Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#42) Pyton


Pyton
aktív tag

Fúúú... Ezen a játékon tanultam meg strafe-elni anno :) Mennyit toltuk gimiben multiban... Nem szerverhez kellett csatlakozni, hanem be kellett állítani hány játékos a multi, enter, majd elindult a pontozás, minden gép megkereste a többit. Ha csak egyvalaki rossz értéket állított be, kezdhettük elölről, 5-6 játékosnál már igazi kihívás volt. :) Becsatlakozni persze nem lehetett, ha valaki jönni akart, az egészet kezdhettük elölről :D Beállításoknak külön setup.exe, (innen indult a multi is), karakteres kezelőfelület...

Ha jól emlékszem, elindult 6 mega rammal is, hiába írt 8-at. Néggyel viszont biztosan nem ment :)

Viszont room over room technológia egyáltalán nincs benne, még kezdetleges formában sem. Annyit tehettél, hogy textúrát beraktál sprite-ként, és azt elfektetted vízszintesbe, és beállítottad a magasságát, mindezt billentyűzettel. Egy kis platform összeállítása is rengeteg időbe telt. Leginkább csak hidak építésére volt jó. Amitől room over roomnak tűnik néha, azt ügyes pályaszerkesztéssel, és egyéb trükkökkel érték el. (pl. a legelső pálya legelején a csatornába leugrás technikai szinten egy teleport. A víz alatti részek szintén.)
Haverral egész mélyen beleástuk magunkat a pályakészítés tudományába :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.