Topiknyitó hsz.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
Topiknyitó hsz.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
Ha majd kiszáll egy emricsi szerűség enyhén bemindenezve, és jelzi neked, hogy a fényezés drágább, mint az életed, akkor meggondolod legközelebb.
[ Szerkesztve ]
Szerinted? Egyértelmű rongálás, közlekedés veszélyeztetése, rád húznak mindent.
Másrészt nem kell ide emricsi, én kifejezetten nyugodtan közlekedek, de egy ilyen akciót még én is megtorolnék a helyszínen.😀
XXX
Akármennyire utálom az úton a rengeteg hülyét (autóval, illetve biciklivel is rendszeresen közlekedek), azt mégsem gondolom, hogy önbíráskodni kellene.
Legrosszabb eset azontúl, amit a kolléga is említett előttem, hogy nem is vesz észre, te még a tojással jól meg is ijeszted és ebből lesz valami komolyabb baleset.
Amit én szoktam tenni, ha lehetséges, hogy biciklivel elállom az útját és elkezdek neki magyarázni, ha még neki áll feljebb, akkor menthetetlen, de jó páran rájönnek, hogy mekkora hülyék voltak (és reméljük legközelebb már oda fog figyelni).
Törött kézzel nehéz lenne a második tojást eldobni.
Én ugyanezt játszanám el küllők közé bevágott csővel. A piros lámpa mint olyan a belső körúton nem létezik. Csodálkozom, hogy ennyire kevés a baleset.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Az ötlet az, hogy dobjuk meg tojással azokat, akik szabálytalanul közlekednek.
A kérdés: Ütközik ez bármiféle törvénybe, (jog)szabályba, akármibe? Büntetendő?
Persze, simán megállna a közlekedés biztonsága elleni bűncselekmény, illetve a garázdaság vádja. Utóbbi biztosan.
Jogilag akkor vagy hunyó, ha kárt vagy sérülést okoztál. De pl az is károkozás, ha a bunkón bringával piroson rádhajtó vezérigazgató záptojással kezelve nem vehet részt a MOL igazatótanácsi ülésen, vagy a MÁV WC-takarító nem tudja felvenni a műszakot.
Az meg, hogy a tojglival rendreutasított fél hogy tud érvényt szerezni érdekeinek, eléggé változó, a kopasz bömös ugye lerendezi helyszínen egy taslival, a vezérigazgató ügyvédet hív, a WC-s néni némi káromkodás után látva az erőviszonyokat elsunnyog.
#7: ott a pont, ha szembedobsz tojglival egy bringást, azzal simán komolyabb balesetet is generálhatsz.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Megy a tojás a szélvédőre, kocsi befékez mert nem lát semmit és már bele is rohantak hátulról.
Ha ezt a fedélzeti kamera vagy a térfigyelő felvette az bizony szép kis összeg lesz.
Szerintem nagyon rossz ötlet.
Inkabb tudnam javasolni az AirZound-ot.
Ezzel nem szegsz jogszabajt es a nemtetszesedet megis ki tudod fejezni.
(Amikor az elso felszereles kozben veletlenul aktivaltam a garazsban rendesen megijedtem olyan hangja van .)
Tojás? Miért nem tégla akkor rögtön? A tojás meg is zápulhat, meg nem is mindig van kéznél.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
Ez sem szabályos így, mert:
30. § Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelőzése érdekében, valamint - lakott területen kívül - az előzési szándék jelzése céljából szabad.
Csak akkor "dudálhat" rá a másikra, ha valóban balesetveszély áll fenn. Ijesztegetni és "nevelni" nem szabad vele.
[ Szerkesztve ]
Volt egy másik szomszédos bejegyzés, és ez is egy olyan téma ahol a magyar jogrendszer nem védi a szenvedő felet.
A közlekedési kultúra fejlesztésének eddigi legjobb mondja az amit az oroszok csináltak.
Kamera + 10+fő és matrica. De az a 10 fő legyen átlagban 80kg, és sportos.
