Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) f4lcon válasza Runner_fxr (#187) üzenetére


f4lcon
őstag

azt tegyük hozzá, hogy ennél a 20 kilósnál vannak jóval könnyebb pedelec-ek is, EZ például 17 kiló sincs.
persze bőven megkérik az árát, ez nem vita.

pedelec azokon a helyeken jó közlekedésre, ahol amúgy is kerékpárral mennél (azaz 5-10km távolság) csak ha pedelec-el jársz, akkor nem izzadsz meg (vagy annyira, vagy egyáltalán) - ez azokon a munkahelyeken, ahol nincs zuhanyzó/öltöző például kifejezetten előnyös tulajdonság, és máris nem kell bkv-val vagy gyalog járni. igen, meg kell oldani a bringa lekötését, de arra is vannak megfelelő helyek és módszerek.

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#202) Runner_fxr válasza f4lcon (#201) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Na jó, de ez egy XC gép! Ha valakinek durvább terepre kell a bringa, akkor össztelós kell, nagyobb rugóúttal. Abban több az anyag, nyilván nehezebb is.
Lehet, hogy pár kilóval könnyebb, de biztos, hogy nem cserélném el az enyémre, mert amire nekem kell a monti, arra ez a karbon XC nem jó.
XC gép mindig könnyebb mint az AM vagy Enduro, de maga az elektromos rendszere ugyan az a Bosch.

Szerintem nagyobb távokra is bőven jó lehet a pedelec, de nyilván nem motor. Városon belül teljesen jó megoldás a pedelec bringa, de mondjuk két település között, a főúton, már inkább egy robogóval közlekednék, ha mindenképp a kétkerekű az alternatíva és nem akarunk leizzadni.

joysefke: Nem most kezdték a montizást, az biztos. :)

[ Szerkesztve ]

(#203) Teasüti válasza Runner_fxr (#193) üzenetére


Teasüti
nagyúr

153-as pulzussal mászta a hegyet? Na ez többet elárul minden szónál! :K
Akár ülve is felmehetett volna, ha elég stabil a gép.
Én síkon tekerek ekkora pulzussal, de inkább nagyobbal ha 90-100-as pedálfordulattal megyek. :D

[ Szerkesztve ]

(#204) Runner_fxr válasza Teasüti (#203) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Hát nem dísznek van ott az a 75Nm-es Bosch motor. :D Ha benyomod a Turbo-t, akkor kb a falon is felmész.
A sportot úgy összességében értettem, azért egy olyan kör azon a pályán, embert próbáló, hiába pedelec. Csak azért linkeltem példaként, hogy lássák azok is, akiknek idáig a pedelecről a 70 éves nagypapik jutnak eszükbe, amikor mennek bevásárolni a kosárkával. Lehet ezt másképp is használni.
A pulzusra visszatérve. 153-as pulzus már azért nem bohóckodás szerintem.
Egyébként meg ez edzettség függő is. Az, hogy Te ennél magasabb pulzussal tekersz síkon, még nem jelenti azt, hogy edzettebb vagy mint aki alacsonyabb pulzus mellett teker, mivel a pulzus az edzettséget is megmutatja. Kérdezd meg Deicide fórumtársat, szerintem tudna erről mesélni. Szerintem ott ahol ő 130-as pulzussal teker, más 170-el. :D
És a pedelec-et sem feltétlenül kell max rásegítésben hajtani. Én eco-ban hajtom a túra kb felén, simán felmegy 170-re is a pulzusom.

(#205) Teasüti válasza Runner_fxr (#204) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Jaja, tudom én, hogy ezzel nem kéne dicsekednem. :D
De mentségemre szóljon, hogy egy 18 kilós áruházi fully-val közlekedtem otthon annó - néha megpakolva a 10 kg-os csomagtartót némi bevásárlással -, és 20-as átlaggal városban (szóval nem kell bemutatni milyen lehet hajtani egy lemerült pedelecet ;] ). Ott azért sztem Deicide sem 130-as pulzussal tekerne 90-es pedálfordulatot. :P
Nem emlékszem, hogy ő pörgetős-e eleve vagy nem. Kisebb pedálfordulathoz ugye kisebb pulzus is társul.
Mondjuk nem 40-el kisebb az is igaz. :P

