Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26351) ridiculous válasza User05 (#26347) üzenetére


ridiculous
aktív tag

240 - ért biztos nem, mivel újonnan magyar garival 200K. :DDD
Mindenképp erősebbet ajánlanék a súlyod miatt.
G2 Master ha az még belefér (dupla motoros), ha nem akkor pedig G2 Max.

[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]

(#26352) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Kormányról és vázról minden matricát le szoktak venni?
A belső nélküli tömlős kerekeket is 4.5 bar köré érdemes fújni?

[ Szerkesztve ]

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#26353) DigitXT válasza enginev3.0 (#26352) üzenetére


DigitXT
félisten

A belső nélküli az nem tömlős. A tömlő a belső.:D Nem kell 4.5 bar,
hiszen nincs ami becsípődjön, kidörzsölődjön. Bőven jó 3 bar körül.

(#26354) enginev3.0 válasza DigitXT (#26353) üzenetére


enginev3.0
félisten

Oh, bocsi, szelepre gondoltam
3.5barra fújta, parkside-os kézi kompresszorral

Néztem kijelző védő fóliát, de csak ilyen hülye szilikon védőt találtam (Xiaomi), azt hittem van ezekhez sima fólia is, mint telefonra

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#26355) PociAti válasza DigitXT (#26353) üzenetére


PociAti
senior tag

Ez nem igaz.
Legalábbis nem minden esetben igaz. Lásd néggyel ezelőtti hozzászólásomat: (#26349) PociAti.
Tubeless pneumatic tyres (with inner tube)

Illetve a Ninebot által készített és közreadott YouTube videókban is látni, hogy belső gumit tartalmaznak. A "külső" pedig olykor tubeless-nek mondott gumi.
Segway Ninebot F & D-Series Front Wheel Tire Replacement

Segway Ninebot F series - How to disassemble and assemble rear Tyre and rear wheel

(#26356) User05 válasza ridiculous (#26351) üzenetére


User05
tag

Köszi mindenkinek! Ezek a kukirinek (pl a G2 Max) mennyire megbízhatóak? Sok probléma lesz velük, vagy majd idővel?

(#26357) DroiDMester válasza User05 (#26356) üzenetére


DroiDMester
nagyúr

Nekem is G2 MAX-om van, nincs vele gond(én is 100.kiló felett vagyok) Megy mint a golyó pedig csak 2.es fokozatban használom, de így is közel 50.et megy alattam! 3as módba még fel sem tettem, pedig mentem már vele elég nagy emelkedőkön is!

Egyetlen gyenge pontja van, a gagyi mechanikus tárcsa fék, azt érdemes kicserélni egy 4.dugattyús olajosra, nemrég cseréltem rajta így teljesen más élmény használni!

Ami még mellette szól hogy rendkívül jól testre szabható a vezérlése: 5.fokozatban állítható motorfék, 5.fokozatban állítható a gyorsulása is, tempomat, és a motor teljesítményét(0-100%) is tudod állítani 1%on ként, ha kezdetben soknak éreznéd az 1000W ot :)

[ Szerkesztve ]

(#26358) User05 válasza DroiDMester (#26357) üzenetére


User05
tag

Köszi szépen ez hasznos volt :) Akkor szemezgetek velük, bár jól sejtem, hogy "illegális" lesz mondjuk egy kukirin? A biztosítás... 25km max.. meg 25 kiló talán. Mi lesz így a nagyobbakkal, vagy lesz@rják?

(#26359) Peaceliker válasza User05 (#26358) üzenetére


Peaceliker
addikt

Mitől lenne illegális? :))
Biztosítás kell majd rá, lesz tippre 5-7k/év. Robogóra most is kell. Ennyi, eddig.
Később az várható, hogy kötelező lesz rájuk jogsi (gondom M kategória) és bukosisak. Illegális nagyon kevés helyen az a világban. Anglia is feloldja elvileg a fullos tiltást.

"Oh my Goa'uld!"

