2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Unreal Engine 4 Fejlesztői napló IV. rész

Reboot, projekt változások, új környezet, új mechanikák és megoldások végül közösségi finanszírozás/ startup.

[ ÚJ TESZT ]

Új környezet

Mint azt már írtam, több más játék, helyszín adott ihletet a saját játékterem megvalósításához.
Alapvetően egy régi folyosórendszer lesz az egész, ami felett már eljárt az idő, és ami felett már átvette az uralmat a természet. A folyosókat igyekszem minél változatosabb helyekkel gazdagítani, mint pl. a pripyati Azure úszómedence, 1-1 részlet a Portalból, vagy más kapcsolódó játékból.

Több cellából épül fel a pálya, kész folyosókat lehet összelegózni, és ezáltal egy változó pályát kapunk, ami megzavarja a játékost. Tele lesz loopokkal, körbe-körbe menésekkel, zsákutcákkal, kamu csak látszólagos útvonalakkal, amik csak 'délibábok'. A lényeg az, hogy teljesen elvesszen a játékos, és a játék irányítson, ne fordítva.

Vannak lépcsők is, ezek korábban nem lettek volna, de már több szinten lehet bolyongani a pályarendszerben.

Tervezek kültéri játékmenetet is, pl. két épület közötti erdős utca vagy ilyesmi, de ezt még meg kell tervezni. és tesztelni, hogy van-e értelme kivinni a játékost és megtörni a labirintust.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.