A grafika ez alapján miért csak nyolcas?
Hihetetlen aprólékossággal alkották meg a világot, olyan látványt hozva létre 3D-ben, amelyre pár éve még csak 2D-ben volt példa
***
A grafika ez alapján miért csak nyolcas?
Hihetetlen aprólékossággal alkották meg a világot, olyan látványt hozva létre 3D-ben, amelyre pár éve még csak 2D-ben volt példa
***
Szívem szerint tízet adtam volna rá, de figyelmeztettek, hogy az olyan techdemók között, mint amilyen például a The Order, vagy az Uncharted negyedik része, tényleg nem számít 10-esnek a grafika. Ha ezekhez hasonlítjuk, a nyolcas is nagyon erős, úgy lehetne értelmezni, hogy műfaján belül lenyűgöző és példátlan, de műfajon kívül is hihetetlenül erős
"Azt mondják, mielőtt meghalsz, minden lepereg a szemed előtt. Ez igaz is. Ezt hívják életnek." Terry Pratchett
Teljesen felesleges más műfajhoz hasonlítani a grafikát szerintem. Műfajon belül ha 10-es akkor 10-es. Nem hiszem hogy bárki is összehasonlítja egy The Order-rel, vagy akár egy Crysis 3-al, vagy bármi mással.
Live-Die-Respawn
De abban azért kiegyezhetünk, hogy bármilyen skálán, ahol egy nextgen techdemó 10 pontos, egy 8 pontos játék önmagában bivalyerős?
"Azt mondják, mielőtt meghalsz, minden lepereg a szemed előtt. Ez igaz is. Ezt hívják életnek." Terry Pratchett
Értem, de akkor érdemes beleírni az értékelésbe, hogy miért nem tízes.
***
Szerintem bőven elég itt a fórumban megbeszélni.
[ Szerkesztve ]
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
Természetesen, de akkor szerintem jelezd ( ahogy itt fórumban meg is tetted), hogy az a 8 pont az az új gen címek miatt 8 pont. Így nem lesz az hogy miért csak ennyi az annyi.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
Kb mennyi idő egy végigjátszás?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
50+
Sokat függ attól, hogy ki mennyire bóklászik ill. milyen stílusban harcol.
[ Szerkesztve ]
utóbbi 2-3 évben ennél volt a legmagasabb a Game h/day h. Szuper jó játék, bár akik a kézenfogáshoz meg az "erre menj" nyilakhoz szokott, annak nem biztos hogy bejön.
Végre egy játék ahol nem a sztori és a scriptelt jelenetek ezrei számítanak, hanem a minél érdekesebb játékmenet. Ráadásul coop-ban is lehet tolni. (Nem is esett róla szó?)
Sosem értettem, miért kell számokban mérni egy játék értékét. Én azt tartanám a legjobb megoldásnak saját elképzelésem szerint, hogy a teszt után, egy pro-kontra listát írni, és számokat elfelejteni. A listába pedig a legfontosabb dolgokat írni.
Persze semmivel nem lehet konkrétan megítélni egy játék értékét, hisz mindenkit más szórakoztat.
Szerintem is jó lenne levetkőzni végre ez a pontozásos rendszert, vagy max egy végső pontszámot adni, ha nagyon muszáj.
A Slime draws near! Command?
De azt hiszem, ez már örökre így marad.
Hja, de most újul meg a Gamepod, mikor változzon, ha nem most
A Slime draws near! Command?
Erről nem tudtam.
Szerk.: De ha még GamePod újulna is, mások nem valószínű, hogy átveszik.
[ Szerkesztve ]
ezt a játékot be kéne szerezni. jónak tűnik nagyon.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Én csak a magyarításra várok.
Valaki beszerezte már ténylegesen is?
Nem lenne rossz coopban sem.
Amúgy a single mennyire élvezhető? A teszter véleményét várom.
Nekem megvan (Kickstarter Edition, támogatók között megtaláltok ), de a laptopom nem nagyon bírja el, szóval majd egyszer.
[ Szerkesztve ]
A Slime draws near! Command?
Ez ám a segítség!