De én a mai napig nem tudok lassan tekerni. Egyszerűen késztetést érzek arra, hogy kiköpjem a tüdőmet. :C

[ Szerkesztve ]

(#206) 6030D válasza Runner_fxr (#204) üzenetére


6030D
Ármester

Az 5 óra 22 perc nyeregben töltött időt is csak az tudja megérteni, aki közel annyit ült már bringán egyben (hegyen, tekerve). :)
Jó ez a videó, na... van benne pár marketing bullshit, de összességében jó. :)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#207) Runner_fxr válasza Teasüti (#205) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ismerem az érzést, én sem nagyon tudok lassan menni. :) Emlékszem még 3 évvel ez előtt egy Alpinbike-os túrán. Akkor még nem pedelec-et használtam. A túra elején végig kb elöl mentem, még meg is jegyezte a túravezető, hogy nagyon jól bírom. De olyan 30km meg 1000m szint után kezdtem érezni, hogy bajok vannak. :D Mondjuk arra a napra irdatlan meleg is jutott, kb 35-36 fok. Egyfolytában szomjas voltam, de annyira, hogy úgy érzetem magam mint aki a kiszáradás szélén van, pedig ittam rendesen. Szerintem a kajálásom sem volt a legjobb.
És a pulzusom kegyetlen magas volt, nem is nagyon tudott megnyugodni. Akkor pont nem volt nálam pulzusmérő, de érzésre 170-180 biztos volt, talán még 180 fölé is benézett. Szó szerint beszenvedtem magam a "célba". Az utolsó 20km és 500m szint olyan volt mintha az életemért küzdöttem volna. :) Megittam kb 7 liter folyadékot, de úgy, hogy nem emlékszem rá, hogy egyszer is vizelni kellett volna, azt úgy elpárologtattam.
Ha az elején nem megyek úgy mint a barom, és beállok egy közepes tempóra, akkor biztos, hogy a végére ennyire nem fogyok el. Sajnos ha a lelkesedés és az edzettség nem közel azonos, akkor könnyen bajba kerülhetünk. Ez volt az első túrám az Alpinbike-al, lelkesedés meg volt, csak már az edzettségem nem volt a régi. Hiába járok napi szinten bringával, a hegy, terep, az egész más, és ha az ember ezt nem csinálja heti rendszerességgel, akár több alkalommal is, akkor bizony nagyon hamar el tud fogyni az erdőben.

6030D: Igen, ez így van! Nagyon nem mindegy, hogy ki milyen körülmények között használja a kerékpárját. Én emelem kalapom egy kemény országútis előtt is, de a terep az egész más. Azonos távon sokkal többet kivesz az emberből. Pláne ha lefelé is szereted ereszteni és nem célod, hogy elessél, akkor fejben is ott kell lenni, ez pedig megint csak sok erőfeszítést igényel, pláne akkor ha már elfáradtunk a sok terepezős szinttől. És nem csak a lábat, hanem úgy az egész testünket kifacsarja. Mondjuk nincs ezzel baj, mert én szeretem ezt az érzést. Amikor tiszta koszosan, izzadtan, fáradtan hazaérkezem. :) Ezt én egy pedelec montival is meg tudom csinálni, ezért nézek sokszor értetlenkedve emberekre amikor meg akarja nekem magyarázni, hogy én a pedelec montival nem sportolok, meg a 70 éves nagypapáknak való.

[ Szerkesztve ]

(#208) Runner_fxr


Runner_fxr
Ármester

Egész jó vételnek tűnik: [link]
Barátnőnek, és alacsonyabb embereknek jó lehet.

[ Szerkesztve ]

(#209) 6030D válasza Runner_fxr (#208) üzenetére


6030D
Ármester

A hirdetésben szereplő linken van fcső-nyvcső merevítés, a képeken nincs... :) Ha valaki a felszereltség miatt döntene, ne hagyatkozzon a linkre.
Amúgy szebb is a hirdetés váza. Valamiért 2015-ben még csináltak ilyen egybefutó aluvázakat, de '16-ra már soknál merevítenek plusszban. Érdekes.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#210) Devid_81 válasza Runner_fxr (#208) üzenetére


Devid_81
nagyúr

Otthon divat az akkukat csak Wh-ban megadni? :F
Itt (UK) ha mondanam valakinek, mindenki csak pislogna, es rogton kerdezne, ok de hany voltos es hany A/h?
Tudom, hogy a kiszamolasa pofon egyszeru, foleg A/h es a V meglete utan, de nah... :U

...

