Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1449) brumi1024


brumi1024
veterán

Na ma megjött a laptopom a szervizből, csak nem voltam itthon, nem tudtam átvenni(és nem hívtak). Kíváncsi leszek megjavították-e. Ez így eddig 9 nap javítás(+az ügyfélszolgálat 60 napos töketlenkedése). A kártérítéssel kapcsolatban semmi előrehaladás nem történt, mert az ügyfélszolgálat azt mondja, hogy írjak nekik emailt, ami meg is történt, már 2 alkalommal, de ezt nem olvassák/nem válaszolnak rá. Telefonon nem fogadnak panaszt, személyesen meg nincs hova menni. Jól megoldotta a Lenovo ezt a szervizproblémát: esélyed nincs panaszt tenni, semmi nincs a saját kezében, az ügyfélszolgálat és a szerviz is külön cégek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.