(#26360) bkiky01 válasza Peaceliker (#26359) üzenetére


bkiky01
senior tag

Vagy annyi sem..

(#26361) Peaceliker válasza bkiky01 (#26360) üzenetére


Peaceliker
addikt

Smkp ból számítok annyira, de persze, lehet még annyi sem.
Ez valójában attól függ majd hogy a kategória mennyi balesetet okoz

[ Szerkesztve ]

"Oh my Goa'uld!"

(#26362) PociAti válasza Peaceliker (#26361) üzenetére


PociAti
senior tag

Szerintem legkevésbé az számít mennyi lesz rá a biztosítás.

Sokkal fontosabb az, hogy pont olyan egyszerűen és pont azon az útvonalon használható, mint egy kerékpár, vagy sokkal szigorúbb megkötések vonatkoznak majd rá.

A 350 W-os határ fölött lévő kicsi kerekű, relatív gyenge gépekkel autók közé kényszerülni elég kellemetlen lesz. Az nagyjából értelmetlenné teszi a rollerek egy szegmensét.
Nyilván az se normális, hogy kerékpározó gyerekek és tompa nyugdíjasok között 40-50 km/h sebességre képes duál motoros erőgépek versenyezzenek egymással. Szükség van kategóriákra és szabályozásra, még ha egy adott teljesítménysáv ezzel rosszul is jár. A 400-500 W közötti rollerek.

(#26363) Peaceliker válasza PociAti (#26362) üzenetére


Peaceliker
addikt

Ja persze, csak erről most még nincs szó.
Majd lesz... Elvileg... Egyszer... Talán ;]

"Oh my Goa'uld!"

(#26364) Thunderzolee válasza PociAti (#26362) üzenetére

Így van.
Az elég gáz lesz, ha kitalálják, h kerékpárutakon csak azok a rollerek mehetnek, amik 25-el többel nem tudnak menni.
Hiába csak max 25-el gurulna az ember rajta, akkor se használhatja, mert ha esetleg egy rendőr megállít, kiderül, h 25-nél többel is tud menni, büntetés jön. :/

Azért ez nem ugyanaz, mint egy kismotornál.
A roller olyan kicsi, h elfér simán a kerékpárok között.

Nehéz dió igazságos szabályokat, döntést hozni. :/

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#26365) PociAti válasza Thunderzolee (#26364) üzenetére


PociAti
senior tag

Nem véletlenül lehet egyre többször olvasni a "tervezett sebesség" kifejezést.
Azt pedig a gyártó adja meg.
És ez az érték szerepel a termék adattábláján, ha van olyan neki. Normálisabb termékek esetén létezik.

Mégis miért lenne már "gáz" a 25 km/h sebességhatár? A kerékpárutak használóinak védelménél mégis mi lehet fontosabb? Az, hogy valaki kilométerenként nyerjen pár másodpercet? 25 és 30 km/h sebesség között kilométerenként 24 másodperc a különbség (144 vs 120). Abban az esetben, ha a teljes 1000 méter során mindegyik végsebességen közlekedik. Ezt a pár másodperc áll szemben a rosszabb reakcióidővel, az ütközéskor létrejövő nagyobb mozgási energiával.

(#26366) enginev3.0 válasza Thunderzolee (#26364) üzenetére


enginev3.0
félisten

Nem, szerintem egyáltalán nem gáz
Járok most már szinte napi szinten bicikli úton rollerrel, és nagyon bénák mind a biciklisek, mind a gyalogosok, kacskaringóznak, gyalogos megy ahogy kedve van, nem néz szét, egy kisgyerek meg mégjobban kiszámíthatatlan

"el kell" fogadni hogy egy roller az arra van, hogy 25-tel menjünk vele, ahol még tudunk időben reagálni a váratlan helyzetekre

Akinek meg ez nem elég, és nagyobb teljesítményt akar, az öltözzön be, vegyen fel kellő védőfelszerelést, és irány az út széle, ott "csak" a saját életét kockáztatja, nem pedig sok más emberét a bicikli úton

Ezt mint új rolleres írom, de ésszerűen átgondolva.

