Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2401) Sh4rKy válasza Eagl3 (#2400) üzenetére


Sh4rKy
senior tag

ja meg még az is vissza volt :DDD

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#2402) God Vazzeg válasza Sh4rKy (#2399) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Szép lett! :Y :R

Ment egy privi ;)

(#2403) _Blank_


_Blank_
aktív tag

üdv urak

hööee..

ma vezettem egy '99-es 750i-t éss.. _anyád_ ( :DDD )..
330LE, automata váltó ofkorsz, tv telefon, full-full ahogy mondani szokták, az akkori csúcstechnikával. új ára anno ugye 33m körül mozgott.
ráadásul ez lehet valami miniszteri példány volt mert autóban ilyen vastag ablakokat még nem láttam.

az élmény megvolt, mivel még sosem vezettem automatát az első pár perc fura volt, jobb láb a fék is, bal pihen- de 5 kanyar után beépültem rendesen :D

ezután _minden_ szar :D :R

persze vicc. de vazze.. rálépek a gázra és 260-ig meg sem áll.

astra kombi után is hatalmas. bálna.

(#2404) Sh4rKy válasza _Blank_ (#2403) üzenetére


Sh4rKy
senior tag

bmw... az a dóga hogy mennyen :DDD
bár én az autómataváltót utálom, de mondjuk ehez az autóhoz illik :D

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#2405) God Vazzeg válasza _Blank_ (#2403) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Ja, jóvan, nem vetted, hanem vezetted, de akkor is -> :Y

[ Szerkesztve ]

(#2406) Eagl3 válasza _Blank_ (#2403) üzenetére


Eagl3
veterán

Szépek is azok a hetesek. Szállítóban is olyan van :)
Az autómata váltót nem favorizálom, de akkora autóhoz passzol szerintem is.

(#2407) birka1337


birka1337
tag

Nyah a festés már félig kész :K

[link]

-

(#2408) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Sziasztok!

Támadt egy kis gondom ma az autoval, kíváncsi vagyok ti mit mondtok rá, vagy van -e valami ötletetek.
Indításkor ABS és TC/DSC ellenőrző lámpa égve maradt, menet közben nem mér a sebességmérő és a fogyasztásjelző. Ki is próbáltam, nincs se ABS -em se kipörgésgátlóm.
Majd már hazafele úton egyszer csak megjavul minden, elalszanak a lámpák, a sebességmérő is rendbe jön a fogyasztásmérővel együtt. Már kezdtem megnyugodni, hogy itt nem lehet valami nagy gond. Aztán állnék be a garázsba, hirtelen megint kigyullad a 2 ellenőrző lámpa, és megint ugyan az a szitu. :(((
Na, erre mondjatok valami okosat. :) :R

Don't Tread On Me

(#2409) dragonfx válasza MPowerPH (#2408) üzenetére


dragonfx
veterán

abs jeladó halál széle nálam ugyanez volt... a dsc. nem tom jeladó alapján mükődik e..mert akkor lehet az is halálozás szélén van, nézesd meg, sajna cserés szotir. :( ...vagy nem kell egyik se és bízol magadba ;]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2410) Bubu79 válasza dragonfx (#2409) üzenetére


Bubu79
addikt

Az a gubanc, hogy ABS jeladó halála esetén az ABS lámpa jogos, de a többinek nem igazán van köze a jelenséghez. Bár a kipörgésgátló is megkapja az ABS jeladók jelét.

Érdemes lenne bekukkantani az óraegység mögé laza stekkerek után kutatva...

Az a gáz, hogy jóformán minden egység beszélget egymással - hinnéd, hogy az ablaktörlő elektronikája éppúgy megkapja a sebességadatokat, mint a rádió?

