Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Pukkancs


Pukkancs
tag

A mai embereknek az a szórakozás, hogy a kocsijábol, kényelemben és látszólagos biztonságból szid mindenkit, és soha semmit nem tenne a közérdekért...

(#2) bigz


bigz
tag

En nem fognam a forgalomra. Ha lesz korben nullas, akkor lesz mas, amin fel tudjak idegesiteni magukat, mert szeretnek szenvedni.

I <3 Razer Mantis Control.

(#3) Kephamos


Kephamos
addikt

Igen, ez jellemző. De azzal, hogy te kiszálltál és segítettél talán rávettél másokat is, hogy legközelebb kiszálljanak és segítsenek.

(#4) Omega81


Omega81
senior tag

Jó írás... de szomorú.

értékelt üzletek: 42+ 0-

(#5) brumesz


brumesz
aktív tag

egyszer meglepődnének ha valaki a "biztonságos" kocsijuk szélvédőjét beverné egy csavarkulccsal és azon keresztül rángatná ki a tulajdonost :U
de Vamp,te és a haverod legalább rendesek vagytok,kevés az ilyen itt Bp-en :K

cserebere, beszamitas, mennyitengedszafelebol nalam nincs, bocsi mindenki!

(#7) Tomate


Tomate
veterán

Ezért járok a városba bringával. Úgy otthagyom a dugóban álló csórikáimat, hogy csak néznek, a buszsávban meg egyszerüen gyorsabb vagyok a busznál. Mikor az új alaplapomért mentem az I-Ponba Dél-Pestről 1,5óra alatt megfordultam. (nem volt senki a boltban szerencsémre) Itt van BKV-val mennyi lett volna:

Autóval meg még több.. Ja és se benzinembe, se vonaljegyembe nem került (nem mintha szoktam volna venni :B )

(#8) fordfairlane


fordfairlane
veterán

A vészvillogót sajnos sokan használják akkor is, amikor semmi baja az autónak, de ők most megállnak a sáv közepén, talán emiatt is dudáltak néhányan. Persze aki látta, hogy tolni kell az autót, és mégis dudált, az egyszerűen idegbeteg. Mint sokan nálunk.

[ Szerkesztve ]

x gon' give it to ya

(#9) law007 válasza Kalandor (#6) üzenetére


law007
aktív tag

hehehe :DDD

én résztvettem már minden oldalon a közlekedésben, lévén hivatásból is jártam az utakat igen rendszeresen
Mindig mondtam mindenkinek, hogy megtanulni vezetni jól csak pesten lehet, pl ha emlékeztek a 10-évell ezelőtti Clark Ádám téri akkor még körforgalomra kora délután tájt.. aki ott átjut az tud vezetni és kész.
Azóta sokminden változott, a sok évi rutin már azt mondatja, hogy tényleg csak szép lehet az ember az utakon. ott van dugó és olyankor, amikor nem várná az ember, és ott nincs éppen, ahol elvárt (pl 4 után a Deák Téren).
Ami miatt ezt elmodntam az az: az udvariasság és az előrelátás. Csak evvel lehet csökkenteni a Káoszt, pl nem megyek bele semmilyen kereszteződésbe, ha nem látom azt hogy ki is tudok belőle jönni (ugye ha mi megszívtuk, akkor a keresztező forgalom is szívjon, köcsögök...), beengedem azt aki nem pofátlankodik, vagy ha ezzel segítek rajtuk, lehúzódok ha valaki gyorsabb, már ha van ilyen (mondjuk ez inkább autópályás etikett), nem türelmetlenkedek, ha nem tehetek semmit akkor nem teszek semmit dugóban. Egyre többen alkalmazzák ezeket a technikákat, és egyre több az ilyen autós meglátásom szerint (mondjuk 4-5%) és ez az arány lassan, de nő. Járjunk elöl jó példával.
Aki tahó az tahó, lehet hogy ez csak a kocsiban jön elő, de akkor is tahó, ez ellen nincs mit tenni, egyszerűen figyelmen kívül kell hagyni őket, ha nincs kultúra akkor csak a szelekció segít.
Tudjátok, nyugalom - a hosszú élet ritka.

kérlek privátot is küldj!

