Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#81901) rob210 válasza polonic (#81899) üzenetére


rob210
Topikgazda

:N
Ez nem gyári olaj, csak megkapta a gyári minősítést!
Ne keverjük a szezont a fazonnal.
Mellesleg én castrolt soha semmibe, akkor inkább floriol :D

Renault power

(#81902) rob210 válasza lsebestyen (#81898) üzenetére


rob210
Topikgazda

Meylet ha tudsz.

Renault power

(#81903) polonic válasza rob210 (#81901) üzenetére


polonic
félisten

De nézd meg, gyári OEM olaj csomagolása van. :) Volt is talán ide is belinkelve korábban egy angol cikk, hogy a castrol lesz a gyári beszállítója a Renaultnak 2020-tól. Gondolom ennek lett ez az eredménye.
Én is maradok Motulnál vagy Elf akár.
Csak beraktam érdekességként.

[ Szerkesztve ]

(#81904) Ganz-[HUN] válasza polonic (#81903) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

Mellesleg a H4M (ha jól emlékszem legalábbis) nem eszi a Castrolt, de az elfet igen :DDD

[ Szerkesztve ]

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#81905) forceberg válasza polonic (#81903) üzenetére


forceberg
veterán

Az lesz a "gyári", aki a hátsó szélvédő matricáért a legtöbbet fizeti. Nyilván túllicitálták a Totalt.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#81906) mycso válasza rob210 (#81901) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Pedig de, talán év elejétől már ők a gyári beszállító.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#81907) rob210 válasza mycso (#81906) üzenetére


rob210
Topikgazda

újra leírom, értem, hogy leszerződött a renaulttal a castrol.
De melyik a jobb az a cég aki 40 éve a renaultnak fejleszti az olajat, vagy az aki megkapta az ELF álltal kifejlesztett szabványok licencet?
Hány renault versenyautó ment elf olajjal és emblémával évtizedekig?
Ezt egy castrol nem fogja elvenni soha tőle.
Mellesleg a castrolt rohadtul hamisítják, és nekem, de ez nem mérvadó, nem jött be a castrol.

Renault power

(#81908) polonic


polonic
félisten

A Renault is felhagy a traktormotorok fejlesztésével. Nem lesznek új erőforrások.
A jelenlegiket feljesztik tovább, ameddig lehetséges.

(#81909) 75kokoko75 válasza janos1988 (#81897) üzenetére


75kokoko75
tag

100+, OMV .
Az a legjobb , de ez csak az én véleményem.
A 100-as szerintem alap...

Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)

(#81910) Gabesz87


Gabesz87
veterán

Sziasztok. Egy kis tanácsot kérnék. Úgy 2 hete hirdetem az autóm (egyáltalán nem reklámozás céljából írok!!!), és mivel nem vagyok rutinos használtautó vásárló/eladó (ez az 1.), gondoltam megkérdezem, mit tehetnék még az eredményesség érdekében. HAHU-n mindenféle kiemeléssel, előre sorolással hirdetek, FB-on osztogattam, néhány ismerősöm is, Megane-os, és adok-veszek csoportban szintén, Marketplace-en, jófogáson, de nem nagyon van érdeklődő. Kezdetben csak 2-3 kereskedő érdeklődött SMS-ben, egyhez kíváncsiságból el is mentem, persze fölöslegesen töltöttem el majd egy órát, hogy a végén közölje, ennyit sajna nem tudunk érte adni. Árat is csökkentettem már azóta. Mit tehetnék még esetleg? Persze tudom, hogy nem mindig megy egyik napról a másikra az eladás, meg a legtöbb ember nem 4M fölött keres autót. Csak szeretném hamar eladni, mert perpill parkolóházban áll, így a bérletet is fizetem, meg nemsoká kötelező/Casco is évfordulós lesz rá, azt sem szándékoztam volna újra befizetni. Köszi előre is a tanácsokat.