BMW001: Az, hogy a fél műszerfal lehal pillanatokra jelenthet "egyszerű" kontakthibát, de komolyabb elektronikai nyűgöt is - legjobban jársz, ha megnézeted egy BMW orientált villamosságissal :(

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#2411) MPowerPH válasza dragonfx (#2409) üzenetére


MPowerPH
félisten

Biztos nem jeladok, mert egy idő után rendbe jött. Meg ott az óra és a fogyimérő, azt nem lehet megmagyarázni a jeladókkal.
Esetleg a kerék jeladója döglődhet, mert annak mindegyikhez van köze.
Őszintén mondva, nem is merek így az autoval menni, csak szépen nyugisan. És még van egy olyan hátrány, hogy mivel a fogyimérő is rossz, és a benzinszintet is a számítógép számolja ki, így nem tom mennyi benya van a tankban, mert a mutató a pillanatnyi fogyitol függően mozog. :(
Ráadásul mindegyik BMW szerelőm nyaralni van, pont most... :O Márkaszervizbe meg nem viszem.

Don't Tread On Me

(#2412) MPowerPH válasza Bubu79 (#2410) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ja, és nem valószínű, hogy a műszerfal halt le, az teljesen reális képet mutat. Kipróbáltam, és se TC -m se ABS -em sincs. :(

Don't Tread On Me

(#2413) Bubu79 válasza MPowerPH (#2412) üzenetére


Bubu79
addikt

Ötöshöz nincsen rajzom, de néztem hármasnál: az ABS és AST rendszer, DSC-vel egy elektronikával van megoldva, abba futnak be a jeladók - tehát lehet, hogy a két rendszer egy jeladó, vagy az elektronika hibájából nem üzemel rendesen.

De ez nem indokolja a többit, amit tapasztaltál...

Térj be egy diagnosztikára valamelyik szervízbe, hátha megmondja a gép, hogy mi a nyűgje - ha jeladó, vagy elektronika, akkor regélni fog ;)

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#2414) MPowerPH válasza Bubu79 (#2413) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hát ez az... és mivel egyszerre szál el az összes, ezért valszeg valami közös dolgot kell keresni. Csak annyira nem értek hozzá. De az elképzelhető, hogy a km órának és a fogyasztásmérőnek is ugyan abba az elektronikába van rátolva, mint a többi?
Nem tom, nem lenne jó most egy elektronika csere, sejtem hogy mennyire olcsó dolgok ezek. :(((

Voltam bent egy szervizbe, de nem tudott a gépük kommunkiálni az autoval. Nem is értem, hogy minek van nekik, ha nem tudják használni. :(((

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#2415) dragonfx válasza MPowerPH (#2411) üzenetére


dragonfx
veterán

simán lehet jeladó gond...és járhatsz is így vele..no para amx. tankolj egyet fullra.elektronika szerintem nem hibás...viszont ha igen tényleg nem olcsó mulatság.

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2416) Bubu79 válasza MPowerPH (#2414) üzenetére


Bubu79
addikt

A fogyasztást és tank állását, valamint a sebességet az óraegység dolgozza fel, innen megy tovább a többi egységnek a sebességjel.

Az üzemanyagszintet nem számolja a gép, hanem méri a tankban lévő adóval, amit számol az a pillanatnyi fogyasztás, amit a sebességből és a fordulatszámból kalkulál ki.

Csak szétnézetnék az óraegység mögött...

Az ABS, DSC lámpákhoz az óraegységnek annyi köze van, hogy ott helyezkednek el - de az óra elektronikájának semmi köze hozzájuk.

Érdekes, hogy a szervízben ahol voltál nem volt beszédes kedvében a gép - legutóbb ahol voltam alig látnak BMW-t, egy univerzális kütyüvel néztek rá, de szépen elbeszélgettek egymással - az autó és a kütyü :F

Jahm - az ABS és a kerékjeladó egy és ugyanaz - az ABS jeladó csak annyit figyel egy fogazott tárcsával, ami együtt pörög a kerékkel, hogy forog-e a kerék, vagy nem.
Maga a jeladó egy tekercs, 1kOhm környéki ellenállással, közepén egy állandómágnessel és két vaslemezzel kétoldalt.
Amikor a keréken lévő tárcsa foga elhalad az adó előtt, a megváltozó mágneses mező feszültésget indukál a tekercsben, az elektronika ezeket az impulzusokat dolgozza fel.
Ha nincs impulzus, akkor blokkol a kerék, vagy szimplán áll ( hiba esetén pedig valszeg bedöglött a jeladó ).

