2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Unreal Engine 4 Fejlesztői napló IV. rész

Reboot, projekt változások, új környezet, új mechanikák és megoldások végül közösségi finanszírozás/ startup.

[ ÚJ TESZT ]

Programok

Egy kis plusz azoknak, akiket érdekel, hogy a fejlesztés jelenleg a Windows Anniversary Update kiadás alól folyik, 4.13 Preview 1 motorral. Egy hete volt egy leállás a 4.12.5 hotfix miatt, folyamatosan crash-elt a projekt, és a problémát sokaknak csak a 4.13 oldja meg. Nem tanácsolom, hogy valaki is ezalatt a verzió alatt kezdjen fejleszteni, de nekem nem volt más választásom. Itt is vannak problémák, néhol villog a föld, ahol 4.12-ben nem villogott, bugos a foliage editor stb.

3DS Max 2017 SP2-re váltottam, más párhuzamos projekt miatt elsősorban, de jelenleg ebben folyik a modellezni való.

Egy évig ingyenes lett a Substance termékcsalád, ebből jelenleg csak a Paintert és a Bitmap2Materialt használom. Ha valaki felsőoktatásban tanul, akkor egy évig ingyenes licensze lesz. De a kutya se nézi szerintem, ugyan el kell küldeni a diákigazolványt, én pl. a középiskolás adataimat adtam meg, ami már bőven nem érvényes.

Illetve Photoshopból is a CC 2015.5 v17-et használom.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.