(#211) Teréz Atya válasza Don't Panic (#49) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Grafenes akku? Itt les a dobozban. :)

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#212) Teréz Atya válasza Runner_fxr (#72) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Kisfalunkba most koltoztettek be 150 szerbet. Eddig nem nagyon zartuk az ajtot. 1 hete vannak itt, de mar 3-at lopason kaptak. A kisember este mar ki sem mer menni. Szlovakiarol beszelunk.

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#213) Runner_fxr válasza 6030D (#209) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Lehet, hogy a legkisebb méreten nincs merevítés. Nekem amúgy nincs bajom azzal a merevítéssel, bár kétségtelen, hogy néha elég rondára sikerül, de van aki azt is megoldja esztétikusabban.
Felszereltségben úgy látom ugyan az.

Devid_81: Pedig átlag felhasználó szempontjából a Wh az érdekes. Ez alapján tudsz kb hatótávot kalkulálni. Igen, valóban könnyű kiszámolni, V szorozva Ah-val és megkapod a Wh-t.

(#214) deicide válasza Runner_fxr (#204) üzenetére


deicide
veterán

Ez így van. Síkon nálam a jelenlegi alapozó időszakban 160-as átlagpulzushoz 37.2-es átlagsebesség tartozik, 33-hoz pedig éppencsak több, mint 130. A múlt keddi 37.2-es átlagú 100km az konkrétan olyan dolog, amit itt Magyarországon nagyon kevesen tudnának utánam csinálni, nemhogy 160-as, de semmilyen pulzuson sem. Elektromos rásegítéssel viszont már igen.

Szóval igen, a szívritmus nagyon szoros kapcsolatban van az edzettséggel. :K

Teasüti: azt valóban nem próbáltam még, ellenben volt szeptemberben egy házi rendezésű vicces időfutamunk, ahol az akkor még nem barátnőmmel ketten tandemmel tettük meg a 14.5km-t, 39.7-es átlaggal. Az a bringa volt vagy 20 kiló és 3 fokozat. Na ott nekem is 180-at karcolta a pulzusom.

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#215) customer114 válasza Runner_fxr (#213) üzenetére


customer114
senior tag

Hello,

Korábban már utaltam egy youtube videóra, de nem reagáltál rá. Van tapasztalatod a BadBike-okkal?

Köszi

(#216) Teréz Atya válasza f27 (#153) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Pontosan melyik technológiáról van szó? Konkrét választ kérnék, ha lehet. :)

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#217) f27 válasza Teréz Atya (#216) üzenetére


f27
aktív tag

Pl ott a lifepo akku.
Aztan ott van az A123 sokszor ezt a ket akkut eggy es ugyan annak veszik,mert mindketto 3,2V-os os konnyebb eladni ezen a neven,de a valodi A123 valami eszement brutalis akku.
En hasznaltam anno.
A kocsi akkujaval fell lehetett tolteni par perc alatt es nem halt bele sem a toblet feszultsegbe,sem abba hogy egy 2,5Ah akkut megburitottal 100Ah-val,es ezt kibirta ezerszer!
A baj veluk csak annyi,hogy meretben kicsit nagyobbak,pl egy 3,2V 2.5Ah akku akkora majdnem mint egy bebi elem,tehat vastagabb a 18650-nel picivel.
Viszont sujra konnyuek,tehat autoba elferne a feneklemezbe.

(#218) Teréz Atya válasza f27 (#217) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Hmm, ez meg a nagy vasas laz idejeben lehetett. Ahogy latom az A123 becsodolt, ilyen akkut nem nagyon rakok versenykopterbe. :(

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#219) joysefke válasza Runner_fxr (#207) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Mondjuk arra a napra irdatlan meleg is jutott, kb 35-36 fok. Egyfolytában szomjas voltam, de annyira, hogy úgy érzetem magam mint aki a kiszáradás szélén van, pedig ittam rendesen. Szerintem a kajálásom sem volt a legjobb

Én nyáron úgy szoktam nyomni, hogy kelés után kora reggel -ehhem ;] - megiszom vagy 1.5-2L vizet hogy teljesen hidratált legyek és utána amikor csak lehetőségem van inni, akkor iszom. Azt vettem észre, hogy nagy melegben ha nem teljesen hidratálva kezdek egy több órás intenzív erőfeszítést, akkor utána akárhogy is iszom, mindig csak rohanok a folyadékbevitel és a kellő hidratáció mögött.

