megvette tőlem 2 hét alatt porrátörte az elejét
A felnitémára meg annyit, hogy a 9*98-as osztóra simán fel lehet tenni kúpos csavarral a 4*100-as felnit. (ezért jó a Ladára is a 4*100, vagy a Fiatra is, annak ellenére, hogy 4*98-as az osztókör).
Remélem nem hal ki a topic, mert szerintem a szoc gépek közül a legjobbak a Skodák voltak Egyszer, ha lesz némi felesleges pénzmagom, akkor veszek egy 1000MB-t, és felújítom patent állapotra, aztán veteránvizsga
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
Azt helyesen Wartburg-nak írják Eisenach város mellett található ahol a wartburg gyár is volt a várról kapta a nevét az autó. Nekem is volt egy 353-as (1. autóm.)
de hogy a témához is szóljak a családban keresztapámnak volt 100-as meg 120 skodája amikor megvette a 120-ast megörököltük a 100-ast, azt még én is vezettem.
Sorry elírtam, közel van egymáshoz a H és a G betű
De a karbija akkor is jobban muzsikál a Skodán, mint a gyári, pedig csak a a második torok nyitásában különbözik a kettő
Ha lepadlózza az ember, akkor nem kezd el gondolkodni, hogy most akkor menjek, vagy mégse menjek, hanem elindul.
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
Huh ez tetszik.
Favoritra is rá lehet tenni szerinted?
Meg ehhez valami közdarabot használtál?
Vagy felmegy egy az egyben (amit mondjuk kétlek )?
Erről egy privit írhatnál, hogy csináltad.
Renault power
Uram ez mi?
Renault power
Ment privát
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
olvasd visszafelé ...
Press any key to continue ...
Ó basszus
Renault power
Igen tanultam is sokat belőle.
A kérdés csak az favoritra ez működik-e.
Mert a gyári favorit karburátor átalakításhoz mindenhova írják, hogy jelentősen is megugorhat a fogyasztás.
15litert meg nem akarok beleönteni
Most olyan 5.8-6litert iszik.
Igaz kicsit vérszegény.
Renault power
5,8-6 liter (ezt eddig nem olvastam) Szerintem akkor ne piszkáld
Valamit valamiért. Teljesítmény, csak üzemanyagból lesz
Én a mostani gépemmel jó, ha a 10 litert tartani tudom, bár ez nem skodri (80% város 20% országút)
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
A gyári értéke is ennyi a könyv szerint.
Ne csodálkozz rajta.
Minden ismerősömnek 8-9 litert iszik.
A szerelő gyerek aki beállítgatta nagyon ért hozzá.
15 évig dolgozott skoda szervízben.
A könyv szerint úgy van, hogy 90-ig 5.6-5.8L/90-felett 8-9 liter.
NA most városban 90-felett nem tudsz menni.
Renault power
Ha jól veszem ki, akkor [link] ezen a képen a fekete basz a vákumos szabályzó.
De így a képek alapján ember nem mondja meg, hogy mit-hova
Kérdezd meg a szerelőt, aki a karbit beállította, hogy át lehet-e alakítani, látatlanban nem akarom marhaságot mondani
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
Azt jól veszed ki.
De én attól tartok ezen nem a gyári porlasztó van.
Mert amit eddig képeket néztem egyik se hasonlít az én karbimra.
Renault power
Hát ezt megszívtam.
Hátra fel lehet tenni az alukat, de elöl beleér a kormány gömbcsuklóba.
Renault power
Na kap 7mm szélesítő pogácsát előre a kisautó és megy is fel előre is a pirellis alu.
Renault power
Hu de rég nem írt senki ide.:-)
Azt tudja valaki hogy kell bekötni az 1990-es favoritba a fordulatszám mérőt?
Renault power
hello!
favorite km órát honnét tudnék beszerezni? mert nemszámolja a megtett kilómétereket mert az órában ledarálódott a réz fogaskerék :S
Bontóból lehet szerezni.
Én most cserélem a kilóméter órámat.
Már megvettem.
Ha gondolod, szívesen oda adom neked a fogaskereket belőlle.
CSak fotózd le, hogy melyik kell.
Renault power
Megvolt a szélvédőcsere most már jöhet a vizsga
Renault power
Megvolt a szélvédőcsere most már jöhet a vizsga
Renault power
hát már kidobtam azokat :S
de pontosan azok kellenének amit a spirál hajt meg(az benne van a legbelsejébe) de amin a fogaskerék van a vashenger azis szétment mind a 2ő úgyh az a 2 rész hiányzik ami eljuttatja a spiráltól a számsor fogaskerekéig!(2henger + 2fogaskerék)
Ha nemgyullad ki az üzemanyag minimumjelző lámpa azt h tom orvosolni?(izzó az működne)
[ Szerkesztve ]
Akkor valami a biztosíték táblán lehet elszálva.