UI: De mivel ez Magyarisztán, nagy valószínűséggel a tolvajkergetők sorsa várna a társaságra.
[ Szerkesztve ]
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
Legyszives mutasd meg, hogy en hol javasoltam neki, hogy a szabajokat nem betartva hasznalja.
Annyit írtam, hogy nem szabályos a használata a linkelt videóban látható módon.
Ha a többi közlekedővel van problémád, akkor miért a tojást akarod eldobni? Ő kinek ártott?
Persze majd pont a biciklis tojásozzon lol.
Akkor én is felteszek egy kérdést.
Megdobáljuk-e tojással azt, aki a járda egyetlen közlekedésre alkalmas részére festette rá, hogy az mostantól kerékpárút és a gyalogos nem tud máshol közlekedni?
"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)
Ezeket a példákat hozta:
"Már 2 hónapja bringával járok be munkahelyre, és rendszeresen, szinte minden alkalommal legalább egyszer el akarnak ütni és/vagy én ütök el egy rossz helyen sétáló gyalogost."
Mind a két esemény balesetveszélyes szóval szabályosan dudálhat.
Miért ne lenne szabályos? a bringásnak zöld volt, a zombi meg a piroson ténfergett át.
Egyértelműen teljesült a 30. § Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelőzése érdekében... feltétel .
Allons-y!
Elelmiszerrel nem jatszunk, ha mar hajigalda, keress egy rothado vad szilvat, almat, es azzal ( :
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Köszi, ez tetszik
Többieknek: Valóban nem túl etikus, ezért is csak elméleti szinten tettem fel a kérdést, eszemben sincs megdobálni másokat
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
Attól, hogy valaki a piroson megy át, még nem feltétlen alakul ki balesetveszély. A videón sem alakult ki ilyen helyzet.
Ghoosty Én sehol sem kapcsoltam össze a bejegyzést és a linkelt videót, mint írtam is.
Itt off, de a befékező autóba hátulról belerohanó esetén az utóbbi lesz a hunyó, 100%-ban. Az ő kötelessége lett volna követési távot betartani, nem telefonálni, nem a csajokat nézni, stb.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Kérdés.
Dobáljam-e meg tojással azon kerékpárosokat, akik:
a, az egyirányú utcában szemben kerekeznek annak ellenére, hogy nincs kint nekik a kiegészítő tábla, ami engedélyezné, majd ezt szóvá ttéve még neki áll feljebb,
b, egyirányú utcában a forgalommal szemben szabályosan kerekezve (mert a kiegészítő tábla engedélyezi neki), baszik megadni a jobb kezet és amikor majdnem elbaszom még ő van felháborodva
c, a piroson konstans áthajtókra, esetleg megspékelve azzal, hogy egy forgalmas gyalogátkelőhelyen pofátlanul bemennek a gyalogosok közé, úgy hogy a gyalognak van zöld (egyszer egy ilyet úgy szájon csavart egy 2 ajtós szekrény, hogy öröm volt nézni ehehe)
d, a zebrán áttekerőkre (gen csak tolva szabad MINDEN ESETBEN, ha nincs a zebra mellett kerékpárút felfestve, de ugye ott meg szintén nem a zebrát használjátok)
Mert ebben az esetben napi szinten egy 50-es pakkot el tudnék vígan dobálni a sok kocabringás haverodra.
Ez ugyanugy forditva igaz autosokra is ( :
Lehetne dobalni biciklist, autost, gyalogost, mind kozott van idiota, akit nem szabadna beengedni semmilyen kozlekedesi formaba, es vannak olyanok is, akik nagy nehezen elboldogulnak akarmelyik fentebbi kozlekesi formaval
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Zebrán áttekerhetsz biciklivel, csak ha ezzel balesetet okozol, a te hibád. Tudtommal nincs tiltva, csak nulla elsőbbséged van.
