Ahogy az éjjel is írtam, képtelen vagy felmérni mit is jelent ez a teljesítmény. Ezt bizonyítandó, most leírtad újra ugyanazt a sületlenséget, tetőzve azzal, hogy megpróbálod eljátszani a körülményekkel tisztában lévőt (indoklás természetesen megint nem volt).
" 1968-ban kezdtem, Várpalotán dolgozom azóta is, 1971 óta vezetek. "
Várpalotán a leghosszabb helyi járatos útvonal a Készenléti Lakótelep és a Tési dombi buszforduló közötti járat, a maga 7.4 kilométerével. Ezt a távot még a megritkítás előtti legsűrűbb időszakban is csak kétszer tette meg óránként az autóbusz vezető, a reggeli műszakban összesen 18x, a délutániban 16x, ami 133 és 118 km-t jelent egy nap.
Aigner úr több mint 30 évig dolgozott részleges nyugdíjba vonulása előtt a hévizi fordán, ami a reggeli váltásban egy Várpalota-Veszprém-Várpalota-Székesfehérvár-Budapest-Székesfehérvár-Várpalota-Veszprém-Hévíz-Veszprém-Várpalota kanyart jelentett (~ 460 km). A délutáni/esti váltásban pedig Várpalota-Székesfehérvár-Budapest-Székesfehérvár-Várpalota-Veszprém-Várpalota utat tette meg (~ 240 km).
Azt is illene tudni véleményformálás előtt, hogy a Volánbuszt és egy-két nagyobb társaságot (Balaton Volán, Alba Volán) leszámítva a volánok nem külföldi járatokra vannak berendezkedve, ezek csak egyedi különjárati felkérések, évi 1-2 lehetőséget nyújtva csak a monotonitásból kiszakadásra.
Mint írtam, nem az a baj, hogy ezeket nem tudod, az a baj, hogy tájékozatlanul sommás véleményt formálsz és osztod az észt, miközben teljesen egyértelmű az inkompetenciád a témában. A korábbi esetnél igyekeztem finoman érzékeltetni veled, hogy ez így nem járja, de úgy tűnik túlságosan finom voltam. Persze nincsenek illúzióim arról, hogy a tényekkel és érvekkel alátámasztott állításaim bármiben is megzavarnának téged, de úgy vélem szükségszerű a helyreigazítás, mert még valaki jóhiszemű hozzá nem értő elhiszi az összehordott sületlenségeket.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."