Én még az autósokra is úgy próbálok figyelni, hogy lehetőleg mindenkinek világos legyen, hogy épp megállok a kereszteződésben, vagy mit akarok csinálni, időben lassítok, leszállok stb... ne neki kelljen kitalálni hogy én mit akarok, csak mert az utolsó pillanatban állok meg.

u.i.: Kötelező alap kresz oktatást az iskolákba!!! Ez lenne a legjobb megoldás, nem kell jogsit adni, csak legyen kresz oktatás, mondjuk valamelyik felesleges francia költő / író élete helyett, vagy felesleges énekóra helyett. De ehhez kéne valami agy is, a döntéshozóink fejébe

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#26367) Peaceliker válasza Thunderzolee (#26364) üzenetére


Peaceliker
addikt

Én ezzel nem értek egyet. Vagyis amilyen a közlekedési morál, az alapján nem tudok. Egy halom idióta nem 25el menne ott, ez jól tudjuk.
Persze ezzel azt szivatjuk aki gépe 30al tudna de tényleg betataná a 25öt,mert őt is kizárjuk onnan. De az alapján ahogy az autósok is mennek, tuti ők lennének kevesebben.

Persze ezzel az a roller ami 25 től nem sokkal, de 50el nem tud menni kb értelmét vesztené. Meg az etwow is, mert azzal tuti meghalsz kint az úton 8" tömör kerekekkel ;]
Nem véletlen kardoskodik a forgalmazói (benne vannak a szakmai vagy milyen bandában), hogy súly legyen a mérvadó ne a teljesítmény

"Oh my Goa'uld!"

(#26368) PociAti válasza enginev3.0 (#26366) üzenetére


PociAti
senior tag

Ha figyelemmel kísérted, hogy az általad emlegetett döntéshozók miért alkotják meg ilyen lassan az új közlekedési szabályozást, mert átfogóan közelítik meg a kérdést. Az 50 szervezet bevonása mellett fontos célkitűzés az iskolai oktatás bevezetése. Össze kell hangolni a dolgokat és jövőállónak kell lenni. Olyan járművekre is működni kell, ami most még nem létezik. (Ez a jelenség lépett fel elektromos rollerek esetében.)

Én is rendkívül fontos dolognak tartom az iskolai oktatást, gyakorlatban talán nem is ez a legnagyobb probléma. A közlekedési kultúra rosszabb állapotban van a közlekedési ismereteknél. Hiába ismerik jól a szabályokat, ha nem tartják be őket. Ezen segítene, ha átélnék a helyzetet, tudná mindenki mennyire kellemetlen érzés amikor egy autós csak centikkel halad el a kerékpáros / rolleres mellett.

Bocsi, hogy shorts videót linkelek be, normális YouTube videót nem találtam róla:
https://www.youtube.com/shorts/pa4qpLos3xs
Mexico: Company Puts Bus Drivers On Bicycles To Demonstrate Risks For Cyclists Riding Past Them
Mexikó: A buszvezetőket ültettek kerékpárra, hogy demonstrálják mennyire kockázatos mellettük elhaladni

(#26369) pescara válasza Thunderzolee (#26364) üzenetére


pescara
aktív tag

A megkozelites teljesen rossz. Az utak vannak kategorizalva, pl. autopalyan mehet szemelyauto, motorkerekpar, teherauto...stb. Ami ebbe nem esik bele, kerekpar, lovas, repulogep..stb az nem mehet rajta. A vegsebesseg meres is egy butasag, varosban is mehet 50 km/h sebesseggel egy ferrari is, nincsenek kitiltva. Az meg tok logikus, hogy ezek a kiskereku ,,jatekszerek" ne az autok , buszok, motorok, teherautok kozott szerencsetlenkedjenek, nem arra talaltak ki oket. Tok mindegy, hogy 25-el, vagy 45-el esik valaki pofara egy buckan a kis kerekek miatt, a rollerek nem forgalomba valo kozlekedesi eszkozok. Szerintem a foutakrol kene kitiltani oket, azon kivul meg mehessenek mindenhol, mint a kerekparok es mondjuk szabalyozzak, hogy jardan nem mehet gyorsabban 10 km/h nal.