Engem a multkorában azért anyázott egy, a hátam mögül balról beelőző bringás, mert a kanyarodó főútvonalat követtem.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
En is ugy tudom tilos, csak tolva szabad bicajt zebran hasznalni
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Aztán a kárt ki téríti meg? Vagy a személyi sérülésből fakadó, munkából való időleges, ne adj Isten végleges kiesés okozta anyagi kárt? A drótszamaras? Ugyanmár.
Hasonló, de nem zebrás sztori. Havernak 6.kerületben állt az autója párhuzamosan a járdával. Arra ment ki, hogy a bal hátsó lámpája fossá van törve meg a hátsó sárvédő egy darabja behorpadt.
Volt kamera, kocabringás haverunk telefon nyomkodés közben nekiment, majd aki jól végezte dolgát elsunnyogott a faszba. Ez a magatartás költségben kifejezve:
- 50.000 az új bal hátsó lámpa
- horpadás kihúzása (hála Istennek nem kellett újra fújni) munkadíjjal együtt 15.000
Szumma 65.000 Ft.
És ezt zsebből fizette, mert semmi alapján nem lehetett beazonosítani az uraságot.
Úgyhogy baromira örülnék, ha minimum egy kurva egyedi azonosító kerülne a kerékpárokra IS pont az ilyen esetek miatt.
Kamera körbe. Felveszed amit akarsz és összegyűjtve viszed be sünikhez ha valóban el is akarsz érni valamit. Más legális módja szerintem nincs arra hogy büntesd a szabálytalankodót.
Fizikai behatásnak nincs értelme, azaz ha kellőképpen nagy darab vagy esetleg megtámogatod magad valamivel de ez semmi képen nem legális.
Biciklisekkel szerencsére nem volt eddig semmi kirívóm, azaz amikor nyáron bringáznak az út szélén és ki kell kerülni őket az kényelmetlen kicsit. Főleg beláthatatlan kanyarba előtűnik az út közepén, szemből meg jönnek na akkor fék a megoldás és reménykedem hogy a mögöttem jövő tartja a követési távolságot.
Vintage Story PH szervere újra fut!
Mondom, ha balesetet okoz, ugyanolyan szitu, mintha egy elsőbbségadás táblát nem vett volna figyelembe, vagy olyan helyen ment volna át, ahol nincs zebra.
Igen, valahogy rájuk kell terhelni - kamera? Esetleg ha már a drónokra rá akarják kényszeríteni az azonosítást, a bringákra is kéne rádiós chipet szerelni, hogy ne léphessen csak úgy le a delikvens xszázezres kár okozása után.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Volt kamera. Egyen szürke bringa egy átlagos kinézetű és testalkatú 20-30 közötti pólós-rövidgatyás férfi. Szóval elég átlagos. Esélytelenek nyugalma kb.
Igen valami azonosító vagy chip jó lenne. De az ellen valamiért nagyon ágálnak a kedves kerékpárosok.
Nem tilos csak a gyalogos átkelőhelyen ha átteker, akkor nincs elsőbbsége.
Annak ellenére is ha gyalogosnak hiszi magát.
honnan a fenéből veszel annyi tojást?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Bujtatott youTyúk reklám?
"az ellen valamiért nagyon ágálnak a kedves kerékpárosok. "
LoL, akkor én is megyek majd vonulni, hogy nem akarok rendszámot: utálom, ha fotózgat a trafipax és különben is rondítja a kocsi pofázmányát .
A bicikli szvsz nagyon haszons, egészséges közlekedési eszköz, tömegeket kéne átterelni rá, viszont egyúttal kötelező kresz-re is utasítanám a két keréken alkalmasint 40-el, irányíthatatlanul száguldozókat és a kötelező felelősségbiztosítást is kiterjeszteném rájuk (ránk, mert nálunk is van bicikli).
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
kötelező kresz-re is utasítanám a két keréken alkalmasint 40-el, irányíthatatlanul száguldozókat és a kötelező felelősségbiztosítást is kiterjeszteném rájuk
Egyetértek.
