Amúgy mekkora sebességgel előzöl?
Ha jól számolok a kamionok számítógépe, nagyjából 100-nál vágja be. Persze van néhány százalék eltérés a példányok között. Ezért szokott elhúzódni az előzés 10 km hosszra is.
Ha megvan a 20 százalék sebesség többleted, nem sokáig tartod fel a mögötted jövőket.
Ha nincs meg, akkor többet ér a kamion mögött megtakarított üzemanyag. (Ha nem kell sietni, én szívesen beállok valamelyik mögé. )
A megtartott követési távolság nagyon személyfüggő. Pontosabban attól függ, mekkora méretű településen él az autó vezetője.
A nagyon nagy városokban már kicsit öngyilkos távra rövidül a távolság.
Nullától - harmincig pontosan akkora, hogy ne látszódjon az útszakasz, a másik autó mögött. A torlódásban nagyon kell figyelni. Egy pillanat alatt kész a koccanás. (Ennek megfelelően gyakoriak a nagyon alacsony sebességű koccanások.)
Hatvanig, pontosan akkora a távolság, hogy egy jármű véletlenül sem férhessen be, a kettő közé.
Nagyjából százig ennél valamivel nagyobb.
Gyorsforgalmi út és autópálya. Maximum kettő autónyi szabad hely, a két jármű között.
Ennél nagyobb távolságot csak a 160+ sebességgel közlekedők tartanak. Már megtanulták a követési távolság helyes becslését. (A szerencsésebbek ütközés nélkül.)
Németországban a sebesség mérésen túl a követési távolság mérése, a leggyakoribb ellenőrzési fajta az autópályákon.
Szóval nem minden mögötted haladó kérdőjelezi meg a léted értelmét. Csak a megszokott módon közlekedik a többség.
PS:
Az ingyenes ablakmosás ötlete zseniális.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!