(#81911) Gombinyó válasza Gabesz87 (#81910) üzenetére


Gombinyó
őstag

Magyarországon nehéz eladni a 4m feletti használt autót. Egy dízel Renault-t meg pláne, aminek 30ezres a gyári szerviz intervalluma.
Tök felesleges előre sorolni meg kiemelni, legyen meg a maximális, normálisan lőtt HD kép a fontosabb dolgokról meg jó árat kell megadni és gazdára fog találni. Rendszám ne legyen kitakarva, hogy az érdeklődő le tudja kérdezni, stb. Az már eleve egy bizalmi pont. Leírást se kell sztem túlzásba vinni, elég 4-5 sor a lényeges dolgokról.
A casco/biztosítás visszajön eladáskor időarányosan , még, ha most fáj is.

(#81912) Gabesz87 válasza Gombinyó (#81911) üzenetére


Gabesz87
veterán

Ezek mind megvannak. És ráadásul 15000-enként volt olajcserén! Számlák, szervizkönyv természetesen megvannak (garis is még az autó). Képek kimaxolva, rendszám, alvázszám kiírva. Nyilván az ár az, ami miatt vakartam a fejem, de megnéztem, hogy a hasonló korú, és futású, felszereltségű autókat mennyiért árulják, és ahhoz képest próbáltam beárazni (amit már azóta lejjebb is vittem 2x). Kereskedő persze csak azt láttam, hogy kb. 3,5-től már vannak kombi M4-ek is (persze alap Life/Zen, ill. jóval több km-el).

(#81913) Gombinyó válasza Gabesz87 (#81912) üzenetére


Gombinyó
őstag

Közben megtaláltam, tökre rendben van sztem. Ez van sajnos, boszorkányüldözik a dízeleket.
Ha most keresnék ingázós autót simán megvenném, akadni fog sztem rá vevő. Ha nagyon sürgős az eladás, akkor engedni kell belőle. :( Bár van aki meg azért lapoz tovább, mert olcsóbb, mint a többi, akkor biztos szar. :DDD

(#81914) Gabesz87 válasza Gombinyó (#81913) üzenetére


Gabesz87
veterán

Ott van az aláírásomban a link amúgy :D
Ma reggel csökkentettem az árat valamivel, úgyhogy most várok egy hetet kb. Hihetetlen, hogy senki nem jelentkezik, holott tényleg egy hibátlan, abszolút karbantartott, szinte új autó. :( Sürgősnek csak a lenti okok miatt sürgős, mert amúgy már megvan az utód, szóval a Megane csak várja új gazdáját. Mondjuk az legalább pozitív, hogy a kgfb/casco eladás után időarányosan visszajön. De a parkolás így is 26e/hó. Jó mondjuk nem ebbe fogok belerokkanni. Köszi a segítséget mindenesetre. Ha netán van ismerősöd (vagy bárki másnak), akit érdekelhet, ne feledkezz meg rólam! :D

[ Szerkesztve ]

(#81915) Gombinyó válasza Gabesz87 (#81914) üzenetére


Gombinyó
őstag

P GTE lett végül?

(#81916) rob210 válasza Gabesz87 (#81914) üzenetére


rob210
Topikgazda

Dieselt egyre kevesebben vesznek.
Hozzáteszem én se vennék.
Ettől még tök reális és korrekt a hirdetésed.
Türelmesnek kell lenni jobbat nem tudok tanácsolni.

Renault power

(#81917) Gabesz87 válasza Gombinyó (#81915) üzenetére


Gabesz87
veterán

Igen.
Félve bár de belevágtam (egy újonnan vett hibátlan, ismert autót lecserélni egy ismeretlen, használtra...remegett a gyomrom). A típus nagy ismerője megnézte töviről hegyire ezt az autót, és azt mondta a top3 legjobb közt van, amit látott, úgyhogy adva a szavára, megvettem.
Éles váltás :) De szeretem, szép, nagy, végre elférünk családostul, pakkostul. Annyi "hátrányt" vettem észre, hogy hosszú úton szerintem a Megane plüss ülsée szerintem kényelmesebb. Ebben fél bőr-alcantara ülés van, de úgy 2 óra után már sajog a hátsóm.