[ Szerkesztve ]

(#26370) kabalababa válasza PociAti (#26368) üzenetére


kabalababa
tag

A Magyar Kerékpárosklub videója
Ezért tarts 1.5 méter előzési oldaltávolságot!

Amúgy olyankor mi van, ha a kerékpáros gyorsabban megy, mint én a rollerrel, vagyis 25-nél többel az osztott gyalog- és kerékpárúton, az nem baj? 🙂

(#26371) pescara válasza kabalababa (#26370) üzenetére


pescara
aktív tag

Teljesen mas a kerekpar a kerekmeret miatt. Kerekparral nem fogsz egy kavics vagy godor miatt 5 meterrel odebb a szembesavban a busz ala esni, ahhoz nagyon reszegnek kell lenni :DD :DD

(#26372) Thunderzolee válasza pescara (#26369) üzenetére

Ezt mondd annak a mxrhának, aki kitalálta immáron 4 és fél éve, h minden rollert SMKP-nak kell tekinteni, azaz lezavarta az úttestre a kerékpárutakról a rollereket.. :W

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#26373) pescara válasza Thunderzolee (#26372) üzenetére


pescara
aktív tag

Ja, nem ugy ertettem, hogy veled nem ertek egyet, hanem kiegesziteskent irtam a te gondolataidhoz :R

(#26374) Thunderzolee válasza PociAti (#26365) üzenetére

Kerékpárúton nem a 25-ös sebességhatár a gáz, az teljesen rendben van.
Félreértettél.
Arra céloztam, ha egy olyan rollerrel megy valaki, ami 25-nél többel is tud menni (tervezett legnagyobb sebessége meghaladja a 25-öt), akkor esetleg nem használhatja a kerékpárutat.
Mert kitalálják, h ez lesz a szabály. Megeshet.
Mert azt fogja a jogalkotó feltételezni, h nagy teljesítményű rollerrel úgysem csak 25-el mennének, hanem többel, ezért alapból az ilyen rollereket letiltják a kerékpárutakról (lakott területen belül), ugyanúgy, ahogy SMKP-val se lehet menni kerékpárutakon lakott területen belül - csak kívül.
Ez nem lenne jó ötlet.
Viszont szabályozni meg hiába szabályozzák, h csak 25-el lehet menni kerékpárúton, ha néhány marha jóval gyorsabban megy, pláne ha ezt teszi még akkor is, ha nem csak egyedül van az egész bicikliúton.
Szóval mivel betartatni nehéz, vagy nem akarnak foglalkozni vele, egy tollvonással megoldják az egészet annyival, h minden olyan roller, ami 25-nél többel is tud menni, azt nemes egyszerűséggel lezavarják az úttestre.

Látok rá esélyt, h valami ilyen irányba megy el a szabályozás. :/

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#26375) Thunderzolee válasza enginev3.0 (#26366) üzenetére

Te is félreértettél, nem a bicikliúton levő 25km/h korlátra céloztam, az teljesen rendben van.

Egyébként gyalogosok mit keresnek ott?
Én rájuk szoktam szólni, ha szükséges.
Bocsi, meg elnézést, de hiába az udvariasság a részemről, rendszeresen az jön ki, h én vagyok a hibás.
Sőt, bunkó vagyok, többször is megkaptam már, mert szólni merészeltem, h talán a kerékpárút mellett néhány méterre futó járdán kellene menni, nem a kerékpárúton, és akkor nem ijednének meg a rollerestől. Ha csengetek, azért szólnak be, h "mivan, nem férsz el", ha nem csengetek akkor az a baj miért nem csengetek, ha lassan megyek, akkor is ugyanez, ha gyorsan elsuhanok, akkor meg pláne hogy merészelek gyorsan elhúzni hangtalanul, váratlanul. :U
Most már többször volt, h a beszólás után megálltam, udvariasan letámasztottam, és "beszélgetést kezdeményeztem", arra célozva, h a kerékpárút nem járda. :/
Nagyon ritka az, h valaki elnézést kérjen, és átmenjen a járdára.

