Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18006) Lackki


Lackki
senior tag

Kis tájékoztatásra volna szükségem a témában jártasoktól :)

Vásároltam egy TV-t (telekom online), kihozták, hibás volt, jeleztem, felajánlották a cserét, ma kijött egy szervizes akit a telekom kért meg hogy vizsgálják ki indokolt-e a csere, és úgy találta, hogy hibás a készülék, fogta elvitte. Mondta hogy telekom fog kereseni, hogy miként kapom meg a cserét.

A kacifántos része innen jön. A készülékre járt nekem Online illetve Készülék kedvezmény, ami 55ezer forint volt, viszont mikor rendeltem akkor kifutónak volt feltüntetve, és ha elfogy nem lesz több. Hát most nincs is. Van egy típus ami 100%-ban megegyezik a kifutott termékkel, a szervizes szerint is annyi az eltérés, hogy egy másik országnak gyártották vagy mi és ezért van 1 szám eltérés (UJ634-et rendeltem, UJ635 van most raktáron). Viszont drágább... Erre mondta a szervizes, hogy ebben az esetben, hanem nem tudják pontosan azt a cserekészüléket kihozni nekem ami volt, akkor hasonló tudású készüléket kell kapnom.
Én is így tudtam ezt, de 20ezer forint eltérésnél létezik, hogy a telekom azt mondja, nem tudja szállítani így eláll a üzlettől és törlik a rendelésem simán? Én meg itt állok majd tv nélkül, kedvezményektől is megfosztva.

Privátot hamarabb észreveszem

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.