(#10) Stiky


Stiky
senior tag

Én szégyellem magam a dudánülők helyett. :(((

Ugyan vidéki vagyok és személyesen még nem tapasztaltam a főváros forgalmát és autós kultúráját (feltéve ha az említett példa és a hasonlók nevezhetők annak), de találkoztam már hasonlókkal. Sajna. :O

Vamp, még anno elkezdted a stoppos kalandotokat mesélni, ha jól emlékszek nem lett befejezve. Be lesz?! :DDD

~ http://pancakespeedy.tumblr.com/ ~

(#11) Thunderzolee

Szomorú történet.

Az M0-ásnak már réges-régen körbe kellene érnie.
Kamionokkal sajna más út addig nincs, szégyen, h még nem épült meg.

Volt szerencsém kamionsofőr barátommal araszolni reggelente (régebben elkísértem párszor), ha M7 felől jöttünk, és M5 felé mentünk tovább, akkor simán áthaladtunk M0-án, de ha M3 felé mentünk tovább akkor át a városon kellett szenvedni. Sose értettem, miért nem azzal kezdték, az egész közlekedésfejlesztést, h először M0, aztán minden más.
Ha most felújítanak egy utat, az marabb tönkremegy, mert nagyobb forgalom halad át rajt. De M0 körbeérne teljesen, akkor eleve aki nem akar Pesten átmenni, az nem a pesti utakat koptatná.

A Levegő Munkacsoport és társai munkatársait meg jól falhoz állítanám. :(((

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#12) Snowy_owl


Snowy_owl
őstag

Ez elég szomorú én vidéki vagyok de pont múltkorába jártam Pesten. Igen meglepődtem. Nem gondoltam hogy ilyen vészes a helyzet. Mentünk volna a Millenáris parkba el is indultunk autóval és pont mondja is nővérem barátja hogy még talán nem érjük el a csúcsforgalmat. Nekem is úgy tűnt hogy nem de egyik pillanatról a másikra mintha máshol lettem volna. Olyan dugó lett hogy úgy döntöttünk visszafordulunk.

régen minden jobb volt, régen még a "régen minden jobb volt" is jobb volt.

(#13) copin


copin
őstag

A cím alapján azt hittem a fórumról írsz. ;]

Tomate Ezt hogy csináltad (kép)?

[ Szerkesztve ]

(#14) Typhoon47


Typhoon47
őstag

Rendes volt tőled! jó írás. tényleg elszomorító a belvárosi közlekedés.

"Education is important but big biceps are importanter"

(#15) Tomate válasza copin (#13) üzenetére


Tomate
veterán

BKV útvonaltervező>beírtan a két címet, van egy képlopó progim amivel csak a kijelölt részt is le lehet lopni, lementettem, feltöltöttem és linkeltem. Kb ennyi :K

(#16) Thunderzolee válasza Tomate (#15) üzenetére

Elég ha Print Screenel elmented, Paintben meg kivágod a felesleges részeket.

Régen én is képlopóztam, de nem is értem minek?
Egyszerűbb lementeni a képernyőt.

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#17) copin válasza Tomate (#15) üzenetére


copin
őstag

Jó kis progi, kár hogy csak bkv-nál van ilyen (legalábbis itt Pécsen nincs), bár itt nem nagyon kell átszállni sehova, egy járat bejárja a fél várost. :B

(#18) Vakegérke


Vakegérke
veterán

Rááll az emberek keze a duda nyomkodására.
A lóerő gyárak tulajdonosainál ez azt jelenti, hogy jön, és mindenki kotródjon, egyáltalán hogy mertek megszületni.
A csóróéknál talán közre játszanak a napi gondok, megélhetési problémák.
Aztán vannak ugye a Nyúl Bélák, akik a biztonságot nyújtó bodegából bátran dudálnak, anyáznak, mutogatnak.

