Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
erdoke
titán
Most megpróbáltam a Webshopban aktiválni. Kiírja, hogy "Sikeres művelet. Sikers megrendelés." Alatta pedig: "Nincs aktiválva".
Az agyamra mennek. Ráadásul fontos lenne, hogy napközben is elérhető legyek emailben.
Nagyon érik, hogy összepakolom a 4 előfizetésem és 3 Dominóm, és átballagok másik szolgáltatóhoz... Lassan elég "bizonyíték" gyűlik össze, hogy nem teljesítik a szerződésben vállaltakat, úgyhogy nem kell megvárnom a hűség lejártát sem.
Apropó, a webshop belépésről se SMS, se e-mail értesítés nem jött. Bár ha jobban belegondolok, már tegnap este sem.
[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja