Munkalehetőségek és végszó
Ugyan bírom egyedül is a gyűrődést, de ha bárki részt szeretne venni a projektben, fizetéssel, akkor vegye fel velem a kapcsolatot PÜ-ben.
Egy emberre gondoltam össz-vissz, aki a következőkre képes:
- 3D modellezés, lehetőleg 3DS Max, de lehet Blender is, MODO, Maya, Cinema 4D. Preferálnám a Maxot vagy a Mayát, mert akkor könnyebb a kooperáció.
- UV Unwrap készítése, ez a legfontosabb skill, amire nekem szükségem van. A modellezés, és az UV párban járnak.
További előny, de nem elvárás:
- Substance ismerete
- Unreal Engine 4 ismerete (Blueprint, nem C++)
- Photoshop ismerete
Bármilyen további információt PÜ-ben tudok adni, teljesen szabadidős elfoglaltság, tisztességes osztozás a közösségi támogatásból. Lehetőleg magyarul, heti/havi Skype összeröffenés és egy közös 1TB-os felhő tárhely.
Egy másik lehetőség a művészeknek, ha bárki szeretne valamilyen alkotást viszontlátni a játékban, graffiti, rajz, saját kép, akkor nyugodtan lehet nekem írni és képet küldeni, a többit megbeszéljük.
Továbbá bármilyen ötletet nagyon szívesen fogadok, legyen az easter egg, pályaterv, mechanika, mit kéne mit nem.
Illetve aki korábban jelentkezett teszternek, azokkal fel fogom venni én a kapcsolatot, de továbbra is lehet ilyesmire jelentkezni majd bizonyos feltételekkel.
Végszó:
Dióhéjban körülbelül ennyi történt, a screenshotok magukért beszélnek. A következő napló egy hónap múlva várható, addigra reményeim szerint alakulóban lesz a szinkron és a forgatókönyv is. Jelenleg még pályaépítés és renderelés zajlik. A későbbiekben jönnek az animációk és a parajelenségek Line Tracinggel. Bármilyen észrevétel, óhaj, sóhaj, akkor komment, vagy PÜ, minden nap többször olvasom. :)
A munkával kapcsolatban pedig, ha van rá mód, akkor lehetőleg PÜ de ha közérdekű akkor ne sajnáljuk megosztani a nagyérdeművel.
Szórjátok a kritikákat, bármit lehet módosítani. A túl sötét- túl világos típusúak sokat nem segítenek, mert ezek csak renderek, in-game más lesz a végleges világítás.
Lesznek valóban sötét részek, de lesz világos is. Vegyesen minden.
A következő cikkben, vagy kommentben majd elérhetővé fogok tenni a közeljövőben egy Youtube és egy Flickr linket, ahol nyomon lehet követni majd videóban is a változásokat és screenshotokat is lehet nézegetni a fejlesztésről.
A képek egy fejlesztés alatt lévő játékból származnak, mindenféle utómunka nélkül, pár helyen hibás a fényezés, pár helyen low resolution textúra van, van ami el van csúszva stb. Ezeket folyamatosan szűrőm, és erre lesz a teszter programom is. Több szem többet lát. :)