Két esetet elmesélnék, remélem szabad. Trabim volt viszonylag sokáig. Aztán ügyeletes kormányunk elintézte, hogy képtelen legyek fenntartani. Na mindegy.

1., Kőér utca, áll egy Trabi, mellette tanácstalan idős házaspár toporog. Elől tócsa, vélhetőleg benzin, hiszen kétütemű volt a rendszámból, és a lökhárítóból ítélve. Elébük fordultam, megálltam, kiszálltam. Segíthetek? Ó, hát volnék olyan szíves? Hát persze. Szerszám elő, főfúvóka ki, semmi gond, tömítés jó. Karburátor fedél leszed, tűszelep kicsavar, mindent a tulaj kezébe nyom, hogy óvatosan pucolja meg. Tiszta cucc kézbe, tűszelepben méretes kosz. Kiszedtem belőle, vissza minden a helyére, miután ellenőriztem a benzinszintnek megfelelő távolságot az úszó, és a fedél közt. Ha jól emlékszem, 26 mm. Szóval beállítottam, ha már szét volt szedve, aztán vissza minden. Rutinos lévén kértem, hogy hadd indítsam be én az autót. Megengedték. Első dolgom volt elzárni a benzincsapot. Teljes gáz, indítózás. Nem megy nem megy nem megy, aztán krákogott, majd beindult a motor. Benzincsap kinyit, kiszálltam, parancsoljanak. A hála, amely sugárzott a párból, minden fizetségnél többet ért. Hát persze, kérdezték, mennyivel tartoznak, egy fityinget sem fogadtam el. Jó utat, ennyi.

2., Gergely utca, korán reggel. Trabi áll, tulaj kotorászik a motorházban. Megálltam, kiszálltam, megkérdeztem segíthetek-e valamit. Nem tudok mást mondani, paraszt volt a tulaj. Szólt magának valaki, hogy megálljon?! Ki kérdezte?! Elnézést értem a zavarásért, mentem dolgomra.

Elnézést a hosszas dumáért.

[ Szerkesztve ]

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#19) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog

@Vamp : Respect a segítségért!

Szerencsére én még csak 2 ilyen esettel találkoztam - az egyik egy Renault volt az árokban az orfűi úton, amihez akkor értek oda az autómentők amikor mi, a másik egy égő Zastava a Mecsekben, ahol a srác ott állt mellette és nézte. Kérdeztük, hogy tudunk-e segíteni de azt mondta menjünk csak, már hívta a tűzoltókat, ez meg itt leég :D
(Tél volt, hó mindenhol.)

Szerencsére amikor egy jeges úton én csúsztam autóval árokba, akkor is megálltak segíteni (tél, hideg, éjszaka).
És amúgy dudálni is a szabálytalankodóknak szoktam. Normális vagyok-e?

Mutogatni való hater díszpinty

(#20) Thunderzolee válasza Vakegérke (#18) üzenetére

Vakegérke! :R

El tudom képzelni az első történet esetében a hálát a tulajok szemében. :) Amiket írtál azokból egy kukkot sem értettem, abszolut nem értek a motorokhoz; a második esetnél meg tényleg magának való volt a fickó. :((
Jó, h ilyen emberek is vannak, mint Te. :K

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#21) Vakegérke válasza Thunderzolee (#20) üzenetére


Vakegérke
veterán

Talán "cseréptörés" a topicban, de muszáj megköszönnöm véleményedet. :R

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#22) Tomate válasza copin (#17) üzenetére


Tomate
veterán

Fast Stone Capture 5.4 nagyon jó kis progi. Az aktiválását már rád bízom ;)

(#23) Mcray


Mcray
senior tag

Esztergomban nővérem vett be egy kanyart a 30-as övezetben amikor beszakadt a kocsi alatt az 5 centi vastag aszfalt ami alól a vízművek kiásta a földet.

Az építési területen semmiféle jelölés nem volt és úgy mentek haza, hogy még bólyát sem tettek az út közepére, hogy életveszélyes...