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#2417) hoby36


hoby36
senior tag

Csak az én autóm ilyen,vagy nektek sem lehet lezárni a tanksapkát?

A logikában semmi sem véletlen!

(#2418) Bubu79 válasza hoby36 (#2417) üzenetére


Bubu79
addikt

Márminthogy van-e kulcs a tanksapkához?

Alapban nincs, a centrálzár csukja a tank fedelét is.

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#2419) hoby36 válasza Bubu79 (#2418) üzenetére


hoby36
senior tag

:B Azt nem is figyeltem.

A logikában semmi sem véletlen!

(#2420) dragonfx válasza hoby36 (#2417) üzenetére


dragonfx
veterán

nekünk se lehet, közpnti zárja ja.

Bubu>>sajna el kell ismerni ez 1 nagy hiba, amugy lehet kapni zárható tanksapkát, ha a külső bezárása valamiért nem lehetséges..megaz is hogy kulcs nélkül ha bezáród a csomitartót nem tudod kinyitni más kocisknál van erre egy kar az ülés alatt mellett...

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2421) Bubu79 válasza dragonfx (#2420) üzenetére


Bubu79
addikt

Ezt meg én nem figyeltem még :B

Leszívni amúgy seem tudják, mert van egy perforált lemez a tank felé menő csőben, amitől nem lehet ledugni a szívó csövet, de az igaz, hogy így meg lehet kínálni cukorral a tankot, ha nyitva marad a fedél... :( Bár az is igaz, hogy aki ártani akar, az megtalálja a módját lezárt tanksapkánál is...

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#2422) dragonfx válasza Bubu79 (#2421) üzenetére


dragonfx
veterán

kitépi lazán, szal max. kisgyerekek ellen ér valamit.

nézd meg..bepakolsz>>lezárod kulccsal>>auto beindít>>útközbe megáll hogy nyit ki egy pillanatra? :)) ..csak ha kulcs kihúz vagyis moci leállít és hátramész kinyitni..kéne egy kar ami kinytja bentről és a kulcsot nem kéne kihuzni avgyis leállítani miatta a verdát.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2423) birka1337 válasza dragonfx (#2420) üzenetére


birka1337
tag

hát ezért van gomb a kulcson.. :)

-

(#2424) Uher válasza MPowerPH (#2408) üzenetére


Uher
aktív tag

Ajánlom figyelmedbe az Index E39 forumát:[link] !

(#2425) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Na, voltam egy 70km -es úton kíváncsiságból, az auto az indítástól végig jó volt. Semmi gond, minden működött, ABS -t, TC -t külön ki is próbáltam. Majd hazaértem, és járt a motor egy 3 percig amíg kinyitottam a garázst, mikor visszaültem és elindultam megint elkezdett hülyülni. :((( Aztán motor le, majd vártam 20 min -t, és megint rendben volt minden.
Kezdek megőrülni... :W

Don't Tread On Me

(#2426) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Ezt a választ kaptam a problémámra:
"ABS jeladó szenzor a keréknél.Ha jól tudom akkor a hátsónál vannak ezek a tünetek."

"Az én 528-asomnak is volt ilyen problémája, ha jól tudom, akkor volt benna egy bal hátsó csapágycsere és ha minden igaz, akkor abban van az ABS jeladó és azt darálta szét egy kavics.
A csapágy 20 pénz volt."

Elvileg akkor olcsón megúszom a dolgot.

Don't Tread On Me

(#2427) dragonfx válasza MPowerPH (#2426) üzenetére


dragonfx
veterán

nem kell megijedni jah...mondjuk a jeladó nem olyna olcsó...

most komolyana gomb felnyitja a csomitartót? :DDD
Bubu ez így van?
holnpa kipróbálóm eskü :D..de az csak világítás nem

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2428) MPowerPH válasza dragonfx (#2427) üzenetére


MPowerPH
félisten

Na, ez a másik üzi.

