Végre vége a garanciális mizériámnak és megkaptam 1 hónap várakozás után az új karit ami egy 4870 1GB-s Sapphire.A 4850-es Vapor karim(ami nem is új hanem javított zacskós példány volt) fogta magát és elrepítette a ventit magáról és még memória hibás is volt,tehát egy igazi selejtet volt(amit a behal Toxicom helyett kaptam).A röhej az,hogy a nyagyker és a külföldi gyártó is háborog,hogy a kártyán fizikai sérülés található.Még is mit gondolnak ezek???Szerintük fogtam és lefeszegettem a ventit a helyéről??? V Most úszik a kártya a gyártó felé tesztelésre.Nevetséges egy 30 ruppós kártya miatt...sőt piti dolognak tartom!A végén a kiskereskedő(First comp.) oldotta meg a dolgot úgy,hogy fogta magát és a saját pénzén vett egy új karit nekem kárpótlásul.Mint mondták visszatérő vendég vagyok és szeretnék,hogy ez így maradna,még annak ellenére is,hogy lehet nem kapják meg a behalt kártyám árát! Még nem is hallottam ilyen korrekt ügyintézés,szemben az ipon és hasonló nagyokkal szemben,pedig követendő példa lenne!Nagy gart nekik!!!
[ Szerkesztve ]