A lényeg: A kocsinak csak a hátsó kereke és a fenék látszott ki a lukból és senki sem volt hajlandó segíteni. Még nővéremet ugatták le a parasztok akik kikerülték őt, pedig ha nincs nővérem kocsija akkor ő alattuk szakad be...

Később arra jött egy Toyota terepjáró egy depressziós sráccal. Kötéllel kihúzta nővéremet és közben elmesélte, hogy előző nap egy ugyanilyen lukból húzott ki egy kocsit de ott a 2 elől ülő meghalt...

Úgyhogy dudálni könnyű. Ügyes voltál Vamp

[ Szerkesztve ]

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#24) shtml válasza Mcray (#23) üzenetére


shtml
őstag

Lett belőle büntetőügy? A nővéred esetében legalább komoly kártérítés és a kocsi helyreállítása, a másikban pedig azt hiszem, "foglalkozás körében, gondatlanságból elkövetett emberölés" a hivatalos megnevezés. Persze a másikról nem tudhatsz, de a nővéred esetében kíváncsi lennék a folytatásra.

A szak­ember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki min­denre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)

(#25) Mákos7észta


Mákos7észta
aktív tag

Jó írás, én friss jogsis vagyok, próbálok én is minden lehetőséget kihasználni, hogy egy icipicit jobb legyen ez a pesti közlekedésmorál. Pl. múltkorjában nagyon meglepett, hogy ismeretségi körömben szinte senki sem ismeri zippzár- elvet. Nos, ezek után sajnos nem vagyok olyan derűlátó, hiszen már a pesti infrastruktúra nagyon sok sebből vérzik, és reméltem, hogy az új generáció majd átlátja a problémákat, és megpróbáljuk kezelni a problémát, de ha ilyen alapvető dolgokkal nincs tisztában a fiatalság, akkor mit várjak? :(

Mostanság kedvencem, hogy egyesek mennyire szeretnek önbíráskodni, pl. egy szabálytalankodóval szemben (index nélküli sávváltás, dupla sávváltás egyszerre, stb.), hogy majd ők megmutatják az ilyen alakoknak, és rendesen ráhúznak az illetőre, meg bevágnak elé stb. Vajon mennyi elfojtott méreg és utálat lehet ezekben az emberekben? :F

Vamp, Neked meg gratulációm, hogy ilyen szennyes világban is tisztességes tudsz maradni :R

Csak óvatosan, még nem kávéztam..

(#26) agressiv


agressiv
addikt

"Újabb tapasztalat: Itthon a felelősségmegoszlás elve hatványozottan érvényesül."

Ne áltolánosítsunk attól, hogy bunkók a pestiek nem mindenhol ilyenek az emberek :DD

Hát még a borz.....

(#28) hcl válasza Mcray (#23) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Meg basszus, a másik esetben legalábbis kimentek a rendőrök helyszínelni, mert már egy balesethez is ki kell őket hívni, nem hogy ha meghal valaki...

Mondjuk amikor 3 vaddisznó jött ki elém az útra (el is ütöttük, beláthatatlan kanyar volt, sz*rrátört a kocsi eleje) akkor is értetlenkedett a rendőr ügyeletes hogy miért jöjjenek ki, meg 40 perc alatt értek ki (majdnem a Pécs táblánál történt a dolog...)

Mutogatni való hater díszpinty

(#29) dragonfx


dragonfx
veterán

mentalitással van baj nem utakkal.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#30) peterszky válasza agressiv (#26) üzenetére


peterszky
őstag

Ne általánosítsunk, de te egyből ezt teszed, ahogy az összes pestit lebunkózod. Gratulálok :R

What else you gonna do on a Saturday?

(#31) hcl válasza dragonfx (#29) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Az utakkal is baj van. A közútkezelővel+önkormányzatokkal még több. A kivitelezőkről nem is beszélve.
Meg persze azokkal a kamionosokkal is akik túlterhelve mászkálnak.

ezzel minddel együtt van baj. Persze sorolhatnám még.