"nálam is így kezdődött, tartott ez a hiba - menet közben nem mér a sebességmérő és a fogyasztásjelző, kigyullad a 2 ellenőrző lámpa - 2 napig, aztán egyik este hazafelé hirtelen az autó gáznyomás nélkül padlógázon elindult magától Sokkolt
el kell mondjam, kibírtam röhögés nélkül Nevet?
ráadásul 2 motoros cimborám ült az autóban Zavarban lev?

nálam - és valószínűleg nálad is - a hiba: bal hátsó kerékcsapágy.
a csapágy porvédőjében vannak benne a kis mágnesek, ezek adják a jelet a sebességmérőnek, ABS-nek, kipörgésgátlónak.
én először vettem bele utángyártottat, és 3 hónap után bolondult meg a kocsi. az ok: a porvédő megszorult, és hibás jeleket küldött.
aztán vettem bele gyári bmw-t 24eft-ért, és aztán minden o.k. lett."

Tehát kerékcsapágyat kell cserélni, az eredeti 24k(én is utánnanéztem), és minden rendbe jön. :DD Úgyis érett az olajcsere, meg a tolatóradar is meghülyült(az legalább garis...), így legalább van okom szervizbe vinni.
de tulajdonképpen nektek volt igazatok az ABS jeladot illetően. :R

Még az előzőhöz, hogy még okosabbak legyünk: :DD

"egy jeladó kb 19-20k gyáriból. a jobb (vagy bal? - erre sohasem emlékszem...) hátsó szenzor adatait használja az összes sebességadattal doglgozó kütyü: a km óra, a fogyasztásmérő, de még a navi is, ha jól tudom.
én elsőre csak a szenzort cserélném, az a tipikus hibaforrás, a csapágy második próbálkozásnak megmaradhat tartalékba. a szenzor kiszedése trükkös, mert szeret berohadni: sokszor csak kis forgácsok formájában lehet kivésni... (nekem pl még a csavar is beleszakadt, így most egy kábelkötözős konstrukció tartja a helyén, hibátlanul - de ez állítólag a touring specialitása...)
a legbiztosabb persze az lenne, ha rá tudnád dugni gépre, az egyből megmondja mi a problem, és ha szenzor, még azt is melyik."

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#2429) birka1337 válasza dragonfx (#2427) üzenetére


birka1337
tag

hat az újabb bmwken igy müködik

-

(#2430) kisninja


kisninja
őstag

Ehh....

Itthon mindenki megprobál lebeszélni a bömösről...
-sokat eszik
-nem tudod fenntartani....stb

Ráadásul használtauton egyre kevesebb van fent, dizelből annyi van mint a szemét.
Egy van amit megvennék most egy kaposvári kocsi 499k ért jó kérdés annak mi baja lehet.
(Klima,cc,abs: alap légzsák meg jó volna jah meg 190LE szóval az ujabb moci)
E34 röl beszélek :D

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#2431) MPowerPH válasza kisninja (#2430) üzenetére


MPowerPH
félisten

A légzsék az tök mindegy. Nem valószínű, hogy valaha is volt benne cserélve, és ezért már rágen lejárt a szavideje. :(

Ne hallgass rájuk, mert egyáltalán nem drága a fenttartásuk, és kevesebbet esznek mint egy szar suzuki, vagy alulmotorizált Opel.
Csak megkímélt alanyt kell találni, különben lehet sok bajod lesz vele.

Don't Tread On Me

(#2432) Uher válasza kisninja (#2430) üzenetére


Uher
aktív tag

magánvélemény: azért gondold át nagyon, nem megvenni nehéz ezeket az autokat, hanem a többi sallang... mer' ha vmi elromlik -márpedig elromlik, nem uj autok, én már csak tudom, kopoalkatrészek 80%-át kicseréltem és nem két fillér volt, mondjuk kicsivel több mint amit te a vételre szánsz, lehet több is- akkor néz inkább VW-t vagy Suzukit. Azokat is kell javitani, csak kevesebb az alkatrészár. Szoval ha nincs évente minimum 500k fenttartásra és javitásra... Nekem 100k csak az adó évente és még megse mozdult az auto. A benzinköltséget meg ki se akarom számolni. De relative megbizhato, mondom én 3év és ~50k km után.

