Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18) Stauffenberg válasza Ellia (#16) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Teljesen mindegy, hogy a DICE melyik stúdiója készíti, hiszen a munkafázisok adottak, a forráskód Stockholmban és Los Angelesben is ugyan az, kell egy megfelelő koordinációs csapat és túl sok eltérés nem lehet a két stúdió minőségében. Itt inkább szervezeti szinten van a probléma, az EA megfojtja és agyonhajszolja a stúdiókat, akik gyakorlatilag futószalag mellé állított bérmunkásokká silányodnak.

A legtöbb játékukkal az a baj, hogy hónapokkal a tényleges befejezés előtt adják ki őket. Ütemterv van, ha valahol borul valami, akkor csúszás keletkezik és mivel a végletekig ki van centizve az összes munkafázis, ezért a kiadó nem tolerálja a csúszást, ha egy megjelenést az ünnepi (legforgalmasabb) szezonra időzítenek, akkor az nem csúszhat, meg kell jelennie és kész. Ráadásul be sem fejezik a projeketet, éppen csak elhagyják a kulcsmozzanatokat és a csapat egy részét rögtön átvezénylik egy másik munkára. Ha az eredeti projekt megborul, akkor az utána időzített is csúszik.

A játék minősége már nem lényeges. Legyen meg benne 15-20 percnyi izgalmas jelenet, ezekből lehet különféle mixekben trailereket kiadni, mennek az óriás plakátok, TV reklámok és az emberek elkapkodják befejezetlenül is. Majd kapnak fizetős DLC-ket és extra dohányért cserébe megkapják a másik felét is... meg jó esetben bugokat is irtanak, de nem feltétlenül.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.