Szóval hogy állunk 1 évvel később?
-Teljesítettünk egy mopedrallyt.
-Vettem egy padláson rozsdásan de épen megőrzött új első sárvédőt, legalvanizáltattam, speciális alapozás után lefestettem. (Ő még nem került rá a motorra, még szárad )
-Vettem egy aliexpress-es új karbit, mert az előzőn eléggé hektikus volt a benzinszint hiába állítottam bármelyik új úszót a gyári értékre.
-Kapott egy kis ülést. Egy srác csinálta aki Schwalbe-ra és Starra kárpitoz ki üléseket. Nagyon pofás és a mopedrallyt is ezen ültem végig.
-Kapott egy vacca új hátsó kereket mert az előzőt már nem érte meg újraküllőztetni.
-A hátsó sárvédőt megpróbáltam kilakatolni, kiderült hogy lehetetlen szép állapotra hozni, ezért új festést kapott. És ahol csúnya ott kap majd egy matricát
Ezen kívül ami szembetűnő, hogy elforgattam egy lyuknyit a hátsó sárvédőt, megvallom őszintén, hogy én is látom, hogy egy picit sok lett a forgatás, pont annyit visszább lesz forgatva, hogy az oldallemez és a hátsó sárvédő közt ne legyen rés.
Nem mostam le, de esküszöm lefogom És most jöjjenek a képek:
Mik a további tervek?
-Felteszem a szép új első sárvédőt
-Kap egy 8500-as fordulatra hangolt 3 felömlős 5+ lóerős hengert. Nyilván ez vonz magával egy motorgenerált.
-Készül a hengerhez majd egy rezó.
-A fehér részek újralesznek fújva.
Tudjátok ez a motor sose volt rentábilisan felújítható. Én pedig tudom, hogy soha az életben nem fog kikerülni a családból. Ráadásul félmillió darabnál többet gyártottak belőle. Szerintetek az ilyen módosítások elfogadhatóak ezen a motoron?