Pénteken bedobták a kis emlékeztető cetlit, hogy jönnének mérőórát leolvasni. Humoros cég úgy látszik.
Augusztus óta nincs gázórám, villanyórát meg 2 hete cseréltek, körbefotózták vagy 3x, plombázták, ugye régi le, új fel...
Kijön a leolvasó, annyit reagált ő is, hogy jééé itt nincs is gázóra, a villany meg nem is az ami neki megvan.
Pluszpont: 3-4 hete hívott az mvm, űgyfélszolgálati elégedettség méréssel. Hát, mivel mondta, hogy rögzítik, én meg mondtam, hogy baromira nem vagyok velük elégedett. Nagyon sokat csúsztak az amper+fázis bővítéssel, meg a telefonos ügyfélszolgálat is borzalmas. Ha nincs az embernél (nem tudja fejből) a fogy.hely.azon-t akkor nem nagyon jut el hús-vér ügyfélszolgálatosig. A rizsa bezzeg minden hívásnál 55mp, sokszor már a menüpont kiválasztásával kiakad, a szövegelést sem lehet átugrani.
A békéscsabai ügyeket meg hol intézik? Valahol Győr környékén. Bravó.
A hívás elején a “ rizsa “ azért van, mert a felügyeleti szervek ezt megkövetelik. Nem az mvm-nél dolgozom, de egy szolgáltató call centerét terelgetem, és ez mondjuk pont nem rajtuk múlik. Mi eleinte ezeket beraktuk ai IVR-ban egy menübe, figyelmeztetett is minket a fogyasztóvédelem, hogy az úgy nem jó, és ha akarod ha nem, meg kell hallgatni. Nekünk konkrétan büntit helyeztek kilátásba miattaA többi dolog olyan amilyen, nálunk a diszpécser ha valahogy be tud azonisítani, mindenképp megpróbál segíteni. Első sorban nem az a cél hogy szivassunk valakit, de sajnos minden túlszabályozott minden oldalról.