Próbáld futtatni valamelyik Lumián...
[ Szerkesztve ]
lesz? az nekem is kéne ha lesz.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
50+ órám van benne,úgy,hogy minden mellékküldetést megcsinálok,mindent elolvasok,viszont harcot újrakezdenem még sosem kellett. (normal-on) Nagyjából a játék kétharmadánál lehetek,vagy lehet,még annál is visszább. Szóval,hacsak nem rohan valaki keresztül a pályán,semmire sem figyelve,akkor az az 50 óra,amit nemrég írtak végigjátszásra,kevés lesz.
BomiBoogie: Singleben is tökéletes,semmivel sem lesz kevesebb a játék,mintha coop-ban játszanád. (Így is 2,opcionális esetben 4 karaktert irányítasz)
Egyébként traderektől már 15-18 euróért hozzá lehet jutni,érdemes megvenni!
[ Szerkesztve ]
Nna, mire visszanéztem ide, már megvettem, kb. annyiért, mint te.
Pedig nem vagyok egy nagy RPG-s, de pl. a Torchlight 2 nagyon tetszett, meg is lepődtem magamon, hogy Veteranon végigvittem.
Felveszlek Steamen.
Rendben
Egyébként ha valaki megvette és bármi kérdése van,akkor ide írjon nyugodtan: Divinity: Original Sin topic
Hol vetted?
***
Igen egy magyarítás jó volna hozzá.
Nem tudom, remélem.
Elég fan-orientált játék, szerintem várható. De nem néztem utána. Minden esetre angolul nem érdekel.
azért az szerintem nagyon-nagyon messze van a valóságtól, hogy ha megölöd valakinek a férjét akkor csak nem beszél veled...
https://youtube.com/user/nuke7
Sajnálom hogy körökre osztott
Egyébként bitang jó lenne (nekem ) de így sajnos nem tudom élvezni ,, a varászlásokat viszont jól megcsinálták.
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
Nagyon jó fordító csapat kéne, h. ezeknek a jól megkomponált szövegeknek ugyanúgy átjöjjön a mondanivalója.
trufa12 Csak a harc körökre osztott.
[ Szerkesztve ]
Make things work
Plusz, ha van benne annyi szöveg, mint anno a Baldur's Gateben, akkor valszeg évek kellenek, mire lefordítják teljesen.
Mindenesetre, az eredeti (angol) nyelven a legjobbak ezek a játékok.
***
Nem igazan ertem, mi az a korokre osztas?! Te elnyomsz egy skill-t, aztan az ellenfel jon, mint pl heartstone-ban?
[ Szerkesztve ]
Játszottál már stratégiai játékkal? Mondjuk a Civ sorozattal? Na, olyan a harc.
***
En inkabb Fallout 1-2-hoz hasonlitanam Van x pontod koronkent (pl 8), a skillek valtozo pontba kerulnek: kicsi, gyors skill kevesebb (2-4), eros skill tobb(5-8). Igy vagy 2-3 kicsit sebzel, vagy egy nagyot. Bizonyos hatarig atvihetsz pontot kovetkezo korre is, pl 2 nagy skillre gyujtesz.
Ja, mozgas is pontba kerul, ergo ha kozelharcos vagy, es ellen messze van, vagy keveset tamadsz, vagy egyet se
Kb ilyen.
En is tervezem megvenni, de varok egy kisebb arleszallitasra
Engem is érdekelne az egyjátékos, bár abból, hogy körökre osztott következik, hogy nincs eszetlen kapkodás mint a real time játékok.
Mondjuk nekem anno a Betrayal at Krondor és a Gorky17 voltak nagyon etalon játékok, és láss csodát, ez is olyasminek tűnik elsőre.
Viszont ha csinálnak belőle multit, az már valós idejű kell legyen, mert az meg úgy buli.
[ Szerkesztve ]
Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
Nem értem a multiban miért lenne zavaró, kicsit többet vársz és kész. Nem sakk ez, hogy 3 percet vársz mire jöhetsz, mert az ellenfél gondolkodik.
