Eljött a nap hogy neki kezdjek a traktornak!
Kezdjek is bele!
A csomagolás így néz ki, belül 4 részre van osztva a hely.
Nagyon sok alkatrészből áll és sokat is kell festenem majd ahogy néztem a csomagokat.
A héten meg is rendeltem a festékeket hozzá, alapozót stb. Szerintem maradt még annyi (szürke) alapozóm hogy pár alkatrészt lefújjak vele.
Fontos!
Szürkét rendeltem mert a pótkocsin nagyon jól néz ki az a metál kék, hogy sötét színnel alapoztam, meg amit fújni akartam. A fehér alapozóval lehet nem lenne ennyire mély kék színű
Amúgy igen, ez is metál kék színű lesz! A gun metál szín nem rossz, de nem szeretnék "szürke" autót.
Még el nem felejtem. Ehhez lesz egy kis upgrade már most. A lengéscsillapítókat szadálom és olajos lesz helyette. Nem nagy összeg volt úgy hogy kell hozzá.
Még a váltó rúdon gondolkoztam, hogy azt is kellene cserélni, de egyelőre elvetettem a dolgot. Bár, ahogy most néztem, így sem vékony amit adnak gyárilag.
Majd ha kész lesz és nem lesz jó, vagy hibázik, akkor cserélve lesz. Addig nem.
De térjek vissza az építéshez.
Első lépésnek össze kellett rakni a távirányítót, szervókat és ki kell próbálni hogy működik e a dolog.
A távba 4 ceruza elem megy és van még négynek hely tartaléknak. Király!
Amit a csomagban kaptam 2100-es akkut be is kötöttem és meg sem mozdultak a szervók amikor próbáltam őket. Három dolog miatt.
1. Le van merülve az akku.
2. Rosszul dugtam be a csatalkozókat a vevőbe...
3. Be is kellene kapcsolni...
Szóval miután ezeket a hibákat orvosoltam, ment is a dolog! (Van fent videó is, és majd megnézitek a linken)
Táv jó, szervók jó! Oké.
Ki kellett ötleni, melyik szervó melyik célt fogja szolgálni. A csomagban 2 szervó volt. Egy 3 kg-os műanyag fogaskerékkel meg egy 6 kg-os fém kerékkel.
Úgy döntöttem, hogy a 3 kg-os megy a kormány szervóhoz, a 6 meg a váltóhoz.
A 3 is bőven elég, mert a Subaruban is az volt és semmi probléma nem volt vele. Remélem itt sem lesz. Pedig a subaru kapta a terhelést és semmi baja nem lett neki.
Elsőre az A csomagot kell bontani, ott vannak a kezdéshez a csavarok.
Nagy titkot nem árulok el, a harmadik lépésig jutottam az összerakással. Ez ki is merült a két szervó megépítésével. A következő lépés már a váz összeszerelése lenne, de most ehhez nem volt kedvem.
Lényeg hogy a kis gömb csavarokat rögziteni kellett és ezeket a szervóra rácsavarozni.
A váltó szervóra még egy tartó konzolt is fel kellett rakni és a 3 lépés el is fogyott.
Szóval a mai napig edddig jutottam vele. A héten lesz időm szerintem és akkor kezdek a festéshez (a kabin nagyon gáz lesz) már ameddig juttok az alapozóval meg neki ugrok a váznak közben. Nem tudom mikor jön meg a rendelt festékek. Be kell a cégnek szerezni párat amit kértem, nincs nekik raktáron.....
Egyelőre ennyi lenne mára! Legközelebb találkozunk!