#81916 rob210: aki sokat utazik (mint mi), és főleg pályán, annak még mindig ez a legideálisabb szerintem. Azért nem vettem dízelt, mert oylan sokat évi szinten nem megyünk azért (max. 20.000km, de most vírus miatt, és állandó home office miatt ez jóval kevesebb is), úgyhogy most nem akartam dízelt. Majd ha melóba visszamegyünk, a GTE-t ingyen is tudom tölteni ott.
Egy tizenéves, sok gazdás, több száz ezer km-es dízelt én sem vennék meg.
Köszi amúgy!

[ Szerkesztve ]

(#81918) forceberg válasza rob210 (#81916) üzenetére


forceberg
veterán

Bocs, gyerekek, de ennyiért Talisman, i40, Mondeo vagy Avensis akár kombik közül is lehet már találni.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#81919) rob210 válasza forceberg (#81918) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mondeot az ellenségemnek se.
Az avensis jó autó, amíg az elektromos parkoló fék miatt nem fizeted ki az autó vételárának negyedét 600-800ezer között. Márpedig kifizeted, mert kétféle avensis van amiben már cserélték, vagy amelyikben te fogod cserélni.
A hyundai meg rohad sajnos. 8 évesen már komoly rozsdásodás látható rajta.
Amúgy az egy nagyon jó kocsi.

Renault power

(#81920) rob210 válasza Gabesz87 (#81917) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na ez nekem pl. Nem autó.
Ezért jó, hogy ennyi gyártó ennyi félét gyárt.
Mindenki talál magának valamit.
Ezekhez az én gondolkodás módom, racionális fentarthatóság szemléletem nem passzol.
Plusz 12 évesen kinőttem a távirányitós autókból :C :P

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#81921) forceberg válasza rob210 (#81919) üzenetére


forceberg
veterán

Ehh. Marad a Talisman? Majd... később persze. Pedig már átszellemültem az i40-re!
Avensis nincs is automata rögzítőfék nélkül?
Nekem ezekre az "újvilági"extrákra nincs szükségem. Legyen klíma, 4 el. ablak és tempomat.

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#81922) janos1988


janos1988
addikt

Renault Megane 2002-esnek a kulcsát hol tudják/érdemes/ajánlott lemásolni Debrecenben/Nyíregyházán/Miskolcban?

https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D

(#81923) Plero válasza janos1988 (#81922) üzenetére


Plero
tag

[itt kérdezd meg]

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#81924) Tibko8


Tibko8
senior tag

Renault clio iv grandtour hol találom a szín kódot ami alapján kitudok kevertetni festéket? :R

Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro

(#81925) forceberg válasza Tibko8 (#81924) üzenetére


forceberg
veterán

Elmész a kocsival olyan helyre, ahogy szín kártyákkal megnézik. Hiába azonos a színkód, lehetnek eltérések.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#81926) polonic válasza Tibko8 (#81924) üzenetére


polonic
félisten

Márkaszervízben alvázszám alapján lerendelik a megfelelő javítófestéket.

(#81927) Somatom válasza rob210 (#81919) üzenetére


Somatom
veterán

Mi a bajod a Mondeoval? Másik topikban folyamatosan ajánlgatják a hibridet. Ha nem lett volna kicsi, én azt vettem volna. Sajnos, Galaxy -ból csak idéntől van hibrid. Az még nem az én pénztárcámnak való.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#81928) bartg


bartg
újonc

Sziasztok!

Nemrégiben a Laguna 3 paripám (2008, 1.5 dci) hibaüzenetet adogat néhanapján (Check Injection System). Olvasgattam... de találgatni nem érdemes, így elvittem hibakód olvasásra.

2 db érdekes hibaüzenetet kaptam is:

P0833
P1525

További fejlemény, hogy amióta panaszkodik a paripa, azóta picit többet is eszik. Nem áll meg a fogyasztásom 6.4 alatt. :U

Valakinek járt már hasonlóan?

(#81929) forceberg válasza Somatom (#81927) üzenetére


forceberg
veterán

Nekem a Mondeoval egy fő bajom van... Olyan, mint a kutyaszar, mindenhol belebotlasz egybe!
:))

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#81930) Somatom válasza forceberg (#81929) üzenetére


Somatom
veterán

Hja, kérem! Ha az egyediség a szempont, akkor W108 -as Mercit, vagy C3 -as Corvette -et kell venni. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#81931) rob210 válasza Tibko8 (#81924) üzenetére


rob210
Topikgazda

B oszlop a jobb oldalon.