(#2433) Eagl3 válasza kisninja (#2430) üzenetére


Eagl3
veterán

Én mint e34 tulaj tökéletesen egyetértek Uher -el.
600forint volt az autóm. Azóta ráment még 300 minimum! Itt több mint 14 éves autókról beszélünk, olyan nincs, h. nincs mit csinálni rajta. Folyamatosan költöd rá a pénzed, ha nem így van akkor szép lassan leamortizálódik. Nekem nagy szerencsém van, mert 6 utcányira van egy nagyon korrekt bontós, németországba jár ki kocsikért, majd itthon szétszedi és eladja őket. Nem is tudom mi lenne ha új alkatrészeket kéne vennem. :(

Fogyastásra ne mondok semmit. Az ember nem azért ül egy 150-200 lovas autóba, h. 4 literrel autózzon szerintem. Arra van más.
Eladni borzasztó nehéz ezeket az autókat legfőképpen jó áron. Szinte 0 kereslet van rá, csak aki kimondottan ilyet szeretne az veszi meg vagy nagyon áron allul mennek el.

Autópálya takarító ;]

(#2434) MPowerPH válasza Eagl3 (#2433) üzenetére


MPowerPH
félisten

Megjegyezném, hogy 4l -el Suzukival se mész el, ott is megvan a 7-8l, és cserébe nem csinál semmit ha padlót nyomsz. :U

Don't Tread On Me

(#2435) kisninja válasza Eagl3 (#2433) üzenetére


kisninja
őstag

Mindezekkel tisztában vagyok, Költeni mindig kell rá én sem az a tulaj volnék aki hagyja szétmenni.
Csak jelenleg annyira gyér a kínálat :(

Uher megvan még a kocsi ? nem cserélted már le ?

BMW001: ez az :D mag összefossa magát.

[ Szerkesztve ]

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#2436) Bubu79 válasza MPowerPH (#2434) üzenetére


Bubu79
addikt

Hogy Te milyen vagy - pedig az ám a fíling amikor felüvöltenek elől a lovak és pörögni kezd a motor :U

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#2437) Uher válasza kisninja (#2435) üzenetére


Uher
aktív tag

még meg, nehezen akar összecsorogni a pénz... de ami késik, nem mulik :))
és nehezen jutok dülőre magammal, racionalitas(márha lehet ilyet autora, föleg megen egy hasznalt ~8éves autora) és ugye a vágyak. 525ia, 530ia, 530da, 740da... majd ahogy sikerül :)

visszatérve: addig jo hogy költesz rá, de nem sok értelme van, személy szerint jobb ha egy jot vesz az ember dágán(jo drágán), utána is van vele gond, csak nem annyi. Vagy vesz egyet olcsoért'(nagyon olcsoért), rákölt rengeteg pénzt, és 10évig elvan vele.
Az hogy jo is meg nem is az megy egy darabig, csak vhogy nem az igazi, idegesiti az embert , hogy most csináltattam meg vmit, de már lehetne egy másik részét is restaurálni a gépnek...

tudom én is, hogy az E38 és E39 lényegesen drágább lesz mint a mostani fenntartás szempontjábol, 2vel nagyobb gumik alaphangon 100k több, lengéscsillapitokrol és egyebb kopoalkatrészekröl ne is beszéljünk...

[ Szerkesztve ]

(#2438) God Vazzeg válasza Eagl3 (#2433) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Mikor megvettem az enyém, ráköltöttem vagy 50k-t, az eleje kicsit járkált, és szilenteket, ilyeneket kellett benne cserélni. Azóta cseréltem 1x vízpumpát (14k) 1db vízcsövet (1,5k) és nemrég volt a hengerfej repedésem, az mindennel együtt 55k volt. Ez 5 év termése, és az enyém 24 éves autó!