Vagy a szintjelző gomba kaki.
Illetve a szintet mutatja rendesen?
A fogaskerekeket megnézem ma.
Renault power
Szintet mutatja rendsen ugyh akkor vmi az érintkezéssel lesz csak megkell tudni h hol....
Az új műszercsoportom.
[link]
Renault power
Igen,látom... a középső és a jobb szélső kellene, vagy ha szét tudod szedni a jobb szélsőt akkor abból a henger meg a fogaskerék!
benzinüzemanyag visszalajelző lámpához nincs 5leted?
De igen van ki van égve az izzó ami benne van.
Nekem is csinálta.
A szintet mérte, de a lámpicsku nem éget.
Más: Július 19-20-a nem érdekel egy PH-s autós találkozó?
Legalább nem egyedül lennék Favoritos.
Renault power
20ikán érek haza a balatoni nyaralásból úgyh nemhiszem h eltok menni...
Múltkor szedtem szét a műszerfalat és kicseréltem benne minden olyan izzót ami nemégett! Szval más lehet a probléma...Lehet vmi csatlakozó szétcsúszott az úszónál, egyik ismerősömnek is ilyen problémája volt csak neki suzukinál, majd ha lesz időm leszedem a hátsó ülést és megnézem alatta a csatlakozást!
Visszatérve a km órához: eltod küldeni postán akkor nekem? Mit kérnél érte cserébe?
[ Szerkesztve ]
Nem kell semmi cserébe.
Gondolom nem hemzsegnek otthon a favorit alkatrészek
De ha esetleg még valami kell szólj én elég sűrűn járok bontóba, meg van is itthon egy csomó mindenem
Címet löksz és a postaköltség fejében elküldöm neked.
Renault power
írtam pü-t!
Jelenleg csak erre lenne szükségem!
Majd beszerelés előtt kicsit előre kell tekernem az órát mert 43ezernél megállt
Holnap megnézem az üzemanyag-tartalék ellenőrző lámpa kapcsolóját, lehet ott lesz a bibi...
Na ha megtaláltad képekkel illusztráld.
Ez sok favoritosnál előjövő hiba.
Más is hagy tanuljon belőlle.
Renault power
Na megis néztem, kikellet szedni a hátsóülést és felhajtani a kárpitot, majd jobb ülés alatt elhelyezkedik egy kör alakú lemez, azt felnyitottam csavarhúzóval, úgy mint a festékesdobozt szokták. Teli volt porral...Kitsztítottam majd megcsiszolgattam a képen bejelölt sarukat, nagyon piszkosak voltak,remélem már így működni fog, majd kiderül ha fogyóban lesz a benzin
Itt a kép: [link]
[ Szerkesztve ]
Reméljük siker követi munkádat.
Renault power
A csomag úton, használd egészséggel.
A küldés ára 280.- volt.
Renault power
Nagyon szépen köszönöm!
Melyik piros jelzésnél kapcsolna be a lámpa? Fölső v alsó? Akkor kigyulladhat a lámpa ha belemegyek egy bukkanóba és pirosba ér kicsit a mutató?
A piros lámpa akkor villan fel, ha jól van bekötve és minden működik.
Amikor az üzemanyag szint jelző gomba uszó ki minek nevezi, összezárja az érintkező lábakat. Azaz a gyárilag beállított érték alá megy a benzinszint.
Ez természetesen már 1/3-tanknál is jelentkezhet pl.: Emelkedő bukkanó, vagy akár járdán parkolás közben is.
Renault power
akkor újra szét kell szednem :S most majd akkor kiszedem az egészet és megnézem, hátha...
Megvolt a mai napi szerelés és mondhatom h sikerrel jártam....szétszedtem a benzin szintmérő egységet és egyből rájöttem mivolt a probléma! Egy téglalap alakú lap fevolt tekercselve vezetékkel, és azon mozgott az úszóhoz kötött fém. A minimum jelzésnek van ott egy érintkező, amihez ha hozzáér a szintjelző fém bekapcsolja a lámpát, na ez a kis fém fentebb volt és nemtudott érinkezni! szval visszahajlítottam és megmértem műszerrel és van érinkezés!
Pár kép: 2ik képen jól kivehető a kis fém érintkező...
[link]
[link]
[link]
[link]