Szuper ős? Alumínium meg a 3D nyomtatás technológiája lehet hogy érdekelné pár autógyár, vagy versenyautó manufaktúra.
http://i.imgur.com/Ea58ASu.jpg
Szuper ős? Alumínium meg a 3D nyomtatás technológiája lehet hogy érdekelné pár autógyár, vagy versenyautó manufaktúra.
http://i.imgur.com/Ea58ASu.jpg
Kisebb elírás szerintem az alcímben (hiányzik egy 'er' )
> szupererős
Egy ilyen könnyű autó akkora sebességen nem fog kisodródni a kanyarban? Vagy esetleg télen a nyílt terepen hófúvások közepette?
Nem piszkálódás, valóban érdekelne
(#1) camillus: Megelőztél
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
Ha jó a leszorítása az autónak akkor nem.
akkora sebesség = leszorító erő you know ? forma1es autók sem csúsznak ki pont emiatt.. amúgy kicsit furcsának tartom , hogy gázolaj és 700 ló.. nagyon bullshit gyanús az egész... meg honnan tudják , hogy tartósabb? évekig kéne tesztelniük a kész példányt , hogy bármilyen következtetést levonjanak ilyen téren.. arról nem beszélve , hogy a carbon cuccok marhára érzékenyek elég sok mindenre.
Seat Leon 1.8 20V Turbo :) OnePlus 8 Pro 12/256
Egy 200kg-os sportmotor sem sodródik ki...
635 kg, melynek 700 lóerős - 1,1 lóerős /kg --- fffffffffffffffff
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
Köszönöm a válaszokat! Így már értem.
Béke
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
90 százalékkal könnyebb az alváza..tehát találtak olyan gyártót,aki acélból gyárt egy üléses autóknak alvázat,és azzal hasonlították össze?
Vagy esetleg egy tetszőleges GM 5 személyes autó alvázához mérten 90 százalékkal könnyebb?
Nagyon nem mindegy.
HONDA CRX szindróma REALOD-ed
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
Azért egy töréstesztet megnéznék...
Annyira nem nagy kaland: [link]
Igen, egy töréstesztre én is kíváncsi vagyok, mert annyira nem jött át a nagyobb biztonság a karbon csöveket nézegetve.
Valahogy nekem is ez jutott eszembe, nagyon bizalomgerjesztő...
Egy hagyományos szénszálas utascellánál (BMW i3, i8 vagy bármelyik nagy nevű sportkocsi gyártó 2010 utáni csúcsmodellje) biztos minden tulajdonságában lényegesen gyengébb, ráadásul egy bizonyos gyártási darabszám felett a 3D nyomtatás miatt még csak nem is gazdaságosabb jelenleg.
Angolul gasoline, magyarul benzin, csak egy apró hiba, de már jeleztem a szerzőnek (jókat lehetne elmélkedni azon, hogy melyik nyelv cseszte el a névadást).
Egyébként meg végeselem analízis a barátjuk - a több éves tartóstesztet pár nap alatt elvégzik a számítógépen. Szénszállal kapcsolatban én is mindig szkeptikus vagyok, mert egy karbon versenybringa is az első komolyabb bukás után kuka, de a Lexusnál is megoldották valahogy, ha sorozatgyártásba merték küldeni az LFA-t.
annyit azért érdemes az egészhez hozzátenni, hogy a hagyományos autógyártásnál is úgy működik a folyamat, hogy amikor egy konceptautó a megoldásai miatt ígéretesnek tűnik, akkor a gyártásban dolgozó mérnökök és technikusok - akik az előírások mellett még egy rakás egyéb szempontot is figyelembe vesznek - a legtöbbször úgy átalakítják, hogy csak a fő elemek maradnak meg, egyébként alig ismerni rá az eredeti tervre
vagyis ha ez működőképes lesz is, az, hogy milyen autók készülnek erre épülve, az még messze a jövő zenéje
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
"Egyébként meg végeselem analízis a barátjuk - a több éves tartóstesztet pár nap alatt elvégzik a számítógépen."
Elméletben. A gyakorlatban pedig csak pislognak, mikor mégsem úgy alakul.
Konkrétan alkalmas lesz évi párezer hobbiautó legyártására. Nem tizenmillió autóéra.
jaja és az autok is szinte az oldalukra dőlve kanyarodnak
Konkrétan nem a gyártásban dolgozók, hanem a fejlesztők.Aki a gyártással foglalkozik, az pont nem ismeri a törvényi kitételeket.
úgy értettem, hogy nem független fejlesztők, hanem olyan fejlesztőmérnökök, akik egy adott cégnél dolgoznak, mivel ők vannak képben
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
Ez is rossz válasz. Független fejlesztők is tudják mi a jogi megkötés. Hogy pár példát mondjak: EDAG, Pininfarina, MAGNA, RLE, Segula, Bertrand, M-Plan. És ők nem is biztos, hogy gyártanak is bármit.
ok
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
Nem, viszont nagyobb felületen is tapadnak. Meg azért az említett autó formájából látszik, hogy nem egy kombi Wartburg.
Hol van köze a felületnek a tapadáshoz?
jee ilyet sem veszünk
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
Az itthoni törvények még azt sem engedik, hogy a hagyományos autódat biztonságosabbá tedd. Nem, hogy autót építs. Illetve lehet, ha azt a pármilliós vizsgát kifizeted.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
Audi R18 E-Tron Quattro TDI. Kb 1000 lóerő.
LG Velvet eladó!
Én sem, a BMX-el
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
Valahogy nem tudom elképzelni hogy 200-nál v ugye felette belerottyan az ember valamibe és kiszáll, szerintem lehet tapéta lesz belőle..