Renault power

(#81932) rob210 válasza Somatom (#81927) üzenetére


rob210
Topikgazda

A mondeoval, nekem semmi soha nem fogok hozzányúlni és soha nem fogok venni, így nincs vele bajom.
Egy ipari hulladék egyébként.
Az utcában van 4 db mindegyik tulaja könyörög, hogy csináljam meg, de nem.
Pedig épp , hogy lejárt rajtuk a gari.
De orrán száján folyik mindegyiknek mindene.
Pedig normális nem racing boyok.

Renault power

(#81933) rob210 válasza bartg (#81928) üzenetére


rob210
Topikgazda

Egy normális diag nem lenne célravezetőbb, mint a hibakódokból találgatni?
Fingom sincs milyen olvasóval lett nézve, mert ugye az is számít!!!
P0833 Kuplungpedál kapcsoló 'B' áramkör
A másik pedig nyomásszenzor szokott lenni, de hogy melyik az így nekem nem derül ki.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#81934) Gombinyó válasza rob210 (#81932) üzenetére


Gombinyó
őstag

Pedig PSA dízeleket használnak. Azok jók, nem? Meg Toyota HSD-t.

(#81935) Gabesz87 válasza rob210 (#81920) üzenetére


Gabesz87
veterán

Távirányítós autó!? Jesszusom.... :F :W :(((

(#81936) Jaded válasza forceberg (#81918) üzenetére


Jaded
senior tag

Az a Talisman általában olyan is. És inkább 150-200e km van benne.

Renault Megane IV Limited

(#81937) Jaded válasza Gabesz87 (#81910) üzenetére


Jaded
senior tag

Ennyiért nem veszik meg? Szerintem olcsón adod. Ennél jóval rosszabbak vannak fenn..

Viszonyításképpen: én októberben tettem fel (igaz Grandcoupé és Limited felszereltség, meg 1.6 szívó-ami ugye betonbiztosan eladható, mert megbízható és fel van értékelődve :DDD ) és egy hónap alatt csak a kereskedő sms-ek jöttek, aztán bekínáltak a 2éves hibátlan, 40e km-es autóért 3,6milliót. Akkor gondoltam meg magam, hogy menjetek ti a f.szomba, inkább lenyelem a hülyeségeit és hajtom inkább én.

szerk: kár hogy nincs ca$h, asszonynak megvenném :)

[ Szerkesztve ]

Renault Megane IV Limited

(#81938) Gabesz87 válasza Jaded (#81937) üzenetére


Gabesz87
veterán

4.45M-ról indítottam, azóta lejjebb vittem, 3 kereskedői sms-en kívül eddig a kutya nem hívott :( Láttam hogy pl van egy Bose is hasonló futással, fiatalabb is kicsit, nyilván jobban felszerelt, így az alá lőttem be kicsivel az árat.
Hát igen, megértem. Van egy kis része a használt autó keresőknek, akik a tényleges műszaki állapotot, karbantartott autókat értékelik, a nagy rész meg, ahogy lentebb is olvasható, a tipikus kereskedői szemlélet, csak háborog, hogy hű de drága, ennyiért ilyen meg olyan van. És a feléből alkudnanak kb. :N Marhára sajnálom, hogy ennyire alulértékelt a M4 (legalább is ez a dízel, holott egy már kiforrott, hibátlan technika), pláne egy ilyen tényleg megbecsült, és gondozott, karbantartott autó.