Azért a 40-el szabálytalankodót megnézem szívesen...
Bocs, de ha pl.: egy montival 10 percig tartod a 25 km/h, akkor már igencsak jó kondiban vagy!
Szóval ez erős túlzás...
Sem autóval, sem BKV-val, sem bicajjal pl.: Budapesten nem lehet nagyot "tévedni".. cirka 15-20 km/h a városi "átlagsebesség". Persze ez kicsit!!!! módosul napszakonként és irányonként... de a 40 az masszív túlzás...
Nincs tiltva.. csak mivel nem vagy "gyalogos" nem járnak azok a jogok, (értsd: a gyalogosnak a gyalogátkelőhelyen elsőbbsége van), ami a gyalogosnak jár...
Ergo: ha baleset van, akkor övé a rövidebb gyufa, amit kihúzott...
2, ha a forgalmat nem zavarja, (és ebbe a gyalogosforgalmat is bele kell érteni) akkor "jogilag" mehet...
De ugye a "zebrára hajtás" feltételez egy másik erősen kérdőjeles felvetést: mit keres a járdán?
Ugyanis csak erősen indokolt esetben ( max 10 km/h, a gyalogosok zavarása nélkül és csak akklor, ha nincs kerékpárút/sáv a közelben) mehetne a járdán...
A kerékpár közlekedési eszköz. Mint ilyennek a forgalomban van a helye.
Ha "sporteszköz", akkor pedig a járdán sem.... A játszótéren... (odáig tolva)
Nem mondtam, hogy tartani. Egyik ismerősöm 42-nél* törte össze magát (hálistennek nem jött semmi, mert akkor ottmarad...): lejtőn begyorsult, élvezte a sebességet - mi (maradék 4ember) már a lejtő felénél lassítottunk, ő meg hasított a lejtő alján lévő útkereszteződés felé. Végére kb 60-80m-re tőlünk látjuk, hogy a srác kacsázva próbál kétségbeesetten fékezni és jókorát bukfencezik az aszfalton. Egyben maradt, de inkább kihívtuk apukáját (közelebb volt, mint a mentők), hogy vigye be a legközelebbi kórházba pár spulni cérna kíséretében...
*volt sebességmérő a bringán, visszanéztük
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Itt felénk a bicajosok vs $$ út forgalma örök vita. Nem lehet előzni csak feketén, minap valaki talizott bicajossal, a rendőr az autót bűntette, mert nem megfelelő oldaltávval előzött, miközben ez lehetetlen a forgalom miatt, szóval kemény dolgok mennek. Kijön a német felpakolva, megy 20-al egy giga forgalmú úton, néha vicc ami megy. Az fix h, téged védenek.
Vannak bajok...
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
Ez az oldaltáv dolog elég vicces, nekem anno az oktatóm azt tanította, ha stabilan megy a bringás, akkor szép lassan elmehetek mellette sávon belül (ok, alföldi utak voltak ) - bringásként ezt (30-40 körüli sebesség az autós részéről) abszolúte nem tartom zavarónak (najó, egy pótkocsis kamiontól azért igen).
A "szabályos" menjünk át a másik sávba országútra való, ahol nem jön szembe senki és nem akaródzik 80ról lassítani Pista bácsi kedvéért, akiben amúgy is van némi magasabb oktánszámú házipárlat és a bicaj csomagtartóján keresztbe kötött cirokseprű-köteg amúgy se tenné lehetővé a sávon belül maradást.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Egy kerékpáros minden irányban pont olyan széles, mint amilyen magas.
a rendőr az autót bűntette, mert nem megfelelő oldaltávval előzött,
Ez így van rendjén.