Ha egy nagydarab kigyúrt állat lennék, már leütöttem volna pár egybites embert, mert szerintem másból az ilyenek nem értenek. Szignifikánsan kevesebbnek kellene lennie az értetlen emberekkel való találkozásnak, mert az ember elvileg egy intelligensebb faj, de az valami hihetetlen, h mennyi birka van, aki még az alapokkal sincs tisztában, h gyalogosként hol mit csinálhat. :/

A másik a kerékpárút/járda együtt, ezeket tábla szokta jelezni, itt meg csak 20-al lehet menni a 30 helyett, amit be is szoktam tartani. Pontosabban ha gyalogost észlelek, visszaveszem a sebességet, h még véletlenül se szabálytalanul haladjak el a gyalogosok mellett.
A többire: +1
"De ehhez kéne valami agy is, a döntéshozóink fejébe"
Ezzel maximálisan egyetértek. :K

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#26376) Thunderzolee válasza kabalababa (#26370) üzenetére

A budai rakparton szoktam belefutni olyan biciklisekbe, akik szerintem kb 40-el tekernek. Pedig úgy ahogy mondod, 20-al lehet menni, és ráadásul sok helyen olyan szűk az osztott gyalog-és kerékpárút, h nem férni el gyalogosok, és esetleg szembe jövő kerékpárosok között.
Ugye a rollerrel 50-el is tudok ott menni, de ha gyalogoshoz, kocogóhoz, másik kerékpároshoz érek, akkor 20-ra le szoktam lassítani. Mert ez a normális szerintem, h nem előzöm meg 50-el a kocogó embereket. kerékpárosokat.
Na és megesett már, h addig addig jött mögöttem egy-egy kerékpáros, h inkább félreálltam, h menjen, mert hiába előztem meg, mivel én rendszeresen lelassítottam 20-ra, folyton utolért, többen rám is csengettek, h ne akadályozzam a haladásban.
Most az ilyennel is mit lehet csinálni?
Hiába szólok neki, h ember, ne csengessél már, hát azért érsz folyton utol, mert én lelassítok 20-ra, ha jön valaki, te meg nem, azt ezért érsz utol.
Pár ilyen vitám után már minek szónokoljak, sokszor még a fülük is be van dugva, a fején kéne a fixijét szétverni, h megértse, h ez a kerékpárút szakasz nem az a hely, ahol ő 30-40-el száguldozhat. :W

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#26377) ridiculous válasza Thunderzolee (#26374) üzenetére


ridiculous
aktív tag

megoldják az egészet annyival, h minden olyan roller, ami 25-nél többel is tud menni, azt nemes egyszerűséggel lezavarják az úttestre.

..és a legszebb az egészben hogy ezt nem tudják betartatni, szóval ilyen nem valószínű hogy lesz.
Kerékpárosok "repesztenek" ~40 - el majd pont a rollerest érdekli hogy nem mehet ott amikor járdán meg kerékpárúton semmilyen szabály nincs betartva kerékpárosok részéről.
Engem se fog érdekelni ha lesz ilyen törvény, hiába megy a rollerem 25 - nél többel én nem megyek le az autók közé. (természetesen nem 50 - el száguldozom)
Senki se fog leszedni a kerékpárútról mert még nem láttam biciklis vagy rolleres járőrt egyszer sem mióta kerékpárt és rollert használok és nem is hiszem hogy MO - n bármikor is fogok látni.. :DDD

[ Szerkesztve ]

[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]

(#26378) bkiky01 válasza ridiculous (#26377) üzenetére


bkiky01
senior tag

Felelősségteljes használat lenne a lényeg. Gyerekek mellett inkább lelassítok, nehogy baj legyen, szülő köszöni is. Sztereotípia meg sok tini miatt alakult ki, akik ketten, vagy egyedül, de legalább ész nélkül használják a rolikat, mindegy, hogy járda, zebra, vagy bármi.. Tisztelet a kivételnek..