1. nincs kapkodás, és nem azon múlik, hogy épp rossz gombot nyomsz a health potion helyett
2. mivel két karaktert irányítasz, real time elég nehéz lenne, ha nem vagy polip
mennyire van sok feleletválasztós beszéd a játékban? ill. van-e kihatása a játékra h mit választok válaszként, vagy csak a történetmesélésben? nem nagyon tudok angolul.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
A vége úgyis harc lesz, akármit válaszolsz.
Egészen biztosan van, de szerintem angol nélkül is simán vihető.
Más kérdés, hogy azért az eszközök, varázslatok, játékmechanika megértéséhez azért szükség van angolra.
annyi azért megy. csak a hosszabb beszédekkel van gondom, a tárgyak, spellek ilyesmiket azért le tudom fordítani.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Az eddigi 2 óra alatt még nem találkoztam olyan hosszabb szöveggel, aminek az esetleges meg nem értése gátolná a játékot. Szóval azért kilométeres párbeszédekre nem kell számítanod, a legtöbb úgyis opcionális (városlakókkal beszélgetsz stb.).
Egy boss akadt az utamba, de ott meg mindegy volt, mit mondasz, harcolni kellett a végén.
[ Szerkesztve ]
akkor nem kell olyan mélységekre számítani mint egy baldurs gate-nél pl.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Ezt azért megmondja majd valaki, aki már 40-50 órát beletolt.
akkor bajban leszel mert legtöbb esetben nem mutatja semmi hogy hova kell menni, a szövegben van benne. A történetről és a poénokról más nem is beszélve. Tegyél egy próbát azért aztán meglátod.
[ Szerkesztve ]
Látod, Djuree, kellett neked annyit kérdezősködnöd.
A körökre osztott harcrendszer miatt kicsit féltem tőle, de kellemesen csalódtam. Már rég vártam egy ilyen szerepjátékra, ami a klasszikusokat idézi. Átlagos angol tudással is el lehet boldogulni vele, bár a finomabb részleteket nem mindig értem meg.
hát ezaz, ez így pont jó lenne, nem kell nekem arany nyíl az arcomba h merre menjek, de így félek nem érteném meg merre kell menni. bár nem biztos, van egy alap nyelvvizsgám, meg azért elég sokszor kerülök kapcsolatba angol szövegekkel.
ha lenne demó..
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Az első pár órában aránylag könnyen értelmzhető,hogy mit kell tenned,de utána a játék elengedi kezedet,és már csak arra hagyatkozhatsz,amit a könyvekben olvastál és amit a játékbeli karakterek mondtak neked.
Szóval ha nem érted a szöveget,akkor fölösleges elkezdeni,mert állandóan el fogsz akadni.
Ha viszont már a szavak nagyrészét megérted,de nem áll össze a fejedben a szöveg egésze,akkor érdemes elővenni egy szótárat és ez egy tökéletes módja lehet az angol nyelvtanulásnak.
(Személy szerint,ha játékban olvasok valamit,és önerőből nézem meg a jelentését,akkor arra a szóra valószínüleg még évek múlva is emlékezni fogok,mert tudom kötni valamihez. Ellenben ha leülnék egy listányi angol szó elé megtanulni,akkor pár óra múlva el is felejteném őket )
[ Szerkesztve ]
Egyre jobban afelé mozdulok h kell nekem is a gém.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Erről jut eszembe, én annak idején úgy tanultam meg angolul, hogy az ősrégi Pool of Radiance meg Champions of Krynn szerepjátékok sorozatokkal játszottam Commodore 64-en (90-es évek eleje!). Kb 1 angol szót sem tudtam, amikor nekikezdtem. Azok a régi szép idők...
***
Rendesen meghoztad a kedvemet hozzá, pedig még nem akartam rámenni. Eh, a pénztárcám sikoltva könyörög kegyelemért.
Köszi a válaszokat. Szívesen kipróbálnám, de ha jól látom trial vagy bárminemű demo nem igazán létezik belőle. Csak úgy meg nem dobok ki 4-5 ezer forintot, mert lehet mégsem tetszene.
Kockázat nélkül nincs győzelem.
