Úgy néz ki a profil, hogy középen van három sáv. Három mélyedés és utána két oldalon jön a mintázat.
Na a maxot a középső mélyedésben néztem a 3 közül. A másikat meg az eggyel mellette lévőben.
De mondom olyan 1mm a különbség, ami lehet igazából mérési pontatlanság is...
Fogtam egy darab lapos vasat, beleállítottam és meghúztam a vonalat filccel. Ennyi.
De ha egyenetlenül kopna, akkor azt látnám... Legalábbis szerintem. Láttam már olyat, ahol a kerék külső íve szénné kopott volt a középső része meg teljesen jó...
Futómű most lett állítva. Azzal akkor már talán nem lesz gond.
"egy 5 mm-es gumit még nem szoktak ledobni."
Ez a lényeg. 1-1,5 hónap és úgyis megy fel a téli gumi... Aztán jövőre megcserélem az első-hátsót és meglátjuk.
Eddig mindenki azt mondta, hogy lazán elmegy még egy szezont, de biztosra akarok menni. Nyilván jövőre műszaki meg minden és ha nem muszáj nem adnék ki plusz 100k-t egy szett gumira, de kockáztatni meg mégkevésbé szeretnék. Meg amúgyis vágyok az új gumira. Szeretem tudni, hogy mikor padkázom meg meg, hogy kb mennyit milyen terepen használom...
Nem tudom mikori a gumi, mert ezzel vettem... Valami Pirelli amúgy.