Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27) Menthirist válasza Cifu (#3) üzenetére


Menthirist
veterán

De az gondolom nyilvánvaló hogy ugyanúgy nem a halántékos vagy full látóteres cuccal kell kezdeni, mint ahogy autóból sem a Bugatti Veyron volt az első. A hardver még egy dolog, meg kell tanulni vr-ra élményt tervezni. Azt pedig nem lehet akkor elkezdeni amikor már a hardver tökéletes, akkor már késő.

#11 MaUser: nem kell felébreszteni senkit, mivel nem kell egyet érteni a cikkel. A cikk egy véleményt formál, nekünk megvan a sajátunk. Az övék sem jobb mint a miénk. Nyilvánvaló hogy nem először próbálkoznak a vr-ral, de soha ennyire jó nem volt még. Lehet a tényleges áttörésre várni kell még, de szerintem az is nyilvánvaló hogy ezé a jövő, nem a kis keretbe sűrített sík képnek. Abrash szerint kb 32k x 32k per szem lenne az a felbontás, ami már megközelíti a szem felbontóképességét, de értelemszerűen nem itt kell kezdeni, ahogy autókból sem 300-at tudtak az elsők. Egyébként több autógyártónál, pl a mercedesnél igenis használják a vr-t pl tervezésnél.

#12 Pepeeeee: Első körben azért nem veszik meg annyian. Most még az early adopter fázis első fele jön, azok veszik majd meg, akik kíváncsiak, próbálták tetszett nekik, kalandvágyóak, és van felesleges pénzük rá. A lelkesedés tart azért már egy ideje, a cikkben is elfelejtik azt a sokszáz, sokezer embert, akik a dk1 után örömmel váltottak dk2-re, akik örömmel rendeltek mellé vive pre-t, és akik előrendelték a cv1-et is. Pedig ők nem a csúcson kezdték, és mégis sokat sokfélével játszanak rendszeresen, nem csak 15 perceket. Külön aranyos volt az a mondat, hogy "de önmagában az kevés lesz, hogy egy űrhajó kabinjában ülünk és kaszaboljuk a hullámokban érkező ellenséget", lévén pontosan ez az, amivel sok rajongó száz órákat eltölt pl Elite Dangerous-ban, és nem kevés ember írta vr-os redditen is, hogy vr-os autószim után már nem szeret monitoron játszani.

#20 Alchemist: Attól hogy alapvetően előre néz, az hogy intuitívan benézhetsz a kanyarba mielőtt bekanyarodnál, az hogy oldalra nézve látod hogy milyen messze vagy a másiktól előzésnél, mind mind baromi hasznosak egy autószim esetében is. Arról nem is beszélve hogy pl repszimeknél mindenféle műszer nélkül tartani tudod az alacsony magasságot, körbenézve keresheted az ellenséget, és mindez ugyanolyan egyszerű mint az életben.

A cikk kapcsán meg felteszem nem a CV1-et és a Vive Pre-t próbálták ki, hanem riftből is mondjuk a DK2-őt.

A 3d-vel kapcsolatos párhuzammal pedig onnantól nem értek egyet, hogy a 3d szemüveg ugyanazt a keretet mutatta, ál-térérzettel. Tehát a koncepció maga nem változott, ugyanúgy egy keretben nézted a látványt, annyi hogy nem síkban, hanem kis térérzettel. VR esetében viszont más az élmény, mint monitort nézni. Koncepcionálisan is.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.