A tett halála a gondolkodás
Make things work
hát ez kegyetlen unalmas... az első városban rögtön eluntam az életem...
https://youtube.com/user/nuke7
Mert? Nem volt mit csinálni?
Beszélgess az emberekkel. Persze, ha nem éled kicsit bele magad, úgy nehéz.
Vagy haladj tovább, aztán otthagyod a fogad valami szörnynél.
Mar az elso csatát is csak alig éltem tul - orkokkal.
Az adnd rendszere jobban fekszik.
( nwn, Dragon age - izgalmassagban meg a witcher ami nagyon el van találva. Nalam ez 3 telitalálat. A többi csak messziről követi...)
https://youtube.com/user/nuke7
Nekem most ez a favorit továbbra is.
Az orkoknál csak várni kell kicsit, amíg a légiósok kicsit megdolgozzák őket.
Nalam a végére ertek oda a légiósok
https://youtube.com/user/nuke7
Hát én most a hétvégén fogom kipróbálni, adok neki egy esélyt, de tipikusan olyan játéknak tűnik ami vagy bejön és 10/10 vagy elunod az agyad rajta. Szerepjátékos rétegnek nyilván nagyon bejön, mindenkivel leállnak beszélgetni elolvasgatják a leveleket mindent amit lehet, de szerintem ez a kisebb réteg.
Legtöbbeknek azért kell, hogy legyen valami vérpezsdítő is a játékban, valami ami kicsit felrázza néha az embert, ha értitek.
Én nem zárkózom el semmi elől, kipróbálom aztán meglátjuk. Skyrimmel voltam úgy, hogy hiába csak jókat írtak róla, és tényleg steamen is egy dislike-t nem láttam a játék alatt, egyszerűen ezt a suta harcrendszerét nem bírtam elviselni. Főleg nem egy Dark Souls után, ahol elképesztő jó harcrendszer van, igazi taktikus harc, a fegyvereknek tényleg van behatása az ellenfélre, hátralöki, lecsapja a földre. Ezután egy Skyrim, ahol csak ütsz, de az ellenfelek nem esnek hátra, nem tudsz félreugrani az ütések elől, kitérni, nagyon leegyszerűsített buta harc, nem is nevezném harcrendszernek. Tudom, az is szerepjáték nem a harc az erőssége, de ha már ilyen grafikája, meg ilyen jól kitalált univerzuma van, igazán összekaphatták volna magukat a srácok és tehettek volna bele valami fejlettebb harcrendszert.
Na kicsit elkalandoztam, de ez is számít, hogy pl előtte Kings Bountyval, Heroes sorozattal, Company of Heroessal meg ilyenekkel tolta az illető, vagy más játékokkal, mert nyilván attól függ, hogy megtudja-e szokni vagy nem. Én is régen olyan játékokkal játszottam, amiket ma már el sem tudnék képzelni, próbáltam retrózni, de már nem köt le úgy. Egyszerűen azért, mert sokkal több játékot ismerek, sokkal nagyobb a viszonyítási alapom, és ami régen jó játéknak tűnt az ma már lehet eltörpül a sok új cím mellett.
Hát én most a hétvégén fogom kipróbálni, adok neki egy esélyt, de tipikusan olyan játéknak tűnik ami vagy bejön és 10/10 vagy elunod az agyad rajta. Szerepjátékos rétegnek nyilván nagyon bejön, mindenkivel leállnak beszélgetni elolvasgatják a leveleket mindent amit lehet, de szerintem ez a kisebb réteg.
Legtöbbeknek azért kell, hogy legyen valami vérpezsdítő is a játékban, valami ami kicsit felrázza néha az embert, ha értitek.
Én azt gondolom (kb. 10 óra után, de úgy, hogy többször újrakezdtem, és még csak az első városban kalandozok), ez a játék leginkább annak való, aki szeret mindent bejárni és mindenkivel beszélgetni, olvasgatni, mert a rohanással itt nem terem sok babér, az XP is ritka, gondolkodni is többet kell.
Érdekes, mert pl. a Skyrimhez viszonyítva engem ez jobban magával ragad, az NPC-k valahogy közvetlenebbek, emberibbek.