Gyorskeresés
Olvasói reakciók
[Re:] [janos666:] Minden hülyének van egy saját receptje, szóval: Pizza
[Re:] [janos666:] Bootolható Pendrive készítése BIOS flashez.
[Re:] Intel SandyBridge - C-, P-states és SpeedStep teszt játékos szemszögből
[Re:] [janos666:] Panasonic színek most és régen - VT60 & FZ950
[Re:] [janos666:] Star Wars - Az utolsó Jedik --- tömören ---
[Re:] [janos666:] Mai röffenetem egy tegnapi kommenttel kapcsolatban
[Re:] [janos666:] Hol rontottam el, hol vesztettem el a hangom?
[Re:] [janos666:] Ezt a hozzászólást elteszem ide is, még jól jöhet linkelgetni. :)
[Re:] [janos666:] Kívánságműsor az AV Online Show 2013 egyik eldugott szobájából :)
Blog
[ ÚJ BEJEGYZÉS ] [ ÚJ CIKK ]
-
To the Moon értelmetlenkedés
Előszó: Miután túl régóta csak a túl hosszú RPG-k érdekeltek, amiknél már kezdett betelni a poharam azzal, hogy régóta mind egyedül már csak azzal kísérletezik, meddig lehet minimalizálni a sztori és játékvilág méretét, mélységét, kidolgozottságát, illetve maximalizálni a töltelék tartalmat és ezzel a szinte teljesen, de legalább is félig üres játékidőt (és ezzel együtt akár össz-idő rekordokat döntögetni egymásra licitálva)..., elkezdtem nyitni a kis költségvetésű játékok felé, de azon belül is a viszonylag kicsi, rövid, de remélhetően tartalmas alkotások irányába.
Bevezetés: A To the Moon-ra egy korábbi videói alapján velem közeli érdeklődésű youtube csatornatulaj útján találtam rá, aki tökéletes narratívájú játéknak titulálta (ami szerintem szándékosan hangzott kicsit úgy is, mint ha egyben tökéletes játéknak is tekintené). Itt leállítottam a videót és megnéztem inkább első kézből az alkotást. Később visszatérve a videóhoz rá kellett döbbennem, hogy ő tényleg csak a narratíva jellegéről beszélt, tehát úgymond a tálalás mikéntjéről, nem magáról a sztoriról (és főleg nem a szűkebb értelemben vett játékelemekről, mint pl. a puzzle-ok vagy akadálypályák).
janos666 6 éve 0
janos666 top 5 címlapos írása
janos666 top 10 blogbejegyzése
Percről percre
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Intel Arc GPU for Edge-es VGA
Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
LCD-s Epomaker VIA klaviatúra
A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Ülésezik a hardveregylet
Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Kínai Neuralink, majom
A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
EV-kölcsönzés, bukó
Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Streamingjövő: reklám?
A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Google és a találatok
A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Cisco-botrány, hoppá
A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Motorola Moto G24 Power teszt
Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?