Melyik az az autó, amelyikre nem költöd rá ugyanezt? :U Amúgy meg ami drága csak azt szoktam bontóból bagóért venni, minden van újba, és általában olcsó is. E30 rulez :)

E30 és E34 20-as motorja szinte megegyezik (persze nem a vanos), így szerintem az is jó árban lehet alkatrészügyileg.

Más:
Ültem egy E34 525IX-be, vittek vele, és beszarás! Kurva jó kis gép, kb 600-ba lesz a tulajnak, mire kész lesz :U Kérdés: létezik ebből 24 szelepes verzió? Mert erről azt állítja a gazdája...

(#2439) God Vazzeg válasza Uher (#2437) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Láttam ma egy 730D-t, és nagyon szép volt :)) :DD

(#2440) Eagl3 válasza God Vazzeg (#2438) üzenetére


Eagl3
veterán

Nekem a 151 lovas van, az nem igazán egyezik meg az e30-al sztem.
Minden 91 utáni e34 24 szelepes.
Amúgy 525IX nem olan jó mint az 525i, sok a plsuz súly.

(#2441) Uher válasza God Vazzeg (#2438) üzenetére


Uher
aktív tag

ix csak M50 volt.
De az E30at ne hasonlitsuk az E34hez, nekem volt mind kettö, E30 muszakilag egy faék E34hez képest minden tekintettben.

(#2442) Eagl3 válasza Uher (#2441) üzenetére


Eagl3
veterán

:R

(#2443) God Vazzeg válasza Uher (#2441) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Igen? :B

Szerk: amúgy szerintem nem is baj hogy elektronikailag nem olyan összetett, kevesebb a hiba lehetőség. Talán... :U :D

[ Szerkesztve ]

(#2444) God Vazzeg válasza Eagl3 (#2440) üzenetére


God Vazzeg
veterán

És tényleg rohadt drága ezekhez a hengerfej? Nem hinném, sok lehet bontva belőle :U

(#2445) Eagl3 válasza God Vazzeg (#2444) üzenetére


Eagl3
veterán

Nemtudom, hál isten még nem kellett utánnanéznem :)

(#2446) kisninja válasza Uher (#2437) üzenetére


kisninja
őstag

Én is igy vagyok vele jót viszonylag drágán, de mikor meglátom a piacot.... pl amit felhoztam fentebb.
Nézem a felszereltséget is meg a külsöt stb.. hát van olyan paraszt aki 600k kér egy szar rohadófélben lévő e34 ért is, ujabban nincsen arányban az árr meg a minőség van mikor az olcsobb jobb.

Zsé nekem is lassan csordogál... (megvenném a tiedet ha nem lenne automata). Ilyen felszereltségűt jelenleg nem is látok a piacon.
Vannak más oldalak is haol vannak eladó e34 ek (persze ahol több is van nem 1-2)

Olcson is fenn lehet tartani ha ért hozzá az ember, sok dolgot meg lehet csinálni házilag is. Persze nem a gányolásról beszélek. Ha meglesz építek egy egységet mivel kitudom olvsani az infot a computeröl.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#2447) Uher


Uher
aktív tag

kis délutáni elfoglaltság, égöcsere a müszeregységben:
[link]
[link]
[link]
[link]
:))

(#2448) Eagl3 válasza Uher (#2447) üzenetére


Eagl3
veterán

Ez 530-as?

(#2449) kisninja válasza Eagl3 (#2448) üzenetére


kisninja
őstag

Asszem 525

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#2450) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Na, képzeljétek el, ma eltűnt a hiba. 3* használtam az autot, mindig rendben volt. De azért viszem szerelőhöz amíg lehet.
Igaz csak 9000km telt el az olajcsere óta, de belenéztem, kíváncsi voltam hiányzik -e valamennyi. A szint semmit nem csökkent, DE! Az olajnak milyen szagúnak kellene lennie? :U

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.