[ Szerkesztve ]

(#81939) Jaded válasza Gabesz87 (#81938) üzenetére


Jaded
senior tag

Mondjuk a mai helyzetben 2 hét alatt szerintem ne várj csodát még. Sajnos :U
Alulértékelt, mert Renault (ugye a szokásos..) és szerintem nem is igazán jól sikerült széria. Végülis van baj a gyártó fejében is és a vevőkéjében is.

szerk: én is gondolkozok miközben órákat simogatom, hogy ugyan minek csinálom, senki nem hiszi el és nem is fizetik meg :D

[ Szerkesztve ]

Renault Megane IV Limited

(#81940) Gabesz87 válasza Jaded (#81939) üzenetére


Gabesz87
veterán

Persze, jogos, van aki fél évig vagy még tovább hirdeti az autóját.
Miért nem jól sikerült széria? Nagy hibákról nem tudok. Stab.palcakat csereltek gariban egyeseknél (nálam nem kellett, nem volt vele baj), másról meg nem is nagyon tudok. Nekem nagyon egyben van, nem volt a 92000km alatt semmi de semmi műszaki problémám. Szervizzel is csak jó tapasztalataim vannak, R-Link szoftvert mindig ingyen frissítették. Csak mert tudomásom szerint legtöbb helyen ezt nem ingyen csinálták.

(#81941) forceberg válasza Jaded (#81936) üzenetére


forceberg
veterán

Lehet, de az egységnyi vásárlónak, az egy magasabb kategória. Egyszerűen elegánsabb is. :D
Nem ültem 200-at futott Talismanba, de a Lagunából kiindulva nem lehetnek azok olyan lelakott kinézetűek belül.
Azt a vevőt kell megvárni, aki direkt a kisebb autót akarja megvenni.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#81942) Jaded válasza Gabesz87 (#81940) üzenetére


Jaded
senior tag

-stabpálcák
-első-hátsó lámpák párásodnak
-vezetőoldali ajtó lóg
-hátsó ajtók beáznak
-az ablak körüli gumi rosszul áll
-első lengéscsillapítók gyorsan feladják
-az alap rádió kijelzője elsötétül
-maga az R-Link
-motorháztető lebeg a menetszélben (bár ez úgy tudom a 3-asnak is fícsöre volt :D )
-vezető oldali ülés ropog
-a beltér széthullik (nem is értem..)
-1.6Sce eheti az olajat, 1.2Tce-t itt nem kell bemutatnom
-fékek csikorognak
-a front illesztései nem szépek (nem láttam a szalonban 2 egyformát)
-a nagy C menetfények idővel besárgulnak
-kinyomó csapágy zörög

Így hirtelen ennyi jut eszembe a saját és a magyar és olasz fb csoportok alapján :DDD

Renault Megane IV Limited

(#81943) Jaded válasza forceberg (#81941) üzenetére


Jaded
senior tag

Elegánsabb, pedig tök “egyformák” :D egy kevesett, jobban felszerelt futott nyércbarna szedánért odaadnám az enyém :)

Renault Megane IV Limited

(#81944) forceberg válasza Jaded (#81943) üzenetére


forceberg
veterán

Az egyformák, az csak a távoli felszín. Ez én anno megvizsgáltam, mert "hülyének éreztem magam", hogy miért tetszik jobban a Talisman. Nálam kombik jöhetnek szóba.
Mindkettő jól néz ki, de:

1. Túl jók a Talisman arányai.
2. menetfény és hátsó lámpa kialakítása jobb
3. kombi esetén a hátulja a M4-nek elnagyolt, akár a L3-nak.

Egy képen ezek:

Nincs bevonat a menetfényeken? :Y

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#81945) Jaded válasza forceberg (#81944) üzenetére


Jaded
senior tag

Kombiban nekem valahogy nem az igazi egyik sem. A hátsó lámpa lehet azért szebb, mert több benne a led :D
Az első lámpa az is-is, a Talisman orra szélesebb(nek tűnik), jobban passzol rá a nagyobb lámpa.

Nem tudom, első lámpa sárgulásról olvastam fb csoportban. Ott írták, hogy idővel besárgul belülről (valaki írta, hogy nem az a vakító fehér már). Én még nem vettem észre semmi ilyesmit.