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
kb. 830 LE a 2015-ös változat. (558 LE a V6 TDI + kb. 272 LE a elektromotor).
Szerintem a Nissan GT-R LM-el kevered, amire 1200 LE körüli teljesítményt mondtak, de látva az eredményt, nem sokat érnek vele...
A cikkhez:
"90 százalékkal könnyebb, mint a most használt autóknál alkalmazottak"
Mihez képest?
Egy 2,5 tonnás RR Phantom-hoz képest sem tudom ezt elképzelni, nemhogy egy modern (részben) alukarosszériás középkategóriás családi autóhoz képest.
[ Szerkesztve ]
A versenyautókat leszámítva ez mindenre igaz. A szerkezet merevsége pedig a formán jobban múlik.
Én úgy látom, hogy a végeredménynek nincs sok köze a 3D nyomtatáshoz és az sem igaz, hogy sokkal könnyebb a végeredmény, mert az almát hasonlították össze a körtével. Egyrészt ilyen összekapcsoló elemeket már nagyon régen használ többféle iparág (auto, repülő, de sok sátornál is hasonló összekötőket használnak) , és nem kell hozzá 3D nyomtató, másrészt ilyen jellegű vázak szintén léteznek régen, sőt ugyanilyen szénszálas rudas megoldásban is. Ez egy régi dolog, csak belekeverték a "3D nyomtatás" buzzword-öt, hogy felkapja a sajtó.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
a könnyűszerkezetű autókhoz valami újfajta biztonsági megoldás is kellene az ütközésekhez. Mondjuk a pusztító (demolition man) habosodó autója [link] egy érdekes gondolat
jah ez szép és jó de kétlem hogy van idő mikor nekicsapódsz hirtelen valaminek.. kiengedni a habot..
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
Ez biztos okosautó volt, ami látta, hogy hülye a sofőr, ezért telenyomta purhabbal
De viccen kívül, bizonyos körülményeket lehet detektálni,ha veszélyes helyzet alakult ki és akkor elsütni.
Idővel szerintem az utakba is építhetnek olyan megoldásokat, ami segít a járműveknek tájékozódni, detektálni, hogy mikor hagyta el a biztonságos területet. Kevésbé felkészült helyen pedig lassabban vagy manuálisan lehetne mennie.
Szerintem már ma is megoldható lenne automata közlekedés, csak onnan ki kellene tiltani minden manuálist. Van olyan reptér, ahol már ma is önjáró kis autók viszik az embereket és nem kötött pályán mennek, de azért jól behatárolt területen.
[ Szerkesztve ]
ja ez kb olyan mint a gyerek jáva jateka. masik vidin ahol felulrol mutatjak az osszeszerelest (vagy mit) latszik hogy nyekliknyaklik az egesz...
Buy books not gear.
Először a kátyúkat javítsák már ki, meg minőségi anyagból készüljön az -az aszfalt .
[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
ezt mondtak a legzsakra is, oszt tessek.
mas kerdes hogy a legzesnek nem tesz tul jot ha egy ilyen habbal pofanfujnak, hogy a mellkasod mozgasanak gatlasarol ne is szoljunk
Buy books not gear.
"Ez egy régi dolog, csak belekeverték a 》3D
nyomtatás《 buzzword-öt, hogy felkapja a sajtó."
És fel is kapta.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
Négy kerék, leszorítóerő, nem fog elszállni.
[ Szerkesztve ]
Ezért kell antigravitációs beltér. Hívják fel Egely-t
ott az audi r8 tdi.6.0l motor 12hengeres,több mint 500LE,300km/h felett megy
Ez nem klasszikus értelemben vett alváz, olyat manapság már nem nagyon alkalmaznak személyautókban.
Nem látok semmi korszakalkotót a videón, vagy az oldalukon. A könnyebb autó ugyanazzal a motorral kevesebbet fogyaszt, gyorsabb, stb, ezt a kezdetektől tudjuk. A csövek csatlakozásait meg önthetnék is akár, nem látom, hogy mi az amit csak 3D nyomtatással lehet benne megoldani, vagy legalább úgy olcsóbb.
Ennek a muffolt karboncsöves megoldásnak legfeljebb az olcsó hobbiversenyautós piacon lehetne jövője.
Én pont nem abban látom a veszélyt, hogy nem elég erős egy ilyen térhálós váz, mert adott esetben sokkal erősebb, merevebb is lehet kisebb súly mellett, mint egy acél önhordó karosszéria. Közúti használatnál sokkal veszélyesebb az, ha nincsenek tervezetten deformálódó, energiaelnyelő elemek.
Még mindig össze-vissza beszéd. Hol van köze a tapadásnak a kerék méretéhez?
Két nyomvonalról volt szó, nem méretekről.
Tetszetős, de kérdés hogy mennyire lesz például masszív, mert most is meg tudnák csinálni papírból a karosszérát, csak ugye ütközésnél nem valami előnyös
●ASUS M5A97 EVO R2.0 ● AMD FX8320 ● 8 GB Corsair Vengeance 1600 Mhz ● MSI R9 280X 3GB ● Samsung 850 EVO 120 GB ● 1.5 TB ● Cooler Master Silent PRO 600W ● iPhone 6 Space Gray ● iPhone Xs 64GB Silver Galaxy Z Fold 4
"a Blade alváza 90 százalékkal könnyebb, mint a most használt autóknál alkalmazottak,". ez azt akarja jelenteni, ha jól értem a névmást, hogy a blade alváza 90%-kal könnyebb, mint a most használt autók alváza?
mert akkor ez nem igaz. alváza az ifának van, a most használt autókban nincs alváz, következésképp könnyebb se lehet nála.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
#24-ben hol van szó két nyomvonalról? Már a saját kommentjeid is lusta vagy visszaolvasni?