Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33) Dare2Live válasza Kickass (#30) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

"eves atlagkoltsegre illetve atlag havi koltsegre lebontva mondjuk egy olyan 5 eves periodust ami teljesen optimalisan zajlik le, tehat semmi nagyszerviz vagy hasonlok de pl olyan szezonalis es egyeb koltsegek is belekerulnenek ami alapesetben nem minden evben koltseg (nyari teli gumi, 2 evenkenti muszaki, esetleges kopo alkatreszek persze figyelembe veve az atlagos futas teljesitmenyt)"

Erre gondoltam én is csak ha ennyire részletezem pont az írás lényege vhogy elveszik. Az 50.000Ft/kopó alkatrészt az elöző kilenc év (illetve 6-9éves koráig) tapasztalatai alapján extrapoláltam. Ha beleveszek gumit és mindent kb ennyiből kihozható a kocsi éves javítatása, kopó dolgok cseréje, persze hangsúlyozom: ideális esetben.

Ha új kocsival számolnánk akkor ez az összeg kevesebb lenne az első 5-6évben, de ha az ideális legolcsobb kocsitartást akarjuk megkapni akkor új kocsit vétek venni.

"jo lehet sok az 5 ev, sokmindenki nem tartja meg addig az autojat, de akkor legyen 4, es feltelelezzuk hogy marad a 6eves auto vasarlasa es 10 evesen akarja eladni, ez a kor mar talan tobbmindenkinel vizvalaszto"
ez egy ideális plda lenne.... a legolcsobb legpénztárca kimélöbb megoldásra. Ha 4évenként kocsit cserélünk az jelentős +költség éves szinten az 500.000Ftnk könnyen felmehet 600.000Ftra is.
A 10év tényleg sokaknál vízválasztó de én a legolcsobb még használható verziót akarom összerakni és ha rendesen karban tartották akkor még egy sokat szidott Swift is szépen megy még 15+évesen is. Persze a Swift nem játszik mert akármenynire is sporolunk 4*os törésteszt alatt kocsit szvsz nem szabad venni.
Ettől függetlenül 4éven belűl 99% énis kocsit váltok de csak mert egy Yaris 5főnek már tetőboxal is tuti kevés. :DDD

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.