(#26379) pescara válasza ridiculous (#26377) üzenetére


pescara
aktív tag

hat szerintem is nagyon fejen talaltad a szoget :C Azert nem tortent eddig sem semmi szabalyozas, mert tisztaban vannak vele, hogy ugysem tudjak betartatni a szabalyokat. Ahhoz rolleres rendorok kellenenek es nem 100, hanem 10 ezer. Az se lenne hatasos, de erre nincs keret. Gyalogos, vagy autos rendor meg semmit nem tud csinalni egy rolleressel, max lelovi.

(#26380) ridiculous válasza bkiky01 (#26378) üzenetére


ridiculous
aktív tag

Sokan felelősségteljesen sétálni sem tudnak.. :D
Én mindenki mellett lelassítok mert nem lehet tudni mikor lép ki elém mert nem lát hogy érkezem. Sajnos nem csak tinik hanem felnőttek is felelütlenül használják a rollert, kortól független vannak kretének.

#26379 pescara
erre nincs keret :DDD

[ Szerkesztve ]

[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]

(#26381) enginev3.0 válasza Thunderzolee (#26375) üzenetére


enginev3.0
félisten

Ja bocs, nálunk úgy van hogy bicikli út mellett közvetlenül van a gyalogos út
Egy csikkal elválasztva
Így hát mennek össze vissza

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#26382) Thunderzolee válasza enginev3.0 (#26381) üzenetére

Igen, ilyen szakaszokon én is szoktam menni, vagy mellette van egy fél-egy méteres fű-sávval elválasztva a járda. :K

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#26383) nimfas válasza Thunderzolee (#26375) üzenetére


nimfas
addikt

"Egyébként gyalogosok mit keresnek ott?
Én rájuk szoktam szólni, ha szükséges."

Itt Siófokon rengeteg helyen a kerékpárutakat úgy alakították ki, hogy a már meglévő járdára festettek egy folyamatos és egy szaggatott vonalat. Onnantól az a bicikliút. Ott azért elég gyakram megesik, hogy az emberek össze-vissza csámpáznak a teljes szélességen. :) Másik kedvencem, hogy 2 sávból egyet lezárnak, vonal: kész a bicikliút.

(#26384) intuicio


intuicio
aktív tag

Sziasztok!
Lenne egy Xiaomi M365 rollerem, ami hétvégén feladta a harcot.
Arra lennék kíváncsi, hogy megéri e még javítani, vagy mehet alkatrésznek.
Szóval a történet a következő:
Hétvégén párommal el akartunk menni étterembe. Fel volt töltve 100%-ra a roller.
Kb.:1.5 km mentünk, azt is majdnem hogy lejtőn kis túlzással, és már akkor feltünt, hogy a visszajelző lednél már az első elkezdett villogni. Majd kb 3 km-nél meg már csak 2 led volt, abból is az egyik villogot. Meg is álltunk, és rácsatlakoztam telóval, hogy megnézzem hány % az akksi. Tehát 3 km-nél 31%-on volt.
Arra emlékszem, hogy mikor ezzel jártam be dolgozni, akkor amikor beértem melóba (8km) akkor kb 60% volt.
Ami feltűnt, hogy álló helyzetben a Remaining Capacity mondjuk 1680 mAh-ról elkezdett kb másodpercenként 2 mAh csökkenni. Pedig nem is volt bekapcsolva sem a világítás, csak egy helyben állt. Úgy hagytam kb 3percig, és 10%-ról 2%-ra esett vissza. Ergo valami leszívja az akksit, vagy valamelyik cella haldoklik.
Csináltam róla egy képet is.