[ Szerkesztve ]

(#220) f27 válasza Teréz Atya (#218) üzenetére


f27
aktív tag

Nem csodolt az be,csak vissza nyomtak mert tul jo akku futott ki a piacra mindenkinek elerheto aron.
A fedo sztori nem rosz a becsodolesrol.
Maga a ceg orba szajba gyartja az akkukat csak mar nem annyira nekunk.
En meg trex 500 ba azt nyomattam,es jobban teljesitett mint a lipo akkuk.

(#221) Teréz Atya válasza f27 (#220) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Egyelore en a grafenes akkuval jol elvagyok. Ahogy nezem hasonlo ujitas mint az a123 csak LiPo alapon. Azaz mindkettonel valamilyen nanotechnologias anyaggal akadalyozzak az elektrodak elhasznalodasat. Ez elegge decens kisutesi (70C es folotte) es toltesi aramokat jelent. Cserebe cca 10%-al nehezebb.
Mondjukra elegge uj technologia, 2015 oszen voltak az elso nyilvanos tesztek es 2015 telen kerultek forgalomba az elso modellekbe szant peldanyok. Modelleken kivul meg masban nem talalkoztam veluk.
Ja, ha LiHv-t akarnanak rad tukmalni, attol menekulj. Az elso tiz-husz toltesnel birja a gyari kisutesi erteket, aztan hamar elhalalozik.
Idokozben latom h az a123-at is kinaiak vettek meg. Sztem lehet lesz belle valami, a grafenes akkukat is toluk lehet beszerezni.

[ Szerkesztve ]

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#222) Runner_fxr válasza deicide (#214) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Illetve a nyugalmi pulzus is változik az edzettségnek megfelelően. Legjobb formámban 45-50 körül volt.

customer114: Szia! Nincs tapasztalatom velük. Az elektromos rendszerük Bosch, tehát ott gond nem lehet. A váz geometriák viszont nem tetszenek. Főként az össztelós Tosa néz ki furán. Kb Gepida szint, nem rossz, de azért nem egy top termék.

joysefke: Igyekszem erre majd figyelni, de általában sokat iszom. Főleg nyáron. Ott az volt a baj, hogy szarrá hajtottam magam, és nem volt meg hozzá az edzettségem. Hazaérve még bő 1 órát 100 körüli nyugalmi pulzusom volt. Pont ezeket kerülöm el a pedelec montival. Sajnos már nem fér bele az életembe az a hegyi edzés mennyiség mint régen. Komolyan irigylem azokat akik megengedhetik maguknak a heti 3-4 terepezős, sok szintes tekerést. :) Nekem ilyen max akkor lesz ha nyerek a lottón.

[ Szerkesztve ]

(#223) deicide válasza Runner_fxr (#222) üzenetére


deicide
veterán

Így van, az a másik, ami lejjebb megy, nálam is ilyen 37-38 a nyugalmi. :K

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#224) Runner_fxr válasza deicide (#223) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az nagyon durva. :)

(#225) f27


f27
aktív tag

Erdekesseg keppen fejcso fok 0,5fokot valtozott telo csere utan.
64fokos volt gyari telojaval,most 63,5fokos.
Megmertem egy masikat gyari bulls 63,5fokos.

Erol mi a velemeny? :)

Gyari bulls

Dupla vallasra szerelt haibike.

(#226) Runner_fxr válasza f27 (#225) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Szerintem valamit nem jól mérsz, annak a Bulls-nak nem lehet 63,5 fokos fejcsőszöge, az már DH érték lenne.

(#227) 6030D válasza f27 (#225) üzenetére


6030D
Ármester

Ha tapered fejcső, akkor nem valós a villa szöge a vázra téve a mérőt. Az eltérés mérésére jó, de kijjebb tolja a nagyobb alsó csapágy miatt.
Villa szárán mérd.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#228) f27 válasza Runner_fxr (#226) üzenetére


f27
aktív tag

Ha azt is szemugyre veszem hogy tapered fejcso akkor a tetejet kihuzva 2fokkal valtozik mind a ketto,tehat 65,5fokosak lesznek.

