Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/happy.gif)
turorudi
aktív tag
Sziasztok, ha a terméket kiszállítással rendeltem meg, garanciális ügyintézéskor kérhetem-e, hogy jöjjenek ki érte, majd hozzák is vissza?
Egy táp romlott el két héten belül, mégis személyesen kellett bevinnem, de eljuttathattam volna postán vagy futárral is az ügyintéző szerint. Ő azt mondta, hogy vagy be kell mennem majd érte, ha kész, vagy az én költségemre szívesen kiküldik.
Ja, igen. Még annyit mondott, ha nem lenne látogatható üzletük, akkor kellene csak kijönniük érte, majd visszahozni, de mivel ott az üzlet, így nekem kell ezt megoldani vagy kifizetni.
[ Szerkesztve ]