A szifon.com lehozta a történetet az oldalukon, ezúton is köszönöm nekik!
Múlthét csütörtökön azaz 2017.03.16-án leegyeztettem a TNTvel, hogy pénteken, 17-én reggel fél9ig jönnek az 5. hibás MacBookért, hogy visszavigyék. Nem jöttek. Fel sem hívtak szokás szerint...
11körül csörgött a telefon, hogy du. 3 körül jönnének a csomagért - amit persze tudtak, hogy nem jó időpont, mert nem vagyok a címen, mint ezt korábban is egyeztettük. Majd ezt követően ígérték, hogy majd hívnak még egyeztetés céljából..
Nos, azóta is hívnak...
Itt lett elegem ezen a ponton, hogy egyszerűen mindenhol hülyének nézik az embert, s közben kapóra jött az egyik APR ahol láttam raktáron lévő CTO gépet. - s, gondoltam teszek egy próbát
A tegnapi nap folyamán ismét felvettem a kapcsolatot Kennel, lemondtam a 6. MacBook Prot és igényeltem a refundot. Majd az este folyamán befáradtam az APRbe, és megvásároltam az új MacBookomat, ami VÉGRE, karcmentes, hibátlan állapotú...
Olyan mint amilyennek az összes többinek lennie kellett volna.
Ráadásúl sikerült elég jó áron, egy még erősebb konfigot szerezni.
(2.7ghz, 512, 460 dgpu)
Köszönöm mindenkinek aki velem együtt szorított, izgult, s követte a történéseket!
VÉGRE véget ért az egész kálvária..
Illetőlegesen holnap szállítják el a gépeket, s ezt követően amint beérkezik az Apple központjába 5 napon belül visszatérítik az összeget - elvileg