2024. április 13., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Naruto Ultimate Ninja Storm 3

Konoha elsőszámű hyperaktív nindzsája újra akcióban, és jobb, mint valaha! Vigyázat, spoileres részek!

[ ÚJ TESZT ]

Grafika, Harcrendszer

Ahogy az eddigi részek, ez is Cel Shading grafikát használ, ugyan nem üt nagyot, de remekül áll a játéknak, és a maga nevében páratlan. Ennek a látványnak viszont ára van, ugyanis PS3-as verziónál egyes Boss harcok alatt, vagy sok harcos egyidejű használatakor, erősen visszaesik a sebesség, ami számomra érthetetlen, mert az előző részek is remekül futottak a legdurvább jelentek közben is, szóval ráfért volna rá némi optimalizáció. Valamint az optimalizáció kiterjedhetett volna a töltési időkre is, ugyanis még telepítve is, igen gyakran találkozunk töltőképernyővel, nem zavaróan hosszú, de próbára teszi a türelmünket.

Naruto Armor DLC skinben

A harcmező a hetedik generációs konzolok esetén, 3D-s mezőre váltott, mely elsőre kicsit szokatlan lehet, de hamar meg lehet szokni. Alapesetben a bal felső sarokban látszik az életerő csíkunk, melyik társunkat használhatjuk, hogy támadjon vagy fedezzen minket. A chakra méter, melyet érdemes magas szinten tartani, a helyettesítési bár, a legfelső sarokban az Awakening mutató. Végül a bal alsó sarokban a harc közben használatos kellékek.

Ezek soknak hangzanak első hallásra, és némi megszokást igényel ennyi mindenre figyelni, de kb. 20-30 perc után már kényelmes a használata. Ezt az is segíti, hogy az alapvető támadások, és a kombinációk előhozása minden esetben azonos, csak a technikák távolsága és ereje, ami eltér. (Itt is előnyt élvez az, aki ismeri a sorozatot. :D)

Kissé komplex, de kényelmes

A harc igen csak látványos, ugyanakkor igen gyorsan zajlik, szóval érdemes felvenni a kesztyűt, ugyanis a mesterséges intelligencia elég ravaszan tud viselkedni, gyorsan fordíthat a helyzeten és alaposan szétrúghatja a hátsónkat. Ezt segítendő van Tutorial, ahol az alapok megtanulhatóak. Az életerő csíkunk alapból két részből áll, ha egy egyik elfogy, van lehetőségünk Awakening Módba kapcsolni, mely jelentősen növeli az erőnket, de csak rövid távon, utána viszont sebezhetőbbek és gyengébbek vagyunk. Tehát csak bölcsen használni!

Társaink sikeres bevetése esetén egyre gyakrabban kisegítenek a harcban, sőt csapatosan is kivégezhetjük az ellenfelünket egy adott időn belül. Támadhatunk közelharccal, Ninjutsuval és Ultimate Ninjutsuval, melyek igen látványosra sikerültek, és ha betalált, akkor már csak hátra kell dőlnöd és végignézni, ahogy az karaktered ronggyá veri az ellenséget. Szóval bőven van lehetőség, innentől már csak az ügyességedtől és a stílusodtól függ. Mindemellett rangokkal is értékeli a gép a teljesítményünket melyek balról jobbra, az egyre jobbakat jelentik: D rang ==> C rang ==> B rang ==> A rang ==> S rang

Emellett belefuthatnak egy másik újításba, a Mob Battle-be, melyeket a főküldetések alatt fedezhetünk fel. Mely több kisebb harcból áll, ezek a PSP esetén már bizonyítottak, és itt is teszik a dolgukat, annyival megspékelve, hogy kellően nagy mennyiségű ellenfél legyőzése után, egy Quick Time Event móddal is kivégezhetjük a többit.

Sasuke az Öt Kage Gyűlés fele haladva

Valamint visszatérnek a brutális, epikus harcok, melyeket természetesen Quick Time Event-tel tudunk aktiválni. Ha egy gombot elrontottunk, akkor némi életvesztés után az adott szekciót újrapróbálhatjuk. Ezzel szemben ha nem hibázunk, és elérjük az összes csillagot, akkor némi életet nyerhetünk vele.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.