Játéktesztek 2.
(/L)
Itt is gyorsan csináltam kikapcsolt VSync-el egy mérést, hasonlóan a Crysis 3 -hoz, muszáj volt, nagy kedvenc sorozat, akárcsak a Crytek alkotása, ekkor ezek az eredmények születtek:
Jól látható, hogy itt már az átlagos framerate érték milyen szépen emelkedett a videó beállítások megváltoztatása nélkül! Azt gyorsan hozzáteszem, hogy Extra mód volt a grafikai beállítás, azonban a Texture - Normal map - Specular map Resolution HIGH beállításon volt!
És egy egészen friss szerzemény, a Dice alkotása:
Végül:
Ami egyértelmű: hiába csökkent a memóriabusz sávszélesség, ezt az Nvidia mérnökei remekül pótolták az architektúra átdolgozásakor. Ebből, és a tesztekből nagyon szépen látszik, hogy a minimum FPS értékek számos esetben jelentősen nőttek, és ugyanez vonatkozik az átlagos értékekre is. A maximum is, főleg a két beépített benchmark-al rendelkező játék esetében, illetve kikapcsolt VSync alkalmazásakor.
Előzetesként a zárszóhoz: mint látható, több játék esetében eggyel feljebb lehetett menni a videó beállítások menüben, és még így is javulás volt tetten érhető, a nagyon elfuserált Batman AK esetében pedig végre a monitor natív felbontását lehetett használni, eget verően nagy javulás közepette.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!