Az itt nem nagy túlzással annyit jelent, követed hosszú km-eken át mire két sáv lesz. 1 éve van kialakítva bicaj sáv. Vannak bajok. Eleve túl van terhelve az út, meg a bicajok mellé. Káosz. Annyira jelentős téma ez, hogy tudok több családot aki nem költözik ide a dugók miatt. Fesztivál alatt nem is Nagyon megyünk le innen, majd ha hazamennek a """""vendégek""""".
t72killer! A kialakított bicqj sáv az út széle rossz minőségű. Kikerüli az úthibát, ekkor kerül éled. Ugyan neki nem kell kresz, kötelező biztosítás, lehetsz 5 éves, nekem meg kell. Linkeljek videót?[link]
Na én ezt nem hosszú km-eken át többször...
Kiléptem, soha nem lesz igazság.
[ Szerkesztve ]
Persze, ismerem a hegyi utakon előttem mazózó szerencsétlent, hogy ő most megmutatja a világnak milyen egészséges a busz füstjét beszívni, és miatta késik a járat 10 percet, mert még arra is b.szik, hogy egy kínálkozó öbölben előreengedje a "tiszteletére" felsorakozott, 5-tel haladó járműsort aki szurkol a kedves Tour de France aspiránsnak. Ja, és az ilyenek 99%-a nettó sportból csinálja ezt, a bicaja-ruhája-sisakja kb annyiba kerül, mint egy használt autó, reptéren meg találkozok vele, ahogy az összehajtott csodabringáját adja fel az ízidzsetre, merthát mi mást is csinálna Gran Canarián, minthogy a helyi lakosságot szivassa.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
"Itt off, de a befékező autóba hátulról belerohanó esetén az utóbbi lesz a hunyó, 100%-ban. Az ő kötelessége lett volna követési távot betartani, nem telefonálni, nem a csajokat nézni, stb."
Akkor legyen off.
továbbra is kettő esemény.
A tojás vagy a megengedettnél nagyobb dB értékű hangjelzés közúti veszélyeztetés. A veszélyeztetett jármű fékezésének következtében történt ráfutásos baleset, a második esemény.
A második esemény a megengedettnél hangerő használata miatt is bekövetkezhet. A megijesztésre hivatkozva csökkenhet a büntetés mértéke. Akár nullára is.
Az első első esemény megítélése egyre kedvezőtlenebb lesz a hangoskodó számára. ha több jármű keveredik balesetbe, a dudálás hatására, minőséget lép a cselekmény. Letöltendő büntetéssel a végén.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Ezzel csak feleslegesen hergelünk, így lesz road rage a történet vége. Kamera, azt ha olyan a szitu mehet a rendőrségre.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
Fentebb elhangzott, de én is felteszem a kérdést: hogyan azonosítasz be egy azonosító nélküli robogót/bringást/rollerest/akárkit? Ha nincs marha nagy mákod sehogy. Úgy kuka az egész ahogy van.
Eggyel magasabb szint, amikor sikerül a dolog és a 2 hetes zsír új autódon a parkolóban végigvert jobb hátsó ajtó kicserélését követő 3. napra ugyanazt az oldalt és ajtót végigkulcsozzák Itt már emberünk törekedett arra, hogy ne lássa meg senki, azóta úgy is maradt az egész. De annyi kárpótol, hogy ha jól tudom költ gyógyszerre elég sokat mostanság.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Egyébként én az a tipikus "köcsög" bringás vagyok, akit oly sokan utálnak. Országúton küldöm, nyilván országútival, évi 20 ezer km táv felett. Nem bírnám anyagilag azt a sok tojást fedezni. De azért a szabályokat be-be tartom, igen van hogy főútra is ki tévedek, mert vagy nincs más opció, vagy a mellette használható bicikliút használhatatlan, lássuk csak Balaton part. Olyankor aztán van hogy jön a duda, sőt volt aki már szorított le, mutogat és a többi. Ennyire nem lehet ignorálni az ilyet? Tisztán látszik, hogy a KRESZ szabályok ma már elavultak részben. Ott van például a 7-es főút, nyilván vannak gázosabb részei, például Sóstó és Siófok között. Arra én sem megyek ki szívesen, mert szűk is az út, és jellemzően nyomják is a gázt, de összességében egész nyugis, teherforgalom alacsonynak mondható az autópálya miatt. Nyilván nem mindegy ki milyen bringás gyereket, meg alkalmi/hétvégi biciklisnek nem túl nyerő. Van/volt is törekvés ezt engedni sportolói licenchez kötve. Persze a buggyant idegbeteget az sem hatná meg.