Mutogatni való hater díszpinty

(#32) akaido


akaido
addikt

Erre a helyzetre is érvényes lehet:
"A legbiztosabb jele annak, hogy létezik intelligens élet a Földön kívül az az, hogy még nem próbáltak kapcsolatba lépni velünk."

Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

(#33) akaido válasza Kalandor (#6) üzenetére


akaido
addikt

:) Nagyon találó összefoglalás a fogyasztóivá nevelt társadalmunkról...

Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

(#34) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

Aki nem vesz részt a budapesti közlekedésben, az is lehet magyar ember.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#35) kisZebu


kisZebu
csendes tag

Sajnos a "nem segítek, elvégre mi közöm hozzá" nem csak a közlekedésben lelhető fel.
A munkahelyemen a folyosón van a fénymásoló. Egyik alkalommal egész nap falat véstek, és senkinek sem jutott eszébe, hogy hoppá, talán arrébb kéne vinni. Rengeteg ember vonult el mellette, szidta a port, meg a zajt. Meg persze a többieket, hogy senkinek sem jutott eszébe, hogy a vacak fénymásolót onnan elvigye. Ami ráadásul közkincs, bki használhatja. Mígnem a barátnőm betolta hozzám. Az én szobám van talán a legmesszebb az egész folyosón. Napokig nálam dekkolt, és szintén jött a morgás, hogy aki betolta, miért nem viszi már vissza a helyére, mert így olyan messze van...
Szóval a maygar nép azt hiszem jól belepunyadt a saját hülyeségébe. Mki azt várja, hogy a másiktól lesz jobb, de nagyon kevés ember hajlandó is tenni vmit azért, hogy egy kicsit másképp (jobb?) legyen.
Egyébként grat az íráshoz. Kellően felhúzott, átéreztem a problémát rendesen. Remélem sokan elolvassák, és leszűrik belőle a tanulságot. Nem elég sajnálkozni. Igenis meg kell állni, és TENNI kell. Most!

Ha szárnyak nélkül születtél, ne tégy ellene, hogy kinőjenek.

(#36) edipqe


edipqe
senior tag

kellemetlen szembesulni a magyar viszonyokkal, pláne ha arcon csap miután külföldön járva jobbat láttál. Nagyon fáj nekem is akárhányszor hazajövök, legszivesebben azonnal vennék egy repjegyet vissza akárhonnan is jöttem!

Nem hiába mondom mindíg h a Magyarok ritka nagy tahók tudnak lenni, ha vki segítőkész meg udvarias akkor meg azt mondják rá, hogy nézd már a kis kocsog nyomit, hehhhehheee.

Nem jó érzés és mivel az embereket nem érdekli semmi, csak hőbölögni tudnak.

I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!

(#37) Viszlát


Viszlát
addikt

Tegnap reggel a kis olasz csoda amivel most járok, gondolt egyet a körúton és megint letiltott. Csinál néha ilyet, ilyenkor elindítani is csak sokadik próbálkozásra lehet. Közben persze zöldre váltott a lámpa, kitettem az vészvillogót és próbálkoztam elindítani. Erősen merednem kellett a fordulatszám-kijelzőre, mert olyan dudaszó volt, hogy a motor hangját esélyem sem volt meghallani, ha esetleg beindulna. Elkapott a röhögés, mulattam magamban a sok hülyén, közben a közvetlen mögöttem álló szuzukis ki tudott sorolni és mellém érve megállt, átüvöltött, hogy a k.édes anyádat ba... hogy itt sz..rod a napot, de a mondatot nem tudta befejezni, mert hátulról belément egy másik barom. :D Ha napi rendszerességgel történnek ilyenek, elhiszem, hogy megunja az ember, de én nagyon jól mulattam... Aztán elindult a kocsi, otthagytam őket, mert közben már egymást anyázták...

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#38) edipqe válasza Viszlát (#37) üzenetére


edipqe
senior tag

ááááááh az ilyen percekért éri meg élni! nagyon megnéztem volna ahogy Murphy megbünteti azt a barmot aki melléd állt anyázni :C

I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.