Az a 3,274V nem nagyon tetszik nekem....
Van értelme bármit javítani, mókolni rajta? Vagy inkább adjam el alkatrésznek az egészet?
:R

(#26385) Thunderzolee válasza intuicio (#26384) üzenetére

433 ciklus?
Szép teljesítmény. :K

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#26386) DigitXT válasza intuicio (#26384) üzenetére


DigitXT
félisten

Mókolni semmiképpen nem érdemes, annál ez veszélyesebb történet!
De ha van hozzá szerszámod+affinitásod, meg lehet bontani. Ha csak
eltört, akkor meg lehet hegeszteni, és balance után újra használható...

Ha viszont cella hiba, akkor újra kell cellázni az egészet: 10Ah is lehet!
(Illetve kicserélhető kompletten az akku, de mivel speciális BMS-e van,
egy átlagos univerzális akku nem lesz megfelelő. Szerencsére, vannak
gyártók, akik gyártanak kompatibilis BMS-t, ha nem kapsz egy eredetit.
Legrosszabb esetben ki kell szedni a gyári akkuból. Lásd újracellázás.)

(#26387) intuicio válasza DigitXT (#26386) üzenetére


intuicio
aktív tag

Thunderzolee: Kb minden nap használtam télen/nyáron :D

DigitXT:
Így olvasva nem igazán van vele kedvem foglalkozni :D
Anno volt már vele egy kis bajom, mert az egyik akku forrasztási pontja elengedett, és mikor rádugtam töltőre, nem töltött, hanem zöld volt egyből a töltőn levő led.
Ezt rendes pákával megforrasztottam (tudom ponthegesztővel kellett volna)
Szóval már hozzá volt nyúlva.
Szerinted egy ilyen rolit mennyibe lehet elpasszolni alkatrésznek? kb 9.000 km-t raktam bele.

(#26388) Peaceliker válasza intuicio (#26387) üzenetére


Peaceliker
addikt

20-30 pénz szerintem. Ha akku nem adta volna fel, akkor 60 körül mennek, bár kevesebb km el. Amúgy gyanúsan cella zárlat vagy újra eltört az akkuban valami összekötés

"Oh my Goa'uld!"

(#26389) PociAti válasza intuicio (#26387) üzenetére


PociAti
senior tag

Iszonyat nehéz belőni az árat, mert 9.000 km-t futott rollerben már kevés dolog az, ami jó szívvel felhasználható donor alkatrésznek. Váztól kezdve a motoron át a még jó cellákig mindenre igaz ez.

Kevés pénzért elkótyavetyélni nincs értelme. Akkor már inkább keresni kell valaki, aki azt a két rossz cellacsoportot megjavítja, aztán mehetnek bele a kilométerek. Lesz egy roller, amit nem kell kímélni.

----
Írhatnál róla miként sikerült ennyi km-t beletenni? Hányszor cseréltél gumit? Számításom szerint arra azért költeni kellett. Fékek, csapágyak még eredetiek?

(#26390) Reggie0 válasza Thunderzolee (#26372) üzenetére


Reggie0
félisten

Cserebe nagy (es 4kW feletti) rollerrel mehetsz az autopalyan, ha tudja a 60-at.

[ Szerkesztve ]

(#26391) zohan1970


zohan1970
csendes tag

Üdv az uraknak,hölgyeknek!
Van egy Xiaomi mi 3 rollerem ,amivel elégedett vagyok.
Szeretnék venni egy másik rollert,ami esetleg pár wattal erősebb,de a súlya még kezelhető. esetleg nagyobb kerék.
felhasználása kirándulás,hobbi rövidebb távok.
Én 88 kiló vagyok.
Amit képbe került a Xiaomi 4 pro és a Segway G30L

[ Szerkesztve ]

(#26392) Thunderzolee válasza zohan1970 (#26391) üzenetére

A G30L az nem előrelépés. Akkor se, ha 100ezerért adják használtan kevés km-el. A sima G30 az más. :K

Xiaomi 4 Pro-ból pedig a "2nd gen"-t kell venni.