A városi közlekedés meg külön mise. A kedvencem a bicikli utak, amik járdával vannak osztva. Össze-vissza közlekedik a nép, a gyalogos és a biciklis egyaránt, járdaszegélyek hadd sérüljön az a felni, oda tört üveg, hadd legyen defekt. A biciklisáv jobb opció azért, de mellékutakon az sem szükséges, ha ismerné/betartaná a szabályokat a nép. Biciklis/autós egyaránt. Érthető ha idegesítő a nálunk lassabban közlekedő bicajos, de az is közlekedő, nyilván el kell engedni a gyorsabb járművet, ha van rá mód.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
Sehogy, ha nincs rendszám, ez sajnos nem működik minden esetben. A rongálás meg rongálás, azon nincs mit ragozni, kicsinyes bosszú.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
Olyan ez mint a biztonsági öv, azt is muszáj volt büntetés alá vonni, mert a sok jóképességű egyébként sosem kötné be magát (sokan így sem, de hát ha ennyire futja agykapacitásból, akkor nincs mit tenni). Biciklissel ugyanez, maguktól nincs annyi gógyi, hogy nem megyek fel a főútra az 1-2-20-40-60 tonnás gépszörnyek mellett fél méterre tekerni, muszáj tiltani. Persze ahogy a te példád is mutatja, ez sem tökéletes megoldás, de évente néhány embert csak megmentenek vele...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
A hülyeségtől nem lehet megvédeni senkit, még ma is halnak meg amiatt, mert nem voltak bekötve. Nálunk a morállal van a baj, a közlekedési kultúrával, és ez bizony nem eszköz függő. Sok biciklisnek van jogsija is, vezet is, de bicajra ülve tök idióta mód közlekedik, vagy gyalogosként ugyan ez. Ezen csak neveléssel lehetne változtatni, ha lenne szándék rá. Persze a már felnőtt generációkkal már nincs mit tenni, hiába a kampány, nem hallgatják meg.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
Magyarországon nincs közlekedési kultúra. A többség csak akkor tartja be a szabályokat ha rendőrt vagy rendőrautót lát.
Thanos was right.
Bemész a boltba tojásért.
Milyen méret legyen s, m, l ? kérdezi az eladó.
Mindegy, dobálni lesz egy kartonnal kérek
"a mellette használható bicikliút használhatatlan, lássuk csak Balaton part"
Nekem ezzel az a bajom, hogy többségében tudja az illető, hogy használhatatlan a bringaút, és kirakják a főútra a bringásokat tiltó táblát, mégis arra megy.
Ha tudom, hogy szívás arra bringával közlekedni, akkor nem arra megyek.
(koca országútis vagyok, extra szívás így nekem egy Velencei-tó kerülés, ezért szoktam inkább Gúttamási felé tekerni)
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Azért van hogy nincs más opció. Mondok egy valós példát. Tihanyból el akarsz jutni Füredre. Igen van bicikli út, kár hogy kb a legrosszabb minőségű talán az egész tó környékén. Próbáltam már igen, de képtelen voltam végig haladni rajta úgy, hogy az ép elmeállapotomat megőrizzem, országútival persze. Ha kellően széles, és jó minőségű lenne (értsd nem gyökeres), akkor azt a pár km-t nyilván végig gurulnám rajta, abba nem halnék bele, bele lehet építeni az edzésbe ilyen pihentető szakaszokat is. Egyébként talán lesz valami változás, épül új út, reméljük nem a spórolós gyenge alapú típus lesz.
