2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Unreal Engine 4 Fejlesztői napló IV. rész

Reboot, projekt változások, új környezet, új mechanikák és megoldások végül közösségi finanszírozás/ startup.

[ ÚJ TESZT ]

Munkalehetőségek és végszó

Ugyan bírom egyedül is a gyűrődést, de ha bárki részt szeretne venni a projektben, fizetéssel, akkor vegye fel velem a kapcsolatot PÜ-ben.

Egy emberre gondoltam össz-vissz, aki a következőkre képes:

- 3D modellezés, lehetőleg 3DS Max, de lehet Blender is, MODO, Maya, Cinema 4D. Preferálnám a Maxot vagy a Mayát, mert akkor könnyebb a kooperáció.
- UV Unwrap készítése, ez a legfontosabb skill, amire nekem szükségem van. A modellezés, és az UV párban járnak.

További előny, de nem elvárás:

- Substance ismerete
- Unreal Engine 4 ismerete (Blueprint, nem C++)
- Photoshop ismerete

Bármilyen további információt PÜ-ben tudok adni, teljesen szabadidős elfoglaltság, tisztességes osztozás a közösségi támogatásból. Lehetőleg magyarul, heti/havi Skype összeröffenés és egy közös 1TB-os felhő tárhely.

Egy másik lehetőség a művészeknek, ha bárki szeretne valamilyen alkotást viszontlátni a játékban, graffiti, rajz, saját kép, akkor nyugodtan lehet nekem írni és képet küldeni, a többit megbeszéljük.

Továbbá bármilyen ötletet nagyon szívesen fogadok, legyen az easter egg, pályaterv, mechanika, mit kéne mit nem.

Illetve aki korábban jelentkezett teszternek, azokkal fel fogom venni én a kapcsolatot, de továbbra is lehet ilyesmire jelentkezni majd bizonyos feltételekkel.


Végszó:

Dióhéjban körülbelül ennyi történt, a screenshotok magukért beszélnek. A következő napló egy hónap múlva várható, addigra reményeim szerint alakulóban lesz a szinkron és a forgatókönyv is. Jelenleg még pályaépítés és renderelés zajlik. A későbbiekben jönnek az animációk és a parajelenségek Line Tracinggel. Bármilyen észrevétel, óhaj, sóhaj, akkor komment, vagy PÜ, minden nap többször olvasom. :)
A munkával kapcsolatban pedig, ha van rá mód, akkor lehetőleg PÜ de ha közérdekű akkor ne sajnáljuk megosztani a nagyérdeművel.

Szórjátok a kritikákat, bármit lehet módosítani. A túl sötét- túl világos típusúak sokat nem segítenek, mert ezek csak renderek, in-game más lesz a végleges világítás.
Lesznek valóban sötét részek, de lesz világos is. Vegyesen minden.

A következő cikkben, vagy kommentben majd elérhetővé fogok tenni a közeljövőben egy Youtube és egy Flickr linket, ahol nyomon lehet követni majd videóban is a változásokat és screenshotokat is lehet nézegetni a fejlesztésről.

A képek egy fejlesztés alatt lévő játékból származnak, mindenféle utómunka nélkül, pár helyen hibás a fényezés, pár helyen low resolution textúra van, van ami el van csúszva stb. Ezeket folyamatosan szűrőm, és erre lesz a teszter programom is. Több szem többet lát. :)




Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.