6030D

Ugy 65,5fokos lesz mind a ketto.

[ Szerkesztve ]

(#229) Runner_fxr válasza f27 (#228) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ha jól láttam az a Bulls egy 120mm-es fully. Ebben a kategóriában 68,5-69 fokos fejcsőszögek a jellemzőek, de 67 foknál laposabb semmiképp nem lehet. 65,5 körül a 160-170mm-es Enduro gépek fejcsöve szokott lenni.
Rosszul méred, ez biztos.

(#230) f27 válasza Runner_fxr (#229) üzenetére


f27
aktív tag

Nem tudom rosszul mérni,mivel ez egy kimondottan ilyenre való szög mérő.
Ez a bulls nak a szöge a teleszkóp szárán mérve 65,5fokos.

Ez pedig a haibike a dupla vállassal mérve ugyan annyi.

És érdekesség képpen a GHOST fejcsöve 68,5fokos

[ Szerkesztve ]

(#231) Runner_fxr válasza f27 (#225) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ilyened van? Légy szíves nézd meg a gyári geometria táblázatot. Ott van, hogy 69 fok a fejcsőszög. Vagy a mérőd rossz, vagy te méred rosszul.
Értsd meg, hogy egy 120mm-es Maraton/Trail bicónak nem lehet 65,5 fokos fejcsőszöge, mert szarul is mászna. Ilyen szögek az Enduro-ban vannak.

(#232) f27 válasza Runner_fxr (#231) üzenetére


f27
aktív tag

igen olyan.
A mérő biztos hogy jó,és én is jól mérem.
Tudom hogy gyárilag annyinak kell lennie,de mégsem annyi ezeknél.
Más gyári bringáknál általában 0,5-1 fok híján ugyan az az adat jön ki.
Ezeket csak érdekesség képen mutatom,tehát én is tudom hogy más adatnak kéne lennie :)
Van itt egy wheeler hornet 30 bringám 150-nes rugó úttal annak is 65,5 fokos igaz 200-as első teló van benne,meg egy 3500W-os villany motor :DDD
Van egy KTM e-race bringám is,az tuti gyári állapotban van a váza annak 70 fokos a villa szöge pontosan a műszerem szerint,gyárira most ránéztem 70,5fokosnak írja,tehát műszer pontosan mér velem együtt :)

(#233) 6030D válasza f27 (#232) üzenetére


6030D
Ármester

Nem kötekedek. A hátulján nem módosítottál semmit, ami miatt "hanyatt eshet" az egész?
Nekem is fura, hogy 5 % eltérés van a gyárihoz képest.
Egész alakos oldalsó fotót kérünk! :)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#234) f27 válasza 6030D (#233) üzenetére


f27
aktív tag

Csinálok majd.
De nem módosítottam egyiken sem hátul,a BULLS pedig full eredeti állapotban van még.

(#235) Runner_fxr válasza f27 (#232) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Én úgy gondolom, hogy nem a gyárban mérik rosszul, hanem az otthoni mérésben lehet az a minimális eltérés. :)
150-es hátsó út és 200-as első mellett még szép, hogy lapos a fejcsőszög. :) Nem is értem, hogy jön ez ide?
Itt most a 120/120 ról van szó, aminek semmilyen körülmény között nem lehet 65,5 fok, csak úgy ha valami elcseszettül nagy villát teszel bele, ami annyira hazavágja a geot, hogy ilyen extrém lapos szögek jönnek ki. De a képed alapján abban egy Recon villa van, ami megfelel a gyári specifikációnak.

Egyébként ahogy 6030D is mondja, ha a hátsó rugózásban történt változás, pl egy kisebb szemtávú tag, esetleg nagyon alacsony levegőnyomás, az is okozhatja, hogy elmászik az eleje. Egy oldalról fénykép megmutatja.

