Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1642) sepsi0 válasza Kuruc2 (#1641) üzenetére


sepsi0
őstag

NA... akkor működik a garancia futár:

Elromlott valami? Megkönnyítjük az ügyintézést Garanciafutár szolgáltatásunkkal!

"A szolgáltatást minden vásárlónk igénybe veheti abban az esetben, ha a meghibásodott termék Extreme Digital, vagy Digital Assistance jótállási jeggyel került értékesítésre, továbbá ha a termékhez a vásárlás során kiállított számla szolgál garancialevélként. Azon termékek esetén, ahol a garancia a gyártó által kibocsátott jótállási jeggyel érvényesíthető, továbbra is a gyártó magyarországi szervizhálózata felé kell eljuttatni a meghibásodott terméket, ezekben az esetekben garanciafutárunk nem tudja vállalni a díjmentes elszállítást."
Forrás

Nekem volt velük egy esetem...
Fuji fényképező, gyártói gari 2 év de ők 3évvel árulták. Rá volt pecsételve, hogy +1 év garancia Extreme...
Hívtam őket szar a gép... mondták küldjem szervizbe. Én mondtam garancia futár hivatkozva a kiemelt részre!
Volt még egy ki mellébeszélés, de aztán kérdezték mikor jöjjön a futár....
Egyetlen hátránya volt, hogy pont 30 nap volt a gariztatás... kivárták, de nekem így ingyen volt :)

Hivatkozz erre:

A szolgáltatást minden vásárlónk igénybe veheti abban az esetben, ha a meghibásodott termék Extreme Digital, vagy Digital Assistance jótállási jeggyel került értékesítésre, továbbá ha a termékhez a vásárlás során kiállított számla szolgál garancialevélként

Ha nem akarják akkor írj egy levelet a fogyasztóvédelemnek amit megcímzel az Extremenek is, persze ezt jelezd nekik előre. Ez mindig működik, ha gondolod átküldök privibe egy ilyen levelezést..... :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.