2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Unreal Engine 4 Fejlesztői napló IV. rész

Reboot, projekt változások, új környezet, új mechanikák és megoldások végül közösségi finanszírozás/ startup.

[ ÚJ TESZT ]

Közösségi finanszírozás, VR

A játék a terveim szerint továbbra is ingyenes lesz megjelenéskor, a bétáig 100%, hogy ingyen lesz. Vagy fordítva és a bétától lesz az. Ki tudja. :)
De hogy mindezt finanszírozni tudjam egyedül, megfordult a fejemben a közösségi finanszírozás. Azon belül is az Indiegogo. Természetesen a Kickstarter volt az elsődleges, de jelenleg USA partner híján csak Írországból tudnék gyűjteni, ami felesleges kockázat, kevesebb pénz ugyan annyi belefektetett munkáért és akkor egyszerűbb az Indegogo. A lehetőséget fenntartom, ha bárki tud ebben segíteni, akkor PÜ-ben vegye fel velem a kapcsolatot. :)
Legyen akár USA ismerős, vagy becsatlakozás a marketing részbe.

A kampány előkészítési és futási ideje alatt csak a marketingre fog elmenni az összes energiám, szétszórom külföldi oldalakon, felkeresek pár magyar vagy külföldi Youtubeost, elindítom a saját Unreal fórumos W.I.P. topikomat, és tartom a kapcsolatot a médiával folyamatosan.

A jelenlegi cél a kampányig, egy épkézláb trailer összehozása. A játék működik, de mostantól csak olyan pályarészeket fogok építeni, amik trailer-érettek.
Ehhez fog készülni egy profi női szinkron + a saját 'stúdióm' és jómagam bemutatása.

A pénz 100%-ig fejlesztésre menne el, a többi projekthez képest aprópénzre tartok csak igényt.
Anyagokra, feliratkozásokra, alkatrészekre és Steam Greenlight részvételi díjra.

Fő platform az Windows, sikeres kampány esetén készülne belőle egy VR kiadás is, OSX/Linux igény esetén, illetve majd PS4/XONE konzolos portok. De ezek teszteléséhez szükség van gépekre, konzolokra.

Ebből az igazi áttörés a VR lenne, de ennek a fejlesztéséhez is szükség van szemüvegre, így egyelőre a rendelkezésemre álló Windows platformra fókuszálok. Semmilyen grafikai korlátozást nem kéne bevezetnem konzolokra sem, egyetlen rendszer alá kell némi korlátozás, az OSX alá.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.