Ami a fenti képet illet, ez a szerencsétlen Haibike rendesen meg lett erőszakolva azzal a DH villával. :D

[ Szerkesztve ]

(#236) f27 válasza Runner_fxr (#235) üzenetére


f27
aktív tag

Eddig csak a KTM amim ithon van annak egyezik a gyari szoge a mertel.
A BULLS is full gyari, hatso rugo ok,levego is ok benne,2016-os bringa,nincs le harcolva.
A 150/200-as verziot csak ugy irtam hogy ott a gyari DH szogek megfeleloek.
Engem speciell nem zavar a szoge mert eszement jo lett a haibike!
A leg stabilabb e- bringa amin eddig ultem,es ultem jo par verzion,
A bulls kinezete nekem olyan lapos otromba kiallasnak tunik,meg fogom azt is eroszakolni egy 200-as marzoval,ami mar meg is van,csak kereket att kell fuzni 20-as atutosre. :)

(#237) Runner_fxr válasza f27 (#236) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Tedd amit jónak látsz, de abszolút zsákutca ez a beállítás, ezzel a villával.

(#238) f27 válasza Runner_fxr (#237) üzenetére


f27
aktív tag

A fonyeremeny mindig zsakutcaba van :)

(#239) Mr.Andrew


Mr.Andrew
csendes tag

:R

(#241) hegyimorc válasza Runner_fxr (#240) üzenetére


hegyimorc
senior tag

Mondjuk azt, hogy az átlagpulzus és max is magasabb volt, én kihagytam volna, mert a 161 és 159 gyakorlatilag ugyanannyi, mint ahogy a 182 és 179 is, ráadásul ez nem is feltétlenül a nagyobb erőkifejtés miatt van, lehet azért is, mert a nagyobb sebesség miatt sokkal jobban kell figyelni, jobban "izgul" :) (amit egyébként említ is a végén)

De a lényeg végül is az hogy nem volt kevesebb a pedelecen sem.

Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA

(#242) Runner_fxr válasza hegyimorc (#241) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az igaz, hogy nem nagy a különbség pulzusban, és tényleg az a lényeg, hogy a pedelec-en sem volt alacsonyabb. Viszont jelentősen nagyobb távot is ment adott idő alatt, ezt se felejtsük el. :)

Én is tapasztaltam egyébként, hogy nagyon durván taposom a pedelec montinak, mert élvezet ahogy megy, ahogy összedolgozik az izomerőddel. Kicsit átérezheti az ember, hogy milyet mehet egy versenyző.
Ez leginkább akkor jön ki ha egyedül megyek, amikor csoportos tekerés van, kényelmesebben megyek, mert többnyire tartom a tempót a többiekkel, nem duhajkodok legelöl, maximum lefelé. :)

[ Szerkesztve ]

(#243) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Hú de nagyon jó cikk volt. Érdekes, olvasmányos, kifejezetten tetszett.
Aztán láttam, hogy ki írta, így leesett, hogy tényleg a biciklis témában nagyon tapasztalt a srác.

(#244) Runner_fxr válasza lugosi (#243) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Köszönöm! Örülök ha tetszett! :)

(#245) lugosi válasza Runner_fxr (#244) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Fel is írtam a listámra, még a múltkor mikor a biciklis topikban írtál nekem árakat, hogy ha elköltöztünk és remélhetőleg már a végleges helyünkön lakunk, akkor összerakom egy pedelec-re a pénzt. Szívproblémák miatt nem tudok akkora távokat tekerni, mint a haverok, de mennék velük, így egy kis segítség baromi jól fog jönni.

(#246) Runner_fxr válasza lugosi (#245) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ha aktuális lesz, akkor szólj, aztán segítek a választásban. Valóban nagyon hasznos egy ilyen bringa, biztos, hogy nagyon fogod szeretni.

(#247) lugosi válasza Runner_fxr (#246) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Előre is köszi!

(#248) nalaca000


nalaca000
tag

Alapos cikk. Sok munka van benne. Számomra sok új infót tartalmazott.
Köszönöm.

A világ egyik legnagyobb problémája, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg mindenben kételkednek!

(#249) Milán13


Milán13
tag

Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy milyen megbízható külföldi teszoldalakat ismertek, ahol érdemes e-bike-ok (városi, trekking, monti) után olvasni? Angol és német honlap és magazin is jöhetne.
Nagyon köszönöm!
Üdv, M.

(#250) f27 válasza Milán13 (#249) üzenetére


f27
aktív tag

szerintem érdemes nézegetni youtuben-is.
Én sok videót nézegettem,és nézegetek is,mert sokszor ott még a normál bringákat is extrém teszteknek vetnek alá,és azok olykor meggyezőbbek,mint amiket írogatnak,mert pár user nem kíméli a bringákat,vagy többre használják mint amire gyártották :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.