Más esetben igen én is kerülőm a tiltott részeket, hiszen nekem is jobb úgy, ha kisebb forgalomban közlekedem.
[ Szerkesztve ]
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
...nekem is volt pár hete "önbíráskodó" ötletem, de az másról szólt: mellettünk van egy nagyobb terület, ami többek közt kutyasétáltató... rendesen ki vannak rakva a kukák, hogy abba dobja a kutyaszart mindenki, mégis kb méterenként lehet látni egy adagot... azon gondolkoztam, hogy kellene egy pár gumikesztyű állandóan a táskába és amikor látom, hogy a gazda épp ottfelejti a csomagot, akkor felszedni, beszórni hátulról a nyakába és jól hátbaveregetni ezzel nem teszek kárt az egészségében, viszont elgondolkozhat, hogy az állattartáshoz kapcsolódnak kötelességek is
ui: ha jól rémlik volt egy olyan szabály, hogy közszereplőt meg lehet dobálni tojással, mert ez a véleménynyilvánítás egyik formájának számít (csak módosítottak rajta és már ezt sem lehet: pedig ha pl viktor jött volna biciklivel, akkor szabálytalankodás nélkül is jól megdobálhattad volna )
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
Csak óvatosan. Ha ezt valaki zokon veszi (teljesen jogosan) és feljelent, simán megállna a garázdaság vádja. Az egészségügyi kockázatról nem is beszélve, mivel a bőre közvetlen érintkezhet a széklettel. Ha fog egy jó ügyvédet orbitálisat szívhatsz.
Ő meg kap 10 ezer forint büntetést a szemetelésért. Ha egyáltalán bizonyítást nyer, hogy azt a székletet ő dobta a szemetes mellé.
[ Szerkesztve ]
Nagyjából mindenki hasonló véleményen van.
Jogszabályi szempontból: Önbíráskodás, a közlekedés biztonságának veszélyeztetése, garázdaság, szándékos károkozás.
Az én véleményem: Mivel rengeteget vezetek, ezért találkozom én is elég sokszor szabálytalankodókkal. Engem mindig azért piszkálnak, mert konzekvensen betartom a közlekedési szabályokat és néha hajlamosak hátulról dudálgatni bizonyos elemek. Én legszívesebben kiszedném az autóból és bevernék neki egyet( önbíráskodás, testi sértés). Viszont nem fogom megtenni a fentebb látható okok miatt.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
"felteszem a kérdést: hogyan azonosítasz be egy azonosító nélküli robogót/bringást/rollerest/akárkit?"
Nagyvárosban ez ma már nem nagy gond. A kamerarendszereken keresztül végig lehet követni, honnan indult és hova érkezett meg egy kerékpáros.
Nyilván egy kis karcolásért nehezen verhető át a rendszeren a keresés. Ha már a cserbenhagyást meg lehet állapíttatni, akkor nagy esély van a sikeres felderítésre.
Egyébként a kerékpárokra nem a hagyományos rendszámit kell erőltetni. Minden év január első hetében az éves kötelező biztosítás és úthasználati hozzájárulás megfizetése után ki kell helyezni a kerékpárra a kifizetést igazoló táblát. Ez egy azonosítószám, ami alapján egész évben azonosítható a kerékpár és a tulajdonosa.
A felelősség biztosítás az általa okozott kár problémáját rendezi el. Az úthasználati díj, költség megosztás.
Ezek után nem kell menekülni, ha véletlenül megkarcolj egy járművet a kerékpáros.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Budapesten ez úgy működik, hogy az egyik kapitányság mellett lakom kb. 100m-el. Voltak már dolgok, így tőlük tudom, hogy az utcában lévő 5 kamerából 2 van bekötve.
A többit innentől már szerintem tudod
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Hmm, jó az ötlet, eszembe is jutott egy csatorna, ha szórakozni szeretnétek.
bejegyzés Tojást a szabálytalankodókra!