Segway F2 Plus, G2, ezek még nagyobb akksis rollerek.
G30 is.
Ha fontos a kis súly, akkor Xiaomi Pro 2.
Ez utóbbi kettö használtan is megéri, G30 160ezer, Pro 2 110-130ezer között van.

Itt össze tudod őket hasonlitani:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_26133-26133.html

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#26393) zohan1970 válasza Thunderzolee (#26392) üzenetére


zohan1970
csendes tag

Köszönöm szépen a gyors választ.
A Xiaomi 4pro gen 2 nél nincsenek idióta szoftveres korlátozások? (tempomat, egyebek)

(#26394) enginev3.0 válasza zohan1970 (#26393) üzenetére


enginev3.0
félisten

A tempomat nem korlátozás, annak hiánya a korlátozás
De nincs benne tempomat

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#26395) zohan1970 válasza enginev3.0 (#26394) üzenetére


zohan1970
csendes tag

Igen rosszul fogalmaztam.de sajnos akkor nincs.

Van e egyébb tipushibája?

(#26396) enginev3.0 válasza zohan1970 (#26395) üzenetére


enginev3.0
félisten

Hát mivel xiaomi, idővel lehet nyekeregni fog majd ott ahol össze lehet csukni a rollert, bár erre van megoldás

Szerintem egyéb nincsen

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#26397) User05


User05
tag

Viszonyításképp azt meg tudjátok mondani, hogy a szegedi lime rollerek kb mivel vannak egyszinten? Ugye 25km/h max, asszem teljesen feltöltve 20km a becsült hatótávjuk (ami a már agyonhasznált akksi miatt inkább 8km)
Azok is "szépen" mennek 25-el az én 110kg-om alatt.. 🤔
Így gondolom ha olyan szintűt veszek vagy kicsit jobbat az már előrehaladás, nem gondolnám, hogy mondjuk 400 ezer egy olyan.

[ Szerkesztve ]

(#26398) PociAti válasza User05 (#26397) üzenetére


PociAti
senior tag

Szegeden - helyi fotók alapján ha jól láttam -, akkor fotók alapján most is a 4. generációs Lime (saját gyártású) rollerek vannak. LIME GEN 4.0

Ezek 2020 Q4-ben jelentek meg, a 3. generáció 2021 Q3-ban futott ki.
És úgy tűnik, ennek a továbbfejlesztett, Lime-S 4.0 verziója van, ami valahogy így néz ki.
Akku: 444 Wh (12000 mAh), 36-42 V.
Tömege: 27,7 kg,
Méretek: 1150 / 605 / 1300 mm (magasság, szélesség, hossz).
Normál motor teljesítmény 250 W - 350 W (típustól függően).
Első kerék 12 hüvelykes, hátsó 10-es.

Az alábbi visszatérő adatokat kell becélozni: legfeljebb 350 W-os normál motorteljesítmény és tervezett 25 km/h végsebesség. Ezekre a rollerekre könnyen betartható, kerékpárosokkal azonos közlekedési szabályoknak vonatkoznak majd.
Fölötte jó eséllyel szívás lesz az élet.

Nehéz bármivel is összehasonlítani ezeket a bér rollereket, mert más tömeggel rendelkeznek, masszívabbak, és nagyon máshogy vannak hangolva, mint a normál kereskedelemben lévő rollerek. Plusz elég fura a lengéscsillapításuk. És nagyobb az első kerekük.

[ Szerkesztve ]

(#26399) Thunderzolee válasza User05 (#26397) üzenetére

Xiaomi 4 Pro (2nd gen)
Segway F2 sorozat, esetleg G2

Ezekkel nem nyúlsz mellé.

Itt össze tudod őket hasonlítani:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_26133-26133.html

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#26400) csudri


csudri
őstag

Sziasztok! Melyik márkához/típushoz a legjobb az alkatrészellátás? Mennyire nehéz ezeket a rollereket otthon karban tartani?
Valami tök alap modellt keresek, csak Pesten lötyögnék vele parkoló és melóhely között (1,5km) illetve néha érden belül (max 5-6km).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.