Renault Megane IV Limited

(#81946) Gabesz87 válasza Jaded (#81942) üzenetére


Gabesz87
veterán

Ezek nagy része nekem ismeretlen.
Stabpálcákat igen, írtam, nekem nem volt vele gondom szerencsére.
Ajtó feletti kédert még régen megigazíttattam, mert összeért kicsit ajtónyitásnál.
Fékcsikorgás is talán a megtett 92000km első felében vagy max. harmadában volt talán, de már jó ideje nincs (fel sem tűnt, csak most, hogy így ovlasom).
Többi számomra totál új/ismeretlen.
Még esetleg amit kihagytál, hogy az ablakmosó fuvóka gyárilag gyengusz, nagy sebességnél nem lövi fel a lötyit, de szervizben ezt is orvosolták, cserélték ingyen és bérmentve, egy már módosított fuvókára.
R-Link-el nekem semmi bajom, nem lassú, nem akad, átlátható, könnyen kezelhető. Sosem fagyott még le nálam.

(#81947) rob210 válasza Gabesz87 (#81946) üzenetére


rob210
Topikgazda

A tegnapi nap margójára elmentünk egy Budapest , Nyíregyháza, Hatvan kört, cliókat nézni egy ismerősnek.
Iszonyat a magyar használtautó piac.
2001 volt a legidősebb, 2006 os a legfiatalabb.
1.4 16v volt a cél.
A 2001es legöregebb, de már ph2es vokt a legjobb állapotban.
Végig szervizelt, számlás autó, olyan állapotban, hogy arról csak számla volt.
A legrövidebb átnézés 3 perc volt , ebből 2 percig a kulcsra vártunk. Levettem a kiegyenlítő kupakot beindítottuk bugyogott a víz :DD :C :W
Ez volt a végig szervizelt. Élete végéig ami most jött el. 148ezer volt belahazudva valós 387ezer.
Hihetetlen gyerekek mik vannak.

Renault power

(#81948) Luck Dragon válasza rob210 (#81947) üzenetére

2015-ben vettem utoljára egy Opelt , akkor sem volt kutya a helyzet. Vagy fél évig kerestem mire olyant találtam amire azt mondtam hogy bemehet az udvarba . Azóta apukám használja és mai napig jön megy , de a lényeg hogy a használt piac maga a fertő , sok idő és ideg kell hozzá meg egy nagy adag szerencsével meg fűszerezve .

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#81949) Xantomas válasza rob210 (#81947) üzenetére


Xantomas
őstag

Én tegnap vittem a kocsit vizsgázni. Kicsit ráparáztam, ezért felbakoltam, átrángattam mindent, lemostam az utolsó porcikájáig, lecsekkoram a csavarokat, hogy minden meg van-e húzva, minden jó-e.
Mikor mondtam, hogy hoznám, 2006 Megane, ráadásul 250e km ment a szájhúzás. Reggel vittem, leadtam, annyit mondtak, hogy "Ja hogy egy kabrio", otthagytam, du hívtak, hogy kész mehetek.

Kiderült, hogy a szájhúzás azért van, mert sorra buknak a M2-k. Már legalja melós autó státuszban van. Szakadt szilentek, törött elemek, levakolt EGR, kiszedett DPF, LED-es tompított, szétkopott gumi, kikötött hibavisszajelző, kopott fékek, lyukas kipufogó, szakadt flexi, nem működő kézifék, lötyögő kormány, kormoló kipufogó teljesen nem teljesülő környzetvédelmi normák, és társai. Ezeket a tulajok elviszik, mielött ténylegeseb bukna, még a 2 hónapos papírt se kérik és használják tovább, úgyis szeptemberig nem kell vizsgázni, rendőr se kéri, max ha baleset van.

Nem tudom, hogy ők ilyen precízek, vagy az új vizsgarendszer ilyen szigorú, de én ezt üdvözlöm.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#81950) Gabesz87 válasza rob210 (#81947) üzenetére


Gabesz87
veterán

Megane előtt nekem is Clio volt, 2008-as Campus, 1.2 16V. Nővéremé volt (családban volt végig új korától), tőlük vettük át, majd beszámíttattam a Megane-ba 2016-ban ha jól emlékszem 850.000-ért. Talán olyan 130.000 km körül volt benne. Az is patika, tip top, gondozott volt. Megjártuk vele Horvátországot, Németországból hoztuk haza tesóméktól...szerettük.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.